My Fashion Treasure reviews

5.4
Periode2021

Marianne

Netjes opgelost!

Duurde even voor ik reactie had, had helaas een klacht. Bedrijf bleek wat drukker te zijn en een storing waardoor er mis communicatie was ontstaan. Heel begrijpelijk en ik ben hierover netjes geïnformeerd.

Vandaag heb ik mij zwarte blazer jurkje ontvangen. Het item zit echt helemaal op maat en ook de lengte is perfect. Ze hebben er ook nog oorbellen bij gedaan bijpassende zodat ik mijn outfit compleet.

Echt super netjes opgelost en ben inmiddels helemaal tevreden over jullie!

Elly

Tevreden betrouwbare winkel leuke items

Tevreden betrouwbare winkel leuke items

Geertje
02-01-2020

Nog steeds niet opgelost ?.

Na 10x beloofd te hebben nog steeds geen geld terug. Vandaag weer een bericht gestuurd maar geen reactie. Wordt er niet goed van. Mensen bestel hier Nooit iets.

"Goedemorgen, kijken jullie vandaag weer even met me mee?? Nog steeds geen geld op mijn rekening

Ben er toch wel klaar mee nu. Misschien toch maar weer delen op de klachtenpagina en deze keer ook Facebook en Insta, misschien helpt dat. Tis te gek voor woorden dat ik er überhaupt over na moet denken. Maar het is nu al ruim 2 maanden dat jullie vanalles beloven maar niks doen, oftewel MIJN GELD niet terug storten ?. Ik snap niet dat jullie zo met mensen om kunnen en willen gaan. Ik zou me kapot schamen. Maar goed GELUKKIG zijn we niet allemaal t zelfde. Ik hoop dat de dag komt dat ik mijn geld gewoon eerlijk terug krijg ?"

Anisa
30-12-2019

Geld nog steeds niet terug

3 maanden en veel beloftes later, nog steeds mijn geld niet terug!

Nina
27-12-2019

VRESELIJK

Slechtste webwinkel OOIT!

Ik heb in september een bestelling geplaatst, nog steeds niets binnen. Kan onmogelijk contact krijgen met dit bedrijf, al enorm veel mailtjes gestuurd en alles geprobeerd. Ik raad het iedereen af om hier ooit iets te bestellen. Ik ontvang telkens maar mailtjes dat mijn order 2 weken vertraagd is, vervolgens komen ze niet met een oplossing. Ik ga aangifte doen.

Lisette
08-02-2020

Duurt lang maar is nu wel opgelost

Bagger!

Pas hier een klacht geschteven

Netjes behandeld, m'n geld terug gekregen en een tegoed gekregen om iets nieuws te bestellen.

Dat heb ik gedaan, met bijbetaling, hoorde 7 december binnen te komen.

Weer hoor ik niks, nog geen pakketje niks.

Ben echt heel boos nu

Chanel
23-12-2019

Geen bestelling nog geld terug ontvangen!

Ik plaats weer mijn klacht omdat die is verwijderd terwijl het nog niet opgelost is.

Ik heb op 1 oktober een bestelling geplaatst die binnen 9 dagen geleverd zou worden, die heb ik dus nooit ontvangen en er werd ook niet gecommuniceerd met mij, ik moest herhaaldelijk mailtjes en pm’s sturen om te vragen hoe het zit met mijn bestelling, uiteindelijk heb ik mijn bestelling geannuleerd op 4 november en ik zou mijn geld binnen 14 dagen op mijn rekening ontvangen, toen de tijd verstreken was heb ik weer een mail moeten sturen om te vragen of dat nog zal gebeuren en ik kreeg te horen dat de annulering niet is doorgevoerd en moest ik dus weer eens 14 dagen wachten en ik wacht nogsteeds. zeer onprofessioneel ik zou niemand aanraden om via deze site te bestellen!

Wendy
18-01-2020

Ik moet zeggen dat alles erg lang geduurd heeft betreffende het oplossen van e.e.a. maar ik geloof dat ze nu oprecht bezig zijn om alles te verbeteren. daar ga ik graag van uit en vind t van mijn kant dan ook een kleine moeite om een beetje positieve ervaring te delen.

