Mode-Statements.com reviews

Periode2021

Agneta
07-06-2021

Afspraak is zojuist nagekomen!

Ik moet nu toch echt melden, eindelijk! Mijn geld staat op mijn rekening! Hier heb ik sinds februari op gewacht. Al mijn negatieve recensie schreef ik uit pure frustratie en teleurstelling. Ik hoop dat voor iedereen die ook op hen geld wacht, zij hen geld zullen krijgen. Dit is geen "fake" bericht, bij vragen kunnen gedupeerden mij mailen.

Lysenks
08-01-2020

Reactie 2 x verwijderd!

Nu voor tweede keer achter elkaar mijn reactie verwijderd , ze hebben mijn geld terug gestort om van het gezeik af te zijn! Ze willen het netjes oplossen zeggen ze, nou ik heb gezegd stuur mij dan wat ik besteld heb, dan stort ik het geld weer terug, dit gaan ze niet doen daar volgens hun de situatie uit de hand loopt. en hierbij willen laten, blijkt dus nu dat ze het product niet kunnen leveren anders hadden ze het vandaag op de post kunnen doen! en hadden ze mijn geld niet terug hoeven stortten

Suus
15-12-2019

Koop hier niks!

Wacht al 1,5 jaar op mijn geld! Zouden ze terug storten in 2x ivm financiële problemen! Elke keer beloven ze iets maar nooit iets gehad. Dus koop hier aub niets!

Anouk
01-12-2019

Wacht al een jaar op mijn geld, van een jas die niet geleverd kon worden.

Al een jaar ben ik bezig om mijn geld terug te krijgen. Eerst was de jas niet leverbaar, later heb ik hem geannuleerd, toen werd er gezegd dat het bedrijf financiële problemen had waardoor er een betaal regeling was en het geld later werd terug gestort. Inmiddels is dat zo’n 8 maanden geleden en wacht ik nog steeds op reactie en op mijn geld!

Luuk
04-09-2019

Nooit meer iets bestellen !

Deze firma levert niet en betaald niet terug! al meer dan een jaar bezig geld terug te krijgen. ze reageren niet meer op de mail. ik ben het nu echt zat! het gaat om € 54,- pure diefstal! #201815736

Ronduit belachelijk! problemen met levering heb ik alle begrip voor echter het stelen van je geld niet!

Nina
10-05-2019

Geen geld retour

Jurk en jumpsuit besteld, zou half juli binnenkomen. Begin augustus nog niks gehad, gemaild. Zou het eind augustus komen, ik heb het geannuleerd aangezien het zomerkleding waren. Tot heden wacht op mijn geld. Wordt nu zelfs niet meer terug gemaild.

Mireille
30-04-2019

Niet ok

Bij modestatements een bestelling gedaan, nooit de goederen ontvangen en al meer 1/2 jaar bezig mijn geld terug te krijgen. Eerst beloofden ze nog een betalingsregeling maar hier houden ze zich niet aan.

Nu reageren ze niet eens meer op mails.

Daisy
16-04-2019

Geen geld terug en geen reactie op mails

Meer dan een jaar bezig ondertussen. Ik krijg mijn geld niet terug en krijg geen reacties op mijn mails. Ik heb zelfs op deze pagina een klacht gepost, toen werd om mijn klantnummer gevraagd, dat nummer heb ik gestuurd en vervolgens hoor ik weer niks. Echt een grote afrader om bij dit bedrijf iets te bestellen!

Karlijn
04-04-2019

Onbetrouwbaar bedrijf

In augustus een pre order jas gekocht en tot op heden geen jas maar ook geen geld retour ontvangen. Ik word aan het lijntje gehouden, steeds beloven ze te betalen, zelfs drie weken terug gezegd dat ze me de helft terug zouden betalen en dan uiterlijk 29 mrt het restant.

Nou mooi niet dus

En ze geven ook niet thuis!

Mara
29-03-2019

Slecht bedrijf

Heel slecht bedrijf! Nooit wat bestellen hier! Een jaar geleden heb ik een jurkje besteld. Dit was een pre order en zou even duren voordat het binnenkwam. Daarna is het nooit binnengekomen. Na meerdere malen achter ze aan te hebben gemaild zou ik uiteindelijk vandaag mijn geld teruggestort krijgen. Nooit gekregen.

Ik raad iedereen aan om juridische stappen te gaan ondernemen. Dit ga ik ook doen.

