MyXLShop reviews

7.3
Periode2021

Henk.
04-12-2018

Bestelling incompleet ontvangen. Weg geld.

Ik had 9 artikelen besteld. Keurig betaald met ideal. Ik heb slechts 1 artikel ontvangen. Op de verpakking staat dat de inhoud 9 stuks zijn. Dus niet! E-mails gestuurd, ik zou terug gebeld worden. Niets van dit alles . Weg geld. Het lijkt idd een Nederlands bedrijf, maar blijkbaar komt alles uit China. Dit is niet erg. Maar ze komen hun afspraken niet na en je kunt fluiten naar je centen. Pas op!

Johannes
03-12-2018

Wel betaling > geen levering

Inmiddels wacht ik al meer dan 4 weken op mijn bestelling. Ik heb zelfs geen tracking code ontvangen. Als ik mijn bestelling volgt dan is het vliegtuig al 4 weken onderweg van China naar NL. Voel me ontieglijk opgelicht! Bedenk echt wel voor je hier mee in zee gaat!

30-11-2018

Perfecte klantenservice

Ik ben heel goed op de hoogte gehouden via mails over mijn bestelling

Helaas is na het afhalen van PTT .NL mijn bestelling door hun nooit bij mij afgeleverd .

In iedergeval nooit bij mij.

Na contact met my xl store bleek dat hun het hebben afgegeven aan PTT nl ondanks dat het dus niet hun fout is blijven ze intresse tonen door mails te sturen over mijn verloren bestelling en of het al opgelost is,dit is echter niet het geval ik heb tot heden nog geen bestelling mogen ontvangen .

Ik vind dit zeer vervelend omdat ik de bestelling al betaald had en dat dit al meerdere malen gebeurd is dat ik een bestelling heb die nooit aangekomen is.

Vanhercke
30-11-2018

Zag pas na bestellen dat het Chinese brol is en veel te lang zal duren

Na het bestellen zag ik pas dat het uit China moet komen en veel te lang onderweg zal zijn,ik heb artikel binnen 4 weken nodig! Gelukkig was mijn betaling mislukt maat volgens hen is betalen verplicht. Wat met de wet op aankoop via internet? Een aankoop moet je toch kinnen annuleren! Mij zien die afzetters niet meer!

Lia

Waar is bestelling

Heb op 24 oktober een bestelling geplaatst en nog steeds niets binnen. Krijg een mail dat piratenboot met bestelling op weg is naar Nederland maar als ik met track en trace zoek dat wordt het nog verwekt in China. Wat is het nu.

Hugo

Alles top geregeld

Heb geen klachten

Irma

Goede communicatie

Mijn bestelde artikel geeft wel een hele lange reis gehad maar de communicatie erover heb ik als grappig ervaren en was goed. Het duurde wel super lang voordat ik mijn artikel kreeg.

Malek

Bestelling MYXLBE48357

Fleur , t'is nu al twee maanden dat ik zit te wachten op mijn bestelling, waar is mijn bestelling waarvoor ik betaald heb, je wilt mij niet antwoorden op mijn e-mails hopelijk lukt het langs deze weg

Saskia
28-11-2018

Fijn opgelost

Helaas heb ik mijn pakket nooit mogen ontvangen. De communicatie verliep erg vlot en positief.

Marjo
27-11-2018

Perfecte levering.

Juteband besteld, deze is perfect netjes afgeleverd.

Zal mijn vriendenkring zeker aansporen om de volgende keer bij jullie webshop te kopen.

Marne

Alles kapot

Ik heb 21 plastic kerstballen besteld bij My XL shop. Alles was kapot. Ik heb de klanten service gebeld voor een retour formulier en dat ik alles terug wilde sturen. Vervolgens krijg ik een mail waarin staat

1: Je behoudt het artikel voor 50% van de aankoopprijs.

2: Je retourneert het artikel en ontvangt een nieuw exemplaar.

Ik heb lang moeten wachten op de kerst ballen dus ik heb ze absoluut niet meer nodig. En daarbij, worden ze zo onzorgvuldig verpakt dat ik dan waarschijnlijk weer kapotte kerstballen ontvang.

Nog maar weer een belletje naar de klanten service. Een vriendelijke vrouw aan de lijn die verteld dat een collega direct een nieuwe mail stuurt.

Nu zijn we een week verder. nog niks gehoord. Ik ben bang dat ik niet veel zal terug zien van mijn geld.zit je dan, met kapotte kerstballen te kijken.

Irma

Alles komt van AliExpress

Een leuke discolamp gekocht voor de Sint.

