My Fashion Treasure reviews

Periode2021

Reinyta
22-11-2019

Jas

Op 29-09 mijn leopard jas besteld via facebook, super leuke actie dacht ik! nou na een tijd een berichtje dat er een kapotte levering was geweest, 28-10 zou die aankomen. Helaas nog steeds niks. Sindsdien ongeveer 10 mailtjes gestuurd. 16-11 het via facebook geprobeerd, netjes excuses aangeboden en zou hem op 21-11 uiteindelijk krijgen. Gister hele dag afgewacht, maar nog steeds niks. Contact gezocht met de app lijn en zou die avond zelf nog een reactie verwachten. Geen reactie gehad. Helaas zie ik dit bij meerdere mensen voorkomen. Vanochtend weer contact gehad, heb een compensatie gehad en mijn jas word verwacht op 28-11. Contact gehad met ellen.

Cmar

Jas nog niet geleverd

Begin augustus een jas besteld, telkens wordt de levering uitgesteld. Nu probeer ik ze al drie weken te bereiken zonder resultaat. De winter is straks voorbij. Ik vindt het allemaal erg onduidelijk qua communicatie.

Kirsten
21-11-2019

Zeer slechte ervaring met deze webshop.

Afgelopen zomer een jas besteld die ik al met al niet binnen kreeg.

Daarna een drama om mijn geld terug te krijgen.

Toen ik mijn geld uiteindelijk terug kreeg, kreeg ik ter compensatie een tegoed bon.

Dit vond ik er netjes!

Van die tegoed bon heb ik een jurkje besteld, wat wederom weer niet goed verliep.

Weer een aantal keer contact gehad en zou het jurkje met 2 dagen in huis hebben.

Krijg ik 1 dag later een mail dat de aflever datum nog eens 2 weken duurt.

Ik wacht het af wanneer en of ik het wel binnen krijg.

Maar ik bestel hier nooit weer wat!

Cindy

Jas

Hadden en klacht over een jas super geholpen, uiterst tevreden

Charelle

Slechte ervaring

Half oktober een jas besteld. Na geen levering contact opgenomen via de mail. Ik kreeg hier een vriendelijke reactie op met excuses. De levering zou een week langer duren. Na een week nog niks dus weer een mail gestuurd. De reactie hier op was dat de levering meer vertraging had en dat het uiterlijk nog 2 weken zou duren. Nu 4 weken verder heb ik nog steeds mijn bestelling niet en krijg ik geen reactie meer via de mail of messenger. Bestel hier aub niks!

Nathalie
22-11-2019

Fijne snelle reactie na de klacht. Klacht is nu opgelost. Helaas heeft het wel lang moeten duren en via dit medium.

Op 14 augustus bestelling geplaatst en nog steeds geen geld terug na fout

Ik heb op 14 augustus een bestelling geplaatst (leo coat). Op 28 september kreeg ik bericht dat deze niet op voorraad was. Als gevolg hiervan heb ik mijn geld terug gevraagd (op 28 september).

Op 30 september kreeg ik terug dat het 14 dagen zou duren voordat ik het geld op mijn rekening zou hebben staan.

Op 13 oktober nogmaals gemaild, want ik had nog geen betaling ontvangen. Het zou binnen 2 dagen opgelost zijn. Op 16 oktober nog steeds geen betaling.

Op 17 oktober kreeg ik een mail dat de order niet goed geannuleerd was en dat het nogmaals 14 dagen zou duren.

Op 31 oktober, 7 en 11 november nogmaals gemaild om te vragen waar mijn geld bleef, maar ik krijg nu geen reactie meer!

Ik heb meer dan 3 maanden geleden een bestelling geplaatst en na een fout heb ik nog steeds geen geld terug! Ik vind het niet kunnen dat ze loze beloftes doen en uiteindelijk mijn mails gewoon negeren. Ook zijn ze nergens telefonisch bereikbaar.

Ik wacht nog steeds op een oplossing.

Stella
19-11-2019

Luipaard jas

Mooie jas ontvangen van jullie perfect voor de wat minder koude dagen.

Duurde wel een paar weken maar jullie hebben mij gebeld met uitleg en had hier alle begrip voor.

Zeker goed bedrijf waar je leuke spullen kunt kopen!

