Mymusthaves.shop11 ervaringen

Yvette
03-12-2018

Waardeloze klantenservice!

De Smart Fit 360 activity tracker besteld bij dit bedrijf voor €79. Kort nadat ik ‘m ontving zag ik dat dezelfde tracker ergens anders voor €69 wordt aangeboden. Direct gemaild of ik het horloge kon terugsturen, geen reactie. 2 weken later blijkt de tracker al kapot; de trilfunctie werkt niet meer en de sluiting is lam. Op alle mogelijke manieren geprobeerd in contact te komen met dit waardeloze bedrijf. Via mail, via FB Messenger, telnr opgezocht en geprobeerd te bellen, niets wordt beantwoord. Oplichters die rotzooi verkopen!

Kastelijn
06-11-2018

Tevreden

Bestelling netjes ontvangen (houten horloge). Ziet er mooi uit.

Murielle
03-11-2018

Fitness Tracker en ook Smart Watch

Ik gebruik hem om mijn gezondheid te meten en om mijn berichten te lezen. Werkt heel goed.

Ann
26-10-2018

Een heel ontevreden klant

Smart Fit 360 gekocht. Heel slechte ervaring hiermee. Ik heb een 3e graads brandwonde door dat de batterij lekte. Klacht ingediend . Wacht op antwoord. 👿👿👿🤮🤢🤢🤢🤮🤮🤮

Dianne
Dianne
15-10-2018

Retourneren

Nergens is het retour post adres te vinden. De levering duurde erg lang. Track en Trace klopt ook niet

Barbara
07-07-2018

Gewoon goed

Blij met nieuw horloge, moest wel iets langer wachten dan verwacht maar viel op zich mee.

Petra
08-05-2018

Activity tracker

Super blij met mijn nieuwe tracker! Smart activity tracker 2+ doet wat het belooft.

26-04-2018

Goed

Besteld, betaald en ontvangen. Werkt goed.

Amanda
26-04-2018

Heel tevreden

Snap de commotie niet helemaal, ben gewoon netjes geholpen en heb mijn activty tracker ook keurig ontvangen.

Ankie
12-02-2018

Slechte webshop

Ik heb 4 januari een fitness tracker besteld en nog steeds niks ontvangen. Contact is ook nieet mogelijk. Ben bang dat ik die 64,95 wel op mijn buik kan schrijven. Ankie

Moniek
Moniek
26-01-2018

Afgezet!

Een horloge gekocht in de sale. Afgeprijst van €129,95 nu voor €64.- Goeie deal lijkt mij. 15 dagen na mijn bestelling gemaild voor een track and trace code. Hier uit blijkt dat mijn horgole uit China moet komen. Vervolgens krijg ik het pakketje binnen met de prijs van 12 dollar. Ik had gehoopt dat een horloge van 129,95 een degelijk horloge zou zijn en niet goedkope rommel. Contact proberen op te nemen met de Klantenservice naar die geven niet thuis. erg jammer mymusthaves.shop

Welk cijfer geef jij Mymusthaves.shop?