24-02-2017

Geweldig

Na mijn bestelling kwam ik erachter dat de bezorging lang zou duren doordat het product uit China moest komen. Daarna ging ik reviuws lezen en kreeg hierdoor spijt van mijn bestelling.

Maar ik moer hierop terug komen. Mijn bestelling is binnen gekomen en in goede staat, ik ben uiterst tevreden. Bezorging duurde exact 18 werkdagen . Ging om een artiekel voor mijn camera en is ruim 20 euro goedkoper dan in Nederland.

24-02-2017

Afraden!

Veel te lange levertijd (5-6 weken, Hallo China.),zou terug gebeld worden om eindelijk geleverde bestelling te retourneren maar na 4 weken nog steeds niets gehoord!Mijn advies:niets bestellen en lekker in China ofzo bestellen,als ze het dan per fietskoerier bezorgen is het nog altijd sneller!Zeer slechte service!

Harrie
23-02-2017

Bestellingen

Heb enkele weken iets besteld maar tot op heden niks ontvangen terwijl ik een mail van hun heb ontvangen dat het verzonden is ? Dus snap niet waar het blijft. Das 1X maar nooit weer dan maar iets duurder uit maar weet wel dat ik het dan op tijd krijg .

21-02-2017

Maand gewacht, geen product, klantenservice is stil

Heb iets van 14 Euro gekocht en een maand later is het nog niet binnen.

Klantenservice is geldafpakkerij en ze nemen toch niet op.

Simpelweg SCHANDALIG dat dit soort bedrijven zaken mogen doen!

Super winkel!

Snelle levering en top kwaliteit producten

Dik tevreden !

Ik bestelde voor de eerste maal,alles prima verlopen,goed product voor weinig geld!

Sieraden rekjes

Zijn helemaal leuk al me sieraden hangen erin jammer dat ik geen foto bij de revieuw kan zetten want het staat super leuk en sierlijk ook

Een Aanrader

Fijne service en na behoren afgehandeld

Goede service

Fijn dat er gereageerd wordt op email. Pakket goed te volgen

Goed terug na herkansing

Eerste bestelling bleef ergens in Laos hangen. Uiteindelijk geld teruggekregen plus tegoedbon. Tweede bestelling keurig op tijd. Artikel voldoet aan verwachtingen (microfoon).

20-02-2017

Iets langer dan normaal maar goede prijs kwaliteit

Zeer te vrede over besteld product iets langere wachttijd dan je van andere web shops misschien gewend bent maar scherpe prijs pakket paste door de brievenbus dus niet wachten op de pakket bezorger

Goede communicatie

Via myxlshop heb ik een bleutooth koptelefoon besteld. Deze was niet op voorraad. Ik ben keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Levering motorspiegels

Keurig gegaan allemaal. Sneller dan ik had gedacht en voor een scherpe prijs! Zien er prima uit! Thanks.

20-02-2017

Maken waar wat ze beloven

De bestelling kwam netjes op tijd binnen zoals afgesproken Fijn vond ik ook dat ik tussendoor op de hoogte gehouden werd

Geweldige service !

Ik had per ongeluk een verkeerd product gekocht . Terug sturen en , zonder problemen en met hele snelle service heb ik mijn geld terug gestort gekregen .

Siewerd
20-02-2017

Prima service en levering zoals afgesproken

Had een set houtbewerkingsbeitels besteld, koste bijna niks en was ook niks! Maar was het proberen waard.

Goed en goedkoop

Leuke spullen voor een leuke prijs

Geduld wordt beloond

Myxlshop had precies wat ik zocht. Een klein beetje geduld leverde toch een leuke korting op. Goederen waren keurig/goed. verpakt en worden netjes binnen de afgesproken tijd afgeleverd.

Ik raad Myxlshop beslist aan !

Dimf

Led lampjes snoer 5 meter

Overal gezocht naar deze lampjes en xl shop had ze. Met 1.95 aan verzendkosten waren we gegarandeerd dat ze voor de carnaval binnen waren maar heb je geen haast dan zijn de verzendkosten gratis. Ik ben tevreden! En niet duur.

20-02-2017

Was verrassend het verloop van de bestelling maar dik voor elkaar

Moet het nog proberen

Meer Myxlshop.nl reviews
Welk cijfer geef jij Myxlshop.nl?