26-04-2017

Klacht

En weer wordt mijn probleem niet goed geholpen Karin aan de telefoon gehad uitgelegd wat er aan de hand is krijg ik als antwoord: ja sorry meneer dit is het met een onderligende toon

26-04-2017

Klacht

En weer heb ik de klantenservice gebeld om het te retouren maar weer geen gehoor jullie zijn echt oplichters

Wachttijd veel langer

04-04-2017 bestelling geplaatst nu 25-04-2017 nog niks binnen. Geprobeerd te bellen maar krijg iets of iemand aan de lijn dat ze nu gesloten zijn en dat ze open zijn op werkdagen van 10 tot 6. Terwijl ik op een werkdag belde om 15.00uur. Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Klantenservice

Waar zijn jullie mee bezig krijg steeds een standaart mail?

Product

NOOIT MEER ik raad niemand dit aan oplichters

24-04-2017

Pas op met MyXL shop!

Je kunt wachten tot je een ons weegt bij MyXL shop. Het is aan onze overheid om mensen voor dit soort bedrijven te behoeden maar dat doen ze niet, dan doe ik het dus maar! Koop nooit iets bij MyXl

23-04-2017

Oplichters !

Besteld en direct betaald, ook voor een track&trace code. Bestelling nooit ontvangen en op mijn mails wordt niet gereageerd. pure oplichters, aangifte gedaan maar politie kan niets doen.

21-04-2017

Rechtstreeks bestellen bij AliExpress kost de helft en is sneller binnen

Twee identieke producten (solid state relais) besteld bij zowel AliExpress als bij MyXLshop. MyXLshop was duurder en rekent verzendkosten. Beide producten rechtstreeks van de fabrikant ontvangen vanuit China. AliExpress was zelfs sneller.

Conclusie: MyXLShop levert nul toegevoegde waarde, ze zetten alleen de bestelling door. Voelt zelfs als oplichting. Ze zouden waarde te kunnen toevoegen als ze de producten eerder in Nederland kunnen krijgen.

20-04-2017

Bestelling.

Ik had binnen 3 weken mijn bestelling binnen en ben dasr erg over te spreken de service van myxlshop is prima en ze staan je graag te woord. Ik zal zeker in de toekomst nog een keer bestellen. Bedankt myxlshop.

19-04-2017

Deze klacht is opgelost

Geen producten / Geen reactie

Op 4 januari producten besteld en bewust voor een zending met Track en Trace gekozen (meerprijs). Tot op heden nog geen producten ontvangen en na inmiddels 6 x bellen met MyXL shop (€ 1,00 per gesprek) is er nog nooit 1 belofte op terugbellen waargemaakt.

Ik wacht nog steeds op reactie, maar heb sterk het vermoeden dat deze nooit meer gaat komen. Ook op mijn mails volgt geen reactie.

Wanneer komt order: MYXL149793

Graag alsnog contact!

Maarten
17-04-2017

Wekker slechte kwaliteit en geld niet terug

Ik kocht een wekker bij XL shop. Deze was alles behalve de verwachte kwalitieit. Hierdoor wou ik deze terugzenden, na een aanslepend proces van heen en weer mailen mocht ik het artikel terugzenden. De verzending is gebeurt maar mijn geld komt maar niet terug.

12-04-2017

Pure prijsoplichting.!

Hieronder een kopie van het mailtje dat ik nav een Marktplaats advertentie aan hun zond. Het gaar om een riemclip voor een camera die ze voor 32.95 incl. verzending aanbieden:

Beste MyXLshop,

Ik heb een vraag over 'Riem Klem voor Camera's | Gratis Verzending'. Ja, dat kan er wel af bij dat prijsverschil; kopieer op eBay maar eens: Camera Belt Clip System Holster For DSLR SLR Cameras for Canon Nikon Sony Exact hetzelfde ding voor 3,37 euro plus 53 eurocent verzending vanuit China. Ik zou me knap belazerd voelen als ik dat ná een aankoop bij U pas zou zien, maar door schade en schande wijs geworden, kijk ik tegenwoordig éven verder en "verdien 85% korting in twee minuten." Stop eens bij MyXLshop met het belazeren van de kluit.! Met vriendelijke groet, Paul Kuipers

12-04-2017

Hier nooit meer iets bestellen !

