Moda Muchacha reviews

3.2
Periode20222021

Mariette
26-09-2021

Al drie keer is beloofd mijn geld van 25 euro terug te storten.

Tot dikke discussies aan toe waarbij Moda Muchacha wel vindt dat 25 euro meevalt.

Wat kunnen zij in mijn portemonnee kijken?

Hoewel ik elke keer netjes ben gebleven en om mijn geld vroeg, kreeg ik dingen naar mijn hoofd als "je moet wel even normaal praten".

Schan-da-lig hoe zij omgaan met klanten.

Jullie mogen je kapot schamen, echt!

Ik heb zelfs van dit louche bedrijf een screenshot van een nep-overschrijving gehad.

Hoe laag kan je zinken.

Ik wacht dus nog steeds op mijn geld.al vanaf april.

Chay
17-09-2021

Dit bedrijf neemt iedereeen in de maling.

Bestel hier nooit iets!

Priscilla
14-09-2021

Na hier een review schrijven had ik een reactie gekregen.

Weer contact met hun opgenomen.

Daarna nooit meer wat gehoord

Je krijgt niks binnen en je geld niet terug

Esmée
09-09-2021

Geen geld, geen product

Afgelopen februari heb ik een bestelling gedaan voor een broek. Paar weken later kreeg ik een melding dat de huispakken uitverkocht waren en niet geleverd kon worden. Wat al vrij raar is als het om een broek gaat.

Toen gekozen voor de optie geld terug. Na ongeveer 5 mailtjes later met verontschuldigingen en valse beloftes nog steeds geen geld of broek gezien.

Bij het begin stond ik er nog voor open om met ze mee te denken, maar nadat dit een paar keer misbruikt is ben ik er klaar mee.

Niet bestellen!

Cynthia
08-09-2021

Zeer slechte webwinkel

Na eerdere communicatie en een aangifte via de politie een paar maanden geleden was er opeens een reactie dat ze het wilde oplossen. Tot heden nog niks opgelost en wacht ik nog steeds op mijn €46,95.

2e aangifte gaat denk vanavond maar de deur uit.

Esmée
06-09-2021

Bestel hier NOOIT!

Vanaf maart al bezig met bestellingen binnen krijgen en of geld terug. Steeds het zelfde mail ontvangen met keuzes en dat het allemaal moeilijk is. Een vriendin heeft dezelfde ervaring en wacht al sinds maart op iets van gehoor. Ze leveren niks, geven geen geld terug of na maanden pas en reageren amper ergens op. Nooit iets bestellen hier!

Ine
30-08-2021

Nep bedrijf! Te slecht voor woorden

In februari bestelling geplaats, maar zoals je al weet niets gekregen. Gekozen voor nieuwe spullen en extra geld bijgelegd en weer niets. Dit bedrijf is hartstikke nep. Eerder een review geschreven en toen kreeg ik een appje en zijn er een aantal keer loze beloftes gedaan. Daarna reageren ze niet meer. Niemand moet hier kopen en ik wil gewoon mijn geld terug!

Linda
29-08-2021

Daar ben ik weer

Na 3x berichten ben ik er weer!

waar blijft het geld van de betalingsregeling die jullie hebben afgesproken met mij? van de 46 euro 2x10 gekregen. de 20ste is al ff geweest. graag nu in een keer betalen. joeëeeeee

Whitney
27-08-2021

Maanden valse beloftes! Terugbetaling geëist!

Maanden al valse beloftes, incassobureau ingeschakeld en ook daarbij geweigerd. Ik wil mijn geld terug, puur uit principe. Niet leveren is terugbetalen.

Vreselijk hoe er met mensen wordt opgegaan. Diverse meldingen gemaakt, politie is op de hoogte. Walgelijk!

Ys
22-08-2021

Oplichting!

M’n moeder heeft een half jaar geleden een setje besteld. Vrij vlug mail dat t niet leverbaar is en dat we wat anders uit mochten zoeken of geld terug. Gekozen voor laatste.

Vele mails verder met elke keer n andere smoes. Onwerkelijk dat dit bestaat. Afschuwelijk zelfs.

Koop daar niet!

Marjan
22-08-2021

Geen geld terug, geen bestelling ontvangen

Jammer in maart wat besteld. Nooit wat ontvangen. Al tig keer mn geld terug gevraagd maar weinig tot geen gehoor. Je zou denken als je een levering niet na kan komen lost het netjes op met geld terug storten maar nee hoor.