Deel 3

Heel erg bedankt, ik denk dat er echt wat mis is gegaan. Ik zet je voor de zekerheid op de lijst van morgen voor 12:00 in de middag dan weet ik zeker dat het voor die tijd is opgelost voor je ?. Dit is t laatste appje wat ik gehad heb afgelopen donderdag. zoals je zult kunnen raden is er niets opgelost en ook niets meer gehoord. heb ze per app gevraagd eerlijk te zijn. ook als dit betekend dat ik naar mn bestelde jurk kan fluiten, maar natuurlijk geen reactie. me negeren maakt me woest en zorgt er bij mij voor dat ik dit niet kan laten rusten. wellicht is aangifte doen zoals meerdere al hebben gedaan toch de enige oplossing. niet dat ik verwacht dat ik dan ineens wel mn bestelling binnen krijg, maar wellicht dat ze dan eindelijk eens gedwongen worden om te stoppen met deze wanpraktijken.

Megan
20-12-2019

Aangifte gedaan

Na heel veel contacten en tal van loze beloftes heb ik vanmorgen aangifte gedaan bij de politie van oplichting. Bij deze adviseer ik iedereen dit ook te doen zodat dit bedrijf stopt!

De ene dag staat het hier vol met negatieve reacties en de volgende dag zijn deze allemaal zogenaamd verholpen. Ik ben er ook ingetrapt om 2x mijn ervaring te verwijderen dat zal nu niet meer gebeuren. Hopelijk stopt deze zogenaamde webshop met het verkopen van niet geleverde spullen.

Danysha
20-12-2019

Klacht nummer 3

Dit is al mijn 3e klacht, aangezien het bedrijf zegt dat het is opgelost. er is nooit wat opgelost! belofte na beloftes worden er verteld maar het zijn allemaal leugens. bestel hier nooit wat, er word niet meer gereageerd op berichten en als er word gereageerd "gaan ze het uitzoeken" vervolgens hoor je er nooit meer wat van. ik kan ook fluiten naar me geld want dat krijg ik ook niet meer terug! Jullie moeten geen "bedrijf" beginnen als jullie het niet eens op orde kunnen hebben!

Marleen
19-12-2019

3e klacht

Lang verhaal kort.

Dit is de 3e klacht over dit bedrijf.

Heb ze belachelijk veel kansen gegeven om het probleem op te lossen: geld terug te storten van de bestelling die ik nooit ontvangen heb.

Geen enkele belofte is nagekomen, dus nu ga ik aangifte doen!

Mijn eerdere klacht staat zogenaamd als opgelost. maar dit klopt dus niet!

Anna
18-12-2019

Belofte niet nagekomen!

In augustus een jas besteld en betaald. Bleek niet meer leverbaar te zijn en ik zou m'n geld terugkrijgen. Maar het geld kreeg ik maar niet terug Na maanden berichten sturen zonder reactie een review hier geschreven. Ineens kreeg ik wel bericht en mijn geld terug en eveneens een tegoedbon om iets uit te zoeken (als ik mijn review wilde verwijderen). Ik had iets uitgezocht en ze zouden dit opsturen. Inmiddels is dit ook alweer 3 weken geleden en nog niks ontvangen. Op mijn berichten reageren ze ook niet meer. Ik ben er helemaal klaar mee. Mensen, bestel hier gewoon niks. Als je geen zaken kunt doen moet je geen webshop beginnen!

Masjenka
18-12-2019

Klacht wordt als opgelost gemarkeerd!

Klacht wordt op opgelost gezet door My Fashion Treasure maar dit is absoluut niet waar! Allemaal valse beloften en niet nagekomen afspraken.

Eerst is de klacht al verwijderd op basis van “onjuiste feiten” iets wat ook al niet waar was en nu dit.

Ik ben er nu echt klaar mee! Mensen koop hier niks en blijf de ervaring delen. Rapporteer hun facebookpagina en doe aangifte bij de politie! Het moet afgelopen zijn!

