My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Eleonora
15-03-2020

BESTEL HIER NIET!

Hoi hoi ik heb een 6 maanden geleden een blousje en jurkje besteld maar werd gezegd dat het niet leverbaar was. Steeds werd ik van het kastje maar de muur gestuurd en heb daardoor mijn bestelling geannuleerd omdat het voor de doop van mijn kinderen was 4 maanden geleden! mijn geld zou terug gestuurd worden maar heb tot nu toe nogsteeds niets ontvangen! nu heb ik het een tijdje laten rusten en ben het nu wel echt beu en wil echt mijn geld terug ontvangen! de eigenaresse beloofde mij 1 maart het bedrag terug gestort te hebben op mijn rekening maar we zijn nu weer twee weken verder heb nog niets! dus lieve mensen bestel hier niet!

Diantha
10-03-2020

Het is opgelost!

Uiteindelijk is alles opgelost en heb ik mijn geld trg gekregen.

Nienke
09-03-2020

Super bedrijf!

Er was wat verkeerd gegaan met mijn bestelling. Ik kreeg daarover netjes een appje en nog een gratis ceadeautje erbij.

Mariska
09-03-2020

Niet bestellen.

Ik heb ene bestelling gedaan en die is nooit gekomen (5/6 maanden gewacht, werd telkens gezegt duurt nog maar 2 weken). Na heel vaak contact opzoeken en tot reacties proberen te krijgen had ik ze dan eindelijk te pakken via whatapp. Ik wilde graag mijn geld terug want de order kwam toch niet meer binnen.

Betaal afspraak gemaakt vooor een gespliste betaling (wat ik echt raar vind, het ging om €30?). Op de dagen dat de betaal afspraak was, werd er niet betaald. na lang zeuren en een slechte recentie te plaatsten heb ik eindelijk mn geld terug.

ik zou nog een gift mogen uitzoeken als ik de recensie zou verwijderen. Dat heb ik gedaan maar puntje bij paaltje is de gift ook nooit binnen gekomen.

Ik zou hier niks bestellen, rare klantenservice en gaan raar om met betaling enzo

deze recensie ga ik zeker niet verwijderen!

heb je dus n klacht en word je niet serieus genomen? plaats een recensie en je word zo geholpen.

Beau
04-03-2020

BESTEL HIER NIET!

In augustus een jas besteld,

nog steeds geen jas. Ook geen geld terug.

Zou ter compensatie na een zielig verhaal over geen financiele middelen een aantal weken geleden een jumpsuit opgestuurd krijgen maar ook nooit gekregen en word nu genegeerd!

Al een halfjaar bezig dus ga nu aangifte doen van oplichting!

Trap niet in alle rotsmoesjes ze lichten je gewoon op!

Daniëlle
27-02-2020

Tevreden met oplossing

Na een hoop gedoe uiteindelijk mijn order gehad en heel tevreden met de spulletjes.

Anita
27-02-2020

Helemaal klaar mee

Sinds oktober bezig. meerdere malen valse beloftes gedaan.

Op 5 feb kreeg ik ineens uit de niks om 00.41 een app met hallo je spreekt met de eigenaresse.bla bla bla. Een zielig verhaal opgezet waardoor je weer bijna medelijden met hun had. Gesprek afgesloten met een belofte dat mij spullen volgende dag verstuurd worden.nou tot 16 feb erg stil. Toen ineens een bericht via Facebook dat ze mijn klacht volgende dag oplossen maar eerst mijn telefoonnummer nodig hebben. Jahoor.die,hadden ze al hoor anders kan je geen appjes sturen via,whatsapp.maar tja mijn nummer weer doorgestuurd en sindsdien erg stil. Mijn bericht met mijn telefoonnummer hebben ze niet eens gelezen.

Pfffff nu wil ik mijn geld onmiddellijk terug hebben en hoef de kleding dus echt niet meer! Ga niet meer op wachten er zijn al zo veel beloftes gedaan wat toch niet nagekomen wordt.

Kim
21-02-2020

Geweldige service

Hele goede oplossing gekregen wat betreft een eerder bestelde order die niet verzonden kon worden. Super service.

Iris
18-02-2020

Ellende

Niet bestellen hoor, oplichters!

In September een jas besteld, nooit gehad, nooit geld terug gehad.

Via Facebook geen contact, ineens een WhatsApp berichtje maandag, met uiteraard weer valse beloftes. (nadat ze ineens op Facebook weer actief waren, en ik daar ook 'oplichters' onder schreef)

Nu dus ook geen contact meer via WhatsApp!

Update van 18/02/2020:
Vanavond is mijn geld retour gestort

Zenja

Probleem goed opgelost!

Vriendelijke eigenaresse die de langere wachttijd op mijn pakketje goed heeft opgelost.!

Mooie bikini en pasvorm is ook naar de maat!

Stephanie

Opgelost!

