MyXLShop reviews

Periode2021

ROB
03-03-2017

Snelle service

Heb led/mistlampjes besteld voor motor/auto leuke kleine dingen zouden veel licht opbrengen maar valt reuze tegen, maar moet wel zeggen alles ging heel snel de bestelling,

Joris
03-03-2017

Duurt lang

Ik heb een maandeel geleden een pakketje besteld wat voor 3 euro verzendkosten kostte. Ik heb na het lezen van mensen hun reviews niet echt vertrouwen dat het zou komen. Maar ik heb het na ongeveer 1 á 1.5 maanden wel gekregen. Het duurde best lang vond ikzelf maar het komt uit het maak land zelf.

C.

Disco lamp

Een disco lamp bestellen ging zeer gemakkelijk via de online shop. Je word goed op de hoogte gehouden wanneer je product wordt levert. Het product is van goede kwaliteit.

Michiel
02-03-2017

Voldoet goed aan de verwachtingen

Voor de kinderen 2 digitale wekkers op batterijen gekocht. Niet duur en snel (

Anuschka

Duidelijk

Prima levering. Duidelijk over levertijden, al bij bestellen

Lotte

Fijne website!

Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij deze webshop en ik had een erg goede ervaring! Ik vind het goed dat ze eerlijk tegen de klant zijn over de trage verzendtijd. Ik had het pakketje echter liever iets sneller in huis en betaalde daarvoor iets van 2 euro meer voor snellere verzending en een track and trace link. Die link heb ik geloof ik niet gekregen maar het pakketje was toch sneller dan verwacht (ze hadden een indicatie van gemiddeld 10 werkdagen als je bijbetaald voor verzending en bij mij duurde het 6 dagen geloof ik) binnen! Het product en de verpakking ervan waren ook goed. Ik raad deze website dus zeker aan.

Lidwien

Zeer tevreden

Als je in de winkel niet kunt vinden wat je zoekt, kijk dan eens bij Myxlshop. Want daar is het onmogelijke te krijgen voor hele redelijke prijzen. Ik zocht een viting met stekker met aan uit schakelaar. In div.winkels gevraagt maar konden ze niet aankomen. Via myxlshop besteld en met een week in huis.

Martijn
02-03-2017

Langer wachten de moeite waard!

Voor een spreekbeurt van mijn dochter over DNA wilde ze een proefje doen en die ook aan de klas geven, hiervoor had ze 30 reageerbuisjes nodig. Na wat gegoogeld te hebben kwamen al snel bij Myxlshop.nl uit. Erg goed koop alleen wat langere levertijd maar we waren ruim op tijd en de buisjes waren dus ook ruim op tijd binnen.

Hartelijk dank!

Eva

Helaas

Heb een controller voor mijn broertje bestelt voor kerst. komt helaas het verkeerde product binnen hebben we geprobeerd te retourneren en toen kregen we een mail of ik het product opnieuw geleverd wilde hebben. Ik heb gemeld dat ik gewoon mijn geld terug wilde. nu moet ik opnieuw proberen te retourneren maar omdat ik dat al een keer heb geprobeerd kan ik niet de hoeveelheid selecteren van het product waardoor ik dit niet kan doen.

Heel jammer.

Joshua
13-02-2018

Aangezien het zo lang duurde

Verkeerde bestelling.

Heb iets bestelt. wil retourneren. krijg geen bericht meer. na 100 dagen ofzo krijg ik een. en dan "binnen 100 dagen retourneren".

wat een bullshit

NIETS KOPEN

Melanie
28-02-2017

Bestelling was een teleurstelling

Had een mp3 speler besteld, kreeg een make up blender op gestuurd. Retourneren is ook een hoop werk dus al met al geen nieuwe bestellingen voor mij hier

Linda
28-02-2017

Super lamp

Super handige lamp met bewegingsmelder. Werkt echt goed. Moet uiteraard wel in een open armatuur/lampenkap. Maar ideaal voor de overloop of gang!

Mieke
24-02-2017

Geweldig

Na mijn bestelling kwam ik erachter dat de bezorging lang zou duren doordat het product uit China moest komen. Daarna ging ik reviuws lezen en kreeg hierdoor spijt van mijn bestelling.

Maar ik moer hierop terug komen. Mijn bestelling is binnen gekomen en in goede staat, ik ben uiterst tevreden. Bezorging duurde exact 18 werkdagen . Ging om een artiekel voor mijn camera en is ruim 20 euro goedkoper dan in Nederland.

24-02-2017

Afraden!

Veel te lange levertijd (5-6 weken, Hallo China.),zou terug gebeld worden om eindelijk geleverde bestelling te retourneren maar na 4 weken nog steeds niets gehoord!Mijn advies:niets bestellen en lekker in China ofzo bestellen,als ze het dan per fietskoerier bezorgen is het nog altijd sneller!Zeer slechte service!

Harrie
23-02-2017

Bestellingen

Heb enkele weken iets besteld maar tot op heden niks ontvangen terwijl ik een mail van hun heb ontvangen dat het verzonden is ? Dus snap niet waar het blijft. Das 1X maar nooit weer dan maar iets duurder uit maar weet wel dat ik het dan op tijd krijg .

Omar
21-02-2017

Maand gewacht, geen product, klantenservice is stil

Heb iets van 14 Euro gekocht en een maand later is het nog niet binnen.

Klantenservice is geldafpakkerij en ze nemen toch niet op.

Simpelweg SCHANDALIG dat dit soort bedrijven zaken mogen doen!

Christos

Super winkel!

Snelle levering en top kwaliteit producten

Jenny

Dik tevreden !

Ik bestelde voor de eerste maal,alles prima verlopen,goed product voor weinig geld!

V zwart
20-02-2017

Sieraden rekjes

Zijn helemaal leuk al me sieraden hangen erin jammer dat ik geen foto bij de revieuw kan zetten want het staat super leuk en sierlijk ook

Jessie
20-02-2017

Een Aanrader

Fijne service en na behoren afgehandeld