My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Ilona
15-09-2019

Al 3 dagen aan t wachten op een reactie en bevestiging

Op donderdag 12/9 een bestelling geplaatst EN BETAALD via de website. Tot heden nog geen bevestiging ontvangen. Ik heb gemaild en berichten gestuurd via messenger. Ook geen mail in mijn spambox. Dus geen goede ervaring! Hoop dat dit nog wordt rechtgezet!

Ilona Schiffelers - Schmeitz

Update van 21/09/2019:
Op 21/9 contact gehad en ze hebben mij uitgelegd dat er een storing is geweest waardoor dit misverstand is ontstaan. Ik zal volgende week zaterdag mijn bestelling ontvangen!

Ghislaine
10-09-2019

Klacht goed afgehandeld

Na mijn vorige recensie op deze site gelijk een medewerker van deze website gesproken zei vertelde mij wat er aan de hand was en wilde het graag op een goede manier oplossen! dankjewel voor de vlugge reactie.

Elke

Fantastisch ❤

Fantastische badkleding binnen gehad! Heel tevreden, ik word vaste klant!

M luimes
09-09-2019

Direct geld terug, geen gezeik

Iets besteld, had zelf niet goed gekeken wat de leverdata was. Gemaild, want het was een cadeau, uitleg gedaan. Direct geannuleerd en betaling op de rekening. Top, zo hoort het. Kom zeker terug!

Sanneke

Leuke jurkjes!

Mooie jurkjes ontvangen dit weekend. Alles goed verlopen. Dank!

Jolanda
08-09-2019

Alsnog tevreden

Ik had een slechte review gegeven maar bleek eigenlijk steeds langs elkaar heen te gaan. we hebben na annuleren van onze bestelling keurig ons geld terug gekregen!

Lianne
07-09-2019

Klantvriendelijk bedrijf

Mijn klacht is netjes opgelost. Helaas een kapot item ontvangen. Bedrijf ging er zeer professioneel mee om! Aanrader!

Katja
06-09-2019

LEUKE KLEDING , EEN AANRADER!

Na wederzijds contact aangaande een bestelling. Uiteindelijk prima opgelost! Bedankt!

Lein
03-09-2019

Mooie blouse besteld

Mooie blouse besteld maar helaas de verkeerde maat binnen gekregen. Email gestuurd, ben direct gebeld met oplossing! Zij vroegen mij of ik een recensie wou achterlaten over mijn ervaring, hartstikke netjes! Nieuwe maat met 1 dag in huis en mocht de andere gratis retour sturen!

Deb
01-09-2019

Blij met mijn jurken

Heel blij met mijn jurken. Hierbij de beloofde recensie.

Lesley
30-08-2019

Super webshop ???

Super winkel! Snel geleverd goede retourservice.

Meerdere malen besteld, altijd tevreden. De kleding is precies wat ik altijd zoek!

Anneloes
26-08-2019

Betrouwbare shop

Snelle verwerking retour. Mooie items en goed klant kontakt.

Sanne
21-08-2019

Mooie bikini

Ruches bikini met panterprint gekocht. Was er iets later dan verwacht. Ik ben hierover gebeld wat ik erg op prijs stelde.

Tevreden en een aanrader!

Melanie
21-08-2019

Ontevreden

Helaas blijf ik ontevreden over deze site.

Ik heb ruim 1.5 maand gewacht tot ik mijn bikini zou krijgen. Uiteindelijk meerdere malen mijn geld terug gevraagd en dit uiteindelijk ook gekregen. Ik kreeg een te goed bon. Deze besteed aan een andere bikini omdat ik inmiddels al ergens anders een panterprint had gekocht. Bij deze shop dus een rode besteld van mijn te goed bon. Bikini zou binnen komen maar kwam niet binnen. Contact gehad. Vertelde mij dat de rode niet leverbaar was en dat einde van de week de panterprint binnen zou komen. Hun hadden dus deze keuze voor mij gemaakt. Opnieuw benaderd en gezegd dat ik niets heb aan deze omdat ik die al heb en een rode wilde. Ik moest tot de 17e augustus wachten want dan waren de rode weer leverbaar. Meerdere berichtjes inmiddels al gestuurd en krijg geen contact meer met hun.

Mijn vertrouwen in deze site is helemaal weg.

Ik raad aan om hier niets te bestellen.

Zainab
20-08-2019

Mooie jurken

Mooie jurken en zeer snel geleverd.

Marjan
16-08-2019

Prachtige items

Prachtige items en vriendelijke service. Dank!

Wendy
08-08-2019

Leuke kleding voor weinig geld.

Super leuke kleding voor weinig geld

Snelle service.

Ook via pb meteen al reactie

Zeker weer een keertje bestellen!

Fleur

Niks binnen gekregen

Heb mij pakketje besteld 2,5 weken geleden en nog steeds niks binnen gekregen. Geld terug gevraagd maar geen reactie gekregen. Ze reageren nooit of heel laat. En ze beloven je dingen maar komen niks na. Ik raad deze website echt af!

Dewi

Tevreden klant

Snelle reactie via Facebook. Pakketje was er met 7 werkdagen netjes binnen de genoemde tijd.

Dit bedrijf is een aanrader!

Rosanne

Goede service

Klacht wordt in behandeling genomen en netjes afgehandeld!