Musthaveswinkel.nl12 ervaringen

Ingrid
Ingrid
22-12-2019

Magic tekenborden

Ik had de tekenborden besteld bij de musthaveswinkel. Ik had ze binnengekregen en ze zijn leuk, maar voor 30 euro vond ik de prijs voor wat je ervoor krijgt wel heel erg duur.
Ik heb gemaild naar musthaves en kreeg geen bericht terug. Na een paar keer gemaild te hebben, kreeg ik een mail terug met grote excuses dat er een storing was geweest. Ze vroegen mij nog een keer te vertellen wat er aan de hand was. Ik legde het bovenstaande voor en vroeg om een oplossing. Ze hebben m’n geld teruggestort. Na de 30 dagen termijn en ik hoefde niks te retourneren. En nogmaals excuus kreeg ik. Dus ik ben uiteindelijk heel erg tevreden met de klantvriendelijkheid van musthaveswinkel.nl.

Anneke
04-12-2019

Bestelling niet ontvangen

6 november 2 elektrische boorpuzzels besteld
Zouden tussen 7 en 15 dagen geleverd worden Dus ruim op tijd voor Sinterklaas. Dacht ik
Nee dus tot op heden niets ontvangen. Mails wordt niet op gereageerd. Telefoonnr. Niet te achterhalen
Oplichting?

Annie
01-12-2019

Geen levering, wel betaald

Geen levering wel betaald.
Aangegeven dat ik product niet heb ontvangen. inmiddels 1,5 maand geleden besteld. Meerdere mails gestuurd.
Aangifte doen!

Luigi
30-11-2019

Doe aangifte tegen deze internet shop zodat ze aangepakt kunnen worde

Zeer slecht oplichting praktijken .producten van Ali expres als je het wil rertour wilt versturen zijn ze niet bereikbaar en laten niks meer van zich horen.

Ik raad ook iedereen aan om aangifte te doen tegen dit bedrijf die opgelicht is door must haves winkel of beebeewinkel ( zelfde internet shop) er liggen al meerdere aangiftes en hebben iets meer nodig zodat politie actie kan ondernemen. U kunt gemakkelijk aangifte doen politie.nl onder internetoplichting

Martin

Koop hier niets!

Volgens de algemene voorwaarden gebeurt het volgende. Als er iets besteld wordt, dan bestelt men het product rechtstreeks in China en laat het vanuit daar naar de koper verzenden. Je betaalt dus een veelvoud van de Aliexpress prijs maar zit nog steeds vast aan dezelfde levertijd. Kopers worden daarnaast niet op de hoogte gehouden. Neigt naar oplichting.

Re

Niets ontvangen

Elektrische boor-puzzel besteld 2x voor € 60 nu al 10 dagen over de verwachte levertijd heen.
Er wordt niet gereageerd op mail en telefonisch niet bereikbaar!
Geen vertrouwen meer in

Flemal
Flemal

Magish tekenbord

Besteld op 25 oktober 2019 nog steeds niets ontvangen ook geen contact of antwoord via R-mail!

Diksy

GEEN levering

Een elektrische kinderboor besteld, betaald op 6 november, maar nog steeds niets ontvangen en geen reactie op mn mail> telefoonnummer nergens te vinden

Britt
24-11-2019

Tekenbord

Ik heb het magische tekenbord besteld. Ik ontving een stuk karton met een deuk in en letterstickers waar een sticker van ontbrak. Ik heb het meteen teruggestuurd. Ik wil elke cent terug. Pure oplichterij. Ik heb een dossier laten aanmaken bij PayPal.

Lisan
Lisan
24-11-2019

Wat een slecht bedrijf

Het tekenbord hier besteld. Ik kreeg een stuk karton. Meer niet. Ik heb contact opgenomen en kreeg meteen reactie dat ik een nieuwe krijg. Dit is nu al tijden geleden en niks ontvangen. Ik krijg nu geen contact meer met musthaves. Wat een oplichters.

Dennis
11-11-2019

Aliexpres product voor een winkelprijs!

Hier precies hetzelfde, prachtig geadverteerd dus 3 producten besteld van €25,- /st totaal dus voor €75,- dan 2 weken later komt een pakketje aan in een Aliexpres achtige verpakking inc de duane waarde er op vermeld van wel geteld $15,- toen wist ik al genoeg! En ja hoor, op Aliexpres vind je ze voor €2,- mensen Let dus op!

Op de website staat een mooie omruil en retour policy, hopen dat ze zich er aan gaan houden! Want dit gaat terug!

Wil
24-03-2019

Tibeteaanse bel

Afgeprijsd van €39,95 naar €19,95.
Na 1 week ontvangen en toen op aliexpress voor €1,04 gevonden. Pure bedriegerij!

Welk cijfer geef jij Musthaveswinkel.nl?