19-08-2017

Niets aan de levering klopt

Dit is een aanvulling op een recent gegeven review van mijn bestelling. Paar kleine artikelen besteld tbv een reis. Artikelen zijn heel erg lang onderweg. Blijkbaar komt alles uit China en duur eeuwen. In dit geval komt de bestelling vandaag (op de dag van vertrek) binnen. Wat blijkt twee artikelen in een order besteld, slecht 1 artikel geleverd. En dat artikel is niet eens hetzelfde artikel als besteld en weergegeven op de website en in de orderbevestiging.

Mensen, bestel ergens anders, prijzen zijn leuk, maar op deze manier heeft dat geen enkele waarde

PS: na mijn eerste review werd er contact opgenomen om de kritische noot te behandelen. Helaas niets ander dan een bevestiging dat spullen onderweg waren.

18-08-2017

Bestelde spullen snel en netjes binnen!

Mooie en voordelige spullen besteld, na het lezen van wat negatieve ervaringen toch een beetje angstig over wat komen ging. Maar: de bestelling werd met 12dagen thuisgestuurd! Helaas werkt de geautomatiseerde track and trace functie nog niet optimaal, toch ben ik zeer tevreden!

18-08-2017

Bestelling sneller ontvangen

Ik had een douchedeur knop besteld omdat deze goedkoper was dan bij de andere leveranciers maar bij de bestelling kwam ik erachter dat het product uit China moest komen. Ik dacht dat ik misschien wel 2 maanden moest wachten maar binnen 4 weken had ik deze al ontvangen. Ik ben heel blij met het product en de snelle levering vanuit China.

17-08-2017

Goede service

Ik had iets besteld maar zag en hoorde pas daarna dat de levertijd vrij lang is, omdat de producten rechtstreeks uit China komen. (Dit zou wel duidelijker vermeld mogen worden op de website.) Door de lange levertijd zou mijn product te laat aankomen en heb ik dus elders een bestelling gedaan. Gelukkig ging de Myxlshop hier heel soepel mee om en kreeg ik het bedrag teruggestort. Geen probleem dus. Prima service!

17-08-2017

Hondenrugzak

Ik had het product al besteld toen ik de reviews zag staan. na 3-tal weken is mijn hondenrugzak eindelijk aangekomen (was wel op voorhand vermeld dat levertijd lang was). Ik had extra betaald voor een track&trace nummer. maar heb dit nooit ontvangen. Ook wanneer je contact opneemt bij de firma krijg je geen gehoor. ondanks de slechte reviews ben ik blij dat mijn product aangekomen is. Had de moed al verloren dat het nog zou komen! Toch zal ik hier niets meer bestellen.

14-08-2017

Lange leverduur!

Paar eenvoudige artikelen besteld voor de vakantie. We staan op het punt te gaan, en helaas, nog niets. Recent een mail ontvangen waaruit bleek dat het spul uit China moet komen. Was me bij bestellen helaas niet duidelijk. Wel iets om rekening mee te houden. Aan mijn bestelling zal ik niet veel meer hebben.

11-08-2017

Product niet geleverd, maar toch prima service

Helaas is het bestelde product niet aangekomen, maar. het bedrijf heeft prima toegelicht waar het mis ging (hier in Nederland bij de bezorging) en stelde voor om het product nogmaals te bestellen. Dat duurde mij wat te lang en daarom gevraagd of het bedrag kon worden teruggestort. Dat was geen probleem. Ook al ging het maar om 8 euro, toch netjes. Geeft vertrouwen voor een volgende aankoop.

Tas

Ik had een tas besteld .moest eerst via mijn account het retour aanmelden. Ze zouden binnen 2 dagen contact opnemen wat dus niet gebeurt is. elke keer een mail sturen , als je belt 35 euro cent per minuut belachelijk duur. En dan word er gezegd je moet eerst een foto toe sturen van het artikel wat je retour wilt sturen. Belachelijk. Het zijn gewoon een stelletje oplichters

09-08-2017

Koop hier alsjeblieft niets!

Helaas zag ik de slechte reviews pas achteraf en ben ook ik er in getrapt. Ik had een artikel besteld en kreeg hiervoor een bevestigingsmail. Hierin stond tot mijn grote schrik dat de levertijd 25 dagen duurt! Blijkt dat dit bedrijf gewoon een ordinair doorgeefluik is voor producten uit China. Ze hebben zelf geen product op voorraad. Bestellen via AliExpress kan ik zelf ook wel. Direct heb ik terug gekeken op de website bij het desbetreffende product. De levertijd staat dus NIET duidelijk vermeld bij het product op de website! Ik heb direct (nog geen uur later) mijn bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd via een e-mail (telefonisch contact kost namelijk 1 euro p/g!) Volgens de Nederlandse wetgeving dient een bedrijf het bedrag ook binnen 14 dagen te retourneren. Nu krijg ik enkel standaard mails en geven zij aan het product al te hebben verzonden. Ze storten het bedrag niet terug. Ik moet maar wachten en alles na 25 dagen retourneren, aldus MyXLshop. Dit gaat volledig tegen de wetgeving m.b.t. "koop op afstand" in! Er wordt geschermd met het feit dat dit bij een levering uit het buitenland anders werkt, zonder enige vorm van juridische onderbouwing. Volgens mij bestel ik gewoon bij een Nederlands bedrijf, waar de Nederlandse wetgeving op van kracht is! Lekkere eerste kennismaking met dit bedrijf dus. Toch maar de Consumentenbond en enkele andere organisaties aanschrijven over deze praktijken. Ik heb er spijt van dat ik de overige (veelal negatieve) reviews op Google/internet niet eerder heb gelezen, anders had ik direct elders besteld!

