10-12-2017

Bestelling

Heb een bestelling geplaatst en is op juiste tijd geleverd. Helaas er ontbrak een deel. Mail gestuurd en dags nadien antwoord gekregen bijzonder! Wat later is alles aangekomen , ik ben dus tevreden. Groeten

09-12-2017

Mooi voor de kerst binnen

Had het binnen 10 dagen in huis. Leuke spulletjes voor de kerstsfeer!

08-12-2017

Kerstballen voor Kerst 2018 ?

Op 18 november kerstballen en kleine flesjes besteld om te kerstboom op te fleuren .Zelf moeten mailen ivm met mijn track&trace code ,waar ik voor betaalde doch niet kreeg (je hebt een translator nodig trouwens ,tenzij je Chinees kan lezen ) .Vandaag 8 december is het pakketje nog niet eens op de post in België,terwijl er duidelijk vermeld staat 10-15 werkdagen. Aan dit tempo word het dus iets voor kerst .2018 .

07-12-2017

Item niet meer leverbaar geen reactie op vraag geld terug

Na een verassend bericht dat de items ineens uit china moesten komen vroeg ik hoe lang dat duurt, geen antwoord. Tot dat we een mailtje kregen dat ze niet meer leverbaar waren? En ze waren al verstuurd? Toen mochten we iets van dezelfde prijs uitzoeken op hun website? Aangegeven dat we dat niet willen en gevraagd hebben wanneer we ons geld terugkrijgen maar dan hoor je weer niks meer. Gek genoeg wordt het item nog steeds aangeboden op marktplaats. Inmiddels heb ik het item via ebay gekocht en kreeg gelijk een afleverdatum. Dus mensen koop niks bij myxl-shop en bestel het gewoon op ebay!

05-12-2017

Bestelling die niet komt

Mijn bestelling was niet binnen gekomen, maar na ingrijpen van de winkel, kwam de bestelling alsnog binnen.

04-12-2017

Vreselijke service! En je geld niet terug!

Stressbal voor mijn zoon van 7 besteld. Weken wachten. Dan een kapotte, lek, stukje plastic ontvangen, wat misschien ooit leek op een stressbal.

Mailtje en foto gestuurd.

Reactie van de "winkel": Retour aanmelden Dagen wachten op een reactie van de "winkel" En dat het stukje plastic, in orginele, niet geopende verpakking teruggestuurd moet worden.dan beoordeeld.en dan misschien retour betaald!

Mensen koop hier niet, garantie en klantenservice kennen ze hier niet!

04-12-2017

Verzending onduidelijk

Ze komen over als een nederlands bedrijf, maar ze werken eigenlijk als een soort tussenpersoon bij Ali Express (de chineese webwinkel). Er staat nergens duidelijk vermeld dat de levertijd 20 dagen is tenzij je daar zelf naar gaat zoeken. Heel jammer

27-11-2017

Vertrouw je intuïtie en bestel hier niet.

Ik had al mijn twijfels of ik hier een (goedkoop) simpel product ging bestellen, tegen beter weten in toch gedaan en na betaling kreeg ik een email dat het product uit China komt en een leveringstijd heeft van 20 tot 30 dagen ongeveer. Ik ken Aliexpress ook dus geannuleerd die bestelling en zelf maar hetzelfde besteld op Aliexpress voor 1/3e van de prijs! Mijn annulering was te laat! Op Zondag heb ik een email gestuurd! En op Maandag heb ik vroeg in de ochtend gebeld en er werd me verteld dat het nog niet was verzonden! Ik krijg om 18:00 een email dat het product al was verzonden dus de annulering was te laat?!? Wat een onzin. Triest bedrijfje.

25-11-2017

Lang wachten en veel spam

Lang gewacht op het artikel, staat niet duidelijk op de site vermeld. Dacht dat het een Nederlands bedrijf was maar product is uit China verstuurd. Wel iedere dag spam ondanks afmelden. Product is niet goed, dus moet nu ook nog retour. Nooit meer iets bestellen hier.

