My Fashion Treasure reviews

5.4
Periode2021

Laurette
03-12-2019

Slechte service! Niet bestellen!

Vanaf begin oktober wacht ik al op een bestelde trui. Steeds wordt de leveringsdatum uitgesteld en nu wacht ik al minimaal 2 weken op een antwoord per email omdat ik graag wil weten of de trui überhaupt nog geleverd gaat worden en ik anders graag mijn geld per direct terug wil! Helaas geen reactie!

Audrina
01-12-2019

Betrouwbaar en goed opgelost

Na een klacht over een niet ontvangen levering heel goed geholpen. Mijn pakketje bleek al even zoek te zijn en ik mocht een nieuw artikel uitzoeken. Dit heb ik gedaan. Dit pakket is wel geleverd zonder problemen. Jullie zijn betrouwbaar en problemen worden opgelost.

Anouk
30-11-2019

Bestel hier noooit!

1-09-2019 heb ik een jas besteld, een maand later was die out of stock. Ik kon een nieuwe jas bestellen, dat heb ik toen ook meteen gedaan. In de tussen tijd nog steeds geen jas ontvangen. Er zijn al een paar mails uit gegaan en al een klacht, dit lijkt niet serieus te worden genomen. Ik eis ondertussen al een maand mijn geld terug! Ik krijg telkens alleen maar fout meldingen waar ik niks aan heb! Nog steeds geen geld terug of jas op de deurmat.

Sadie
30-11-2019

Leo topper?

Vandaag mijn leopaard jas binnen gekregen! Hij perfect. Goedkoop en warm. Een topper! Dank!

Lianne en anne

Jasjes voor dochter

2 jasjes voor mijn dochter besteld. We hadden echte winterjassen verwacht, maar helaas. Ze zijn behoorlijk dun en gaan meer door voor vesten dan winterjassen. Wel erg leuk op een spijkerbroek met laarsjes dus mijn dochter is zoiezo blij. Wel heb ik dit gemeld bij de webshop, het meisje van de klantenservice bood mij aan om gratis te retourneren maar mijn dochter wou ze echt graag houden. Dat heb ik doorgeven toen kreeg ik toch nog een bon voor een volgende bestelling. Dat heet klantenbinding , voor de volgende bestelling gaan we voor een 8!

Mandy

Fantastisch!

Voor mij en mijn 4 vriendinnen de jas met luipaard print besteld voor een fotoshoot. Was op tijd binnen en het resultaat mag er wezen. Fantastisch. Dank voor de dames van my fashion treasure om dit mogelijk te maken!

Melanie

Blij met teddy jas

Ook een teddy luipaard jas besteld, duurde inderdaad een paar weken maar goed op de hoogte gehouden door de klantenservice van my fashion treasure. Ook de informatie was voor mij helder toen het pakket verzonden was. Heel blij met de jas zelf, leuk prijsje en in mijn ogen prima kwaliteit.

Natascha

Goed geholpen vriendelijk personeel

Goed geholpen vriendelijk personeel. Pakket was er super snel, mooie items. Betrouwbaar en scoren hoge punten met de service.

Stacey

Service is top!

Jullie service is top! Jas besteld met luipaard print, met 5 werkdagen in huis, precies goed voor een tussen jas. Kreeg direct een email met track en tracé code. Heel tevreden voor herhaling vatbaar

Marije

Jas vandaag binnen

Jas binnen! Had hem gekocht met een of andere super deal. Leuk ding, service was prima duurde wel even maar verder prima te doen.

Jur
28-11-2019

Bestelling wordt niet geleverd en geen geld terug!

Niet bestellen hier, één grote teleurstelling!

9-september: Jas besteld, levering zou binnen 5-9 werkdagen zijn.

17-september: Mail ontvangen dat de bestelling een kleine vertraging heeft. Nieuwe leverdatum 28-september.

2-oktober: Mail gestuurd, dat ik nog niks ontvangen heb.

9-oktober: Nogmaals mail gestuurd, dat ik nog geen reactie heb ontvangen op mijn vorige mail.

26-oktober: Nogmaals mail gestuurd, dat ik mijn geld terug wil en als ik geen reactie krijg een slechte beoordeling ga schrijven.

En ja hoor meteen mail terug met excuses en ze gaan kijken waar het mis gaat. Maar de order kon ook geannuleerd worden en dan zou ik mijn geld teruggestort krijgen.

Ik meteen mail terug dat ik er geen vertrouwen in heb en dat ik mijn geld terug wil.

Meteen weer een mail terug dat de order is geannuleerd en dat de betaling automatisch met 14 dagen op mijn rekening zou staan.

16 november: Nog geen geld terug gestort, mail gestuurd met waar het blijft.

21 november: Geen reactie dus weer een mail met dat ik een slechte beoordeling ga achterlaten als het geld niet met een week op mijn rekening staat.

