Mr-Service reviews

8.3
Danny
26-10-2023

Ik ben zeer tevreden met de service van Mr-Service. Het professionele team leverde uitstekend werk, efficiënt en met oog voor detail. De communicatie was helder en transparant, wat resulteerde in een vlotte en succesvolle samenwerking. Ik beveel Mr-Service ten zeerste aan voor hun betrouwbare dienstverlening.

Ginny
12-10-2023

Betrouwbaar en efficiënt, en ze hebben mijn verwachtingen overtroffen. Ik waardeer hun professionaliteit en toewijding aan kwaliteit. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare service!"

Catherine
20-09-2023

Catherine

5 dagen geleden

Ik had onlangs een meubelstuk dat dringend een opfrisbeurt nodig had en besloot Mr-Service Meubelstoffering te benaderen. Over het algemeen ben ik tevreden met het resultaat en de service die ik heb ontvangen.

Het positieve:

1. **Kwaliteit van het werk:** De herstoffering van mijn meubelstuk is goed gedaan. De nieuwe bekleding ziet er netjes en duurzaam uit, en het meubelstuk voelt als nieuw aan.

2. **Communicatie:** de medewerker was zeer behulpzaam Ze beantwoordde mijn vragen en gaf me regelmatig updates over de voortgang van mijn project.

3. **Tijdigheid:** Mijn meubelstuk werd volgens de afgesproken planning afgeleverd, wat ik waardeerde.

Het kan beter:

1. Afwerking: Er waren enkele kleine afwerkingsdetails die niet helemaal perfect waren. Hoewel ze niet enorm opvielen, Dit is wel direct verholpen

Joost
06-05-2023

Goed bedrijf. Gewoon netjes hun werk volgends afspraak gedaan.

Femmy
13-04-2023

Prima service. Mooi gestoffeerd en netjes aan alle afspraken voldaan.

05-04-2023

Al sinds december 2022 wachten wij op ons geld inzake niet geleverde voetenbanken. Ondanks de toezegging dat het bedrag groot € 360 zou worden overgemaakt tot op heden niets gezien. Op e-mails en WhatsAppberichten wordt niet gereageerd.

Deurwaarder ingeschakeld.

Annet
27-10-2022

8 stoelen laten bekleden, supernetjes gedaan. Alleen 3 stoelen wiebelden toen ze terug gebracht werden. Daar zou nog op terug gekomen worden. Nieuwe wieltjes besteld en betaald, NOOIT ontvangen. Dit duurt al vanaf de bouwvakvakantie. Tig keer gebeld, geappt en gemaild, ik hoor helema NIKS meer van deze mensen. Schofterig! Wat een waardeloze service. Respectloos om helemaal niks meer van je te laten horen.

30-11-2021

Zo blij met onze oude nieuwe stoelen! De stoelen waren sneller klaar dan gepland en mr-service had zelfs de frames helemaal schoon gemaakt. Ze zijn echt prachtig, vakwerk.

We hebben meteen meer meubelen naar mr-service gebracht voor een make-over.

15-11-2021

Super blij met de her stoffering van onze oude artifort bank! Bij mr service denken ze met je mee en het resultaat is echt heel mooi geworden!

Raymond
07-11-2021

Top heel blij met het resultaat 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Lorenzo
01-09-2021

Zeker aanrader.

Goede service en snelle afhandeling. En zeer te vrede met de afgeleverde stoelen.

Anna
28-08-2021

Slechte ervaring

Mijn stoel zou gemat worden:is nu 1 jaar geleden,geen contact te krijgen met dit bedrijf

€120 matkosten+waarde stoel€200 kwijt||||

02-05-2021

Top zaak.

Erg blij met het resultaat.

Jasmin
01-05-2021

Goed en netjes gestoffeerd.

Een bank laten stofferen en zeer tevreden over het resultaat. Verder hadden ze veel stof keuze.

Misschien alleen beetje duur maar heb niet echt een vergelijking.

Victor
01-05-2021

Wat een service.

Vorige maand onze bank laten stofferen bij dit bedrijf. In eerste instantie zag het er perfect uit echter zat het leder na 1 week iets wat los.

Wij hebben toen contact opgenomen met de stoffeerderij en hebben zij dit probleem binnen een week opgelost. Nu een maand later zit alles perfect stak en mooi.

Ze zijn alleen iets lastiger te bereiken maar zoals de adviseur aan had gegeven bellen ze altijd terug.

Will
30-04-2021

Al jaren klant en zeer tevreden.

10 jaar geleden voor het eerst iets laten stofferen bij mr service en altijd zeer tevreden over het werk dat ze hebben geleverd.

Wat begon met een simpele stoel is uitgegroeid tot onze volledige inrichting. De keuze is enorm en ze hebben echt werkelijk de mooiste stoffen.

Echt een aanrader.

Jaap
30-04-2021

Blij met mr-service

Goed en mooi werk geleverd door mr-service.

Alle afspraken na gekomen.

Gino
19-02-2021

Zeer tevreden.

Ik heb meerdere stoffeerder uitgenodigd om een offerte op te laten maken. Mr-service was daar 1 van. Ze waren niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.

Wel vond ik mr service zeer professioneel grote collectie stoffen en een duidelijk verhaal.

Ben ook zeer te spreken over het eind resultaat.

Ellen
13-02-2021

Blij met mijn stoelen.

Bendankt mr-service. Zijn erg blij met onze stoelen.

Natasja
10-01-2021

Zeer slechte afhandeling

Op 4 Jan. 2020 contact gehad om mijn stoel te repareren en stofferen, eerste contact verliep goed, na thuis bezoek en stoel meegenomen te hebben is het contact gestopped. Wij hebben lang moeten wachten op een offerte na ontvangst van offerte hebben wij niks meer vernomen. Wij zijn inmiddels een jaar verder en zijn onze antieke stoel kwijt, de waarde is niet heel bijzonder behalve dat het emotionele waarde heeft voor mij.

Ik hoop echt nog eens de stoel terug te zien.

Meer Mr-Service reviews