Mijndierenpenning.nl reviews

Michiel
28-03-2017

Niks ontvangen

Ze beloven op de site dat ze binnen 24 uur verzenden maar daarmee bedoelen ze dat de opdracht binnen 24 uur wordt verzonden.

BESTEL NIKS BIJ DEZE CLUB! HET ZIJN OPLICHTERS!

Ik heb nog niks ontvangen en dat zal ook wel zo blijven.

21-03-2017

Oplichters

Op 10 maart een dierenpenning besteld en inderdaad pas na betaling zie je dat het uit de VS moet komen helemaal niet erg natuurlijk als de penning er maar komt maar nee hoor nog steeds niets, en na tot nu toe drie mail te hebben verzonden geen antwoord. Ik raad je aan bij deze oplichters niets te kopen. Dit tuig moet worden aangepakt!

Loes
09-03-2017

Toch ontvangen

Het heeft wat langer geduurd dan gedacht maar wij hebben onze penningen van dierenpenning.nl in goede orde ontvangen. De enveloppe komt uit Florida USA. We hebben de order op 20 februari geplaatst en de penningen op 9 maart ontvangen.

03-03-2017

Toch goed gekomen

8 (werk)dagen geleden een penning voor mijn Berner Sennen pup besteld. op de site staat binnen 24 uur verzonden, er stond niet bij dat het tussenstation Amerika was (dat zag ik pas na mijn betaling). penning ontvangen en ik ben er blij mee! Stevig, mooie grootte, licht in gewicht en goed leesbaar! Ik zocht vandaag naar recenties omdat de 5 tot 7 werkdagen verstreken waren en vreesde dat ik mijn penning op m'n buik kon schrijven. je kunt ze ook niet bereiken via een informatie nummer. alleen via een bericht. dus 'verhaal halen' wordt lastig. daar ben ik geen fan van! Hopelijk dat het bij al de mensen die een aankoop hebben gedaan toch nog goed is gekomen! Mede voor mij een wijze les. eerst recenties lezen en niet te snel handelen voordat ik in het vervolg een aankoop doe!

Caroline
27-02-2017

Dierenpenning.be

Tot nu toe heb ik nog altijd niks ontvangen 2 februari heb ik ze besteld heb gemaild en krijg als antwoord voor mijn adres te kontroleren dan niks meer gehoort

Fiona
17-02-2017

Oplichters

Ik denk niet dat wij voor ons hondje ook ooitt een dierenpenning zullen krijgen. Ik raad deze site af mensen bestel hier niks. Het gaat wel eens waar om een klein bedrag , maar een heleboel kleine beetjes word een grote berg.

Maarten
15-02-2017

Bewust

Aangesloten in de rij van gedupeerden. Ga, ondanks dat het om een klein bedrag gaat, stappen ondernemen. Mensen worden bewust belazerd en ze blijven ermee weg komen.

Heleen
08-02-2017

Waarschijnlijk ook bedonderd!

De recensies lezende word ik niet echt vrolijk .helaas heb ik ook niet van tevoren gecheckt m.b.t. de status van dit bedrijf, anders had ik de penningen NOOIT besteld. Wacht nu ook al enige tijd op 4 penningen maar ben bang niks te ontvangen . of heel laat. en wel betaald . dom dom dom. Iedereen . WEES GEWAARSCHUWD . voordat je via deze site besteld.

Elly
03-02-2017

Penning nog steeds niet ontvangen

Half januari een penning besteld. Deze zou 25 januari naar mij verzonden zijn. Het is nu 9 dagen later maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Diverse malen hun contactformulier ingevuld. Na de vierde keer één reactie van hun gehad met de vraag of mijn adres wel klopt. Ze garanderen in hun voorwaarden dat alle reacties binnen 24 uur beantwoord worden. Dus niet. Het zijn gewoon oplichters. NIET MEE IN ZEE GAAN

Aja
27-01-2017

Oplichterij

Zelfde verhaal als de rest: bestelling nooit gekregen en op mijn verzoek om geld terug te storten wordt niet gereageerd.

Brenda
26-01-2017

Ramp!

Bestelling wel ontvangen na anderhalve maand maar de letters waren zo klein gedrukt dat het niet leesbaar wasmachine. Tig keer over en weer gemaild in het engels maar nog snappen ze niet dat ik geen kortingcodes wil maar nieuwe penningen die goed gedrukt zijn. al bezig vanaf november

Fa
26-01-2017

Nooit gekregen

Niet bestellen bij mijndierenpenning.nl Na 3 weken heb ik nog steeds mijn penning niet ontvangen, terwijl ik een mail had gehad dat mijn penning is opgestuurd. 3 weken na dat mailtje heb ik nog steeds niks binnengekregen. Mijn geld is gewoon weg. Ik ben erg ontevreden. Ik krijg een automatische mail van hen dat ze het "druk" hebben en 3 weken achterlopen. Oplichterij.

Alie
19-01-2017

Dierenpenning

2 maanden geleden een dierenpenning besteld voor mijn pup. Heb de penning nog steeds niet ontvangen. Krijg steeds een mailtje in het engels dat de penning onderweg is. Al 3x zo`n mailtje krijg, is dat volgens mij zwendel.

Tim
05-01-2017

Oplichters, bestelde penningen worden NIET geleverd !

Een half jaar geleden 2 penningen besteld,helaas nooit ontvangen, Gelukkig met paypal betaald dus het bedrag is door paypal weer teruggestort. Vandaag krijg ik een mail met een actiecode voor 25% op de volgende bestelling. Als je deze mail beantwoordt krijg je een standaard mailtje terug dat het erg druk is en dat de levering zeker 3 weken duurt, bla bla bla. IK BESTEL HIER NOOIT MEER IETS !

Wil
28-12-2016

Tevreden klant.

Mijn bestelling is 3 weken onderweg geweest dit ook mede door de feestdagen denken ik. Maar ziet er prima uit, dus ik ben tevreden!

12-12-2016

Klopt niet of toch wel?

2 penningen besteld begin november 2016 , ik ben afgegaan op de site tekst binnen 1 dag verstuurd. De penningen komen echter uit Amerika en zijn circa 7 dagen na verzending in NL.

Daarnaast gaf het bedrijf aan dat ze problemen hebben gehad met de levering van metaal en dat orders daardoor ernstig vertraagd waren. Aanvankeijlk dacht ik net als zovelen hier dat ik bedrogen was maar gelukkig heb ik na ongeveer 5/6 weken dan toch de penningen ontvangen. Ze zien er netjes uit alleen lijkt het metaal nogal erg zacht te zijn.

Al met al niet bedrogen maar heb toch mijn bedenkingen,misschien toch beter bij een nl bedrijf bestellen als je j4 bestelde spulletjes snel in huis wil hebben.

Mini
06-12-2016

Toch ontvangen.!

IK heb half november geschreven dat ik 2 penningen had besteld voor onze pup en dat ik die niet ontvangen had.ik heb die penningen 2 december ontvangen, in een envelop die uit Miami kwam. Het heeft dus ruim 1 maand geduurd vanaf de bestelling. Ik hoop dat ook de andere klanten van mijndierenpenning.nl hun bestelde penning binnenkort ontvangen.

Leen
06-12-2016

Leveren niet

Gewoon oplichters nooit wat ontvangen, niet reageren op mailtjes, NIET DOEN

Danielle
01-12-2016

Nooit geen penning ontvangen

Ook een penning besteld afgelopen vrijdag en helaas nog niets vernomen, ook uiteraard al betaald. niet bestellen daar dus!

Wem
29-11-2016

Oplichterij

Nooit een penning ontvangen, wel betaald uiteraard