Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Begin augustus een jas besteld, telkens wordt de levering uitgesteld. Nu probeer ik ze al drie weken te bereiken zonder resultaat. De winter is straks voorbij. Ik vindt het allemaal erg onduidelijk qua communicatie.
Hadden en klacht over een jas super geholpen, uiterst tevreden
Fijne snelle reactie na de klacht. Klacht is nu opgelost. Helaas heeft het wel lang moeten duren en via dit medium.
Ik heb op 14 augustus een bestelling geplaatst (leo coat). Op 28 september kreeg ik bericht dat deze niet op voorraad was. Als gevolg hiervan heb ik mijn geld terug gevraagd (op 28 september).
Op 30 september kreeg ik terug dat het 14 dagen zou duren voordat ik het geld op mijn rekening zou hebben staan.
Op 13 oktober nogmaals gemaild, want ik had nog geen betaling ontvangen. Het zou binnen 2 dagen opgelost zijn. Op 16 oktober nog steeds geen betaling.
Op 17 oktober kreeg ik een mail dat de order niet goed geannuleerd was en dat het nogmaals 14 dagen zou duren.
Op 31 oktober, 7 en 11 november nogmaals gemaild om te vragen waar mijn geld bleef, maar ik krijg nu geen reactie meer!
Ik heb meer dan 3 maanden geleden een bestelling geplaatst en na een fout heb ik nog steeds geen geld terug! Ik vind het niet kunnen dat ze loze beloftes doen en uiteindelijk mijn mails gewoon negeren. Ook zijn ze nergens telefonisch bereikbaar.
Ik wacht nog steeds op een oplossing.
Mooie jas ontvangen van jullie perfect voor de wat minder koude dagen.
Duurde wel een paar weken maar jullie hebben mij gebeld met uitleg en had hier alle begrip voor.
Zeker goed bedrijf waar je leuke spullen kunt kopen!
Tevreden geleverd binnen aangegeven tijd. Mooie jas
Na het indienen van de klacht, werd dezelfde dag contact opgenomen, met een vriendelijke benadering en er werd een oplossing geboden. Kijk uit naar mijn nieuwe aankoop
Ik krijg totaal geen response bestelling is in september geplaatst. Heb al een aantal keren gemaild en ook een bericht via instagram gestuurd geen reactie Echt zo zonde en een waardeloze klantgerichtheid.
Zie mijn review boven die ik gisteren geplaatst,heb.heb vorige week na veel loze beloftes dat de jas geleverd zou worden mijn geld retour gehad .maar jullie doen voor komen dat ik zelf heb gezegd van laten we het niet maar bij laten dat heb ik ook ini de app gezegd omdat we maar heen en weer bleven praten.had op zijn minst wel iets van jullie verwacht voor het lange wachten en toch niet gekregen vanaf 17 september tot en met vorige week haast 2 maanden gewacht!
2 leopard coats besteld van 24.99. De jassen kwamen later dan de bedoeling was.
Moest hier wel 1x over mailen wat ik storend vond, echter bleek hun info in de mail te staan dit was dus mijn fout.
Desondanks hebben zij mij professioneel ter woord gestaan. Ze vonden het vervelend dat ik langer moest wachten dus hadden ze er 2 paar oorbellen erbij gedaan.
De jassen waren nog leuker dan verwacht en wij zijn zeker heel erg tevreden.
Bedankt voor de goede service!
Leuke items goede service en snel geleverd
Mooie jurkjes en leuke jassen.Grote order binnen gehad, helft geretourneerd verliep ook soepel! Top! ❤
Helaas verkeerde bestelling binnen gehad, echter heel snel opgepakt en opgelost! Super!
Blij met jas. Duurde 3 weken maar is wel van te voren gemeld aan me.
Het was het wachten waard! Hij is heerlijk warm en perfect voor deze koude dagen.
Mijn track en tracé had ik niet ontvangen maar ook per email heel snel en vriendelijk te woord gestaan met de code.
Tevreden over deze zaak, ik zou hier zeker weer een keer wat leuks kopen.
Goed bedrijf, nooit problemen gehad. Leuke kleding! X nathanja
Na een eerdere klacht gelijk netjes te woord gestaan.
Ze vertelde me dat ze vertraging hadden en hij zou 2 dagen later opgestuurd worden. Nu zijn we al weer 3 weken verder en nog steeds niks gehoord. Enkelen dagen geleden al weer een bericht gestuurd op fb en mobiel nummer maar gewoon geen reactie.
Na het opnieuw plaatsen van mijn klacht heeft een andere werknemer van my fashion treasure contact met mij opgenomen en mijn klacht op opgepakt. Ik had binnen 10 min het geld op mijn rekening, met daarbij een tegoedbon om een gratis product te bestellen vanwege de slechte service!
3 weken geleden een bestelling geplaatst via Facebook . Bij de bestelling snel/gelijk antwoord gekregen. Bestelling zou volgende dag nadat ik betaald had verstuurd worden. Tevens is mij toen ook een link toegezegd waarmee ik mijn bestelling kon volgen . Nu inmiddels 3 weken verder geen link, geen bestellling.niks. als ik ze een mail stuur dan 2 dagen later krijg ik alleen antwoord met: mag ik je emailadres.wij gaan het voor jou nakijken.maar een echt antwoord waarom mijn bestelling of de track en trace link niet binnen kom krijg ik maar niet.
Op dit momemt ben ik dus zeker niet tevreden over dit bedrijf. Hoop dat ze gauw met een goede oplossing komen.
Ruffels blousje en pak besteld. Goede kwaliteit echt helemaal happy! Xxx