Na wat strubbelingen is mijn klacht goed opgepakt en afgehandeld. Super blij met mijn nieuwe bikini en de nette open en eerlijke communicatie.

Rixt

BESTEL HIER NIET!

Afgelopen November heb ik hier een jas besteld, maar deze helaas nooit binnen gekregen. Toen heb ik contact gezocht met het nummer wat online stond. Ze hebben mij beloofd om het geld in 2 delen (7 en 14 feb) te storten, wat natuurlijk niet gebeurd is.

Trap niet in deze praatjes! Ze beloven je van alles maar steken het geld in eigen zakken zonder maar iets op te sturen!

Update van 24/02/2020:
Contact gehad met My Fashion Treasure, en de eigenaresse heeft het heel netjes met mij opgelost en mij het geld teruggestort! ???

Susan
17-02-2020

Niet bestellen, wacht al maanden op product

In augustus heb ik een jas besteld bij My Fashoin Treasure. Tot op heden de jas nog niet ontvangen. Nadat ik hier een bericht heb geplaatst is er contact met mij opgenomen, ik zou mijn geld terug krijgen als ik dit bericht zou verwijderen. Dit heb ik toen gedaan. Nog steeds heb ik geen geld ontvangen.

Na herhaaldelijk contact ook een e-mail ontvangen dat in januari het geld teruggestort zou worden. Ook dit is niet nagekomen.

Op mailtjes wordt totaal niet gereageerd.

Ik adviseer om hier geen bestellingen te plaatsen. Mooie beloftes, maar nakomen ho maar.

Natuurlijk kunnen er dingen fout gaan, dat is menselijk, maar hoe er vervolgens mee omgegaan wordt is totaal niet klantvriendelijk.

Paula
13-02-2020

Voor mij nooit meer!

Op 19-8-2019 een jas besteld. Al een half jaar aan het mailen en messengerberichten, waarop ik nagenoeg geen reacties krijg. De reacties die ik krijg “er is wat fout gegaan met de bestelling” “de geleverde partij is niet in orde”, daarna hoor je vervolgens weer niks. Op het moment dat ik dreig het juridisch uit handen te geven als ik mijn geld nu niet terug krijg en ook aangifte ga doen van oplichting, komt er een bericht terug. Uiteindelijk mijn geld retour ontvangen op 13 februari.

Ikzelf bestel nooit meer bij deze webshop en zal deze webshop ook niet bij anderen aanraden.

Shirley
12-02-2020

Klaar met beloftes

Na maanden ineens weer een belofte gekregen dat ze als nog mij zouden compenseren met iets wat ze nog op voorraad hadden. Dus ik dacht dat het nu eindelijk eens goed zou komen.

Kreeg een aantal foto's toegestuurd waarvan ik wat kon uitzoeken.

Weer belooft ik de dag daarna een bevestiging zou krijgen. Wederom niet! Nog een keer geappt en ze waren er mee bezig. Wederom nog niks vernomen.

Ik ben echt klaar met dit bedrijf!

Raad iedereen af hier ooit te bestellen.

Daniëlle
10-02-2020

Opgeloste klacht

Ik had een jas besteld, bleek na paar maanden niet leverbaar. eerst hoorde ik niks meer, maar nu na een excuus, toch 2 andere leuke pakjes uit mogen zoeken! ik hoop dat alles goed komt en je je bedrijf weer goed lopend kan maken. Dit heb je netjes afgehandeld. dankjewel

Caroline
10-02-2020

Nog steeds niks!

In september een bestelling gedaan, na 3 belabberde excuses waarom ze het niet konden leveren, negeren ze me nu maar helemaal!

We zitten in februari en nóg geen jas, geen geld terug, geen reactie!

Nooit bestellen hier!

Jasmijn
09-02-2020

Klacht uiteindelijk opgelost

Ik zou tussen een 6 en een 7 zitten qua beoordeling. Na lang overleg gelukkig wel mijn producten gekregen. Fijn dat het zo is opgelost.

Danielle
07-02-2020

Uiteindelijk is de klacht gelukkig netjes opgelost

Ik heb 16 augustus kleding besteld bij my fashion treasure tot op heden niets ontvangen naar flink wat heen en weer gemail en gechat en whatsapp uiteindelijk toch nog mn geld op deze dame probeerd iedereen terug te betalen k zou zeggen geduld loont wel belangerijk om orde op zaken te stellen

Claudia
05-02-2020

Nooit bestellen

Half oktober een bestelling geplaats. Na een aantal weken wachten contact gezocht. Artikel moest nog binnen komen.

Paar weken later nog niks. Ik weer contact zoeken. Me bestelling stond op on hold terwijl ik wel betaald had.

Bestelling geannuleerd en ik zou mijn geld begin januari terug op mijn rekening krijgen.

Nu is het februari bijna 4 MAANDEN verder. Geen geld, geen bestelling helemaal niks. Stelletje oplichters! Nooit iets bestellen bij deze zaak!