My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Annelotte
05-08-2019

Blij met pakketje

Na omstandigheden heb ik netjes mijn geld terug gekregen. En heb ik gratis van My fashion treasure mijn bikini gekregen ik ben er heel blij en de bikini staat super goed!

Een aanrader dus!

Suzan
16-08-2019

Na lange tijd toch door een fijn iemand geholpen, die uiteindelijk mijn klacht wel serieus nam

Ik moest mijn slechte recensie weghalen.

Ik heb 10 maart 2 bikini’s besteld.

Ik kreeg na 5a9 werkdagen geen bikini binnen.

Toen heb ik een mailtje gestuurd wanneer ik mijn bestelling kon ontvangen.

Ik zou een pre-order hebben besteld (stond nergens aangegeven).

Dus ik zou de 2e week van april mijn pakketje ontvangen. Alweer niks ontvangen.

Heb ik weer een mailtje gestuurd, het ging langer duren 5a9 Mei zou mijn pakketje binnen zijn. Niks gehad.

Weer een mail gestuurd, ik zei het pakketje eind Mei binnen krijgen.

Toen heb ik aangegeven de bestelling te annuleren, ik zou binnen 14 werkdagen mijn geld terug krijgen. Ik heb uiteindelijk na het sturen van 6 mails en mijn recensie op Facebook en ervaringen.nl na ruim 1 maand mijn geld terug gekregen.

Ik kreeg een gratis bikini aangeboden, vond ik heel netjes. (maar ik moest wel overal mijn recensies weghalen).

De bikini is mij 25 juni beloof.

En ik toen meteen doorgegeven welke ik wilde.

En tot op de dag van vandaag niks gehad, ik moet elke keer zelf een berichtje sturen en ik word nooit serieus genomen, na iedere werkdag krijg ik geen reactie meer en moet ik weer zelf contact opnemen.

Nu ben ik er klaar mee.

Nu krijg ik een waardebon aangeboden, ook weer heel netjes, maar die word ook weer met moeite verstuurd. nog steeds niks gehad dus.

Ze proberen het netjes op te lossen, maar het lukt absoluut niet.

Thomas
01-08-2019

Goede afhandeling kapotte bikini

Goede afhandeling klacht kapotte bikini. Snel een nieuwe ontvangen en tegoedbon voor het ongemak.

Dalira Veenstra
27-07-2019

Happpyy??

Vanochtend mijn order binnen gekregen. Binnen 5 werkdagen in huis, en echt heeel blij met mijn bikini!

Liefs Dilara❤

Sjanne
27-07-2019

Fijn dat er reactie gekomen is, nu in afwachting van.

Ontevreden

Ik heb op 18 juni een bestelling geplaatst bij jullie. Meerdere malen contact proberen te krijgen met jullie via Facebook en e-mail. Krijg slechte antwoorden, word iedere keer uitgesteld. Nu eind juli nog niks ontvangen!

Kreeg een mailtje op 9 juli dat het 19 juli bezorgd zou worden. vervolgens na weer heel wat contact te zoeken komt het pas 17 augustus? Absoluut ontevreden!

T van Rijn
24-07-2019

Mooie spulletjes

Mooie spulletjes ontvangen voor mijn dochter.

Erg tevreden over de communicatie en service van deze webwinkel!

T van Rijn

Lizzy Hersch
24-07-2019

Perfecte klachtafhandeling

Voortreffelijk goede klachtafhandeling. Dit maakt dat ik zeker klant blijf bij deze shop. Aanrader!

Annette
22-07-2019

Ontzettend goede klachtafhandeling!

Zeer professionele hulp bij een klacht. Goed opgelost, netjes ter woord gestaan. Super!

Luana
19-07-2019

Mijn bestelling

Na wat vertraging door de storing is mijn bikini binnen gekomen met nog 2 cadeautjes? super bedankt??

Danielle
16-07-2019

Goede oplossing na klacht

Goede professionele manier van werken m.b.t. openstaande klacht. Verrast en heel tevreden met de service!

Lynn
12-07-2019

Klantgerichte service na klacht

Klacht gerichte service na klacht. Netjes opgelost en alsnog heel tevreden.

Wieneke
12-07-2019

Toppers ! ❤

Heel blij met deze online winkel! Goed geholpen met de maat voor een jurkje. Het jurkje was snel binnen en zit helemaal perfect! ?

Dunja
11-07-2019

Mis communicatie

Na een mis communicatie heen en weer, hebben ze op mijn verzoek het geld direct terug op mijn rekening gestord. Top.

Dominique
10-07-2019

Uiteindelijk een fijne service!

Na een tijdje te hebben moeten wachten komt dan eindelijk mijn bikini binnen! Door een fout heeft het helaas wat langer geduurd. Wat fijn dat ze mij tegoed komen met een leuke bon! Bedankt.

Remedios

Bestelling nog niet binnen

17 juni een bikini besteld al een paar mails verstuurd en eerder een reactie hier op geplaatst, daar een reactie op gekregen dat mijn bikini 10 juli aan zou komen wegens een vertraagde levering. Hij zou vandaag aan komen maar heb nog steeds niks binnen gehad.

Annemieke
10-07-2019

Prettige communicatie met dit bedrijf

Prettige communicatie via Facebook. Goed geholpen met de maat en het retour zenden. Betaling met 1 werkdag terug. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Pieternel

Mijn ervaring

Heel tevreden met mijn jumpsuit. Ik heb deze onlangs besteld via my fashion treasure.

De jumpsuit is heel mooi afgewerkt en heeft een mooie voering aan de binnenkant. De rits is van goede kwaliteit en hapert niet.

Ook met mijn lengte van 1.80 zat het nog goed.

De levering duurde ongeveer een week maar dat is niet erg als je er zoiets leuks voor terug krijgt. Dat het wat langer zou duren was overigens goed aangegeven bij het artikel op de website en ik kreeg ook na bestelling nog een extra informatie email.

Ik ben vaste klant inmiddels. Mijn volgende order is alweer onderweg.

Wat ik graag nog wel verbeterd zou willen zien zijn de verzendkosten. Persoonlijk vind ik 4.99 erg veel voor een klein pakketje.

Denise
09-07-2019

Netjes opgelost

Alles zeer netjes opgelost, deze week komt mijn bikini, ben netjes meteen geholpen en wegens omstandigheden werden mijn emails niet beantwoord kan gebeuren dus!

Ben blij dat het zo opgelost kan worden dus zal hier zeker weer bestellen.

Bedankt voor de snelle reactie xx

Daphne
09-07-2019

Erg teleurgesteld

Ik heb op 13 mei een bikini besteld, vervolgens kreeg ik een mail dat de bikini pas op 29 juni verzonden kon worden. Hier heb ik opgewacht en terug gemaild dat ik de bikini alsnog wilde hebben. Nu heb ik nog steeds niks binnen en wordt er niet meer gereageerd op de mailtjes die ik naar hun toe stuur.

De bikini heb ik ook al betaald.

Cindy
08-07-2019

Netjes opgelost

Na een slechte ervaring klacht geschreven op deze site daarna netjes opgelost geld terug en te goed bon gekregen!