MyXLShop reviews

Periode2021

Jo
11-10-2018

Super

Duurt wat langer want moest uit China komen maar product was zoals beloofd en dat voor een super prijs dus dat was het wat langer wachten waard en ga zeer zeker vaker bij MyXLShop bestelen

10-10-2018

Prima communicatie, goed product

Wat van ver komt duurt natuurlijk even, goed op de hoogte gehouden, beloofde product ontvangen

09-10-2018

Duurt even

Het heeff even geduurd maar je wordt wel op de hoogte gehouden. Product voldoet aan de verwachtingen.

Guus

Komt af spaak niet na

Komt af spaak niet na mijn geduld raat op lijkt negens op vier maanden wachten op mijn bestelling en nog niets ontvangen doe er wat mee zou ik zeggen

Katvd

Onbetrouwbaar

Gisteren wou ik iets bestellen, maar nog voor ik betaald heb, heb ik het geannuleerd, het leek me ineens onbetrouwbaar, was een gevoel, ik las dan dat je niet kan annuleren, zelfs niet als je nog niet betaald hebt. wat gebeurd er nu verder? er staat iets over incasso bureaus te lezen op hun website. hier klopt iets niet, is dit een valse site en oplichterij? ik bel naar twee nummers, die nummers bestaan zelfs niet. wat nu, kan iemand me helpen, iemand die iets weet? alvast bedankt

Hannelore

Wacht nog steeds op een mp3 speler

Wacht nog steeds op een mp3 dat al besteld is van 02/09/18.

Nelleke
07-10-2018

2 maanden geleden iets besteld en betaald. Scart naar HDMI kabel.

Had beter naar de stad kunnen gaan. Ik bestel en koop hier NOOIT meer. Ik wacht nog ff of de bestelling komt.

Mandy

Dubieuze levertijd

Levertijd die hedendaags niet meer de norm is (5 weken, max. 25 werkdagen) en als je pakketje kwijt raakt krijg je hier geen melding van. Blijf er zelf dus goed bovenop zitten. Vriendelijke klantenservice. Ik heb zelf geen product ontvangen, afbesteld omdat ik niet nóg eens 5 weken kon wachten na het kwijtraken.

Eefje

Duurt veel te lang

Als je hier iets besteld moet je over heel veel geduld beschikken. Lunchtasje besteld, heb er 3 weken op moeten wachten. Staat weliswaar op de site aangegeven dat het wat langer kan duren, maar er zijn veel betere alternatieve sites te vinden. Ik bestel er niets meer.

Ester

Teleurgesteld!

Pakket met track en trace nummer aangevraagd. Dit nummer nooit ontvangen. Vandaag pakketje binnen gekregen. Had 2 bandana's besteld. Vervolgens maar 1 gekregen, ook nog in de verkeerde kleur. Flut service zeg!

Lucas

Pakket kwijt

Ik heb wieltjes besteld, krijg een bericht dat het verstuurd is, maar er komt niks. Dan een melding dat het pakket kwijt is.

Nieuwe levertijd 25 werkdagen voor een paar wieltjes.

Ik vindt het belachelijk lijkt wel oplichterij.

Pepijn
02-10-2018

Je moet geen haast hebben

De levertijd is veeeeeels te lang! 2 maanden moeten wachten op 1 klein kabeltje

Petra
26-09-2018

Chinese kwaliteit en 0 respons

Ook ik ben er in getrapt. Helaas. Ik wist niet dat ik met ern chinese webwinkel van doen had. Pas na de betaling krijg je een bevestiging. Ik schrok me rot. Lange levertijd. Moet uit China komen. Annuleren ging niet. Als ik dat had geweten had ik nooit een bestelling geplaatst. Maar het "echt zilveren" katje aan ketting zag zo schattig uit. Na weken wachten bezorgd. op zo'n China manier. In plastic blistertje van 2x2cm in bubbel-envelop van 5x7cm. Pfff. Dat die niet is zoekgeraakt. Maar zelfs China wilde het niet meer hebben. Dus verstuur die rommel maar naar Nederland. Het ontwerp was zo schattig en mooi. In het echt zo "kietsch" en slecht.(helemaal) niet afgewerkt. Ze hebben 925-stempeltjes erin gezet Maar het is geen zilver. Is dit dan niet strafbaar?

Ik wacht nog op reactie vd webwinkel.ben benieuwd.

Advies: deze webwinkel mijden en je geld elders uitgeven.

Raul
24-09-2018

2 maanden voor een levering

Sinds 25/08/18 een kabel besteld, bijna 2 maanden later nog steeds niets ontvangen, waarschijnlijk nog een maand erbij. schandalig als dit een webwinkel is. zal dit doorgeven als lid van test aankoop

Elisa
21-09-2018

Nooit bestelliing ontvangen ! Trap er niet in

Nog nooit iets ontvangen., schandalig, bestel hier nooit , je kunt naar je geld fluiten. Wie oh wie onderneemt actie ,, bijv radar Dit mag niet doorgaan!

21-09-2018

Ze sturen de bestelling gedeeltelijk en zijn niet te bereiken

Ik heb op 27 juli artikelen besteld, er is slechts een gedeelte binnen gekomen

25-09-2018

In lengte van dagen kan het wel vlugger veel diensten leveren de dag erna reeds

Dieven en bandieten

Ne drie maand nog steeds niks

Aad
18-09-2018

Juist een tussen persoon

Heb een bestelling lopen bij deze shop en had geen idee dat ze ook gewoon in de Chinese vijver zaten te vissen. Als ik dat geweten had, had ik dit wel direct gedaan. Verder word ik gestoord van hun mailtjes over boxy de stunt pilot en een piraten schip dat onderweg is met je order. Hebben ze bij MyXLShop het idee dat ze zaken doen met kleuters! Ik had niet om track en trace gevraagd omdat ik dacht in Nederland te bestellen en nu komen ze dus met deze onzin!

18-09-2018

Ik heb helaas iets besteld by MyXlShop

Ik bestelde iets bij MyXlShop en ontving een email dat de levertijd 4 (vier dus) weken is! Als ik dat geweten dat zij alles gewoon in China bestellen, had ik natuurlijk nooit bij MyXlShop besteld. Ik kan het natuurlijk ook zelf in China bestellen met ook nog een een fractie van de prijs bij MyXlShop. Maar ik wilde het snel hebben, dus bij MyXlShop besteld. Je bestelling annuleren kan niet, zelf niet binnen de wettelijke acht dagen! Mijn advies is om hier niets te kopen.

Jaap
13-09-2018

Goed te volgen

Twee weken geleden auto uitlezer besteld en volgende week zou deze er zijn volgens de calculator ,dan is het snel geregeld via andere webshops duurt het vaak langer maar ja it china lopen is ook een heel eind toch?