MyXLShop reviews

7.3
Periode2021

Jelle
13-02-2018

Super service nadat bestelling niet is ontvangen

In eerst instantie had ik mijn bestelling niet ontvangen. Na een telefoontje werd er direct actie ondernomen en heb ik mijn bestelling alsnog snel ontvangen! Persoonlijke en super service!

Andreas
13-02-2018

Veel producten, duurt wat langer maar staat vermeld

Ze verkopen de meest uiteenlopende producten, en het is wel fijn om met Nederlandse mensen contact te hebben ookal importeer je vanuit China. Je moet alleen wel lezen dat het langer duurt dan bij Bol.com maar de levertijden staan bij de producten. Enige puntje is dat soms de mails wat uitgebreider mogen als je een specifieke vraag hebt.

11-02-2018

Goede service

Topervaring. Product besteld en via de mail keurig op de hoogte gehouden wanneer dit wordt afgeleverd. Mail ontvangen dat het het afgeleverd zou zijn wat niet klopte. Na reclame alsnog opgelost. Als iedereen eens goed zou lezen dan weet je dat er zonder verzendkosten een langere levertijd is.

Karen
07-02-2018

Zelfde verhaal als allen hieronder

Nou had ik ook maar eerst deze site gezien! Pakketje medio nov besteld (ivm Sinterklaas!) extra betaald voor snellere verzending. Helaas. pakketje is gisteren (06-02-2018!) bezorgd. Ook in een zwart stuk vuilniszak en kapot! Zowel verpakking als het product. Bij melden klantenservice zegt men dat het wordt opgelost, als ik hem terugstuur in originele, ongeschonden verpakking?! Hoe dan.? Prutsers!

04-02-2018

Goede service!

Mn bestelling was zoek geraakt, dat was me nog nooit gebeurt, maar goed. Ze stuurden het opnieuw, met een weekje in huis! En kreeg achteraf warempel toch nog de oorspronkelijke zending en die mocht ik gewoon houden! :D En de levertijd staat gewoon op de site mensen, ff uit je doppen kijken.

Hank
04-02-2018

Levertijd

Pas na de bestelling hoor je hoe lang het duurt. In mijn geval 25 dagen.

Prima, had ik graag vooraf geweten.

03-02-2018

Product binnen 7 dagen in huis!

Sneller dan verwacht en veel producten voor top prijzen!

31-01-2018

Bezorging ging mis maar prima opgelost

Het duurde lang maar uiteindelijk kreeg ik het product en het inmiddels door Myxlshop bestelde vervangende product kreeg ik gratis erbij! De service afdeling functioneerde goed en snel.

Linda
31-01-2018

Wat een slecht bedrijf

Op 19 december een fietsmandje voor mijn dochter besteld. Bij een nederlands bedrijf. stond op voorraad dus ik dacht dat had ze deze week in huis. Het was een beloning voor haar. Nu op 31 januari nog niks. En al tijden zeggen ze het staat bij de douane. Schijnbaar ben ik niet de enige

Jordy
30-01-2018

Prima geholpen met mijn bestelling

Toen ik een product zocht wat ze alleen in deze winkel hebben, heb ik het meteen besteld. Daarna las ik pas de reviews over dit bedrijf. Na een maand kreeg ik te horen dat mijn bestelling vermist is geraakt. Toen ben ik contact gaan zoeken en hebben zij me direct goed geholpen en de bestelling opnieuw geplaatst, deze is vervolgens snel binnen gekomen.

Ruben
24-01-2018

Leuke shop

Perfect geholpen via de klantenservice over het product.

Hanneke
18-01-2018

Mijn bestelling was verkeerd gegaan

Na telefonisch overleg ben ik prima en zeer correct geholpen wanneer er weer iets is wat ik wil hebben koop ik het vol vertrouwen bij myxlshop

Bieke
13-01-2018

Waardeloos!

Op 4 december bericht gekregen dat ze m'n betaling hadden ontvangen. Ik daarentegen heb nog steeds niets ontvangen!

MvdW
08-01-2018

Tot op heden geen levering

Had ik maar eerst deze site bezocht, want ook ik heb nog geen levering ontvangen. Gelukkig ook maar een klein bedrag, maar dat doet er niet toe. Twee keer hetzelfde mailtje ontvangen op mijn vraag, echt heel triest!

06-01-2018

Besteld en betaald op 3 december 6 januari nog niets ontvangen.

Besteld en betaald op 3 december 27 …

Men vertelt op de site 10 dagen. Het zijn er nu al 24. Ook was het niet duidelijk dat het via China kwam. Na een email beweren ze dat het werkdagen zijn en niet rekening houdend met de feestdagen. Zelfs dan nog zou het dan al lang hier moeten zijn. Je betaald voor track and trace en snellere levering maar dat is bullshit.

Blijf weg van die shop.

Norijah
04-01-2018

Klacht goed afgehandelt

Goeindag

Nou ik had een bestelling geplaatst en Zou wat later aankomen maar mijn klacht werd alsnog goed behandelt en er werd goed naar mij geluisterd en ze zochten naar oplossingen waar ik tevreden mee ben. Niet elk bedrijf doet dat maar deze wel. Ze nemen je klacht heel serieus en Laten je niet in de steek.

Top!

Nick
04-01-2018

Nog steeds geen oplossing

Inmiddels een maand verder en sinds 12-12-2017 geen voortgang meer. Klantenservice reageert op ervaringen.nl dat ze meteen contact opnemen, maar heb uiteraard niks vernomen. Telefoon van de klantenservice ligt er ook al 2 dagen uit, je kan ze wel bellen en je hoort ook het bandje maar er is toch een storing word er geroepen.

Het lijkt op één grote scam firma als je van de laatste maand de berichten leest. Ze reageren overal hetzelfde op, en gebruiken ook allemaal het excuus dat het bij de douane ligt. Ik wil voorstellen om met zijn allen Kassa / vara te informeren.

Je betaald nog meer dan je op andere chinese sites betaald, en mag zelf nog extra betalen voor snelle levertijd was alsnog een maand duurt met een track n trace die niet werkt.

Het gaat in mijn geval om €14,- wat ik kwijt ben maar het principe dat ze dit ongestoord kunnen doen gaat er bij mij niet in.

Murat

Prima service

Prima prima service zoals je dat tegenwoordig kan vewachten

Maarten

Leuke webwinkel

Mijn buurvrouw heeft hier besteld en getipt. Ik moet zeggen erg veel leuke spulletjes voor weinig geld. Prima klantenservice ook.

Marnix

Voor de kerst binnen

Heb heel veel leuke kerstspullen gekocht als decoratie en cadeau's. Alles was mooi binnen. Ben voor een prikkie binnen!