24-03-2017

Bestelling gedaan op 13-02-2017

Bestelling gedaan op 13-02, na 6 weken nog steeds niets ontvangen, ook geen reactie op mail, mijn ervaring is dat dit de slechtste online shop is waar ik goederen heb besteld. nooit meer iets bestellen daar, schrappen uit bestelbestand.

23-03-2017

Communicatie 0,0

Op mail wordt niet gereageerd. Iets relatief goedkoops met Track&Trace besteld, nooit code ontvangen, product natuurlijk ook niet. Zou max 15 werkdagen duren om te ontvangen. Er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen.

Nu via PayPal bezig om geld terug te krijgen i.v.m. niet leverende verkoper

22-03-2017

Al bijna 2 maand aan het wachten op bestelling

Ik hadden 4 februari een hondendraagtas besteld. Met track andere trace en 15dagen verzendtijd. We zijn ondertussen bijna 2 maanden verder. geen hondendraagtas. ik heb enkele keren gemaild. Bij de track andere trace wasmachine er iets fout gelopen en heb ik €1,94 voor terug gekregen. 2 weken nadien stuur ik dat ik nog steeds niets ontvangen heb en krijg ik een antwoord van nog een weekje te wachten. we zijn ondertussen weer 11dagen verder en nog steeds niets! Bestel hier aub niets!

22-03-2017

Dramatisch

Eerst bestelde ik mijn product in het zwart online. Na een paar dagen wachten, kreeg ik ineens een mail dat deze kleur helemaal niet beschikbaar was. Toen heb ik maar een andere kleur opgegeven. Binnen 10-15 werkdagen zou ik het product krijgen, maar inmiddels zijn we ruim een maand verder en wacht ik nog steeds. Echt GEEN aanrader dus!

21-03-2017

Super lange levertijd

Artikel besteld dat op voorraad was met belofte de volgende dag te leveren. Na een week nog niks binnen. Geen contact mogelijk met de klantenservice. En ja. dit blijkt dus heel vaak voor te komen.

20-03-2017

Halve bestelling

2 accu's besteld voor x box controller maar slechts één gehad. Na 2 mailtjes en 2 weken verder een reactie : retour zenden. Voor mij geen optie : de accu die ik wel had gehad was al in gebruik en de verzendkosten zouden net iets lager zijn als de accu waar ik nog recht op had.Op deze manier krijg ik geen geld terug en ook geen 2e accu die ik tegoed heb. Niet bereid er uit te komen,maar verschuilen achter regeltjes. Goed bezig :(

19-03-2017

Malafide handelaar

Heb 4 maand geleden iets besteld. track en tracé betaald. de uitleg was dat er door een systeem fout geen track en tracé mogelijk was. Ziet er uit dat hier een bende oplichters achter zit. Misschien met zijn alle aangifte doen. Ik stuur in ieder geval mijn ervaringen door naar eu comissie.

15-03-2017

Mini camera gekocht

Op 24-01-2017 een mini camera gekocht en betaald. De track and trace ( ook voor betaald ) , werkte niet. Na lange tijd de camera gekregen , wat bleek : het was een sleutelhanger ( camera obscura ) . Retourneren , ja dat kan als er een medewerker contact opneemt. Wat dus niet gaat gebeuren. De kantenservice is slecht .

Mijn conclusie : Niets kopen bij Myxlshop.nl

Maartje

Waardeloos spul

Metalic ballon besteld en na even wachten ontvangen. Ik blaas hem op en 2 minuten laten scheurt ie in flarden. Echt waardeloos!

Top

Met track en trace een snelle levering. 27 febr besteld en 1 maart binnen.

Top.

14-03-2017

Pakket zoekgeraakt. Geld terug AUB!

Ik heb iets besteld met track and trace, Maar kon nooit mijn pakketje volgen. Kreeg ik mail terug, excuses de track and trace is niet toegevoegd. Dus kreeg ik mijn geld daarvoor terug. Na 3 weken was mijn bestelling nog niet geleverd, dus nogmaals een mailtje. Onze excuses uw pakketje is zoek geraakt wij sturen u een nieuw pakketje met track and trace! Tot zo ver nog niks over gehoord geen track and trace code ontvangen. Heb ik nogmaals een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Nog steeds niks gehoord. Slechte klantenservice en onbetrouwbaar.

Nooit iets bestellen!

Al 1,5 maand geleden heb ik een stappenteller besteld via deze site. Meteen betaald maar nog steeds niets te gezien. Ik heb telefonisch contact gezocht en gesproken met Nadia van Myxlshop.nl Mijn artikel bleek toch geen track en tracénummer te hebben dus heb 1,95 terug gestort gekregen. Tot op heden heb ik dus geen idee waar mijn pakket is en kan mijn pakket dus ook niet volgen omdat ik geen track en tracé heb. Klantenservice slecht bereikbaar; reageren amper op mailtjes en telefoongesprekken kosten je een hoop geld! Als ik al deze recensies van dit bedrijf had gelezen had ik nooit een bestelling gedaan! Ik raad het dan ook echt niemand aan om hier wat te kopen! Kan er geen goed woord over zeggen!

13-03-2017

Verkeerde kleur en slecht werkende telefoonhouder

Kort geleden een telefoonhouder gekocht voor in de auto. Deze bleek niet goed te werken want de telefoon bleef niet klem te blijven zitten en het was de verkeerde kleur. Heb een mail gestuurd en wilde graag mijn geld terug. Moest dit via mijn account doen maar dit artikel stond niet bij mijn bestelde artikelen dus kon dit niet terug sturen. Weer gemaild en moest van de klantenservice een foto of video maken van de houder. Dit slaat nergens op want volgens de Nederlandse wet mag je zonder reden een product terug sturen binnen een bepaalde tijd. Na een aantal mails kreeg ik eindelijk mijn geld terug. Je moet er helaas wel aardig wat moeite voor doen om een product van €12 je geld terug te krijgen. Mocht je nog iets zien op deze site kijk dan even verder op banggood of eBay.