Bij levering kwam ik erachter dat het rechtstreeks bij AliExpress vandaan komt maar dan voor de dubbele prijs.

Ze hebben nog niet eens de moeite genomen het in een eigen verpakking te doen, maar wordt door MyXLshop bij Ali besteld en rechtstreeks naar de klant verstuurd. Wat een afzetters!

26-11-2018

Bestelling laat op zich wachten

We zijn nu 26 november 2018 en heb mijn bestelling MYXLBE49604 van 23 oktober nog altijd niet ontvangen en dit alles met track-en-trace

Tess
22-11-2018

Teleurstellende communicatie

Heb 16 dagen geleden een bestelling geplaatst MET track and trace. Nu na 7 dagen steeds geen code ontvangen te hebben en ook geen verandering te zien op hun site dan maar een mailtje gezonden. Daar kreeg ik het antwoord dat het al zou onderweg zijn maar de trac en trace code nog niet beschikbaar zou zijn. Nu nog eens 7 dagen later nog steeds geen track en trace code ontvangen en nog steeds geen verandering meer sinds vertrokken vliegtuig, dus nog maar es een mail gezonden voor een uodate.

Daar kreeg ik gewoon hetzelfde met 1 aanpassing dat men code beschikbaar was maar nog steeds op komst was. Oke opgelucht met m'n code, maar beetje teleurgesteld dat er voor de rest niet naar me geluisterd is geweest. Daarnaast nog het beste kreeg ik nog eens een mail van jullie dat hij pas ZONET zou opgestuurd zijn?! Dus zou ik nog eens 15 dagen moeten wachten?! Ik had nu mijn bestelling moeten ontvangen aangezien ik extra betaald heb.

Ik had gehoopt meer dingen te kunnen bestellen bij jullie, maar aangezien mijn ervaringen niet goed zijn lijkt mij dit beter niet. Zeker aangezien de klantenservice mij zeker niet geholpen heeft.

Met vriendelijke groeten

Tess

Stijn
19-11-2018

Goed

Vriendelijk personeel en leuke producten

Saar
17-11-2018

Levering

Absoluut ontevreden over de leveringswijze van het product:

Pakje werd over het tuinhekken op het terraspad gesmeten. Er werd geen papier of vermelding achtergelaten dat het pakje geleverd was. Het regende blijkbaar volgende dagen. Bij een toevallig passeren in de tuin werd het gesmeten pakket gevonden (nat, vuil en beschadigd).

16-11-2018

Attent en coulant

Onlangs een artikel besteld bij MyXLShop. De levering duurde wel een aantal weken, omdat de artikelen blijkbaar van erg ver (China!) moeten komen.

Na proberen bleek het artikel niet te voldoen. Contact opgenomen en na een snelle reactie werd het aankoopbedrag teruggestort, terwijk ik het artikel niet terug hoefde te sturen.

Klasse!

Erica
16-11-2018

Niet waar ze zich in voordoen

Je krijgt het idee met een Nederlands bedrijf van doen te hebben , dan ontvang je iets van my xl shop blijkt dat ook grandado te zijn waar ik e-mails van ontving waarin duidelijk werd aangegeven 2 aparte bedrijven te zijn , gsm houder ontvangen maar was werkelijk niets , naar postkantoor terug gestuurd nu blijf ik e-mails ontvangen om te betalen via billink gisteren na veel gedoe eindelijk iemand aan de telefoon nu had ik hun eerst moeten bellen dat ik het wilde terug sturen want nu is het naar Hongkong zei ze nou dat stond niet op het doosje!

NG
15-11-2018

Prima en snel geleverd

Ik heb een bestelling gedaan via SHOP XL inz Roomba producten. Na de bestelling de reviews over ShopXl pas gelezen en ik was oprecht bang dat ik mn geld kwijt was. Echter, afgelopen week de bestelling keurig ontvangen. Ruim voor de aangegeven levertijd. Prima gegaan dus en het zijn de originele producten voor de helft van de prijs tov Roomba.

Sabine
10-11-2018

Onbetrouwbaar en onpersoonlijk!

Mijn eerste en laatste bestelling hier. Bestelling gedaan van 2 artikelen. Drie dagen later een mailtje dat 1 ding niet voorradig was. Toen ik de gehele bestelling wilde annuleren ging dat niet omdat ze 1 ding al verzonden hadden. Ik heb het echter nu nog niet ontvangen? Op mails wordt zeer laat gereageerd en onpersoonlijk zoals: Beste.en dan zonder je naam erbij. Waardeloos bedrijf dus