MyXLShop reviews
7.3
Positief35%
Neutraal0%
Negatief65%
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Niks geleverd
Wacht al sinds 7 maart op mijn bestelling. In overzicht staat dat het bezorgd is maar niks ontvangen en geen bericht ontvangen. Schandalig!
Deze klacht is opgelost
11-06-2019
Wachttijd is belachelijk
Ik wacht nu lange dan een maand op een simpele bestelling. Het moet nog uit china komen, dus ben straks nog een maand verder. Als het goed loopt!
Deze klacht is opgelost
08-06-2019
Remklauwcovers voor audi besteld, krijg uiniversele die niet passen
Heb remklauwcovers besteld, deze bleken niet te passen, omdat ze universeel waren.
terugsturen kon niet omdat de zichttermijn van 14 dagen verstreken was, en dat dan de covers volgens XXL te oud waren om terug te nemen, wat een topservice.
Deze klacht is opgelost
05-06-2019
Niet leveren
Bestelling geplaatst op 22 mei. Zit nog steeds te wachten op levering. Wel geld ontvangen maar leveren ho maar. Heb nu het idee dat ze bij ali-expres bestellen en dan voor meer geld doorleveren. Snel verdien model zo. Ben bang dat het grote oplichters zijn.
Deze klacht is opgelost
03-06-2019
Totaal onprofessioneel
Begin mei bestelling geplaatst. Maken een factuur op met een foutief facturatieadres, waarna je dit per mail laat weten. Hier nooit enige reactie op ontvangen. Vermoedelijk al alle werknemers aan de lijn gehad die allemaal zo gezegd alle moeite doen om het pakket tijdig te ontvangen voor het aankleden van een groot evenement. Ze leveren nu naar het foutief facturatieadres in plaats van leveringsadres. Dit noemt men een technische fout van hen. Ze doen ook geen moeite om het adres te laten aanpassen bij PostNL. Ik ontvang een mail dat ik dit maar zelf moet regelen, terwijl PostNL de melding maakt dat dit door de afzender dient te gebeuren. Maar telkens bel ik en krijg ik de meest onbeschofte werknemer aan de lijn die het zelfs telkens de telefoon neer gooit.
Totaal onprofessioneel. Al veel online gekocht, maar hier nooit meer.
Deze klacht is opgelost
31-05-2019
Afzetters
Maanden geleden iets besteld, geklaagd en toen was het verhaal dat het de schuld was van NLpost maar men zou het opnieuw sturen.
Nooit iets ontvangen en geld kwijt
Deze klacht is opgelost
23-05-2019
Nog steeds de betaalde bestellingen niet ontvangen
Ik heb mijn betaalde bestellingen tot op de dag van vandaag niet ontvangen. Oplichters!
Mijn eerste bestelling
Zeer correcte, vriendelijke en flexibele benadering van de klant. Alleen de levertijden kunnen soms wat lang zijn. Maar, met mijn ervaring als eerste-maal-klant zal ik graag weer terugkomen.
Deze klacht is opgelost
12-05-2019
Klacht opgelost! Niet dus.
Klacht via deze site ingediend. Staat dat de klacht is opgelost! Niet dus. De status van mijn bestelling staat nog steeds op "wacht op verzending". Wil graag mijn geld retour. Dit oplossen door dus echt mijn geld terug te storten.
Ik wil voordat ik bestel weten wat de juiste levertijd is. Daarnaast is retourneren niet simpel
Deze klacht is opgelost
Bestelling blijft op “klaarmaken voor verzending staan”
30 april iets besteld , netjes betaald , maar er kont maar geen beweging in mijn bestelling. Hij blijft klaarstaan om ingepakt te worden. erg lullig want spulletjes dringend nodig! Laatste keer dat ik hier bestel
Deze klacht is opgelost
29-04-2019
Pakje komt niet aan
Heb een tijd geleden iets besteld maar heb nog niks ontvangen. Koop er nooit meer.
