MyXLShop reviews
7.3
Positief35%
Neutraal0%
Negatief65%
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Deze klacht is opgelost
27-07-2020
Besteld maar niets ontvangen
Besteld maar niets ontvangen.
Deze klacht is opgelost
26-07-2020
MYXLBE107443
Op 26 april 2020 saturatiemeter besteld met trick en trace nog steeds niet toegekomen , niet te bereiken via e mail of telefoon, waarschijnlijk toch oplichting , kan klantenservice niet vinden
Deze klacht is opgelost
24-07-2020
Nooit iets bestellen bij MyXLshop
3 maanden bezig geweest om mijn bestelde spullen binnen te krijgen. Uiteindelijk het verkeerde en maar een gedeelte binnen gekregen na een hoop heen en weer gemail, want telefonisch zijn ze niet te bereiken. Zeer slechte service, duurt gemiddeld 2 tot 3 weken voordat je een reactie krijgt. Doen zich voor als NL webshop maar alles moet uit China komen. Dan kun je beter zelf via Ali bestellen en je een hoop geld en frustraties besparen.
Geld van retourneren terug naar MyXLShop
Van 20-06-2020 terug aangetekend terug gestuurd .
6.90€. Na twee dagen hadden ze het kleed.
De 04-07-2020 mailtje gekregen dat ze mijn geld zullen teruggeven nu de23-07-2020 nog altijd niets geregeld sturen ze wel alle dagen mailtje voor verkoop maar geen reactie over mijn geld.
Ik zal daar nooit nog iets kopen alles is daar bedriegerij niemand moest daar iets kopen.
De schuld steken ze op de Corona Dat alles vertraagd.
Ze zeggen in de mail dat het tussen de 7a 15 dagen zal duren maar is nog altijd niet gestort.
Voor mij is het niet 1 maar 0,0,en nog eens 0
Deze klacht is opgelost
21-07-2020
Bestel hier niet ! Het zijn bedriegers!
27 maart heb ik via MyXLShop een yogamat besteld. We zijn nu 4 maanden verder en nog steeds heb ik niks ontvangen. Mijn bestelling is al 2x kwijtgeraakt en al 2x opnieuw verzonden.
Klanten aan het lijntje houden kunnen ze als de beste. Maar een goede klantenservice/oplossing bieden doen ze niet. Voor betalen en niets ontvangen moet je hier zijn! De enige compromis die het bedrijf biedt is een korting op een volgende bestelling bij hun. Dit slaat natuurlijk nergens op.
Toen ik bij de tweede verzending vroeg achter een bewijs plus mijn nieuwe ordernummer, werd ik door het bedrijf bedrijf geblokkeerd. Ik kon ineens niet meer antwoorden op het mailverkeer en kreeg een “ oeps je hebt de verkeerde afslag genomen” als antwoord. Tevergeefs volgde ik opnieuw de procedure op de pagina. Ik kreeg gewoon een mail van “je bestelling is onderweg onder het zelfde ordernummer.” Heel betrouwbaar als je het mij vraagt. ?
Het levertermijn is nu voor de derde keer verstreken. Het is een ware schande dat een website zoals deze kan blijven bestaan.
Misleidende informatie over levertermijn blijft een punt
Afgezien van de misinformatie over de te verwachten levertermijn die ze op de website blijven publiceren, is de bestelling uiteindelijk wel geleverd geworden en hebben we na retour ons geld teruggekregen.
Order webcam, eerste levering niet gelukt, zeer correct afgehandeld.
Order webcam, eerste levering niet gelukt, daarna order op nieuw verstuurd. Hele correcte e-mail communicatie, directe en adequate reacties van Dana en Fleur.
Dank voor de service!
Michel
Pas op niet bestellen
2 maanden geleden besteld. Kan in de mail niet terug vinden wat ik besteld heb en hoor er niets meer over. Er is nog steeds Niets geleverd.
Weer een slachtoffer. Wel een mooi voorbeeld hoe je zonder moeite geld op je rekening krijgt. Niet bestellen daar.
Deze klacht is opgelost
14-07-2020
Triest
Nick Holler jij bent een vuile viezerik ,koop hier NIKS ,dit zijn de grootste oplichters ,en de naam Nick Holler is volgens mij ook niet echt ,had 16 april besteld en het bekende verhaal .pakket vermist maar ook geen geld terug tot op heden na herhaaldelijk hierop te hebben aangedrongen EN krijg ook geen reactie meer op email .vuile hond dat jullie zo aan de centen moeten komen .ga ook Alberto Stegeman ,als meer mensen dat doen dan wordt ie messchien wel snel gepakt.
