MyXLShop reviews

7.3
Periode2021

25-10-2017

Super service

Product besteld, geen track & tracé code ontvangen. Hierover mailtje gestuurd , snelle nette reactie terug , zouden kosten van track & trace terugboeken . Inderdaad werd het bedrag meteen teruggestort. Super service ,Top shop! Ik bestel er zeker weer

Wendy
24-10-2017

Bestelling levertijd en retouren

Als je hier besteld is de levertijd heel erg lang. maar nog erger is als je iets terug wil sturen is de methode die ze hanteren behoorlijk omslachtig. En de dame die de retouren in behandeling neemt is maat tot HALF 5 aanwezig. niet echt van deze tijd. bestel hier echt NOOOOOIIIIITTTT meer!

Egbert
21-10-2017

Beoordeling

Snelle levering. Kwaliteit uitstekend.

Martien
18-10-2017

GPS Locator

De spullen komen uit China en zijn goedkoop. De levertijd is lang, dus je moet geen haast hebben. Als het niet goed is kun je net als bij Ali Express de spullen terugsturen. Het geld kwam na het terugsturen bij mij netjes terug. Ik durf daar wel te bestellen en is voor mij een van de (feitelijk Chinese) sites gebleken die wel te vertrouwen is.

Stefan
16-10-2017

Snelle levering en terugbetaling track-and-trace !

2 Garminn-etrex-fietshouders besteld . omdat ze nu eenmaal SPOTgoedkoop waren en ik ze niet de dag erna nodig had . wie heeft dingen nu de dag erna nodig ? Voor alle zekerheid de extra-track-and-trace (1,95 euro) genomen en hup: besteld !

Enkele dagen later zie ik dat de track-and-trace niet werkte bij mijn bestelling (géén mail ontvangen met een track-and-trace-code), wat ik dan ook aan de info@helpdesk meldde. GEEN probleem, ze zoudn het dadelijk terugbetalen en inderdaad geen twee dagen later netjes teruggestort. En enkele dagen later mijn pakketje mooi thuisgeleverd gekregen.

Een aanrader deze goedkope Myxlshop.nl en correcte en vriendelijke online helpdesk.

19-02-2018

Communicatie en afhandeling zeer slecht. En superlang op het artikel moeten wachten.

Ze houden je voor de gek. En steeds zie ik kwijt geraakt bij PostNL

29 augustus een bestelling gedaan. Geen track en trace code gekregen. Krijg mail dat wordt afgeleverd. Niets ontvangen. Kwijt geraakt bij PostNL zeggen ze. Heb nog nooit meegemaakt dat een bestelling van mij is kwijt geraakt. Inmiddels heb ik al 12 mailtjes naar ze gestuurd. Krijg niet altijd antwoord. Alleen maar als ik een dreigende toon aan sla. Eind september melding gekregen dat ze het opnieuw besteld hebben. Maar vanaf 1 oktober staat er alleen maar dat het in China bij het vliegveld is afgeleverd. Verder helemaal niets meer. Diverse verzoeken om mijn geld terug te boeken worden genegeerd. Waardeloos bedrijf. Zeker geen zaken mee doen.

16-10-2017

Snelle levering

Kabeltje zou 4 weken levertijd hebben, echter binnen 3 weken zat ie al in m'n brievenbus. Het was de juiste kabel en hij werkt prima!

Jaheim
15-10-2017

Beyblade

Ik heb 10 dagen terug beyblades besteld ze zijden het mailtje dat het binnen 10-15 dagen aan zou komen en dat ik binnen 5 werk dagen mijn track en trace nummer zou binnen krijgen ik heb mijn track en trace nummer nog steeds niet gekregen en ik denk dat ik mijn pakketje ook nog lang niet ga binnen krijgen

Esther
12-10-2017

Fleur MyxLshop.nl ECO DOUCHKOP/ MASSAGE

Amsterdam, 12 oktober 2017

Datum 27 augustus 2017 Bestelling ordenummer MYXL257192 Bedrag euro 34,93 Vandaag donderdag 12 oktober 2017 IK HEB NOGSTEEDS NIETS ONTVANGEN SPIJT geen Luxe waterbesparende ECO douchekop met steentjes en andere bestelde producten. Families en Vrienden zeggen . Wat een oplichterij!? Ik heb nog HOOP. Maakt het aub GOED!

