MyXLShop reviews
7.3
Positief35%
Neutraal0%
Negatief65%
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Deze klacht is opgelost
30-06-2020
Onbetrouwbare firma
Na ruim een maand zeg maar 5 weken nog niets ontvangen. Op mails komt een automatisch bericht.
Gezien de reviews van andere kopers kan ik er ook vanuit gaan dat ik me in de rij kan scharen van mensen die niets ontvangen en opgelicht zijn.
Helaas las ik de reviews pas na mijn bestelling.
Dus potentiele kopers: doe geen zaken met MyXL, want je ontvangt je product niet.
Deze klacht is opgelost
30-06-2020
Nooit meer !
Op 25/03 heb ik een webcam besteld! De kinderen moesten plots van thuis lessen volgen en overal waren de webcams uitverkocht. Wat een dom idee van dat hier te kopen! Ik heb intussen verschillende keren contact opgenomen en ja het ging "iets" langer duren. Ondertussen heb ik nog niets ontvangen en via mijn track&trace nummer krijg ik altijd "oeps, de levering zal wat langer duren"! Mijn vraag voor terugbetaling werd niet beantwoord. Ik heb het ondertussen ook niet meer nodig. Schandalig is dit! Het zijn gewoon bedriegers.
Deze klacht is opgelost
30-06-2020
Na 7 weken nog niks
Bestelling gedaan ervan uitgaande dat het er binnen 2 dagen ofzoiets is. want anders bestel ik het zelf wel in china. nu na 7 weken en 3 mailtjes nog steeds niets ontvangen. echt waardeloos
Het heeft erg lang geduurd voorda t het opgelost was. Ik zou er niet meer iets bestellen.
Deze klacht is opgelost
Onbetrouwbaar bedrijf
Producten worden niet of telaat geleverd. Geen reactie op mail ontvangen.
Deze klacht is opgelost
30-06-2020
Onbetrouwbaar
Ik had stof besteld om mondmaskers te maken de eerste week van april. Gisteren, 29/06/20 is deze geleverd, veel te laat. Heb hen een paar keer gemaild, nooit antwoord gekregen.
Nu een retouraanvraag gedaan, nooit bestel ik hier nog!
De oplossing was dat het nog een keer is gestuurd . Maar dat duurde vijf weken
Deze klacht is opgelost
Geen product en Geen bereikbaarheid
Bij MyXLShop heb ik een webcam besteld. Het leveren kon langer duren. 14 april was de datum van de bestelling. Na 25 werkdagen nog niets ontvangen. Daarover gemaild. Reactie was een bericht waarop ik niet kon reageren (noreply) waarin werd gevraagd of ik kon terugmailen zonder email adres te geven. Vervolgens kreeg ik een kortingscoupon en een mail dat de bestelling in orde werd gemaakt. Nu 29 juni nog steeds niets gezien of gehoord van mijn bestelling. Ook geen mogelijkheid om mijn geld terug te vragen. Ik hoop de levering voor het einde van dit jaar nog binnen te krijgen, maar de hoop wordt steeds ijdeler
Deze klacht is opgelost
25-06-2020
Houden iedereen voor de gek
My XLshop is heel slecht. Ze bedonderen de boel en houden mensen voor de gek. Onbereikbaar, hangen alles op Covid 19 maar vullen ondertussen hun zakken met geld van andere mensen. Koop er nooit!
Deze klacht is opgelost
23-06-2020
Yoga mat
Ik heb op 29 april een bestelling geplaatst bij myxlshop.
Het is vandaag 23 juni. Oké het was tijdens de lockdown en het kon iets langer duren. Begrijpelijk.
Het probleem is de communicatie naar de klanten toe. Het is radiostilte en de klanten weten niet waar ze aan toe zijn.
Ik wacht al bijna 2 maanden op mijn bestelling die blijkbaar nog uit China moet komen. Waar ik niets van wist.
Het is een slordige manier van werk.
Het moet echt anders.
Deze klacht is opgelost
23-06-2020
Ben er blijkbaar ook in getrapt
Ben er ook in getrapt
3 mei 2020 wat besteld en 1 artikel ontvangen op 14 juni
Rest niet
Ze zijn niet te bereiken
Slecht bedrijf dit
Over andermans rug
Veel te late levering zonder geïnformeerd te worden. Contactformulier op de website werkt niet. Dit was eens maar nooit meer
Deze klacht is opgelost
Bestel hier nooit!
Bestelling na 7 weken nog steeds niet ontvangen. Klantenservice reageert niet. Ik kan ook nergens een telefoonnummer vinden terwijl dit wel als pluspunt wordt aangegeven. We bestellen regelmatig iets via internet maar zo'n slechte ervaring hebben we nog niet meegemaakt.
Deze klacht is opgelost
21-06-2020
Afblijven
Slechte koop, duurt heel lang voor je het hebt en de kwaliteit is belabberd, en nog eens 4 keer te duur.
Netjes opgelost, pakket alsnog gisteren ontvangen!
