MyXLShop reviews

Periode2021

Berjan
08-11-2018

Zeer goede support

Het probleem wat ik had was super snel opgelost dank jullie wel medewerkers van MyXLShop

Wilma
07-11-2018

Overduidelijk een alie expres artikel besteld maar er stond bij in 5 tot 7 dagen

Overduidelijk een alie expres artikel besteld maar er stond bij dat dot dan in 5 tot 7 werkdagen zou geleverd worden! Ik heb niks en dus gemaild en krijg dat het zonder track en trace 25 dagen langer is. Nu heb ik voor de dubbele prijs en wacht ik nog! Heb gelukkig achteraf betalen gekozen deze betaal ik niet als mijn product niet heb.

06-11-2018

Top service !

Artikel op tijd ontvangen. Is precies wat ik er van verwacht had.

Christian
05-11-2018

Onbetrouwbaar bedrijf, op-lichterij

Product wat geleverd wordt wijkt op verschillende punten af van de beschrijving op de website. Koplamp diameter is niet 19 cm maar hooguit 16,5. Koplamp is niet chroom maar zwart. Verzoek tot retourneren wordt niet direct ingewilligd en als je het eindelijk terug mag sturen beweren ze dat het nooit retour ontvangen hebben. Ik ga hier nooit meer bestellen

Helma
04-11-2018

Van ver ,maar betrouwbaar.

Prima op de hoogte gehouden,op een creatieve,humoristische wijze.

Fred
03-11-2018

Goed opgelost

In eerste instantie bestelling zoek geraakt, na reclamatie goed opgelost via snelle herlevering zonder extra kosten.

03-11-2018

Wissers

Het duurde wel wat lang ,maar het resultaat mocht er zijn. Precies wat we wilden hebben

Fien
02-11-2018

Leuke producten en goedkoop

Heb er verschillende leuke producten gekocht en tot nu toe altijd tevreden.

Sem
29-10-2018

Ze liegen over de bezorgtijd

Als je bij bestellen kijkt en zonder track and trace kiest staat er dat het 7-20 werkdagen duurt voordat je pakket er is, maar daarna sturen ze je doodleuk een mail waarin ze zeggen dat het 20-25 werkdagen duurt. wel een verschilletje, dan had ik het net zogoed bij aliexpress kunnen bestellen waar mijn order ook nog eens goedkoper was en sneller.

Erina
27-10-2018

Tevreden over levering

Correcte levering en product voldoet aan de eisen

Gepbinus
26-10-2018

Prima

Goede kwaliteit,correcte levering

Hub
24-10-2018

Goed ontvangen

Geleverd zoals besteld en binnen de beloofde levertijd, al was deze wel erg lang :-)

22-10-2018

Pakket ontvangen, tijdlijd erg lang.

Kreeg diverse e-mails van Boxy, een soort tracking. De algehele levertijd is erg lang (langer nog dan Ali-express). Na binnenkomst kreeg ik 2 weken later nog een email met de melding Boxy is er bijna.

Herman

Waardeloos bedrijf slechte producten evht 3x niks

François
17-10-2018

Voel mij beet genomen.

Scheerkoppen besteld voor scheermachine. Levering liet weken op zich wachten (komt dus uit China). Niet tevreden over geleverd materiaal. Scheert slechter dan mijn huidige versleten koppen, en trekken regelmatig baardhaartjes uit (pijnlijk!). Retourneren kan niet om hygienische reden (kan ik eventueel ergens inkomen), maar staat nergens vermeld op de site of in de voorwaarden, en vraag me af of dit wel wettelijk ok is!

Gertie
15-10-2018

Pakket kwijt weer opnieuw wachten

Pakket was kwijt. Niets over gemaild. Doordat ik er zelf achter aan ben gegaan kwam ik daar achter.

Of ze het nogmaals mochten versturen? Prima ik heb wat tijd. Maar nu wederom ontvang ik geen track en trace code. Levering zou nu begin november moeten zijn. Nou op deze manier wordt dat niet gehaald!

Wilma
13-10-2018

Tevreden

Het duurt even voor je het binnen hebt maar je wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevind en wanneer het ongeveer aankomt. Bij ons prima op tijd.

Louis
13-10-2018

Alles correct

Alles goed aangekomen

Raul
12-10-2018

Doen wat ze beloven

Meerdere bestellingen geplaatst. Levertijd is lang maar daar wordt eerlijk vooraf over gecommuniceerd. Retouren worden vlot afgehandeld. Wie de site leest weet wat hij kan verwachten: kwaliteit naar prijs en een product wat wordt verscheept uit Cina.