Mr-Service2 ervaringen

Marcel
10-08-2018

Mr-Service top service en top kwaliteit.

Kom al jaren bij deze zaak en ben altijd zeer vriendelijk en goed geholpen. Ze doen echt hun best om mee te denken met de klant.

Kort gezegt leveren zeer hoge kwaliteit voor een goede prijs.

Leo
25-06-2018

Redelijke afspraken worden meervoudig niet nagekomen!

Wij hebben een nog mooie en degelijke tweezits- en driezitsbank. Uiterlijk nog best heel mooi maar de banken waren wat doorgezakt. Daarom besloten we te kijken of de banken opgevuld kunnen worden.

Via internet kwamen we bij Mr. Service. Met zo’n naam kan het niet fout, zou je denken. De directeur/eigenaar van Mr. Service nam contact op en maakte een afspraak. Hij beoordeelde beide banken als zeer degelijk en zond een offerte waarvan wij gebruik maakten.

Bij het ophalen kwam de directeur/eigenaar alleen, dat meldde hij netjes vooraf en ik hielp als 66-jarige mee de zware banken in zijn bus te laden. Die banken werden niet vastgezet en er werd een andere zware fauteuil van iemand anders op onze bank gezet… Bij het terug brengen was de directeur/eigenaar met een collega en werden de banken in de woonkamer gezet. Daarbij werden de muren en kozijnen in de gang beschadigd. Van de driezitsbank bleek een poot niet juist in de schroefdraad van de bank te zijn gedraaid. De moer was losgeschoten en zal ergens in de bekleding van de bank zweven. Toen we de bank optilden viel de poot er gewoon vanaf. Dit had ook een gevaarlijke situatie kunnen veroorzaken. Ook een vooraf beloofd potje lederverf om wat kleine beschadigingen bij te werken werd niet geleverd.

We betaalden de factuur bij aflevering contant in het vertrouwen dat het potje verf nagezonden zou worden, zoals was beloofd.

Via de e-mail is vaak contact gezocht. In eerste instantie reageerde de jonge directeur/eigenaar positief en beloofde snel de reparatie van de poot uit te voeren. Toen hij zich ziek meldde hadden wij begrip. Daarna ging het echt mis: we kregen ontwijkende antwoorden op vragen die we niet stelden en het grote draaikonten begon. Er werd beloofd een monteur te zenden, maar die kwam nooit. Herhaaldelijk deden we het verzoek om een afspraak te maken maar na vele smoezen kwam dat er nooit van. We werden op het laatst voor vijandig uitgemaakt terwijl daar geen reden voor was. Alle e-mail is beschikbaar voor degenen die dit willen zien. Wij hadden overigens nog wel een paar klanten voor Mr. Service.

We zijn nu een maand aan het e-mailen. Dat ging heel normaal en beleefd zoals het hoort. Of er kwam geen reactie omdat het even geen prioriteit had, Of er kwam een reactie waarin bijzaken en woordjes ineens tot totaal uit zijn verband gelichte hoofdzaken werden verheven. Of hij was ziek. Of er was ergens een andere zieke of ergens buiten zijn directe omgeving een sterfgeval. Of hij was met een grote klus bezet. Enzovoort. Nu zijn we 5 weken verder en ik bleef steeds beleefd maar wordt zelf wel als vijandig bestempeld en ineens ben ik autoritair.

Na een negatieve beoordeling van mij en mijn vrouw op zijn Facebookpagina heeft de directeur/eigenaar zijn bedrijfspagina op Facebook weggehaald. Na een vluchtige bezoek van enkele seconden op de pagina van LinkedIn is ook dit account verwijderd. Op zich vreemd. Na een klacht bij de consumentenbond probeert hij ons te chanteren dat we eerst alle klachten moeten weghalen en dat hij daarna wel een oplossing had. Ik laat mij echter niet chanteren en heb beloofd dat ik de meldingen weg ga halen als de monteur van Mr. Service langs is geweest om dat pootje vast te zetten en een potje lederverf af te geven. Meer vraag ik al 5 weken niet. Daar dat stadium zijn we nu voorbij: Mr-Service komt bij ons nooit meer binnen. Daarvoor is het vertrouwen te veel geschaad.

MR SERVICE blijkt MR DRAAIKONT en MR ONBETROUWBAAR. En een bedrijf dat zijn afspraken niet na komt en de klanten laat zitten en beledigt.

De laatste stand van zaken is dat deze jonge directeur/eigenaar dreigt met stappen als ik nog één keer contact met hem opneem.

U bent gewaarschuwd!

Welk cijfer geef jij Mr-Service?