Monova 10 ervaringen

Kadir
Kadir
24-10-2020

Niet bestellen!

Ik heb in juli 2x bestelling geplaatst €70! tot heden niks ontvangen! let op oplichters ! ik heb meer dan 10x email gestuurd geen gehoor. deze bedrijf bestaat niet meer! niet vertrouwen en niks bestellen. Alles wat op de site staat gewoon leugens! je krijgt toch niks! mvg matrix kapsalon istanbul

René
24-10-2020

Dit bedrijf komt zijn verplichtingen niet na

2 maanden gewacht. Na gezegd te hebben dat ik mijn geld terug wilde, de volgende dag verkeerd product gekregen. Sindsdien niet meer bereikbaar

Elly
19-10-2020

Wasemmer

Heb alleen deksel ontvangen. De hele was emmer was er niet bij. Retor gestuurd maar krijg steeds adres onbekend. Oplichterij denk ik

Charles
16-10-2020

Scammers

Ik heb bestelling gedaan sinds begin september en tot nu toe nog niks, ik heb e-mail gestuurd en krijg Ik te horen dat voor 1 oktober zal ik mij bestelling krijgen. Vandaag is 16 oktober nog niks , ik heb e-mail gestuurd maar de website bestaat niet meer. Puur oplichters , ik ben mijn geld kwijt.

Nicoline
10-10-2020

Ontzettend slecht bedrijf, meer een -10 waardig

Een product besteld en na ruim 8 weken kwam er een heel ander flut dingetje binnen.
De producten die op de site staan verkopen ze niet eens. Niet intrappen! Reageren nergens op.

Mario P
Mario P
06-10-2020

Monova = fake bedrijf

Men leverts niets, en betaald ook niets terug

Mario
06-10-2020

Monova levert niet!

Weer een fake 'bedrijfje' wat via 'Mollie' wel geld incasseert maar vervolgens niets levert! Maar wel EEN 'excuusje' stuurt als zoethoudertje! Bestel Niets bij deze LADENLICHTERS.

Leo
29-09-2020

Nooit meer iets bij deze bestellen

7 weken terug een opvouwbare wasmachine besteld niets ontvangen na mailcontact het antwoord: hij is verstuurd en nog onderweg dit wordt steeds herhaald
Ik heb een advocaat ingeschakeld en aangifte gedaan
Ik heb een goeie rechtsbijstandsverzekering die heb ik ingeschakeld

Marike
28-09-2020

Bestelling wordt niet geleverd!

Op 14-8 een bestelling betaald, diverse e-mails gestuurd maar bestelling nooit ontvangen en ook geen reactie op de mails.
Dus een dikker afrader!

Marieke
Marieke
17-09-2020

Niet geleverd en geen contact te krijgen

11 augustus 2020 opvouwbare wasemmer besteld en betaald. Sindsdien niets meer gehoord. Geen contact kunnen krijgen. Geen levering. Geen reactie op mails.

Welk cijfer geef jij Monova ?