Had op 3 februari een rugzak besteld. Na een maand nog steeds niets vernomen en na mijn telefoontje kwam ik er achter dat de bestelling helemaal niet was doorgegeven. Het is nu 12 april en heb - na vele malen bellen en mailen - eindelijk mijn geld teruggekregen. De klantenservices is echt heel erg slecht. Deze mensen laten nooit iets van zich horen, je moet zelf achter je bestelling aanbellen/mailen. Ik bestel nooit meer wat bij MyXlShop.nl

05-04-2017

Waardeloze shop

Waardeloze shop. Mails worden afgedaan met de dooddoener ü heeft geen track en trace" Lijkt me logisch als dat meer kost dan het product. Blijven zeggen dat het 25 werkdagen duurt, Zijn er inmiddels 42 en nog steeds niets.

02-04-2017

Geen reactie op mail

Waardeloze service bij Myxlshop, geen reactie op meerdere mails!

NIETS KOPEN BIJ MYXLSHOP!

Rico
30-03-2017

Prima

De levering duurt wat lang, aangezien het vanuit China wordt opgestuurd maar dit staat netjes overal aangegeven. Er werd gezegd dat de levering 15 werkdagen kan duren, maar ik had mijn bestelling met 1 week binnen (21 maart in de avond besteld, 30 maart ontvangen). Ik heb gekozen voor de optie track&trace, echter had ik in eerste instantie geen code ontvangen. Ik heb hierover gemaild en kreeg de code alsnog toegestuurd (op de dag van bezorging). Het product is redelijk verpakt en van degelijke kwaliteit. Al met al een prima ervaring.

29-03-2017

Niets kopen bij myxlshop

Extra betaald voor een snelle levreing (lees binnen 2 weken) Levertijd was uiteindelijk 2 maanden. Toen had ik had al wat anders gekocht. Retourneren. Dat is ook een probleem. Doen ze gewoon niet aan. Op mails antwoorden ze niet. Zodat je alrijd moet bellen 0900 nr. En na 6 x bellen nog geen stap verder. Waardeloze winkel

28-03-2017

Rommel

EInd december een blafbandje die alleen trilt voor onze chihahua gehaald , toen het na 6-8 weken aankwam, bleken de opzet stukjes totaal niet te passen.De halsband had nu dus totaal geen nut want die zat veel te los en gaf geen trillingen. Na deze ervaring meteen gemaild, en tot de dag van vandaag nooit wat terug vernomen. Oftewel waardeloze rommel uit china die je veel goedkoper en soms zelfs nog sneller via ebay kan bestellen.krijg je tenminste ook nog je geld terug als taferelen zoals dit voor komen -_-.

27-03-2017

Deze klacht is opgelost

Retourbeleid wordt niet nageleefd

Ik heb een externe geluidskaart besteld en deze blijkt een fake artikel. Ik probeer om deze retour te zenden maar steeds wordt dit op de lange baan geschoven. Eerst moeten ze foto's hebben, daarna moet ik een filmpje maken. Een filmpje maken kan echter niet via mail omdat het bestand te groot is. Hiervoor gebruik in Wetransfert, waarbij ik opnieuw een mail krijg dat ze dit filmpje niet kunnen openen. MP4 formaat kan niet geopend worden? Het is duidelijk dat ze de klant oplichten en het retourbeleid onmogelijk maken. BLIJF WEG VAN DEZE SHOP: MALAFIDE PRAKTIJKEN

27-03-2017

Om te huilen (magazijn zin in china)

Zonnepaneel besteld voor in de auto, verjaarscadeau, 2 wekenen nadat de verjaardag voorbij was nog niks ontvangen, mail wordt niet op gereageerd en het dure telefoonnummer ( 1 euro per gesprek) na lang wachten bleek dat alles uit China wordt verstuurd. ik moest maar blijven wachten

Meer Myxlshop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myxlshop.nl?