My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Cemile
13-12-2019

Helemaal klaar mee!

Wacht al vanaf augustus op een leopard jas. Tussendoor hier een review geplaatst toen konden ze opeens wel.contact leggen, duidelijke afspraken gemaakt maar WEER deze ook niet nagekomen.

heb nu en geen contact meer, en geen geld, en geen jas. In plaats van dat jullie 1 voor 1 deze klachten op een normale manier afhandelen kiezen jullie voor een manier wat alleen maar boosheid en negatieve reviews uitlokt. Ik wil nu PER DIRECT contact anders ga ik hier verder werk van maken. Het gaat mij nu echt om het principe hoe jullie met jullie klanten omgaam dat kan gewoon NIET!

Nathalie
13-12-2019

Koop hier niets! Alleen maar beloven, niks ontvangen!

Koop hier niks mensen! Ben al maanden bezig, zie mijn andere klacht hieronder. Alleen als je een klacht schrijft gaan ze contact met je opnemen om te zorgen dat je je klacht eraf haalt. Ze hebben mij zelfs een track en trace code gestuurd zodat het lijkt alsof mijn item eraan komt. 2 weken later nog steeds niks. en nu zeggen ze ineens dat het artikel niet meer leverbaar is. echt schandalig!

Als ze willen dat je je klacht eraf haalt, doe dit dan ook pas als je echt iets hebt ontvangen! Maar liever gewoon laten staan zodat niemand hier meer wat gaat kopen! Afgelopen week wordt er tegen mij gezegd, ‘ we hebben nu onze zaken weer op orde’ je kan vanaf nu goede service verwachten. Weer beloven ze me dat het item eraan komt. en weer niks ontvangen. kortom, je wordt aan het lijntje gehouden daar en je krijgt niks! NIkS KOPEN DAAR!’ Hoe zij met mensen omgaan is echt schandalig!

Ilona
12-12-2019

Nu ook nog geblokkeerd?!

Wat een idioterie deze site. Van alles beloven ze, heel vaak excuses, maar niks wordt waargemaakt. Afgelopen week kreeg ik een automatisch bericht dat wegens privé omstandigheden er pas maandag gereageerd kan worden. In goed vertrouwen denk je dan nog, wat vervelend voor ze. Maar na maandag ben ik gewoon geblokkeerd! Weet je, ga dan gewoon het gesprek aan, rond het netjes af, maar dit is echt van een te laag niveau! Klaar met deze prutszooi!

Danique
12-12-2019

Valse beloftes!

Al eerder een klacht hierop gezet! Ze reageren een keer en klacht is opgelost? No way! Zoethoudertjes zodat iedereen denkt dat t opgelost is! Slecht contact, reageren niet meer op whatsapp. Geld zou teruggestort worden, niet dus! Nu een mail, dat bestelling is blijven “hangen” maar betaling wel binnen? En dat bedrijf nu dicht gaat, komen in het nieuwe jaar terug met ander concept? Zeer vreemd, geld pas in t nieuwe jaar terug.ook wederom vreemd! Dit zaakjes rammelt aan alle kanten! Ik ga nu aangifte doen!

Danielle

Niks kopen!

Jurkje in juli besteld, nog steeds niet ontvangen en geen geld terug. Al keer eerder contact gehad en werd mij geld terug beloofd binnen 7 dagen. Niks ontvangen op de rekening en krijg geen contact meer met ze. Koop hier niks! Oplichters!

Sharon
07-02-2020

Nadat ik mijn klacht op ervaringen.nl had gezet, hadden ze contact met me opgenomen en zeiden ze dat ze mijn klacht wilden afhandelen. Vreemd, want zo leek het niet, aangezien ze hadden al mijn mailtjes genegeerd. Maar goed, beter laat dan nooit. Vanaf het moment dat ze contact met mij zochten tot en met eind januari waren drie afspraken gemaakt, maar die werden niet nagekomen. Nu is de afspraak wel nagekomen en is het in principe opgelost, maar daar heb ik dus vijf maanden op moeten wachten.

Eén keer, nooit weer

In september had ik een jas besteld, maar vier weken later had ik hem nog steeds niet binnen. Ik had ondertussen een andere jas gekocht en wilde mijn bestelling annuleren. Ik had een mailtje gestuurd met die aanvraag en ik kreeg een reactie. Het zou nog twee weken duren voor de jas bezorgd zou worden, maar ik kon ook mijn geld terugkrijgen. Ik heb gezegd dat ik mijn geld terugwilde. Dat is nu zes weken geleden en het geld is nog steeds niet teruggestort.