13-03-2017

Wel betaald, geen spullen, geen contact

Gelukkig een niet al te duur onderdeel besteld, daarna gemaild en gebeld, zelfs na 3 maanden

niks meer gehoord of gezien, geen pakje geen reactie en telefonisch onbereikbaar en veel belminuten gerekend.

mooi staaltje van moderne oplichting

Lange levertijden

Helaas erg lange levertijd. Product retour gemeld. Mocht het product daarna houden voor 50% van de prijs of terugsturen. Ik koos terugsturen en kreeg mail terug dat ik het gratis mocht houden. Ook meteen financieel geregeld. Op zich heel netjes totdat ze met een 06 nummer gaan bellen om te vragen waarom retour etc. Het was afgehandeld en klaar, dan hoef je er niet achteraan te bellen. Ik vond het erg onprofessioneel overkomen.

11-03-2017

Aankoop schoudertas

Ik had een bestelling geplaatst voor een schoudertas met track en trace. Dat laatste vond ik vreemd. Om die reden ben ik gaan zoeken naar ervaring met MySLshop en die waren niet mals. Deze webshop werd o.a. uitgemaakt voor oplichters en er werd bericht over een zeer slechte afhandeling van retourzendingen en terugbetalingen. Daarnaast werd gesuggereerd dat zij hun producten kochten bij een andere site: banggood.com. Ik ben onmiddellijk gaan kijken op die site en zag mijn schoudertas voor een veel lager bedrag. Alleen was hij niet meer in de door mij gewenste kleur dus ging ik er van uit dat ik de schoudertas niet zou krijgen. Exact drie weken na mijn bestelling (ik had nog geen enkele reactie ontvangen van MySLshop) heb ik gemaild met de vraag hoe het met mijn bestelling stond. Enkele dagen later kreeg ik het bericht dat de zending was zoekgeraakt. Dit excuus wordt vaker gedeeld als je naar de reviews kijkt, waardoor het ongeloofwaardig wordt. Maar goed, men vroeg of ik opnieuw de bestelling wilde plaatsen maar dat wilde ik niet en ik wilde mijn geld retour. Enkele dagen later kreeg ik een creditnota en weer enkele dagen later stond mijn geld op mijn rekening. Keurig allemaal. Het is jammer dat MySLshop de lange wachttijd en de track en trace methode hanteert. Dat is niet van deze tijd. En de link naar Banggood.com doet het voorkomen alsof MySLshop eigenlijk op een makkelijke manier rijk wil worden. Jammer, maar eerlijk is eerlijk: in tegenstelling tot eerdere ervaringen van anderen, heeft men mijn mail en terugstorting van het geld snel afgehandeld

08-03-2017

Extreem lange tijd van bezorging.

Kabeltje bestelt bij myxlshop. Op de site stond dat deze op voorraad is. Maar stond nergens dat ze een verzendtermijn van 25 dagen aanhouden. Echt veel te lang hier zal ik nooit meer wat bestellen. Contact opgenomen met de klantenservice maar kwam hier ook niet verder niet erg vriendelijk ook daar.

Waardeloos bedrijf

Pakketje besteld, na een aantal weken gebeld waar mijn bestelling blijft word er gemeld dat het pakketje is zoek geraakt. na een aantal mailings heen en weer wilde ik ze het voordeel van de twijfel geven, na ruim een week nadat ze het opnieuw zouden versturen krijg ik een betaling herinnering toe gemaild terwijl ik al betaald heb! gemeld maar krijg een dame aan de telefoon en verteld me leuk da het mijn schuld is. wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!

Geld terug? Echt niet.

Ik wilde een lady shave kopen en hen vooraf gevraagt hoe dit ding. Als ik er een kocht en hij beviel niet was het peg je kon hem alleen terug sturen als hij kapot was binnen 100 dagen. Nou binnen gekregen en ja hoor lampje kapot. Dus mailen. En moest fotos sturen van het defevt. Na dit gedaan te hebben kreeg ik 3 optisch. Retouren en geld terug. Houden en helft van het geld terug. of retour en nieuwe krijgen. ik koos 1. krijg ik na mijn mail terug dat ze hem niet terug mogen nemen wegens hygiene. terwijl ze het me wel vertellen voor ik bestel en ook nog is laten kiezen wat ik wil.

07-03-2017

Slecht! Nooit iets kopen!

Led grow lampen besteld. Nu waren ze de bestelling vergeten op te sturen. Dan eindelijk wel. De bestelling kwam goed aan. De lampen ingedraaid. Na twee keer aan en uit was de Led lamp stuk. Dan maar de tweede lamp geprobeerd. Juist hetzelfde probleem. Toen ik dit melde begonnen de problemen. Blijkbaar is dit een pure oplichtingstruk. Je kon niet achteraf betalen. Zo hebben ze het geld meteen. Nu wilde ik de lampen terug sturen om zo mijn geld te retourneren. Ik kreeg duidelijke instructies hoe ik dit moest doen. Maar blijkbaar zit er een fout in de website en lukte dit niet. Dus kan ik het niet terug sturen. Wat een gedoe om mijn geld terug te krijgen. 1 goede raad KOOP ER NOOIT IETS. Je koopt er waardeloze dingen van zeer slechte kwaliteit en blijkbaar is dit bedrijf niet schuw voor oplichting. Een echte schande! Ik laat dit zeker en vast verder onderzoeken.

Meer Myxlshop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myxlshop.nl?