Philip
09-10-2017

Kampeerlamp gekocht

Had eerst een andere lamp gekocht, maar deze bleek niet meer in voorraad.Kreeg een mail dat ik een andere mocht bestellen. Heb dan een goedkopere besteld en snel het verschil in euro's teruggestort gekregen. Lamp is intussen goed aangekomen, alles perfect in orde.

Carina
03-10-2017

Gekregen wat ik wou

Het is goedkoop ja, maar de kwaliteit is wel goed. De firma zegt op voorhand hoelang de levering duurt en geven de klanten genoeg informatie per mail. Super!

25-09-2017

Goedkoop en goede klantensevice

Leuke manier om uit verre werelddelen goedkope producten aan te schaffen, heel ruim assortiment en een goede klantenservice!

24-09-2017

Geen track en trace code ontvangen

Bij 'my xl shop' houder voor m'n tomtom besteld. Gekozen voor verzending met track & trace (hier extra voor betaald). Via mijn account kon ik zien dat verzending in voorbereiding was. Track & trace code heb ik nooit mogen ontvangen. Wel lag na 2 weken het pakketje op de deurmat. Gelukkig alles verder in orde. Niets op aan te merken.

Maureen
21-09-2017

Extra betalen en niets ontvangen

Betaald voor een snelle levering maar het kwam maar niet binnen. Bericht hierover gestuurd. Sturen ze meteen de verzendkosten retour want er was wat mis gegaan bij het verzenden! En dan hebben ze niet eens het fatsoen omdat zelf even aan te geven aan de klant. Pas als je wat stuurt krijg je je extra verzendkosten terug. EN moet ik alsnog 3 weken wachten op het product. Heb het nog steeds niet binnen maar kan ook niet meer annuleren. Je wordt gewoon afgescheept met een wachttijd voor een product uit China. Grote oplichters

Carolina
20-09-2017

Service

Ik had laat besteld. Gelukkig kwam mijn levering wel optijd aan!

An
14-09-2017

Tevreden

Levertijd was binnen de beloofde termijn. Wanneer je mailt antwoorden ze snel. Had bij betaald voor track and trace. Deze nr klopte niet. Wanneer ik hen hierover mailde kreeg ik onmiddellijk antwoord dat ze mij de extra kost voor de track and trace gingen terug storten. Heel professioneel opgelost. Zeer tevreden !

A.C.
14-09-2017

Aangenaam verrast

Kleine bestelling ; keurig op tijd , goed verpakt en snelle terugkoppeling op tussentijdse vraag per mail . Compliment !

Michel

Ervaring bestelling

Eind juli bestelling geplaatst na 3 weken kreeg ik het product binnen na open maken van het pakket bleek dat de bestelling gebroken was gelijk een mail gestuurd volgende dag reactie dat ie opnieuw een nieuwe verstuurd was levertijd 3 weken na 3 weken nog niks binnen nog ff afgewacht 2 weken later maar mail gestuurd dat ik nog niks had ontvangen kreeg vervolgens dag later mail dat de zending was kwijt geraakt Door post.nl dus hij is weer opnieuw besteld na 3 weken kreeg ik hem eindelijk binnen en deze was gelukkig heel vandaag belde ze op met excuses en krijg 10 procent van aankoop bedrag terug als goedmaker

Brigitte
13-09-2017

Lange levertijd maar toch juist ontvangen

Na al review achteraf te lezen. Bewijst mijn aankoop anders!

Top levering en service dankjewel

Chanella

Nette service

Bestelling met track en trace besteld en netjes binnen 10 werkdagen geleverd.