Melissa
20-08-2021

Wacht al vanaf maart op mijn geld

In maart een huispak besteld en heletijd aan het lijntje gehouden met dat het pak eraan komt. Vervolgens is het pak niet meer leverbaar en zou ik in de week van 2 aug een mail ontvangen met wanneer ik mijn geld terug krijg. Nu nog steeds geen mail en geen geld? ik kan alleen hun via mail bereiken en heb inmiddels alweer 5 mails gestuurd waar niet op word gereageerd super irritant. Ik wil mijn geld terug

Mandy
18-08-2021

Nooit meer!

Ik ben ook al vanaf maart bezig om mijn geld terug te krijgen na het bestellen van de huispakken. Ik had goede hoop, maar je wordt gewoon in de zeik genomen. Een stuk of 8 keer is er een uitbetaaldatum beloofd, de laatste keer was 5 juli. Sindsdien wordt ik genegeerd via mail en Whatsapp. Aangifte loopt inmiddels, denk er ook aan om BOOS in te schakelen, want deze oplichters mogen hier echt niet mee weg komen!

Kelly
15-08-2021

Niks bestellen bij Moda Muchaha

Half jaar geleden iets besteld toen kreeg ik het bericht dat het er niet was. Toen wilde ik mijn geld terug maar tot op heden nog steeds niks gekregen!

Ik zou zeggen bestel hier nooit iets want je krijgt het niet en je geld krijg je ook niet terug!

Ik ga ook aangifte doen vind het niet normaal stop dan gewoon met je bedrijfje!

Anne
10-08-2021

Nooit meer

9februari het welbekende huispak besteld en betaald, nooit niks ontvangen.

Uiteindelijk berichtje ontvangen dat ik wat anders uit mocht kiezen. tot op de dag van vandaag NIKS ontvangen en word totaal genegeerd. Mijn geld heb ik nooit terug ontvangen.

Ik raad het dan ook iedereen af om ooit iets te bestellen bij moda muchacha!

Je kan je geld net zo goed direct in de prullenbak gooien.

Patricia
07-08-2021

Na w app, en alle beloftes geen geld terug gehad

In maart 2020 bestelling gedaan, klachten geschreven, via whatsapp beloftes gemaakt en afspraken. Niet nagekomen, sta op het punt aangifte te doen en er een zaak van te maken. Het bedrag is zeker niet groot en gaat om de befaamde huispakken die niet geleverd worden 2 stuks. Ik wil alleen maar het geld terug en krijg een uitbetaal datum, dan gaat het weer niet door tit zeker 5 x toe, duurt te lang nu en reageren ook helemaal niet meer. Raad het af om er te kopen. Ik ga er maar mee naar de politie en rechtsbijstand.

Saskia
07-08-2021

Genaaid

Na maanden contact en beloftes nog niks terug ontvangen wel me geld kwijt!

Elke keer zeggen dat het woord opgelost?

Waarom?

Allegandra

Problemen opgelost

Na een klacht hier geschreven te hebben

Is er 2 dagen later via whatsapp contact opgenomen via Lotte. Mijn geld stond direct op de rekening. Ben erg blij dat ik mijn geld terug heb. Aangifte hierbij ook intrekken. Hoop dat voor de rest van de mensen het ooo opgelost gaat worden.

Kaylee

Lotte heeft alles opgelost

Lotte is degene die mijn ervaring van een 1 naar een 6 heb weten te slepen en als het alleen om haar draaide had het een 10 gehad.

Lotte had mijn review gelezen en contact met mij opgenomen via whats app. Ze heeft meteen erkend dat de manier hoe er met mij om was gegaan echt niet netjes was. Ze heeft direct actie ondernomen en nog geen 10 minuten later stond eindelijk me geld op mijn rekening.

Ik heb mijn reviews eraf gehaald onder de voorwaarden dat ze me dan wel moet beloven dat ze de overige klachten net zo goed afhandelt als die van mij, ze heeft me dat persoonlijk beloofd! Dus meiden even geduld er word aan gewerkt.

Lieve lotte, bedankt voor de service! Je bent een topper.

Anke
06-08-2021

Betaling ontvangen en goed contact uiteindelijk

Uiteindelijk erg tevreden. Lang gewacht op een pakket maar uiteindelijk goed contact gehad via de mail en ook de betaling weer op de rekening ontvangen. Succes met de drukte!