My Fashion Treasure reviews

5.4
Periode2021

Marloes
11-06-2019

My fashion treasure hebben het uiteindelijk opgelost. En een cadeaubon gegeven ivm het ongemak.

Op 14 mei heb ik een bestelling van €42,98 gedaan, na een paar mails verstuurd te hebben krijg ik te horen dat mijn bikini pas 29 juni komt. Nou dit is veel te laat. Ik heb de order laten annuleren, allemaal goed. Nu wacht ik al 3 weken op mijn geld, het zou VOOR het pinksterweekend op de rekening staan. Tot nu toe nog steeds geen cent op de rekening van my fashion treasure. Hele slechte online webshop. Totaal niet meedenkend.

Dorien M
09-06-2019

Mooie badkleding

Onlangs voor mijn dochter een badpak besteld voor haar verjaardag. Ik heb contact gelegd of het item op tijd binnen zou zijn, ik werd vriendelijke te woord gestaan en mijn dochter kreeg zelfs nog een paar leuke oorbellen cadeau voor haar verjaringsdag. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Katie
07-06-2019

Mooie items vriendelijke service

Beste ervaringen,

Ik ben uitgenodigd mijn ervaring met my fashion treasure te delen. Bij deze!

Ik had 3 jurkjes besteld 2 daarvan kreeg ik binnen 1 dag de andere kreeg ik met 5 werkdagen. Alle drie zitten ze erg mooi. De snit is mooi uitgesneden en de kwaliteit is verassend goed.

Groet Katie

Lotte
07-06-2019

Top service!

Goede communicatie over mijn nalevering. Pakketje is eerder dan verwacht binnen, ik moet nog even passen maar ik ben heel tevreden over de geboden service. Bedankt team!

05-06-2019

Snelle reactie klantenservice

Na contact probleem snel opgelost

Alice
05-06-2019

Gebrek aan communicatie!

10 maart een bikini besteld, dit bleek een na levering te zijn. Na veel over en weer mailen en van my fashion treasure een beloofte gekregen, tot opheden nog steeds niks ontvangen of ook maar iets gehoord. Ik ben zeer ontevreden en teleurgesteld.

Petra timmer

Prettige service mooie producte

Goed op de hoogte gehouden van mijn levering en erg mooie producte voor weinig geld

Nicky

Supper service

Na vele mails sturen geen antwoord maar na dat ik de klacht hierop had gezet hebben ze het echt supper goed opgelost. We hadden meteen contact en ze hebben me meteen op de hoogte gesteld wat het probleem Was. Ik ben echt heel blij met de service dankjewell!?

Moniek
03-06-2019

Bestelling

Na een eerdere klacht kreeg ik gelijk bericht. Hierin werd ik gelijk geholpen en werd er gezocht naar het probleem. Ik kon mijn bestelling annuleren en kreeg binnen 10 min. mijn geld terug. Top service!

Pascal
04-06-2019

Communicatie slecht en wordt pas actie ondernomen nadat er op ervaringen.nl een negatieve recensie is geplaatst.

Geen levering ontvangen

Heb op 1 April een bestelling geplaatst. Heb twee mails gestuurd op de eerste een reactie gekregen dat de bestelling is voltooid. Ecchter nooit wat ontvangen. Op de tweede verstuurde mail nooit geen reactie meer gehad. De website is niet aangesloten bij thuiswinkel dus ben bang dat ik naar mijn bestelling of geld kan fluiten.

Jaques
30-05-2019

Niets ontvangen

13 mei een bikini besteld, helaas nog niets morgen ontvangen. Ook geen reactie op een mailtje.

Floor
28-05-2019

Niks gehad

15 mei een bikini besteld en nog niks binnen gekregen. Ook al 2 mailtjes gestuurd maar daar hoor ik ook niks op terug.

Ben bang dat ik er naar kan fluiten.

Marloes
24-05-2019

Bestelling

Twee weken geleden een bestelling geplaatst en tot heden nog niks mogen ontvangen.

Ook al een bericht gestuurd alleen daar word niet op gereageerd.