Wegblijven van deze bedrijf

Na bestelling zie je pas (ongeveer) wanneer je bestelling wordt geleverd. Ik wilde niet zo lang wachten, dus direct gebeld met ze (35cent per minuut), ik had zeker 10min gewacht, niemand nam op. Ik heb nu een mail gestuurd, na al deze negatieve ervaring verwacht ik dat ik mijn geld kwijt bent, gelukkig niet zo veel. Maar hier ga ik nooit meer wat bestellen.

08-08-2017

Geen tracking

Ik heb al 2 bestellingen gedaan, en ontvang steeds geen track en trace code. (Ook niet in mijn spam folder.) Na 3 weken nog geen tracking code en geen pakketje ontvangen.

07-08-2017

Deze klacht is opgelost

Nooit ontvangen nooit reactie gekregen

Ik kreeg een mail op 13-06-2017 dat de levertijd 20-25 dagen zou zijn en nu op 7-8-2017 nog steeds niks binnen en krijg geen mail meer terug tot nu toe! Erg slecht! Krijg ik dan ook mijn geld terug of ben ik nu opgelicht?!

Natascha
07-08-2017

Prullenbak

Super goede service dank je wel.

05-08-2017

Niet kopen hier

Heb 1 gedeelte van bestelling ontvangen in plastic zakje en beschadigd heb gebeld kost veel geld Track & trace gehad werkt niet en dan aan de telefoon te horen gekregen dat het vrijdag geleverd zou worden dus niet heb al met mijn jurist over gehad denk dat ik aangiften gaat doen van oplichting want de kwaliteit is ook slecht dus kortom koop hier niets. heb het vandaag ontvangen geen goede kwaliteit

04-08-2017

Nooit ontvangen

Twee artikelen besteld. Eerste uiteindelijk ontvangen, verpakt in een type vuilniszak, artikel OK. Dus maar niet klagen. Tweede artikel laat op zich wachten, ondertussen aan het lijntje worden gehouden met een kortingsbon. Marketingconcept is OK, maar dat hoef ik niet als klant. Ik wil wat ik bestel zo snel mogelijk in huis, dat is marketing. Mailen mey de helpdesk, redelijk snelle reactie, maar na 4e mail blijken het toch allemaal standaard antwoorden te zijn. Resultaat ondertussen nul, eigen acties van de website, eentje. of ik mijn ervaringen wil delen en een cijfer geven, natuurlijk bij deze. Positief lichtpuntje, ze kunnen alleen maar beter worden. Wat is nu beste te doen: 1. Wachten, misschien komt het nog? 2. Als afgeschreven beschouwen? 3. Nogmaals mailen? 4. Aangifte doen van oplichting? Stel je voor dat ze dit doen met 10% van hun bestellingen, lekker verdienen. 5. Nieuwe bestelling plaatsen bij hun? 6. Ergens anders bestellen? In ieder geval geleer dat je mensen toch helaas niet altijd mag en kan vertrouwen. Fijne dag iedereen!

Oplichting

Pas na bestelling plaatsen krijg je een levertijd te zien. Na heeeel lang wachten ( computermuis besteld) wordt er een stukje klitteband bezorgd in een enveloppe. Geen contact kunnen krijgen tot nu toe. Schandalig dat dit bedrijf nie aangepakt wordt.

03-08-2017

Na een half jaar geen producten ontvangen en geen reactie

Zeer slecht goederen wel betaald maar nooit ontvangen vanaf maart besteld. Op mails wordt er ook niet gereageerd

Myxlshop

Twee weken geleden een bestelling gedaan .na nx ontvangen te hebben.tog maar ff bellen blijkt dt me bestelling op niet betaald staat terwijl t betaald is .waardeloos bedrijf

Bestelling nooit geleverd

Bestelling gedaan op 16 mei, vele malen mailcontact gezocht, maar er wordt nooit op geantwoord. Nooit bestellen. Ik overweeg nu juridische stappen en/of aangifte.

01-08-2017

Gaat wel

Omdat het pakket niet thuis afgeleverd werd en ik het op moest halen op het postkantoor

Bezorging

Bestelling duurt lang en werd niet thuis afgeleverd maar ophalen op het postkantoor.

Meer Myxlshop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myxlshop.nl?