Mr-Service14 ervaringen

Frank
02-05-2021

Top zaak.

Erg blij met het resultaat.

Jasmin
01-05-2021

Goed en netjes gestoffeerd.

Een bank laten stofferen en zeer tevreden over het resultaat. Verder hadden ze veel stof keuze.

Misschien alleen beetje duur maar heb niet echt een vergelijking.

Victor

Wat een service.

Vorige maand onze bank laten stofferen bij dit bedrijf. In eerste instantie zag het er perfect uit echter zat het leder na 1 week iets wat los.

Wij hebben toen contact opgenomen met de stoffeerderij en hebben zij dit probleem binnen een week opgelost. Nu een maand later zit alles perfect stak en mooi.

Ze zijn alleen iets lastiger te bereiken maar zoals de adviseur aan had gegeven bellen ze altijd terug.

Raymond
01-05-2021

Voor ons de beste meubelstoffeerderij.

Zeer te vrede over dit bedrijf. Leveren eigelijk altijd goed werk en als het eens fout gaat lossen ze dit ook altijd op.

Will
30-04-2021

Al jaren klant en zeer tevreden.

10 jaar geleden voor het eerst iets laten stofferen bij mr service en altijd zeer tevreden over het werk dat ze hebben geleverd.

Wat begon met een simpele stoel is uitgegroeid tot onze volledige inrichting. De keuze is enorm en ze hebben echt werkelijk de mooiste stoffen.

Echt een aanrader.

Jaap
30-04-2021

Blij met mr-service

Goed en mooi werk geleverd door mr-service.
Alle afspraken na gekomen.

Gino
19-02-2021

Zeer tevreden.

Ik heb meerdere stoffeerder uitgenodigd om een offerte op te laten maken. Mr-service was daar 1 van. Ze waren niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste.

Wel vond ik mr service zeer professioneel grote collectie stoffen en een duidelijk verhaal.

Ben ook zeer te spreken over het eind resultaat.

Ellen
13-02-2021

Blij met mijn stoelen.

Bendankt mr-service. Zijn erg blij met onze stoelen.

Natasja
10-01-2021

Zeer slechte afhandeling

Op 4 Jan. 2020 contact gehad om mijn stoel te repareren en stofferen, eerste contact verliep goed, na thuis bezoek en stoel meegenomen te hebben is het contact gestopped. Wij hebben lang moeten wachten op een offerte na ontvangst van offerte hebben wij niks meer vernomen. Wij zijn inmiddels een jaar verder en zijn onze antieke stoel kwijt, de waarde is niet heel bijzonder behalve dat het emotionele waarde heeft voor mij.

Ik hoop echt nog eens de stoel terug te zien.

Ronald
01-01-2021

Bedankt voor de goede service.

Ben heel erg blij met mijn stoel.

Herman
24-10-2020

Boot stofferen

Snelle reactie, afspraak gemaakt op de boot locatie, medewerker komt met vele stalen maar niet minder belangrijk goed advies en prijsopgaaf , aldus overeengekomen ; het geleverde overtrof onze verwachtingen voor zo wel de gehele binnen en buiten lounge weer als nieuw .
MR service is helemaal Top!

Lorenzo
01-09-2019

Nieuwe gordijnen besteld bij Mr-service.

Na een aanvraag te hebben gedaan op de website van mr-service kreeg ik een dag later direct een reactie en hebben wij een afspraak gemaakt om de gordijnen te bekijken.

De adviseur kwam bij ons thuis langs met een wel hele grote collectie. Ik denk +/- 50 boeken. Waarin wij rustig in kon kijken terwijl hij de ramen ging opmeten.

Na het meten kwam hij bij ons zitten en heeft die het een en ander verteld over de stoffen waarna wij een keuze hebben gemaakt.
Hierna hebben wij de offerte ontvangen en goedgekeurd. Na 8 dagen kwam de adviseur langs om de gordijnen te brengen. Die hij vervolgens uit service ook nog heeft opgehangen.

Erg blij mee en bedankt voor de service!

Rachel
27-02-2019

Bank stofferen tijdens verhuizing.

Na uitgebreid onderzoek hebben wij 2 stoffeerders laten komen voor een prijsopgave. Beide bedrijven kwamen netjes en professioneel over en de offertes waren na genoeg gelijk.

Wij hebben uiteindelijk voor mr-service gekozen. Zij hadden gewoon net iets meer stoffen en in het gesprek gaven zij meer informatie over de stoffering en het bedrijf.

De bank is toen in ons oude huis opgehaald en de week erna perfect gestoffeerd terug gebracht.

Erg blij met de service.

Marcel
10-08-2018

Mr-Service top service en top kwaliteit.

Kom al jaren bij deze zaak en ben altijd zeer vriendelijk en goed geholpen. Ze doen echt hun best om mee te denken met de klant.

Kort gezegt leveren zeer hoge kwaliteit voor een goede prijs.

Welk cijfer geef jij Mr-Service?