MyXLShop reviews

7.3
Periode2021

Mateusz
21-04-2021

Zie mijn opmerking onder mijn bericht. Zonder aangifte bij de politie zouden ze zeker niet reageren! Oplichters!

Kopen zonder leveren

Oplichters! Heb op 21 januari een bestelling geplaatst via Beslist.nl bij deze gasten. Tot vandaag niets ontvangen!

Meerdere keren een bericht gestuurd zowel naar Beslist als myxlshop.

Beslist.nl reageert helemaal niet en myxlshop levert zijn product niet en wil niet reageren op heroproepingsrecht.

Koop niets bij ze en ook niet via Beslist.nl!

Herman
12-02-2021

Niet kopen hier!

Wat een slechte winkel. Spullen worden pas na 25 werkdagen geleverd en dat moet je je maar afvragen of het echt komt.

Alles is van Aliexpress en is daardoor veel duurder. En je moet net zo lang wachten dus niet doen.

Mareike
24-12-2020

Reactie op mijn klacht

Nu willen ze ineens mijn ordernummer, wat ik natuurlijk nergens meer kan vinden.

19-11-2020

Bestelde en betaalde artikelen niet aangekregen

Bestelde artikelen via de website en online betaald nooit niet aangekregen

Louisa
29-10-2020

KOOP HIER NIETS want dat is wat je krijgt.

Ik heb besteld én betaald. Helaas nooit iets ontvangen. Ook contact opnemen met een klantenservice is onmogelijk.

Koop hier niets

24-10-2020

Crimineel slecht

Dit lijken wel criminelen. NOOIT iets bestellen. Ze leveren te laat de spullen die je niet hebt besteld en het is nog kapot ook. En naar je geld kan je fluiten.

15-10-2020

Klachten die opgelost zijn zijn niet waar.

Slechte ervaring met MyXLShop, zeer slechte kwalitiet,

tevens proberen ze zonder ooit contact met me opgenomen te hebben de klacht als opgelost te zetten, de vele "opgeloste klachten" die ze markeren zijn nooit opgelost. Bij mij proberen ze dit ook al dik 3 jaar iedere keer weer, zonder dat er ooit 1 reactie van hun gekomen is, Tevens is het gewoon een dropshipper die je voor meer geld het alixpress assortiment aanbied. met de bijbehorende lange levertijden, Mijn aanrader is om hier zeker NIET te bestellen

09-10-2020

Website is misleidend.

Website is niet er niet duidelijk over, maar mijn bestelling werd rechtstreeks door AliExpress geleverd.

Het is dus een doorgeefluik, waar de producten vele malen duurder zijn dan op AliExpress.

Misleiding, dat was eens maar nooit weer.

Wees eerlijk en laat de klant er niet achteraf achter komen dat het dus veel goedkoper had gekund.

Wees gewaarschuwd!

Gerrit
04-10-2020

Niet leveren.

In april besteld en betaald, meerdere keren via de site geïnformeerd maar niks. Nu zeggen ze via klantenservice dat ze het ordernummer en mijn postcode niet vinden.Dit nummer is mij in april gegeven en nu zijn ze het kwijt, net zoals ik mijn geld kwijt ben. Daar bestaat een woord voor. Bij "Opgelicht" maken ze er een programma over. Niet mee in zee gaan!

20-09-2020

Beschadigd aangekomen

Had besteld een vloeistofhevel. Duurde 6 weken voor dit arriveerde. Toen bleek er een knik in te zitten en heb het teruggestuurd. Sindsdien niets meer vernomen. Ook geen geld teruggekregen.

Mirac
16-09-2020

Na 2 maanden niets ontvangen

15 juli besteld na 4 weken gemaild waar het bleef, bleek dat ze het niet eens hadden verzonden. 27 augustus pas verstuurd uit China volgens mail. NOOIT WEER.

Vojin
04-09-2020

Slechte ervaring

2 maanden ben ik aan te wachten een nog niet gekregen!

24-08-2020

Doen geen eerlijk zaken.

Begin juli 20 bestelling gedaan. Ze doen het voorkomen of ze vanuit Nl/BE versturen. Is op voorraad volgens de betreffende info. Volgende week in huis, dacht ik. Na bestellen een mailtje met de mededeling dat ze over 5 dagen gaan verzenden, vanuit China?! De Track and Trace is waardeloos, Het is een MyXL verzendnummer dat nergens te traceren valt, behalve op hun eigen site (voor wat het waard is). Het pakketje ligt nu volgens de site al weken op het vliegveld.

Dat is niet oké om op deze manier zaken te doen MyXL! Geld vangen en daarna verstoppertje spelen.

Emiel
19-08-2020

Extreem slechte klantenservice

Ik bestelde in april een webcam mét track and trace voor een vlotte levering. Momenteel (19/08/2020) nog steeds niet aangekomen, zonder enige verontschuldiging. Ik probeerde in juni reeds contact te krijgen met de klantenservice die absoluut slecht communiceert. Altijd iemand anders die op de mails antwoordt en wanneer ze vragen om op hun mail te antwoorden, ontdek je dat dat niet kan omdat ze no reply ingeschakeld hebben?!?!

Als je je een hoop frustraties en weggegooid geld wil besparen, bestel NIET bij myXLshop.

26-08-2020

Het is jammer dat Ervaring.nl er voor nodig is om het snel op te lossen. De gehele situatie zorgt ervoor dat ik hier nooit meer wat ga bestellen en het ook niet zal aanbevelen.

Super slechte service

Naast een ontzettend lange levertijd, wordt er ook nog eens het verkeerde geleverd dat ruim 50% goedkoper was. Na eindeloos mailen en wachten op reactie, zou het juiste product opgestuurd worden. Na weken wachten, weer de verkeerde ontvangen. Gatver wat slecht, bestel echt nooit meer wat bij MyXLShop

03-09-2020

Als nog heb ik het idee dat men in China besteld i.p.v op voorraad. Bestelling op voorraad hoefd geen 6wkn te duren!

Op voorraad en dan een maand later leveren!

Hoofdtelefoon voor in helm besteld.

Was volgens website op voorraad.

Heb de oortjes half juli besteld en heb ze half augustus nodig ( moet lukken leek mij). Kreeg nu levertijd 3 september. Had ik ook bij aliexpress kunnen bestellen (€10,-) goedkoper. Doet MyXLShop waarschijnlijk ook.

Ria
31-07-2020

Het duurde eventjes, maar.

Tot tevredenheid opgelost. Waarschijnlijk vanwege de Coronacrisis heeft het allemaal wat langer geduurd dan normaal. Bedankt!

Yolanda
31-07-2020

Klacht opgelost

Na ruim 4 maanden is onze klacht opgelost, we hebben ons geld terug gekregen.

Veel voor moeten doen maar wel fijn dat ze het toch opgelost hebben

29-07-2020

Niet geleverd wel betaald

Begin april 2020 bestelling geplaats ,in juni maar even contact opgenomen via mail met myxlshop , nee is onderweg , nu 25-7-2020 nog steeds niets weer contact opgenomen , maar nu komt het , krijg reactie terug dat het begin mei is geleverd is , terwijl in juni niets bekend was ( pakket was onderweg ) werd er verteld , nou doe nooit meer zaken met dit flutbedrijf , je bent je geld kwijt!

Lutz
28-07-2020

Mondkapjes in januari

Geen zaken met dat bedrijf doen. Bestelling niet geleverd, geen mail, geen antwoord , geen geld terug!

Meer MyXLShop reviews