Op mijn mailtjes wordt ondertussen ook niet meer gereageerd.

Kortom: één keer, nooit weer.

Aleksandra
11-12-2019

Sinds augustus nog steeds geen geld terug.

In augustus had ik een jas besteld. Kreeg het 2x te horen dat de bestelling vertraagd is. Op 28 september werd de bestelling gecanceld. Ik had toen paar e-mails gestuurd naar de klantenservices en kreeg geen antwoord.

Uiteindelijk toen ik een klacht had ingediend in eens warren zij geïnteresseerd om met mij contact op te nemen.

Er werd 5 keer via whatsapp beloofd dat het bedrag terug gestuurd zou worden. Het is nu 11 december en nog steeds niks. Jammer dat ik geen screenshots kan uploaden zo dat ik de gesprekken kan laten zien. Heel triest dit, trap er niet in dames. Echte oplichters!

Goede service nette dames

Voor vriendin jurkje besteld, had gemeld dat het voor een bepaalde data binnen moest komen. Werd direct gebeld dat dit helaas niet ging lukken maar een andere kleur was gelijk op voorraad. Die hebben ze opgestuurd, pakket is er nu en kan het op tijd aan vriendin geven. Jullie vroegen of ik het leuk vond mijn ervaring te willen delen hoe de order was verlopen. Helemaal goed dus. Jullie denken mee en zien de klant als mens niet als nummer. Erg goede ervaring dus.

Tessss

Beloofde recensie

Hai Fashion Treasure

Zoals beloofd hier is mijn recensie!

Gisteren mijn tijgerbikinie binnen gehad. Hij is helemaal leuk! Het broekje en topje zit helemaal op maat en hij hoefde gelukkig niet terug. Jullie hebben mij heel goed geholpen bij het nemen van de juiste maat. Ik kom zeker van de zomer weer terug voor een nieuwe bikini. Dankjewel!

Melissa

Nooit bestellen

Nou nogmaals, aangezien mijn recensie gewoon gerapporteerd wordt. Best wel kinderachtig. Paar weken terug al een slechte recensie geschreven over deze site. Ik kreeg vervolgens een appje met dat ze graag mijn klacht in behandeling zouden nemen. Eerst te horen gekregen dat mijn bestelling om een onbekende reden niet doorgekomen was, dus toen werd mij verteld dat op een bepaalde datum mijn pakket binnen zou moeten komen. Deze datum nog niks ontvangen. Vervolgens worden er steeds beloftes gemaakt over een nieuwe datum en dat ik een deel van de betaling terug gestort zou krijgen binnen twee werkdagen, nou drie keer raden, niks binnen gehad. Ik heb nu twee weken geleden aangegeven mijn geld terug te willen en nou krijg ik opeens nergens reactie meer op. Ik raad het dus zeker AF om hier ooit wat te bestellen.

Inge

Valse beloftes!

Ik ben zo te lezen niet de enige die slechte ervaringen heeft met 'my fashion treasure'. In september een bestelling geplaatst en deze wordt maar niet geleverd. Op mails en contactformulieren wordt niet gereageerd, totdat ik een klacht schrijf. Binnen 5 minuten reactie. Het zou opgelost worden en binnen 5 werkdagen zou ik mijn geld ontvangen. Dit is inmiddels twee weken geleden. Wel moest ik de klacht zsm verwijderen om negativiteit te voorkomen. Vervolgens hoor ik niets meer, wordt er weer niet gereageerd. Heel veel mensen zijn de dupe van deze website en zien geen geld meer terug. Mijn advies is om geen kleding etc te bestellen. Het is erg jammer hoe het gaat, we werken er allemaal hard voor!

Priscilla

Bestel hier echt niks!

Ik heb al een slechte ervaring geschreven over My Fashion Treasure, maar ik schrijf er nog maar 1. Ik wil gewoon niet dat andere mensen hun zuur verdiende centjes uitgeven aan iets dat nooit zal komen!

De service is echt heel slecht. Producten worden niet geleverd (dit is mij nu met 2 artikelen overkomen), ze komen hun afspraken niet na, en hebben elke keer een andere smoes! Wanneer je dan op ervaringen.nl een slechte recensie schrijft, krijg je binnen 10 minuten een appje, ze beloven je alles op te lossen, maar ze doen echt helemaal niks! Wel vragen ze jou meteen om de slechte ervaring te verwijderen, en wanneer je dit hebt gedaan, hoor je niks meer van hun!

Bestel hier ECHT NIKS, want je geld ben je kwijt!