Mandy
15-03-2019

Zeer ontevreden!

Mei 2018 een jurkje besteld en net als alle andere hier niks ontvangen. Uiteraard meer dan 20 mailtjes en berichtjes gestuurd en 4 keer een uitstel ontvangen (waar je vervolgens weer een mailtje voor moet sturen). Ik wil graag verdere stappen ondernemen en met zoveel dezelfde klachten moet er toch wel iets mogelijk zijn?

Laura
28-01-2019

Slecht bedrijf!

Bestel hier niks, want je krijgt je spullen of geld niet terug.

Ik wacht nu al ruim 8 maanden op mijn geld van een jas die ze niet konden leveren. Daarnaast krijg ik geen respons meer van mode statements. Ze helpen je nergens mee alleen met het uitstellen van de datum om het geld te retourneren. Wat een schandalig bedrijf!

Dian
15-01-2019

Geen aankoop, geld of service te bekennen

Ik raad je af hier iets te bestellen!

In juli een aankoop gedaan bij deze site. Vervolgens in september het bericht gekregen dat de levering later wordt en in oktober nog zo'n zelfde mail. Toen heb ik gezegd dat ik het product niet meer hoef en mijn geld terug wil (nu al 5 keer gemaild) maar je hoort niks van de klantenservice. Zeer slecht!

Liesss
29-12-2018

Wat een ZEER SLECHT bedrijf!

Op 2-9-18 een bestelling geplaatst van € 54,98. De jas was niet meer leverbaar en zou mijn geld teruggestort krijgen. Nu 3 maanden verder en nog steeds mijn geld niet terug. Onwijs veel mailtjes gestuurd, bericht via facebook en instagram. Zo’n super super slecht bedrijf! Ze gebruiken ONS geld om HUN financiele problemen te betalen. ZEER SLECHT! Ik wil MIJN geld terug!

Margriet
27-12-2018

Na een half jaar nog geen geld terug of product ontvangen

Ik heb in mei een artikel besteld dat niet geleverd kon worden bleek later. Ik zou mijn geld terugkrijgen, maar inmiddels een half jaar later en een aantal mailtjes en beloftes later nog niks. Eerst zou het in oktober komen, daarna werd me verzekerd dat het eind december zou komen. Inmiddels reageren ze ook niet meer op de mail en vrees ik dat ik naar mijn geld kan fluiten.

24-12-2018

Geen geld terug

Hier geen aankoop doen. Je krijgt niet geleverd en ook je geld niet terug

Danique

Geen geld terug

Eind mei heb ik kleren besteld, na velen mailtjes en beloftes heb ik kleren niet ontvangen. Bestelling geannuleerd en na veel beloftes van wanneer ik geld terug zou krijgen heb ik het geld nog niet terug. Ik krijg nu ook geen reactie meer terug via de mail.

Nienke
19-12-2018

Hele slechte service en houden geld vast.

Op 26 augustus 2018 een bestelling gedaan van 54,89.

Echter heb ik het product nooit ontvangen en reageert de klantenservice niet op mijn mailtjes.

Ik heb 1 mail gekregen, zie hieronder. Ik ga niet akkoord met dit voorstel, ze houden onrechtmatig geld vast, houden zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden en reageren ook niet op mijn mail waarin in aangeef dat ik niet akkoord ga.

T lijkt erop dat dit oplichters zijn. iets anders kan ik er niet van maken.

4 december:

Op dit moment zijn we jou een bedrag van €54,98 schuldig. Helaas kunnen wij dit verschuldigde bedrag niet in één keer betalen.

Graag treffen we een betalingsregeling met je zodat wij de gelegenheid krijgen om de vordering in zijn geheel af te lossen en verdere kosten kunnen te voorkomen.

We vernemen graag van je of je akkoord kan gaan met onderstaande betaaldatum.

29-03-2019 €54,98

Marleen

Geen geld terug!

Eerst lang wachten op een levering. Nu wacht ik op mijn geld.

Ik krijg geen reacties meer op mijn e-mails.

Loura
18-12-2018

Trap er niet in!

In mei bestelling gedaan en tot op heden niks geleverd! Verschillende mails en berichten gestuurd vragen iedere x om bestelnummer die inmiddels al 6x gegeven en nog steeds mijn geld niet terug gehad!

Meer Mode-Statements.com reviews