En meteen reactie: Vervelend we gaan zorgen dat het deze week is opgelost.

Nu nog steeds geen geld terug!

Dus koop hier niet!

Misschien had ik beter moeten weten bij een webshop zonder telefoonnummer.

Simone
28-11-2019

In augustus een jas besteld en na weken wachten beloven dat ze me de jas eind september opstuurden. Daarna was de jas niet meer leverbaar allemaal dingen beloven met inderdaad een tegoedbon maar natuurlijk niet akkoord gegaan ik wil me geld terug! Gisteren weer een e-mail gestuurd en ik heb nog steeds geen geld ontvangen.

Manuela

Dramatisch

Wat een drama! In september een leo jas besteld. Na 4 weken niks, gemaild 3x oja verzending verlaat, kan gebeuren. 4 weken later nog niks, toen was de zending weer kapot geleverd. Nu is het bijna december en nog niks. Ze zijn zogenaamd met een oplossing bezig maar hoe lang wil je je klant laten wachten. Met geld afschrijven zijn ze snel genoeg. Het gaat om 29.99 hoe moeilijk kun je doen. Nou voor mij nooit meer.

Raar bedrijf

L van der Horst
27-11-2019

Transparante communicatie en goede service

Helaas waren mijn leojassen door een productie fout niet leverbaar. Ik kreeg hierover een e-mail toegestuurd met de vraag of ik mijn geld terug wilde of dat ik wellicht een andere jas uit wou zoeken ongeacht de prijs. Ben uiteindelijk voor een coat gegaan t.w.v. €64.99 terwijl mijn bestelling van origine maar €24.99 bedraagde. Dit gebaar stelde ik erg op prijs. De jas was er met 3-4 dagen en netjes ingepakt. De jas zit goed op maat en was verbaasd over de goede kwaliteit voor deze lage prijzen. Dit is voor mij een winkel waar ik in de toekomst absoluut nog eens zal bestellen.

Gina
27-11-2019

Hele slechte communicatie

In augustus 2 jassen besteld, tot op heden niks ontvangen. Meerdere keren contact gezocht per mail en via het contactformulier op de website. 3 keer een reactie gehad, waarvan de laatste keer op 31 oktober waar werd aangegeven dat ik de jas sowieso over 2 weken zou hebben. Natuurlijk de jassen nog steeds niet ontvangen en wederom geen reactie op mijn bericht. Ik zie hier dat ik niet de enige ben en dit verbaast mij ook niks. Alle begrip voor vertraging van een levering maar houd dan je klanten op de hoogte! Ik moet er zelf de hele tijd achteraan en zelfs dan krijg ik niet eens reactie. Wat voor raar bedrijf ben je als je zo met je klanten omgaat? Oplichters wil ik dit bedrijf niet noemen maar als je geen zin hebt om maandenlang achter je bestelling aan te moeten gaan (en dan nog steeds niks ontvangen) dan zou ik zeker niet hier wat bestellen!

Ellen

Ze leveren niet.

Heel slechte ervaring, bestel hier alsjeblieft geen kleding. Ben al ruim drie maanden aan het wachten op een levering, heb al meermaals mijn geld terug gevraagd, maar de leveringsdatum werd steeds uitgesteld. Met andere woorden, ze laten je in de waan dat je product alsnog geleverd gaat worden, zodat ze je geen geld terug hoeven geven. Althans, zo komt dit op mij over. Jammer, leuke producten op de site, maar voor mij heeft fashiontreasure echt afgedaan.

Sandra

Oplossingen snel ter hand

Na een klacht oplossing snel ter hand. Vriendelijke dame gesproken prettige service.

S van dijk
25-11-2019

Betrouwbare webshop!

Betrouwbaar bedrijf, duurde iets langer met de jas maar netjes binnen gehad en een bon voor het wachten. Goede service ervaren en ik kom zeker terug!

Sanne
26-11-2019

Omdat wanneer ik er zelf niet achteraan gegaan was de klacht nog steeds niet was afgehandeld. Ben blij dat het opgelost is maar daar hou ik het bij

Eerst heb ik een teddy coat besteld, deze was uitverkocht, kan gebeuren.

Hierop kreeg ik 2 tegoedbonnen, voor deze tegoedbonnen een wit kanten truitje besteld, had geen bevestiging mail of iets dergelijks ontvangen maar goed, na 2 weken nog niks binnen. Na talloze mailtjes en pb’s op facebook zou ik mijn geld terug ontvangen, dit is inmiddels 1,5 maand geleden.

Heb tot heden niks ontvangen en word overal op genegeerd, erg jammer!

Marie
22-11-2019

Oplossing

Ik had hiervoor bericht gezet over geen ontvangen bestellen er werd gelijk contact met me opgenomen en krijg nu me geld terug.

Top voor de snelle reactie