Sandra
10-12-2019

Klacht die maar niet wordt afgehandeld

Een paar maanden geleden kleding besteld. Kwam maar niet binnen en niet reageren op mijn e-mails en telefoontjes. Uiteindelijk een review geschreven op deze site. Kwam gelijk reactie dat ze het zouden oplossen als ik maar de klacht van de site afhaalde. Kortingscode van 10,- gekregen en het geld werd teruggestort. Nu een maand later nog steeds het geld niet terug gekregen. Geen reactie op de apjes ik verwacht nu eigenlijk een oplossing want dit kan echt niet.

Sylvana

Slechte zaak

Bestelling geplaatst op 1 oktober 2019, tot op de dag van vandaag (10 december 2019) niks ontvangen. Ik heb meerdere keren contact proberen te zoeken, helaas kreeg ik hier geen reactie op. 20 november kreeg ik een mail dat er een storing was en dat ik mijn bestelling 7 december zou krijgen, nee hoor nog niks. Vandaag een mail gehad dat er weer een storing is en dat de webshop ook nog eens even dicht gaat en dat ik begin van het nieuwe jaar mijn geld wel terug krijg. Ik bestel hier in het vervolg niet meer.

Sjanne

Niet bestellen!

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb paar maanden geleden al een winterjas besteld, nooit binnen gekregen werd me elke keer verteld dat er dingen waren waardoor het wat langer duurde, uiteindelijk nooit wat binnen gekregen. Heb ik al eerder hier een recensie opgezet, kreeg ik meteen een appje, het zou opgelost worden en ik zou mijn geld terug krijgen. Ik kreeg ook een kortingscode, heb ik daar 10 euro bij betaald en uiteindelijk die ook nooit binnen gekregen, dus nog meer geld kwijt. Elke keer uitstellen en dingen beloven maar er gebeurt helemaal niks! Nu uiteindelijk ontvangen en reageren ze ook niet meer op de app! Nooit meer ga ik hier wat bestellen, niemand zou dat moeten doen! OPLICHTERS

Jess

Geen gehoor

Na mijn vorige recensie op deze website zou mijn geld teruggestort zijn. Ik wacht hier nu al 2 weken op, er wordt niet op mails gereageerd, het nieuwe "whatsappnummer" heb ik via deze website moeten achterhalen, geappt en gebeld maar geen gehoor, dus dan maar weer via deze weg proberen contact te krijgen.

Petra

Zeer ontevreden

Zoals zo velen hier beschrijven: narigheid!

Ruim twee maanden geleden bestelling geplaatst. Niks gekregen. Inderdaad, proberen de klachten van het internet te halen d.m.v. appen dat het goedkomt. Om vervolgens nooit meer wat te horen.

Geen bestelling. Geen korting of tegemoetkoming. Geen geld terug. Niets.

En nu?

Daniëlle

NIETS BESTELLEN HIER

Wat is er zo moeilijk aan!

Bijna 5 weken geleden een blazerdress besteld voor mijn dochter levertijd 3 tot 5 dagen.

Nog steeds niets ontvangen maar wel betaald!

Bedrijf niet te bereiken op geen enkele manier .

Hier een ervaring geplaatst, krijg Ik een bericht van hun via deze site, dat ik mijn gegevens via hun app moet sturen

WELKE APP? had ik die maar! Staat ook weer nergens vermeld .

De jurk staat ook nog gewoon op de site met levertijd van 5 tot 9 dagen.

Wat is er zo moeilijk aan om hem dan gewoon op te sturen !

Aan de ervaringen hier te lezen lijkt dit oplichting .

Moet ik nu op een andere manier mijn geld proberen terug te krijgen.

Of word het alsnog geregeld met my fashion treasure?

Erica

Jas

Jas besteld in september, nog steeds niet binnen. Al ontzettend vaak een datum gehoord wanneer die binnen zou komen, echter nog niks gehad en inmiddels is het al december. Steeds loze beloftes die er gemaakt worden en niet nagekomen afspraken. Ik raad deze webshop iedereen af, daarbij kan je het beter zelf op Ali-Express bestellen.

Demi
09-12-2019

Klacht opgelost? Tuurlijk niet!

Al sinds februari bezig met één bestelling!

2 bikini’s besteld dat maanden duurde totdat uiteindelijk de zomervakantie al voor bij was. Toen ik een klacht online zette gebeurde er meteen iets en dan erna is het weer zeuren want anders gebeurt er weer niks! Uiteindelijk geld terug gekregen en zou iets mogen uitzoeken voor al het gedoe dat al 3x gedaan maar dan is het product opeens niet meer beschikbaar of dan hoor je niks meer! Ik koop hier in elk geval nooit iets meer!