Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zie mijn opmerking onder mijn bericht. Zonder aangifte bij de politie zouden ze zeker niet reageren! Oplichters!
Oplichters! Heb op 21 januari een bestelling geplaatst via Beslist.nl bij deze gasten. Tot vandaag niets ontvangen!
Meerdere keren een bericht gestuurd zowel naar Beslist als myxlshop.
Beslist.nl reageert helemaal niet en myxlshop levert zijn product niet en wil niet reageren op heroproepingsrecht.
Koop niets bij ze en ook niet via Beslist.nl!
Wat een slechte winkel. Spullen worden pas na 25 werkdagen geleverd en dat moet je je maar afvragen of het echt komt.
Alles is van Aliexpress en is daardoor veel duurder. En je moet net zo lang wachten dus niet doen.
Nu willen ze ineens mijn ordernummer, wat ik natuurlijk nergens meer kan vinden.
Bestelde artikelen via de website en online betaald nooit niet aangekregen
Ik heb besteld én betaald. Helaas nooit iets ontvangen. Ook contact opnemen met een klantenservice is onmogelijk.
Koop hier niets
Dit lijken wel criminelen. NOOIT iets bestellen. Ze leveren te laat de spullen die je niet hebt besteld en het is nog kapot ook. En naar je geld kan je fluiten.
Slechte ervaring met MyXLShop, zeer slechte kwalitiet,
tevens proberen ze zonder ooit contact met me opgenomen te hebben de klacht als opgelost te zetten, de vele "opgeloste klachten" die ze markeren zijn nooit opgelost. Bij mij proberen ze dit ook al dik 3 jaar iedere keer weer, zonder dat er ooit 1 reactie van hun gekomen is, Tevens is het gewoon een dropshipper die je voor meer geld het alixpress assortiment aanbied. met de bijbehorende lange levertijden, Mijn aanrader is om hier zeker NIET te bestellen
Website is niet er niet duidelijk over, maar mijn bestelling werd rechtstreeks door AliExpress geleverd.
Het is dus een doorgeefluik, waar de producten vele malen duurder zijn dan op AliExpress.
Misleiding, dat was eens maar nooit weer.
Wees eerlijk en laat de klant er niet achteraf achter komen dat het dus veel goedkoper had gekund.
Wees gewaarschuwd!
In april besteld en betaald, meerdere keren via de site geïnformeerd maar niks. Nu zeggen ze via klantenservice dat ze het ordernummer en mijn postcode niet vinden.Dit nummer is mij in april gegeven en nu zijn ze het kwijt, net zoals ik mijn geld kwijt ben. Daar bestaat een woord voor. Bij "Opgelicht" maken ze er een programma over. Niet mee in zee gaan!
Had besteld een vloeistofhevel. Duurde 6 weken voor dit arriveerde. Toen bleek er een knik in te zitten en heb het teruggestuurd. Sindsdien niets meer vernomen. Ook geen geld teruggekregen.
Begin juli 20 bestelling gedaan. Ze doen het voorkomen of ze vanuit Nl/BE versturen. Is op voorraad volgens de betreffende info. Volgende week in huis, dacht ik. Na bestellen een mailtje met de mededeling dat ze over 5 dagen gaan verzenden, vanuit China?! De Track and Trace is waardeloos, Het is een MyXL verzendnummer dat nergens te traceren valt, behalve op hun eigen site (voor wat het waard is). Het pakketje ligt nu volgens de site al weken op het vliegveld.
Dat is niet oké om op deze manier zaken te doen MyXL! Geld vangen en daarna verstoppertje spelen.
Het is jammer dat Ervaring.nl er voor nodig is om het snel op te lossen. De gehele situatie zorgt ervoor dat ik hier nooit meer wat ga bestellen en het ook niet zal aanbevelen.
Naast een ontzettend lange levertijd, wordt er ook nog eens het verkeerde geleverd dat ruim 50% goedkoper was. Na eindeloos mailen en wachten op reactie, zou het juiste product opgestuurd worden. Na weken wachten, weer de verkeerde ontvangen. Gatver wat slecht, bestel echt nooit meer wat bij MyXLShop
Als nog heb ik het idee dat men in China besteld i.p.v op voorraad. Bestelling op voorraad hoefd geen 6wkn te duren!
Hoofdtelefoon voor in helm besteld.
Was volgens website op voorraad.
Heb de oortjes half juli besteld en heb ze half augustus nodig ( moet lukken leek mij). Kreeg nu levertijd 3 september. Had ik ook bij aliexpress kunnen bestellen (€10,-) goedkoper. Doet MyXLShop waarschijnlijk ook.
Tot tevredenheid opgelost. Waarschijnlijk vanwege de Coronacrisis heeft het allemaal wat langer geduurd dan normaal. Bedankt!
Na ruim 4 maanden is onze klacht opgelost, we hebben ons geld terug gekregen.
Veel voor moeten doen maar wel fijn dat ze het toch opgelost hebben
Begin april 2020 bestelling geplaats ,in juni maar even contact opgenomen via mail met myxlshop , nee is onderweg , nu 25-7-2020 nog steeds niets weer contact opgenomen , maar nu komt het , krijg reactie terug dat het begin mei is geleverd is , terwijl in juni niets bekend was ( pakket was onderweg ) werd er verteld , nou doe nooit meer zaken met dit flutbedrijf , je bent je geld kwijt!