24-06-2017

Bijna twee maanden gewacht op mijn bestelling. In al die tijd is er, ook na vragen van mijn kant, nooit een leverdatum genoemd. Matige communicatie. Toen het pakketje eenmaal binnenkwam leek het in iets op wat ik besteld had. Het bleek een goedkoop plastic prulletje wat op geen enkele manier op de afbeelding leek van het product wat ik besteld heb. Hoop nu mijn geld terug te ontvangen.

Nooit meer iets bestellen daar!

24-06-2017

Na weken wachten een creditnota zonder uitleg

Na weken wachten op een bestelling, en al eerder onduidelijkheid over het transport (er zou iets misgegaan zijn met de track&trace code) ontvang ik ineens per mail een creditnota. Zonder enige uitleg, zonder een excuus voor niet kunnen leveren. Waardeloos!

23-06-2017

Niet geleverde producten

Bestelling zou vandaag afgeleverd zijn, niets ontvangen, veel mailverkeer, leuke berichtjes, wel betaald maar geen product????.

Brandon
23-06-2017

Bestelling nooit toegekomen!

Ik heb een product besteld bij myxlshop.nl en die is nooit toegekomen. Ik heb eerst een mail verzonden waar ze op geantwoord hebben dat ze het product opnieuw zullen sturen zonder extra kosten. 2 maand daarna nog altijd niet toegekomen. Ik stuur opnieuw een mail waarop ze antwoorden dat ik koos voor de optie zonder track en trace wat niet waar is en dat ze dus niet kunnen weten waar het packet zich nu bevindt.

Ik heb al zo vaak online producten besteld en nog nooit heb ik zoiets meegemaakt, gewoon niet professioneel! Koop daar gewoon niet.

20-06-2017

Radiostilte

Je hoort niks van ze. Echt geen enkel bericht. 2 weken na bestelling (direct betaald via iDeal) bel je maar eens. Dat kost ook gelijk 1,- per gesprek. Dan krijg je te horen dat de levertijd 25 werkdagen is. Niet dat ze daar even pro-actief over mailen, of op zijn minst de kosten voor het bellen vergoeden. Echt waardeloze service.

19-06-2017

Loze beloften en waardeloze service

Nadat artikel kwijt is geraakt in transport is dit na TWEE MAANDEN eindelijk bezorgd. Helaas: een metalen tekendriehoek die gebruikt wordt om haaks te kunnen aftekenen is krom en verbogen afgeleverd. Uiteraard wel van tevoren betaald. Kortom: geld kwijt.

18-06-2017

Afrader!

Ik bestelde voor 5 euro een antenne voor mijn auto, blijkt dat nadat de betaling is verwerkt (na 9 dagen) de antenne uit China komt. Moet ik dus nog 6 weken wachten. Inmiddels krijg ik wel een mail met onderstaande tekst:

Boxy is zijn tocht begonnen en rijdt nu in de vrachtwagen vanuit Shenzhen - China, naar Hongkong. Het weer zit Boxy niet mee, maar Boxy rijdt op volle toeren!

Hoe serieus neem je dan je klanten? Deze webshop is zeker geen aanrader en ook geen blijvertje.

16-06-2017

Geduld is een schone zaak

Wacht inmiddels al meer dan een maand op oorknopjes die blijkbaar met een fiets vanuit China moeten komen. Echt een afrader deze webshop.

14-06-2017

Sturen een nep product op waar je niets mee kunt

Een borstelkop besteld voor op mijn gezichtsborstel (clarisonic mia). Vervolgens na weken wachten sturen ze een compleet ander product (een rare set) waar ik niets mee kan want ze passen helemaal niet op de borstel. Denk dat het een slecht uitgevoerd namaakproduct moet voorstellen.

Deze klacht is opgelost

Ze beloven dat ik mijn geld terug krijg, maar doen verder niets!

Waardeloos, elders aankopen doen, slechte communicatie!

Annemarie

Rommelige administratie, slechte service

Deze klacht is opgelost

Pakket nooit aangekomen - wel betaald

Eind februari bestelde ik een pakketje bij myxlshop. Toen hij er begin mei nog niet was, belde ik en bleek het dat hij "kwijt was geraakt". Ze zouden een nieuw pakketje met spoed opsturen. Deze is nog steeds niet aangekomen en er wordt nu niet meer gereageerd op mails.

