Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ze komen zeer onbetrouwbaar over. Heb moeten dreigen dat ik stappen ging ondernemen en dat heb ik ook gedaan. Ik ben er klaar mee zulke bedrijven / websites moeten echt aangepakt worden. Totaal onbetrouwbaar. Heb nu na 3x gezegd te hebben dat ik verdere stappen zou nemen mijn geld eindelijk teruggestort gekregen.
Besteld in december 2018 1 artikel inclusief track & tracé maar wat blijkt na 1,5 maanden wachten de track & tracé code was niet beschikbaar. Efin nu bijna eind maart geen product geen geld retour ondanks schriftelijke toezegging. Grandado en myxl shop zijn hetzelfde bedrijf en je betaald vooruit via Billink maar je ontvangt niets. Oplichting eerste klas mijn fout was dat ik de reviews niet gelezen had. Maar mensen trap er niet in! Je bent je geld kwijt en ontvang zeker geen producten die besteld zijn. TROS radar zou hier ook eens naar moeten kijken. Wees gewaarschuwd!
Mijn telefoonrekening naar +31 85 3001013
Totaal Internat. gesprekken Nederland € 12,7748
Dit is dus niet gratis!
Mijn order MYXLBE58867 op 27-01-2019 à €14,98
betaalde ik in werkelijkheid € 12,77+€14,98=€ 27,75
Als bellen naar +31 85 3001013 gratis is, zou myxlshop mij € 12,77 moeten terugbetalen!
Ik heb half februari een product bested en betaald. Ten eerste is er geen e-mail verstuurd waarin dit bevestigd is. Ten tweede is er nu nog steeds niet geleverd, terwijl dat wel al had moeten gebeuren. Ten derde is het onmogelijk om een vraag richting klantenservice te stellen. De site self geeft geen opties en een algemeen mail-adres dat ik op internet gevonden heb, geeft altijd automatisch replies dat ik mijn vraag via klantenservice moet afhandelen. Er wordt een link meegstuurd naar de klantenservice pagina, die geen mogelijkheid bidet om een vraag te stellen.
Ik wil een bestelling retourneren en mijn geld terug. Ik ben daar al 2 weken mee bezig. Ze reageren niet op mail, invullen retour formulier. Heel vreemd dit, want je moet van hun binnen 2 weken reageren als je iets retour wil sturen. Ondertussen ben ik dus al 2 weken verder. Ik krijg ook geen bevestiging van hun, dat ik het retour formulier heb ingevuld en ook niet van de mails die ik heb verzonden. Ik vind dit een hele slecht service en zal zeker geen zaken meer met hun doen. Ik krijg het gevoel dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.
Probleem is opgelost. Hoewel ze wel sneller mogen reageren op de mail. Telefonisch ook den langere wachttijd. Dat mocht ook sneller. Verder bsn ik tevreden , en is het opgelost !
Ik heb oordopjes besteld en ik krijg alleen een leegdoosje toegestuurd. Als ik dan het artikel nummer intoets , dan heb ik toch echt oordopjes besteld. Zeer slechte service en ook niet eens reageren op mail. Het retour formulier , heb ik via hun site ingevuld. Ze zeggen , we reageren binnen 2 dagen op je probleem. Ze zeggen , dat ze dan het retour adres doorgegeven. Dus helemaal niks en nada via myXlshop.nl. zeer slecht en ik bestel hier nooit meer!
Na melding van wat er gebeurd was, hebben ze het uitstekend opgelost. WE krijgen gratis de juiste kubus thuisgestuurd.
Ruim een maand geleden een Puzzel-kubus bestelt, expres op gelet: de 3x3x3. Na 2 weken kwam die binnen. Bleek het een 4x4x4 te zijn. Geen zin om het pakket terug te sturen (zit helemaal geen afzender bij) en opnieuw bestelt. Kwam vandaag binnen en weer een verkeerde. Ik ben het helemaal zat met deze winkel. Nooit meer chinese troep. Dan maar een paar euro meer betalen.
Na 6 weken nog steeds niets ontvangen
het enige wat snel gaat is je betaling verwerken via ideal
ben bang dat ik dit kwijt ben, bestel daarom nooit meer iets bij dit bedrijf
Beste,
Mijn aankoop met ordernr MYXLBE60720 heb ik nog steeds niet ontvangen, verzonden op 21/02.
Graag info over de levering AUB
Danku
jean-marc
Besteld en betaald maar nooit ontvangen
Hoewel ik behoorlijk wat negatieve ervaringen van dit bedrijf lees, wil ik een hele positieve ervaring melden. Ik had een artikel gekocht, en bij levering bleek het beschadigd. Ik kon een vervangend artikel krijgen, maar ik heb gekozen voor geld terug. Binnen 3 dagen had ik mijn geld weer op mijn bank staan, en het kapotte artikel mocht ik houden. Dat vind een een goede en snelle service.