Mirelle
18-11-2019

Tevreden

Tevreden geleverd binnen aangegeven tijd. Mooie jas

Gordana
19-11-2019

Na het indienen van de klacht, werd dezelfde dag contact opgenomen, met een vriendelijke benadering en er werd een oplossing geboden. Kijk uit naar mijn nieuwe aankoop

Ik krijg totaal geen response bestelling is in september geplaatst. Heb al een aantal keren gemaild en ook een bericht via instagram gestuurd geen reactie Echt zo zonde en een waardeloze klantgerichtheid.

Sylvia
18-11-2019

Reactie

Zie mijn review boven die ik gisteren geplaatst,heb.heb vorige week na veel loze beloftes dat de jas geleverd zou worden mijn geld retour gehad .maar jullie doen voor komen dat ik zelf heb gezegd van laten we het niet maar bij laten dat heb ik ook ini de app gezegd omdat we maar heen en weer bleven praten.had op zijn minst wel iets van jullie verwacht voor het lange wachten en toch niet gekregen vanaf 17 september tot en met vorige week haast 2 maanden gewacht!

Elsberth
17-11-2019

Jassen besteld voor mij en zus

2 leopard coats besteld van 24.99. De jassen kwamen later dan de bedoeling was.

Moest hier wel 1x over mailen wat ik storend vond, echter bleek hun info in de mail te staan dit was dus mijn fout.

Desondanks hebben zij mij professioneel ter woord gestaan. Ze vonden het vervelend dat ik langer moest wachten dus hadden ze er 2 paar oorbellen erbij gedaan.

De jassen waren nog leuker dan verwacht en wij zijn zeker heel erg tevreden.

Bedankt voor de goede service!

Elena

Leuke items goede service en snel geleverd

Leuke items goede service en snel geleverd

Sammie

Top!

Mooie jurkjes en leuke jassen.Grote order binnen gehad, helft geretourneerd verliep ook soepel! Top! ❤

Rosalie

Oplossingen zijn snel!

Helaas verkeerde bestelling binnen gehad, echter heel snel opgepakt en opgelost! Super!

Ivon

Blij met jas

Blij met jas. Duurde 3 weken maar is wel van te voren gemeld aan me.

Het was het wachten waard! Hij is heerlijk warm en perfect voor deze koude dagen.

Mijn track en tracé had ik niet ontvangen maar ook per email heel snel en vriendelijk te woord gestaan met de code.

Tevreden over deze zaak, ik zou hier zeker weer een keer wat leuks kopen.

Nathanja
16-11-2019

Betrouwbaar

Goed bedrijf, nooit problemen gehad. Leuke kleding! X nathanja

Anke
16-11-2019

Weer geen reactie

Na een eerdere klacht gelijk netjes te woord gestaan.

Ze vertelde me dat ze vertraging hadden en hij zou 2 dagen later opgestuurd worden. Nu zijn we al weer 3 weken verder en nog steeds niks gehoord. Enkelen dagen geleden al weer een bericht gestuurd op fb en mobiel nummer maar gewoon geen reactie.

Roxanne
14-11-2019

Nooit meer bestellen!

Na het opnieuw plaatsen van mijn klacht heeft een andere werknemer van my fashion treasure contact met mij opgenomen en mijn klacht op opgepakt. Ik had binnen 10 min het geld op mijn rekening, met daarbij een tegoedbon om een gratis product te bestellen vanwege de slechte service!

Anita
13-11-2019

Bestelling niet ontvangen

3 weken geleden een bestelling geplaatst via Facebook . Bij de bestelling snel/gelijk antwoord gekregen. Bestelling zou volgende dag nadat ik betaald had verstuurd worden. Tevens is mij toen ook een link toegezegd waarmee ik mijn bestelling kon volgen . Nu inmiddels 3 weken verder geen link, geen bestellling.niks. als ik ze een mail stuur dan 2 dagen later krijg ik alleen antwoord met: mag ik je emailadres.wij gaan het voor jou nakijken.maar een echt antwoord waarom mijn bestelling of de track en trace link niet binnen kom krijg ik maar niet.

Op dit momemt ben ik dus zeker niet tevreden over dit bedrijf. Hoop dat ze gauw met een goede oplossing komen.

Sabrina
11-11-2019

Top ❤

Ruffels blousje en pak besteld. Goede kwaliteit echt helemaal happy! Xxx