Monuta reviews

5.4

Wilfred
24-06-2016

Zeer professioneel

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Eerlijke uitvaartverzorger. Prima verzorgd.

Iris
10-11-2015

Warm en betrokken uitvaart

Onlangs is mijn schoonvader overleden. We hebben de uitvaart laten verzorgen door Monuta. De uitvaartverzorger was heel warm en betrokken, en heeft er voor gezorgd dat ondanks het verdriet wij de uitvaart als positief en waardevol moment hebben ervaren.

Jacki
02-04-2015

Nog nooit een uitvaartverzekering gehad. Maar nu ik door de crisis niet altijd voldoende spaargeld achter de hand heb besloot ik een uitvaartverzekering af te sluiten. Monuta zie ik vaak voorbij komen in spotjes op tv. Na wat surfen op het internet leek mij dit een prima keuze. Overzicht van hoe en wat ik verzekerd ben is lekker duidelijk. Nu hopen dat het voorlopig niet nodig is

18-07-2011

Ik heb zojuist mijn uitvaartverzekering afgesloten bij monuta. Dit bedrijf keert 15.000 euro uit aan mijn kinderen om mijn kinderen om mijn uitvaart van te betalen. Het mooie is dat ik dit bedrag zelf kon bepalen. Ook krijgen mijn kinderen 10% korting wanneer zij de uitvaart uitbesteden aan monuta. Ook kon ik zelf kiezen hoe ik de premie wou betalen, ik heb gekozen voor een maandelijkse afschrijving. Vooral de keuzes die je bij de monuta uitvaartverzekering hebt hebben mij over de lijn getrokken op voor deze partij te kiezen. Of de premie hoog of laag is weet ik niet exact omdat ik niet echt hebt vergeleken.

Ik kon de verzekering makkelijk via hun website afsluiten en tot nu toe ben ik erg tevreden. Hoe de uitkering zal zijn zal ik nooit weten maar ik hoop dat dat pas over een lange tijd is.