My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Annemiek
05-02-2020

Nooit wat bestellen hier

Ik heb ik oktober 2019 wat besteld, het kwam maar niet. Was iets mis met voorraad en had al klacht hier geschreven. Toen vroeg ze of ik die wilde verwijderen omdat het onderweg was en dan kreeg ik mijn verzendkosten terug. Verzendkosten kreeg ik inderdaad terug, later ontving ik een mail dat mijn bestelling was geannuleerd maar het geld nooit ontvangen. Ik ben dit soort bedrijven helemaal zat!

Leonie
04-02-2020

NOOIT IETS BESTELLEN HIER

Vorig jaar mei/juni bikini besteld. Bikini nooooit ontvangen maar wel betaald. Naar een par mailtjes geen reactie, eindelijk iemand aan de veren gekregen nadat ik op FB reageerder ergens onder een foto. En nu tot op heden nog steeds geen geld ontvangen. Heb ik een officiële klacht ingediend via een bedrijf en kreeg als reactie terug dat ik mijn geld niet terug zou krijgen. Deze mensen mogen zich diep schamen vieze geld dieven. Ga lekker zelf een baan zoeken en eerlijk je geld verdienen!

Laura
02-02-2020

Nooit bestellen

Ik heb een aantal maanden geleden de welbekende ‘Leo Coat’ gehaald. Na maanden wachten kreeg ik een mail dat hij niet meer leverbaar was. Ik kreeg 2 codes waarmee ik iets nieuws kon bestellen. Guess what? Nooit binnen gekomen. Begin januari zou mijn geld worden teruggestort. Guess again, ik heb het nog steeds niet. Bestel hier nooit wat. Die zogenaamde positieve recensies hier zijn 100% fake. Het zijn een stelletje oplichters. Oh en op mails etc. wordt ook niet gereageerd. De Facebookpagina is ook weg.

Ontzettende noob zaak dit.

B e s t e l h i e r n o o i t w a t!

Nina
01-02-2020

Zeer nette afhandeling van mijn order

De klantenservice heeft mijn order super netjes verwerkt en ik kreeg er zelfs een setje oorbellen bij cadeau! Goede service en zeer klantgericht.

Susan
01-02-2020

BESTEL HIER NIET

Bestelling gedaan, die niet geleverd werd. Geld is tot op heden niet terug betaald. Alleen apps met loze beloftes. Bespaar je geld en ergernis hier NIETS bestellen.

Paola
27-01-2020

Nooit wat kopen bij hun !

Nooit bestellen je krijgt niks binnen en je geld wordt nooit terug gestort stelletjes oplichters

Kristy

Niet bestellen

Slechte service. Geven geld niet terug wanneer je je bestelling annuleert.

Nemen contact met je op zodra je hier een slechte recensie schrijft met de woorden dat ze het geld met een week terugstorten maar komen het niet na.

Yara

Opgelost

Na een boel heen en weer gemail is alles vandaag toch nog vlot & netjes opgelost, gelukkig! Vriendelijke medewerkster!

Elle
27-01-2020

Ook hier zelfde soort klacht

Een jas besteld in augustus 2019, elke keer smoesjes waarom hij niet geleverd kon worden.

vervolgens gezegd dat ik mijn geld terug wil. Ja zouden ze in orde maken.

Nu januari 2020 nog geen geld gezien. Diverse mails, Whats app en reviews achtergelaten, geen reactie!

Rachelle

Bestel hier niet!

Bij mij hetzelfde als alle berichten die hieronder zijn geplaatst. Ook een jas besteld in augustus maar hoor niets meer. Hopelijk kunnen we door dit aandacht krijgen en mensen waarschuwen hier niets meer te kopen. Ze hebben zo te lezen al genoeg geld afgetroggeld bij mensen.

Jady
26-01-2020

Alweer een klacht

Bestel hier niet!

Na al deze klachten te hebben gelezen, zie ik dat er nogal wat overeenkomsten zijn betreffende mijn klacht. In oktober heb ik een jas besteld, en tot de dag van vandaag geen jas of geld terug gezien. Echt onverantwoord hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat, jullie zouden je moeten schamen! ik loop onderhand 3 maanden achter mijn geld/pakket aan te mailen, en een reactie überhaupt is teveel gevraagd? bah bah. Ik kan appen, mailen en klachten indienen wat ik wil, geen gehoor van ze al minimaal een maand lang.

Als je op zijn minst je pakket wil ontvangen dan bestel je hier beter niet!

Suus
24-01-2020

Nog steeds niets binnen

Ik heb op 6 oktober een trui bij hun besteld. Na drie maanden eindeloos mails sturen nog steeds niets binnen. Het was een vrij dure trui en ik denk dat ik nooit meer mijn geld of de trui terug zie. Het heeft ook geen zin om te mailen, want of ze reageren niet of ze komen beloftes niet na. Niets bestellen hier, hoe leuk het er ook uitziet!