Er is gewoon geen normale communicatie mogelijk en het duurt tyfus lang . Zou hier nooit meer w at bestellen
Deze klacht is opgelost
NOOIT HIER BESTELLEN
Slecht kut bedrijf geen reactie van ze meerdere keren gebeld (wat ook niet gratis was) geen reactie. Denk dat ik maar stappen moet ondernemen stelletje oplichters zijn jullie
Deze klacht is opgelost
29-04-2019
Opgelicht
Ik heb bij myxlshop een set om voor beginners acryl nagels te doen heb betaald plus extra betaald voor track and trace en heb nog steeds niks ontvangen als ik nu op de site kijk is het hele product niet eens meer te vinden. Ik vind dit erg naar want heb mijn eigen geld hiervoor gespaard en was super enthousiast en kan nu nog niks en er is ook geen communicatie mogelijk
Slechte communicatie. Ook onduidelijk over de verwachte levertijd. Pas na bestelling wordt duidelijk dat producten uit China geleverd worden. Product is uiteindelijk wel geleverd.
Deze klacht is opgelost
Geen producten & geen communicatie
6 April een aantal artikelen besteld, dit zou toen direct verstuurd zijn. Op 16 april was de verzendstatus nog steeds hetzelfde ("vertrek uit China"). Toen maar een mail gestuurd. Nu (26 april) nog steeds geen reactie gehad op die mail en status is nog steeds hetzelfde. Status bij 17Track is zelfs dat het verzendingsnummer niet eens bekend is! Via de website om annuleren verzocht. Benieuwd wanneer daar op gereageerd wordt. Vrees dat ik naar mijn bestelling en mijn centen kan fluiten!
Deze klacht is opgelost
17-04-2019
Knipperlichtjes
Waardeloos, geen communicatie mogelijk!. Geen klantenservice bereikbaar, en na een lange tijd wachten zijn de verkeerde maat en totaal andere lampjes dan afgebeeld opgestuurd.
En natuurlijk kan je hiervoor ook geen contact krijgen om te retourneren
Waardeloos nooit iets kopen
Deze klacht is opgelost
12-04-2019
Raam folie
Folie beschadigd ontvangen. De folie is daardoor onbruikbaar. Deze klacht 4x gemeld maar het blijft muisstil vanuit MyXl Shop. Ik ga deze zaak uithanden geven en eis een nette oplossing.
Deze klacht is opgelost
10-04-2019
Niks ontvangen
Luchtfilter besteld betaald nooit gehad geld weg deze shop moet opzouten
Multustekker
De levering van de multistekker liet ongewoon lang op zich wachten zodanig dat ik ,de dag voor mijn vertrek op reis , verplicht was om zelf op de lokale markt een passend artikel aan te schaffen . De stekker is uiteindelijk toegekomen . MyXL Klantendienst heeft mij tijdens de ganse periode uitstekend geadviseerd en na korte tijd werd het bedrag teruggestort. De multistekker mocht ik daarenboven behouden waarvoor dank. Muv de lange levertijd heb ik enkel maar waardering voor de uitstekende begeleiding van de klantendienst MyXL
Deze klacht is opgelost
27-03-2019
Lange levertijd
Ondanks extra track en trace betaling met een snelle levertijd van 15 werkdagen, nog steeds geen product mogen ontvangen. En vervolgens geen reactie op mijn mail gekregen. Wat een slechte service.
Deze klacht is opgelost
27-03-2019
Onmogelijk contact met dit bedrijf te krijgen.
Contact gegevens zijn nergens te vinden.
Spijt van dat ik zonder eerst te controleren iets besteld heb. Had ik het maar wel gedaan, dan was ik er niet in getrapt.
Na bestelling kom je er pas achter het een Chinees bedrijf en dat je 20 à 25 dagen moet wachten voor dat überhaupt iets gaat ontvangen.
Jan
Meer MyXLShop reviews