My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Valesca
08-07-2019

Goede services

Goede communicatie en vriendelijk geholpen bij mijn vragen. Een aanrader om te bestellen, met vragen kan je via facebook contact opnemen. Goed geholpen!

Rosanne
08-07-2019

Bikini betaald maar nooit ontvangen

In April ergens een bikini besteld. Deze is nooit aangekomen door een fout bij hun in het systeem. Mail contact gehad waarin ik de keuze had op geld terug of wachten op de nieuwe voorraad. Gewacht op de nieuwe voorraad van 15 juni. Ondertussen nog geen bikini en geen reactie op de meerdere mails die ik ingestuurd heb.

07-07-2019

Goede afhandeling

Na een klacht goede afhandeling ervaren. Duidelijke communicatie en goede service geleverd.

Saab
06-07-2019

Leuke collectie

Happy customer! Donderdag een jurkje besteld, vandaag bezorgd.

De service en verzending is snel. De kwaliteits prijs verhouding zijn prima.

Sabrina
04-07-2019

Uiteindelijk netjes opgelost

Onbetrouwbaar

Begin mei al een bikini besteld, die ik uiteindelijk wou annuleren omdat de bikini pas na 2 maanden zou komen.

Binnen 14 dagen zou het geld op mijn rek staan. Nooit ontvangen. Veel gemaild en messenger maar steeds geen of heel laat reactie. Ze hadden me afgelopen week verteld dat door een storing de betaling niet gelukt was en dat het er binnen 3 werkdagen op zou staan. inmiddels 4 dagen verder en weer niks! Wat een slechte ervaring.

Beau
01-07-2019

Prima service

Na helaas een klacht te hebben gehad, is deze prima verholpen door een goede service!

Sanne
04-07-2019

Geld weg!?

18 juni een bikini besteld. Meerdere malen geprobeerd contact op te nemen. Word gewoon genegeerd. Via een ander persoon contact, wel reactie maar na het 2e berichtje ook geen reacties meer. Geen e-mails over het pakket. Geen updates. Geen contact.

Weg geld. Nooit meer hier bestellen

Sarah
29-06-2019

Mooie producten

Vandaag mijn bikini's ontvangen. Ik kreeg de vraag om mijn mening te delen.

Erg goede producten voor deze prijs. Ik moest even wachten maar ik ben wel goed op de hoogte gehouden.

Anna
29-06-2019

Vier maanden geleden besteld

Vier maanden geleden heb ik een bikini besteld deze heb ik nog steeds niet gekregen. Ondanks mijn vorige recensie van twee weken geleden waar toen heel snel op gereageerd werd. Ik heb toen wel een tegemoetkoming gekregen. Deze zou een week later bezorgd worden. Ondertussen twee weken verder heb ik weer geappt maar krijg nu geen reactie meer terug. Bestel hier zeker niet!

Denise
25-06-2019

Betrouwbaar bedrijf goede service snelle levering

Enige tijd geleden heb ik 2 bestellingen geplaatst. Beide orders waar binnen de aangegeven levertijd al bezorgd daarnaast ben ik zeer goed geholpen met het ruilen van 1 artikel. Inmiddels alles binnen en heel tevreden met mijn jurk en bestelde bikini. Hartelijk dank!

Elly
24-06-2019

Toppie

Fantastische service na het hebben van een klacht. Inmiddels pakketje binnen en erg blij. Toppers!

Francesca
24-06-2019

Betaald maar niets gekregen

Heb diverse mails gestuurd maar geen reacties gekregen, koop hier niets je bent je geld kwijt

Romona
22-06-2019

Ervaring my fashion treasure

Fijne ervaring gehad met deze winkel.

Pluspunt: goed op de hoogte gehouden van de nalevering

Minpunt: retourkosten zijn voor eigen rekening

Nynke

Vreselijk!

Midden maart een bestelling geplaatst, eind april nog niet bezorgd. Gemaild om de bestelling te annuleren en ze laten amper iets van hun horen. Het geld terug krijgen duurt ontzettend lang. Eerst beloven ze je binnen 2 weken het geld terug, dan wordt het uiterlijk een week er achter aan. Inmiddels is het bijna juli en heb ik nog niks van mijn bestelling gezien en mijn geld terug ontvangen. Ik ben ontzettend boos en ontevreden.

Cheyenne

Heel blij!

Hoi fashion treasure

Hier is mijn ervaring:

Vanochtend mijn bikini's binnen gehad. Ik had er 5 besteld en ze zitten allemaal perfect! Ik raad iedereen aan om hier badkleding te bestellen.

Dankjewel!

Xxx

Cheyenne

Jessie

Geen geld of bikini

Ik heb op 19 februari een bestelling gedaan voor een bikini. In maart had ik maar een berichtje gestuurd waar de bikini bleef, ik had blijkbaar een “nabestelling” besteld. Prima geen probleem, in april vroeg ik of ik misschien de bestelling kon annuleren en mijn geld terug kon krijgen, want het begon me erg lang te duren allemaal en vroeg me af of de website wel betrouwbaar was. Nou ze probeerde nog een keer de bikini te leveren want de nabestelling had vertraging opgelopen. In mei was ik er klaar mee en wou ik gewoon mijn geld terug, waar ik ook recht op heb! Ik wacht al sinds mei op mijn geld terug, en ze hadden me vorige week nogmaals beloofd dat t geld voor uiterlijk deze dinsdag er zou staan. En nog steeds niks! Ik vind het zo niet netjes dat ik al sinds februari hier mee bezig ben, en ik zelf continu er achteraan moet rennen. Ben hier niet van gediend.

Brit
19-06-2019

Slechte communicatie

Er werd mij beloofd dat 16 juni EINDELIJK mijn bikini’s binnen zouden komen. Heb in 2 weken tijd 3 berichten gestuurd via Facebook en krijg geen reactie. Bikini’s ook nog niet binnen . Best jammer want een snelle oplossing is altijd fijn.

Lonieke
18-06-2019

Geen reactie en late/geen levering

Op 2 maart wat besteld en nog steeds niks ontvangen. Slecht contact te krijgen. Wanneer er contact is, via messenger, wordt er van alles belooft maar uiteindelijk gebeurd er niks

Bibi
18-06-2019

Geen levering

Helaas heb ik als meerdere mensen geen levering ontvangen. Deze zou afgelopen zaterdag bezorgt worden. Ook lukt het mij niet om contact met hen te krijgen. Op mijn verstuurde e-mails wordt niet gereageerd. Echt geen aanrader. Ben nu dus mijn geld kwijt en heb niets ontvangen!

Kelly
16-06-2019

Bikini weer niet geleverd.

Eind mei een bikini besteld die zou binnen 9 werkdagen geleverd worden. Daarna een mail gehad dat ze pas een maand later binnen kwamen. Contact gehad via Whatsapp, waarbij afgesproken was dat mijn bikini de 15e binnen zou komen. Weer helemaal niks binnen gekregen. Op Whatsapp wordt nu niet meer gereageerd. Dus ook geen geld terug.