Deze klacht is opgelost
09-07-2020
Altijd maar aan het lijntje gehouden
Wanneer krijg ik eindelijk mijn bestelling of moet ik er soms eens een inspecteur op zetten stelletje oplichters
Deze klacht is opgelost
07-07-2020
Bestellingen worden niet geleverd! Ook geen geld terug!
Waardeloos bedrijf, oplichters dus. Ze leveren je bestelling niet, ook geen geld terug.
Geen echt contact kunnen krijgen alleen maar oeps verkeerd etc.
Niet bij bestellen!
Deze klacht is opgelost
06-07-2020
Bestelling april nog steeds niet ontvangen
Hier hetzelfde verhaal
Bestelling van €50 geplaatst op 21 april
Vandaag 06 juni nog steeds nietS ontvangen
Alle mogelijke manieren van contact geprobeerd niemand te bereiken!
Deze klacht is opgelost
05-07-2020
April besteld, niet geleverd, geld kwijt, geen contact klantenservice
Pas op! Bestel hier niets! Ook niet via beslist.nl. Ik heb in april besteld. Standaard berichtjes dat het 5 dagen langer duurt, klantenservice ook standaard berichtjes dat het 5 werkdagen duurt. Trap er niet in! Ik heb in april besteld en nog steeds niets ontvangen en geen reactie klantenservice ontvangen.
Deze klacht is opgelost
04-07-2020
Bizar!
Smerige aso s , mp3 speler besteld,niks gehad wel betaald. Honden, vies smerige honden dat jullie zijn. Pisnichten val hartstikke kapot neer. Vies vuile teringeleijers . Zo dat wilde ik even kwijt voor mijn 16 euro. Lager dan dit kan gewoon niet, dit zijn oplichters. En niemand die er wat aan doet?!
4 maanden wachten is te lang! En de vervelende emailtjes worden niet op prijs gesteld.
Deze klacht is opgelost
Webcam
Na 3 maanden nog niets ontvangen. Wel kinderachtige mailtjes om mij aan het lijntje te houden. Volgens mij is deze firma onbetrouwbaar.
Deze klacht is opgelost
03-07-2020
Oplichting?
5 weken gewacht en volgens hun informatie staat het nog steeds op het vliegveld in China. Het meest ergert me dat je ze niet kunt bellen, alleen email sturen, waar je niets mee op schiet. eens maar nooit meer.
Deze klacht is opgelost
03-07-2020
Umbelievable
Sorry but I need to share this!
I bought a usb camera online and.
- not in stock anymore
- had to pay a supplement for the new model
- 2 months delivery (3/4 days on the website)
- they proposed me 20% discount on the next purchase!
Deze klacht is opgelost
Onbetrouwbaar
Heb begin april een schoudersteun voor de viool besteld. Na weken te hebben gewacht, contact opgenomen via mail, Telefoon nummer is niet bereikbaar. Na 6/7 dagen kreeg ik een mailtje met excuses dat het zo lang moest duren, maar dat ze de bestelling niet konden achterhalen, en dat ze kosteloos een andere zouden verzenden. Ik dacht nog, ach ja Coronatijd, het kan natuurlijk. Maar nu weer weken later ook de 2de niet ontvangen. Als ik track and trace doe krijg ik steeds dezelfde boodschap, (sorry de levering duurt wat langer, grote kans dat het alsnog binnen 5 dagen geleverd wordt door Post Nl.)
Nou daar trap ik niet meer in, heb me geld terug gevraagd. Ben benieuwd, maar als ik zo de reviews lees, ben ik bang dat ik dat wel kan vergeten.
Pas na vele mails werd de bestelling in verschillende zendingen geleverd. Zeer lange levertijden.
Deze klacht is opgelost
Koop hier niet. Oplichting
Koop hier niet, dit is een oplichting site, deze oplichters zijn in verschillende landen deze site actief.
Adres + telefoon nummer zijn vals, sturen niets op, maar houden wel mail verkeer actief zodat de klant denk dat het pakket nog onderweg is, ondertussen vervalt u recht om de betaling te stoppen bij de bank en andere instanties zoals paypal. Koop hier niet, het zijn oplichters.
Bv. hun contact nummer 0853001011 is gelinkt aan ;
Mediapress Limited
Level 21, Landmark North, 39 Lung Sum Avenue RM 2115
24200 Sheung Shui NT.
Deze klacht is opgelost
01-07-2020
Koeltas
Met track en trace besteld en nog steeds niet aangekomen na 2 maanden, vind ook nergens geen contactgegevens
Meer MyXLShop reviews