Mymusthaves.shop22 ervaringen

21-05-2019

Super

Goede snelle levering.

Tracker werkt perfect, installeren met nederlandse beschrijving is een fluitje van een cent

Chantal
07-04-2019

Mooi

3 Muziek kopjes besteld. Heel uniek en mooi afgewerkt. Echt een aanrader als kado idee!

Rigtje
31-03-2019

Smart Fit 360

Snelle levering en hartstikke leuk horloge. Werkt goed, krijg alleen de sms en whats app functie niet aan de praat. Een Nederlandse gebruiksaanwijzing was welkom geweest.

Loet
22-03-2019

Prima horloge

Zeer veel mogelijkheden,ziet er goed uit en werkt goed met de app.
Alleen bij zonnig weer moeilijk af te lezen.
Ben erg tevreden

Sabrina
19-03-2019

Niet kopen!

Nadat ik de horloge had besteld, stond in de track en trace na 2/3 weken dat het bezorgd was. Gebeld met PostNL, want hij was helemaal niet bezorgd. Volgens PostNL moest ik de afzender contacteren. Nu probeer ik al een week mymushthaves te bereiken op Facebook, Instagram en email. Maar niemand reageert. Onzin dit.

Roger
19-03-2019

Ramp

Heb een Smart fit 360 besteld op 15/02/2019 nog altijd niet gekregen na meer dan een maand.Communiceren is onmogelijk,heb geprobeerd langs messenger,facebook en e-mail.Mensen opletten.

Erika
14-03-2019

Een ramp gewoon

Smart fit 360 gekocht, werkte niet goed. Mail gestuurd waar ik best snel antwoord op kreeg. Mocht m terug sturen, en zou gemaakt worden. Na een paar weken nog niks terug, weer een mail gestuurd, er was wat fout gegaan ik zou een nieuwe krijgen. Dat duurde ook best een tijd. Weer een mail . Geen antwoord. Toen een mail naar kassa met hun in de cc. Binnen een week of mijn klokje of mijn geld terug. Dat werkte, binnen een week een nieuw klokje. Maar met de zelfde mankementen :( . Weer een mail gestuurd, maar tot op de dag van vandaag nog geen reactie. Ik wil gewoon mijn geld terug. Maar daar word niet meer op gereageerd. Nooit meer hier iets bestellen.

Ans van Leeuwen
10-03-2019

Goed artikel, wel laat

Ik moest lang wachten op mijn bestelling. Toen ik hier om vroeg kreeg ik wel een duidelijk antwoord dat enkele orders vertraagd zijn. Uiteindelijk toch mijn bestelling gelukkig ontvangen. Daar ben ik wel blij mee.

Ria
02-03-2019

Betaald en niet geleverd , ook geen track en trace code

Helaas wel betaald, maar niets geleverd gekregen. 2x gemaild en 2x hetzelfde antwoord gekregen, namelijk dat ik via track en trace mijn pakket kan volgen. Geen juiste code ontvangen en er valt dus niets te volgen. Inmiddels is de verjaardag waarvoor het cadeau bestemd was al weer even geleden en stond ik op de verjaardag met lege handen

Thera
25-02-2019

Horloge

6 februari een horloge besteld en betaald.Helaas niks ontvangen,ze reageren nergens op, oplichters!

Karin
28-01-2019

Wie kan mij helpen

Wil graag Smart fit 360 retour sturen, app werkt niet en watch ook niet goed. Dus helaas deze gaat retour.
Kan alleen geen retour adres vinden, wie kan mij helpen?

Marcel
06-01-2019

Smart watch fit tracker 360

Na 2 vruchteloze dagen van uit-proberen de moet opgegeven en deze "Watch" retour gestuurd omdat je alleen maar een zwart venster ziet met daarop soms een weergave van van alles wat voorbij schiet. Het is een mooi product wat vormgeving betreft maar daar houd het helaas mee op. zelfs de aan en uitknop kon ik alleen maar activeren door er over te wrijven met een doekje, Jammer dat MyMusthaves zaken doet met Chinese bedrijven die het niet zo nauw nemen met waar voor je geld.
Toch wens ik MyMusthave een goede toekomst toe omdat de basis in orde is, mooie duidelijke website waar het een lust is om door te scrollen

Ans
Ans
20-12-2018

Smart Fit 360

Hoe kan ik mijn activity Smart Fit volledig gebruiken?
De Nederlandse handleiding voldoet niet.

Kastelijn
06-11-2018

Tevreden

Bestelling netjes ontvangen (houten horloge). Ziet er mooi uit.

Murielle
03-11-2018

Fitness Tracker en ook Smart Watch

Ik gebruik hem om mijn gezondheid te meten en om mijn berichten te lezen. Werkt heel goed.

Dianne
Dianne
15-10-2018

Retourneren

Nergens is het retour post adres te vinden. De levering duurde erg lang. Track en Trace klopt ook niet

Barbara
07-07-2018

Gewoon goed

Blij met nieuw horloge, moest wel iets langer wachten dan verwacht maar viel op zich mee.

Petra
08-05-2018

Activity tracker

Super blij met mijn nieuwe tracker! Smart activity tracker 2+ doet wat het belooft.

26-04-2018

Goed

Besteld, betaald en ontvangen. Werkt goed.

Amanda
26-04-2018

Heel tevreden

Snap de commotie niet helemaal, ben gewoon netjes geholpen en heb mijn activty tracker ook keurig ontvangen.

Meer Mymusthaves.shop reviews
Welk cijfer geef jij Mymusthaves.shop?