Slecht!

Na 3 maanden ng steeds aan het wachten op mijn bestelling. Leuke beloftes maar wat kunnen nakomen is erg lastig voor ze, terugmailen trouwens ook. Dit is geen bedrijf waar ik ooooit nog wat bestel.

Misleidende chinese webshop

In de veronderstelling bij een Nederlandse webshop bestelt te te hebben > info@myxlshop.nl > 0900 8414 blijkt dit een chinese webshop te zijn gezien het pakket volgens de bevestiging 7507 km er over doet voor het in Nederland is. Erg misleidend moet nu 20 tot 25 werkdagen wachten eer de bestelling in Nederland aan komt, als de bestelling al aan komt als ik al deze slechte ervaringen lees.

Waardeloos!

Ik had een roze hondenkam en roze borstel besteld maar er werd na weken pas een blauwe kam gestuurd. Gebeld en het bleek een fout op de website te zijn. Als je mazzel had kreeg je de kleur die je besteld had. Ondanks dat je de kleur kon aangeven bleek dat achteraf niet mogelijk. De roze borstel was zoek geraakt met transport maar ze zouden een nieuwe sturen. Ik zei dat ik die blauwe kam niet wilde dus dan ook geen blauwe of roze borstel. De set vond ik dan niet compleet. Na weken nog steeds geen borstel, weer gemaild. Ze mailden dat ik de kam kon houden voor alle rompslomp en dat ik m'n geld terug zou krijgen maar dat is tot op heden nog niet binnen! Dus niets bestellen bij deze website! Alleen maar een heleboel sorry en excuses maar daar ligt onderhand mijn hele schuur mee gevuld.

Waardeloze organisatie!

Wat een grap dat bedrijf, kun je niet serieus nemen. Advies, koop het artikel elders, maar dan 5 euro duurder en je hebt het de volgende dag. Hier kun je maanden wachten op je product/geld.

Heel merkwaardig dat er nu binnen 20 min 4 positieve reviews geschreven. Volgens mij doet dat bedrijf zelf! Ze krijgen overal op hun donder.

Mensen doe het niet!

11-06-2017

Deze klacht is opgelost

Bestelling magnetisch bevestigingssysteem Mobiele telefoon auto

Zeer teleurstellende ervaring, op 29 april j.l. bestelling gedaan van simpel bevestigingssysteem voor mobiele telefoon in de auto. Bij ieder andere internet aanbieder die deze ook kunnen leveren is dit 1 tot 2 dagen levertijd. Inmiddels nog steeds niet gekregen en wacht hier dus al meer dan 6 weken op.

Waardeloos bedrijf en beging mij af te vragen of zij ooit wel een bestelling afleveren.

Ga hier dan ook mijn maatregelen voor nemen.

Joyce
10-06-2017

Al bijna 2 maand aan het wachten op bestelling

Ik hadden 4 februari een hondendraagtas besteld. Met track andere trace en 15dagen verzendtijd. We zijn ondertussen bijna 2 maanden verder. geen hondendraagtas. ik heb enkele keren gemaild. Bij de track andere trace wasmachine er iets fout gelopen en heb ik €1,94 voor terug gekregen. 2 weken nadien stuur ik dat ik nog steeds niets ontvangen heb en krijg ik een antwoord van nog een weekje te wachten. we zijn ondertussen weer 11dagen verder en nog steeds niets! Bestel hier aub niets!

09-06-2017

Perfect

Mijn ervaring is jullie geven goede service,en geven ook altijd antwoord op vragen grwoon een prima bedrijf,ga zo door.

Groetjes Annie

09-06-2017

Klacht enkel opgelost na melding op ervaringen.nl

Bestel hier niet !

Tot 3 keer werd mij beloofd om het bestelde artikel op te sturen. Nooit heb ik iets ontvangen. Had ik moeten weten gezien de vele slechte ervaringen . Hier bestel ik in ieder geval niets meer.

08-06-2017

Ik vond de aankondigen dat de bestelling onderweg was, wel erg grappig

Duurde wel lang voordat ik de bestelling ontvangen had. Maar toch zijn jullie een zeer prettig bedrijf

Meer Myxlshop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myxlshop.nl?