Sylvana
17-12-2019

Probleem is nog steeds niet op gelost

Amateurs

26.09.2019 een leopard jas besteld, sinds de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Elke keer weer een dom excuus waarom het er nog niet is. Vervolgens willen ze je een korting geven, maar wat heb je aan een korting als ze al niet eens een jas kunnen leveren. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd, niemand die daar iets afrondt. Stuur je ze een app naar het mobiele nummer, krijg je een reactie ' mijn collega appt je terug'. Nou je raad het al, je wordt niet terug geappt. Heb al paar keer geëist om mn geld terug te krijgen en dat gaat allemaal maar moeilijk. Werkelijk waar, heb nog nooit zo'n bagger bedrijf mee gemaakt. Wat dat betreft heel jammer dat ik alle appjes etc hier niet in kan zetten want je staat er versteld van.

Heb ook al keer eerder iets geplaatst op deze site, ze konden toen verdomd snel reageren waar ze anders zo bar slecht in zijn en wat vragen ze je vervolgens.

"Ik heb nog wel een vraag zou je voor nu de klacht van het internet willen halen/of willen aanpassen naar je huidige ervaring.Ik begrijp het volledig maar we willen negativiteit voorkomen! Hopelijk wil je daar aan mee werken."

Je bent dus al heel diep gezonken met je bedrijf als je dit gaat vragen, maybe moet je als bedrijf zijnde eens achter je oren gaan krabben waarom mensen slechte recenties achterlaten.

Mvg de klant die steeds bozer wordt van die fantastische bedrijf

Joyce
17-12-2019

Mega slecht bedrijf! Nooit iets bestellen!

Vorige week mijn slechte recensie hier gedeeld! Vervolgens krijg je een bericht dat je via WhatsApp Contact op moet nemen. Ze sturen dat ze voor 2 uur Smiddags het op zouden lossen maar het is nu nog niet opgelost!? je kunt zoveel berichten op de app sturen, ze lezen het maar reageren nergens op! Ik ben er echt helemaal klaar mee en ga nu vervolg stappen ondernemen. Zo kan ik ook wel makkelijk mijn geld verdienen! Zou niemand maar dan ook niemand aanraden om bij deze vuile oplichters wat te bestellen! Je krijgt het namelijk nooit en je geld kun je naar fluiten!

Naomi

Bagger

Bestelling met nummer 6820 nog steeds niet geleverd. En slechte recensie word steeds verwijderd

Shareen

Bestel hier maar niets!

Ik lees helaas alleen maar vergelijkbare reviews. Ook ik heb een leopard jas besteld, (althans mijn dochter) in september. Laatst eindelijk contact gehad, na meerdere pogingen. Ze zou hem alsnog krijgen. Appje voor contact, maar daar geen reacties meer op, fake dus. moest wel mijn klacht intrekken, ik ben goedgelovig, dus nig gedaan ook. Mijn klacht staat als opgelost, maar klopt dus niet. Hier een nieuwe grote klacht. Bestel hier dus maar echt niets. Geen jas, geen geld, geen klacht die is afgehandeld! maar opnieuw wordt gediend bij deze!

Ivy
15-12-2019

Geen jas, geen geld

Ook hier in september een jas besteld, welke door een productiefout niet meer leverbaar is.

Nu zijn we meer dan 3,5 maand verder, na meerdere toezeggingen dat ze mijn geld terugstorten is er nog niets gebeurd.

Nu reageren ze sinds eind november niet meer.

Ik heb zojuist aangifte gedaan bij de politie van oplichting. Schandalig bedrijf, bestel hier niks!

Mirte
15-12-2019

Geen levering trui, na indienen klacht.

Paar maanden geleden een trui besteld. Niet ontvangen. Na indienen van een klacht online kreeg ik een appje. Hierin de vraag hoe we het konden oplossen en verzoek om de klacht online te verwijderen. Trui zou eind november worden geleverd en ik zou een korting krijgen retour. Klacht verwijderd maar nog steeds niks ontvangen. Bij deze een zeer slechte ervaring.

Danysha
13-12-2019

Nog nooit z'n slechte service meegemaakt. Bestel hier nooit , komen hun beloftes niet na. Ik wacht al sinds 26 september op mijn pakketje. Die uiteindelijk geannuleerd want hij kon opeens niet meer verstuurd worden nadat er al 4 levering data werden belooft. als compensatie een waardebon gekregen. Nu alsnog bijna een maand aan het wachten op mijn tweede bestelling. Geld niet terug en nooit meer een reactie. Bestel hier niks!