Mymusthaves.shop13 ervaringen

Karin
28-01-2019

Wie kan mij helpen

Wil graag Smart fit 360 retour sturen, app werkt niet en watch ook niet goed. Dus helaas deze gaat retour.
Kan alleen geen retour adres vinden, wie kan mij helpen?

Marcel
06-01-2019

Smart watch fit tracker 360

Na 2 vruchteloze dagen van uit-proberen de moet opgegeven en deze "Watch" retour gestuurd omdat je alleen maar een zwart venster ziet met daarop soms een weergave van van alles wat voorbij schiet. Het is een mooi product wat vormgeving betreft maar daar houd het helaas mee op. zelfs de aan en uitknop kon ik alleen maar activeren door er over te wrijven met een doekje, Jammer dat MyMusthaves zaken doet met Chinese bedrijven die het niet zo nauw nemen met waar voor je geld.
Toch wens ik MyMusthave een goede toekomst toe omdat de basis in orde is, mooie duidelijke website waar het een lust is om door te scrollen

Ans
Ans
20-12-2018

Smart Fit 360

Hoe kan ik mijn activity Smart Fit volledig gebruiken?
De Nederlandse handleiding voldoet niet.

Kastelijn
06-11-2018

Tevreden

Bestelling netjes ontvangen (houten horloge). Ziet er mooi uit.

Murielle
03-11-2018

Fitness Tracker en ook Smart Watch

Ik gebruik hem om mijn gezondheid te meten en om mijn berichten te lezen. Werkt heel goed.

Ann
26-10-2018

Een heel ontevreden klant

Smart Fit 360 gekocht. Heel slechte ervaring hiermee. Ik heb een 3e graads brandwonde door dat de batterij lekte. Klacht ingediend . Wacht op antwoord. 👿👿👿🤮🤢🤢🤢🤮🤮🤮

Dianne
Dianne
15-10-2018

Retourneren

Nergens is het retour post adres te vinden. De levering duurde erg lang. Track en Trace klopt ook niet

Barbara
07-07-2018

Gewoon goed

Blij met nieuw horloge, moest wel iets langer wachten dan verwacht maar viel op zich mee.

Petra
08-05-2018

Activity tracker

Super blij met mijn nieuwe tracker! Smart activity tracker 2+ doet wat het belooft.

26-04-2018

Goed

Besteld, betaald en ontvangen. Werkt goed.

Amanda
26-04-2018

Heel tevreden

Snap de commotie niet helemaal, ben gewoon netjes geholpen en heb mijn activty tracker ook keurig ontvangen.

Ankie
12-02-2018

Slechte webshop

Ik heb 4 januari een fitness tracker besteld en nog steeds niks ontvangen. Contact is ook nieet mogelijk. Ben bang dat ik die 64,95 wel op mijn buik kan schrijven. Ankie

Moniek
Moniek
26-01-2018

Afgezet!

Een horloge gekocht in de sale. Afgeprijst van €129,95 nu voor €64.- Goeie deal lijkt mij. 15 dagen na mijn bestelling gemaild voor een track and trace code. Hier uit blijkt dat mijn horgole uit China moet komen. Vervolgens krijg ik het pakketje binnen met de prijs van 12 dollar. Ik had gehoopt dat een horloge van 129,95 een degelijk horloge zou zijn en niet goedkope rommel. Contact proberen op te nemen met de Klantenservice naar die geven niet thuis. erg jammer mymusthaves.shop

Welk cijfer geef jij Mymusthaves.shop?