19-11-2017

Niet ontvangen

Lang gewacht op een bestelde douchekop. Tientallen irritante mailtjes. Lang verhaal douchekop dus wel betaald maar is zoek geraakt. Ik mag wel een nieuwe bestellen, maar krijg helaas geen reactie op wiens kosten. Erg jammer. Voel mezelf bedrogen, NOOIT MEER !

Erg jammer dit!

16-11-2017

Sneller geleverd dan voorspeld

Ik ben normaal niet zo van online bestellen, maar voor die paar euro die de leds kosten durfde ik t risico wel aan. Er werd een vrij lange levertijd voorspeld, ruim 3 weken. De spullen waren netjes verpakt veel eerder binnen. Top Volgende keer weer bij myxlshop kijken.

16-11-2017

4 weken wachten op bestelling

Heb wat besteld verwachte het de volgende dag in huis kan ik nu 4 weken wachten. Nu bij winparts volgende dag in huis. Bij ali express kan ik zelf ook bestellen.

12-11-2017

Zeer goedkope producten

Had een onderdeel voor mn auto nodig. Nergens te vinden heel blij mee.

11-11-2017

Slechte ervaring

Onprofessionele berichtgevingen over hoe en wanneer het product afgeleverd zou worden. Het product was in een soort vuilniszak verpakt en tevens onvolledig. Ik raad het ten zeerste af om hier wat te bestellen. De volgende keer betaal ik wel een 10tje extra bij een wat groter bedrijf, dan ben ik er tenminste zeker van dat het product volledig en kwalitatief afgeleverd word.

10-11-2017

Geen juiste voorlichting

Wat besteld in de shop, waardering klanten 8,5 op 10 stond b ij het artikel. Achteraf ergens anders lees ik toch waarderingen van minder dan 5 op 10. Zelfde artikel gezien op eBay. Voor meer dan de helft goedkoper. Maar ik heb daar slechte ervaringen mee van niet aangekomen spullen. Dus ik dacht. Ik ga voor een Nederlands bedrijf. Blijk ik tof 25 dagen te moeten wachten op mijn bestelling. Ik had hert kunnen lezen bij het knopje verzenden. Maar dat is bij een Nederlands bedrijf toch eigenlijk nieff nodig. Dit bedrijf gaat niet recht door zee te werk. Ik geef nu 5 * omdat ik mijn zending nog afwacht. Het kan dus nog een paar sterren zakken of bij lev spring 1* stijgen. Krijg wel een ordernummer maar niet de inhoud van de order. Vind ik ook niet prettig.

09-11-2017

Wel getwijfeld maar PRIMA service

Na een bestelling die zelfs na een maand niet kwam heeft Myxlshop opnieuw een bestelling geplaatst. Deze kwam per expres op acceptabele termijn wel aan! Wat mij betreft : TOP

09-11-2017

Pas op levertijd is belachelijk

Ik had 2 zogeheten oorkussentje nodig voor mijn Sennheiser er hoofdtelefoon. Kom bij toeval op de Myxlshop website terecht. Bestel en betaal ze daar en wacht nu al ruim een week op de levering hiervan! Nu blijkt me na enige navraag dat ze uit China komen. Niet origineel dus. Ik koop regelmatig(als ik niet veel haast heb) via Ebay in China. Daar heb ik Myxlshop niet voor nodig. Dat ze als tussen peroon fungeren voor levering vanuit China staat nergens duidelijk op de website vermeld. Ik heb ze inmiddels al via een andere website gekocht en ze waren in 24 uur hier.

Verzending volgens verwachting

Verzending was volgens verwachting. Wel kan er iets betere track&trace ingericht worden.

My xl shop

Zocht naar diamant slijpsteen voor een dremel en die hadden ze in de webshop terwijl in de bouwmarkten niks te vinden is dus besteld en zijn perfect.

Doen wat ze zeggen

Afgesproken termijn netjes nagekomen keurig afgeleverd

Meer Myxlshop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myxlshop.nl?