Femke
22-01-2020

Komen beloftes niet na

Hier al meerdere klachten opgezet. Dan komt er een bericht via whats app dat ze mij geld terug storten en zetten de klacht dan al op opgelost. Dit is is denk ik nu al 5 keer gebeurd en je raad het al ik heb nog steeds geen geld! Dit loopt al vanaf oktober. Meest slechte service ooit gehad via webshop

Iemand
22-01-2020

BESTEL NIET BIJ MY FASHION TREASURE!

Een half jaar geleden een bestelling geplaatst, na 4 weken nog niks ontvangen. Toen via de mail contact proberen te zoeken, helaas tevergeefs. Via instagram werd niet gereageerd en via facebook sporadisch. Heb ze, na weken contact proberen te zoeken, ingelicht dat ik overwoog aangifte te doen bij de politie. Na een paar van dit soort berichten ontving ik mijn geld terug. Nu, bijna een half jaar later, ontvang ik een whatsappje dat ze mijn ongeleverde bestelling in het systeem zagen staan, dit door interne omstandigheden niet goed is opgepakt en of ze mij alsnog kunnen helpen hierin. Nou mooi niet dus!

Gisa
20-01-2020

Ze proberen het probleem op te lossen, fijn contact

Ook ik had iets niet ontvangen, maar kreeg vandaag een duidelijke uitleg dat er interne zaken niet goed waren gegaan! Ze waren eerlijk naar mij toe en boden mij een oplossing waar we ons beide in konden vinden.

Ik had contact via de app en dit verliep snel en professioneel.

Geef ze daarom zeker een tweede kans

Emma

Betreffende klacht

Klacht eindelijk afgehandeld. Een waardebon gekregen van ze. Goed en snelle hulp gekregen uiteindelijk

Wietske

Nog steeds niks ontvangen! Wacht al vanaf 9 augustus

Wat een slechte webshop! ik wacht al vanaf 9 augustus op een jas! na verschillende smoesjes. Levering te laat. Kapotte jassen geleverd. Gehele bestelling uit het systheem gehaald. Wacht ik nu al 2 maanden op mijn geld wat ik terug wil. Ik ben de jas op gaan zoeken op internet om hem via een andere webshop te gaan kopen blijkt die jas dus op aliexpress te staan vele malen goedkoper en precies dezelfde foto! toch nieuwsgierig geworden even naar het verdere assortiment gaan kijken en jaa hoor alles op aliexpress! nou dus gewoon daar bestellen als je het zo graag wil! mocht mijn geld niet deze maand terug gestort worden ga ik aangifte doen! ben het echt beu aan het raken we werken allemaal even hard voor onze centen!

Monica

NIKS BESTELLEN! JE ONTVANGT NIKS

Ik heb op 11-08 een jas besteld, nooit ontvangen. Ik word ook genegeerd op meerdere mails. Leverdatum zou 31-08 zijn, het is inmiddels 17-01. Slecht bedrijf met een klantenservice die niet eens reageren.

ACR
16-01-2020

Nooit bestelling gehad en ook geen geld terug

Triest dat het weer zover moet komen. Klacht nummer 4. Elke keer doet MFT alsof het verholpen is door mijn klacht ‘in behandeling te nemen’ maar helaas. Sinds augustus al bezig met dit gezeik. Ik zou ba een hoop gezeik en gedoe mijn geld terugkrijgen maar wederom laat MFT niets maar dan ook niets meer van zich horen. Contact krijgen is überhaupt bijna onmogelijk. Ik moet elke keer aan de bel trekken en elke keer komen ze met een excuus. Ik ben er klaar mee want het leid nergens naartoe. Helaas moet het zover komen dat ik aangifte ga doen, dit is pure oplichterij.

Lisanne
16-01-2020

NIKS ONTVANGEN, NOOIT GELD TERUGGEKREGEN

Bestel hier absoluut niks! Vanaf augustus 2019 wacht ik al op een jas. Continue van het kastje naar de muur gestuurd met mailtjes dat de levering vertraging had etc. etc. Eindstand was de jas niet meer leverbaar en zou ik begin van het nieuwe jaar mijn geld teruggestort krijgen. Inmiddels is het weer weken verder en is er geen enkel contact met dit “bedrijf” te krijgen. Het email adres waarmee zij contact met mij op hebben genomen bestaat niet meer wanneer ik hen een mail wil sturen. Mega asociaal. Aan drie kwart van de ervaringen op deze site is te lezen dat deze mensen een loopje met jouw geld nemen, geld waar jij hard voor werkt!