Deze klacht is opgelost
Geen 1 waard maar 0
Paar dagen geleden nadat ik hier een klacht had ingediend krijg ik een mailtje dat ze mij gaan helpen als ik het ordernummer even doorstuur!
Wat een oplichters zeg, er wordt gewoon NIETS gedaan, ze strijken het geld op en ze lachen je vierkant uit!
Ik begrijp niet dat internet hier zelf niets aan doet, dit bedrijf zou niet zijn producten aan mogen bieden!
Deze klacht is opgelost
19-06-2020
Nep!
Ze (“klanten service”) houden je aan het lijntje. je betaald en krijgt nooit het product! Zogenaamd ‘kwijt’ en telkens weer excuses. Dit “bedrijf’ moet aangepakt worden! Je kan niet eens met iemand spreken, gewoon nep!
Ondanks corona heeft het enorm lang geduurd vooraleer ik mijn bestelling kreeg toegestuurd nl stofjes om maskers te maken en had die later niet meer nodig omdat ik er reeds met behulp van andere stoffen gemaakt had , zal nooit meer bij MyXL bestellen
Deze klacht is opgelost
Abnormaal lang wachten
Heb op 25 april 2020 een bestelling van 10 op maat geknipte stofjes geplaatst .Nu bijna 2 maand later nog altijd geen levering ontvangen .Heb mijn geld teruggevraagd en ben zeer benieuwd naar de reactie
Deze klacht is opgelost
18-06-2020
Niet afleveren- goed in aan het lijntje houden
Sinds Maart,27 '20 bezig met een bestelling - word bezig gehouden dat het opnieuw is besteld excuses voor het lange duren. Kreeg een bericht als je nog niets na 30dgn iets hebt ontvangen -antwoord op dit bericht en dan krijg je prioriteit. [ bedoelen fictieve prioriteit]. dat doe je en dan krijg je gelijk antwoord "OEPS!" en dan word je verwezen naar sites. en dan krijg je bericht dat je over 2 dgn iets te horen krijgt [ dus niet] wat standard is - even een zoet houdertje. Ze zijn goed om onbereikbaar te blijven en en een super geautomatische door verwijs en inhoud loze teksten. - misschien via RADAR of gezamenlijk aanklaagden- de website verbieden en blokkeren.
Deze klacht is opgelost
18-06-2020
Geen levering
Qua levering en contact met klantenservice is het een kansloos bedrijf.
Levering komt niet, vervolgens als je een mail stuurt dan krijg je een standaard emailtje erop maar die komt pas een week later, als je geluk hebt. Maar dan is je vraag nog niet beantwoord.
Deze klacht is opgelost
17-06-2020
Niet te vertrouwen
Een paar maanden geleden heb ik een thermometer bij MyXLshop besteld. Toen deze eenmaal binnen was, bleek dit een heel andere thermometer te zijn dan ik oorspronkelijk besteld had. Dus een retourprecedure gestart op hun website. Zonder dit op hun website, of tijdens de verkoop te melden, komen ze opeens met een mededeling dat dergelijke producten niet meer geretourneerd kunnen worden. Al met al een partij die niet te vertrouwen is, en na aankoop, zo de 'spelregels' veranderd als hun dat uit komt.
Deze klacht is opgelost
17-06-2020
Oplichting
Myxl shop is regelrechte Oplichting, ze zijn niet te bereiken. Ze maken misbruik van het corona virus, laten je betalen en je hoort niets meer. Mijn idee is om alle klachten te verzamelen en het bedrijf aanklagen wegens oplichting. Dat bedrijven dit in deze tijd doen is vals en dient met alle middelen te worden bestreden.
Deze klacht is opgelost
AAN ALLE BELGEN EN NEDERLANDERS!
Koop niets bij deze firma!
Op 06-05 heb ik een bestelling geplaatst en tot heden nog steeds niets ontvangen of ook niet mijn geld teruggekregen!
Verschillende malen heb ik hun willen bereiken via de klantenservice maar steeds geen respons.
Waarschijnlijk ben ik opgelicht en zal derhalve op het einde van deze maand officieel klacht indienen bij de politie en de economische inspectie van belgie en nederland en van de europese unie en van tevens de chinese autoriteiten inlichten.
Indien dit alle niets uithaalt zal ik zelf actie ondernemen(hardhandig)
De langdradigheid en onduidelijkheid omtrent bestelling en reactie.
Deze klacht is opgelost
Nep Bedrijf!
Ik heb op 8-5-20 ook een bestelling gedaan en helaas betaald, ook met track en trace kosten, waar je dus idd niks aan hebt. Toen ik checkte bij de track en trace kwam er te staan; oeps, je bestelling is vertraagd .je pakket zal binnen 5 werkdagen bezorgd worden.is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Nou zelfs na langer dan 5 dagen nog steeds niks, tot op heden nog niks ontvangen en gehoord.
Geen reactie op mijn mailtje ook.
Had ik deze ervaringen maar eerst gelezen voordat ik betaalde, dan had ik het nooit gedaan. Nu ben ik mijn geld dus kwijt. niet bestellen bij deze oplichters!
Meer MyXLShop reviews