MyXLShop reviews
7.3
Positief35%
Neutraal0%
Negatief65%
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Goed en slecht
Ik hadt controller hoesjes besteld en die bleken niet de genen op de foto te zijn en uiteindelijk kreeg ik een extra hoesje omdat de anderen niet goed waren goeie service levertijd duurt lang tweede keer niet gewoon track and trace doen
Deze klacht is opgelost
15-02-2017
Drama
1 groot drama bij deze Firma. Na 10 mails, eindelijk mijn geld retour. maar toch eerst nog proberen of ik het artikel niet met korting toch wil. Terwijl ik al 7 keer gemeld heb AUB geld retour.
Deze klacht is opgelost
15-02-2017
Bestellen ja graag
Bestellen ja graag, maar leveren ho maar, jammer dat ik de referenties niet eerder heb gezien en gelezen, wel vangen niet leveren, na de aangegeven wachttijd toch maar gebeld niet met het dure nr, maar met een alternatief 020-4684055, of ik nog geduld wil hebben was onderweg, lig nu op het sorteer centrum in Duitsland, HmmHmm, gelijk aangezegd, dat ik aangifte ga doen van misleiding en oplichting, een zure appel dit, bedrijf krijg van mij geen prijs .was eens maar niet meer mijn volgende stap is me geld terug zien te krijgen . Ik kan alleen een 1 geven liefst geef ik ze helemaal geen punten, ben diep teleurgesteld, voor ik weer eens wat bestel, zoek ik eerst uit en lees revieuws van het bedrijf.
Deze klacht is opgelost
15-02-2017
Missende artikelen
Op 21-01-2017 wat lampen besteld en uiteindelijk wel wat binnen gekregen maar wij missen nog steeds 3 lampen. Zeer slechte service! Trage reactie via zowel chat als mail NOOIT MEER
Deze klacht is opgelost
15-02-2017
NIET DOEN!
Kat in de zak. Bestelling geplaatst zomer 2016, heden nog steeds niets ontvangen. OPLICHTERS
Deze klacht is opgelost
14-02-2017
Bestelling na 48 WERKdagen nog steeds niet aangekomen!
Ik heb op 11 december 2016 een bestelling gedaan (zonder track & trace).
Vandaag 14 februari 2017 nog steeds geen bestelling ontvangen!
Ik heb zojuist een mailtje verstuurd. Met de HOOP op antwoord!
Dit was mijn eerste bestelling en SERIEUS TELEURGESTELD!
Ik heb al gehoord dat het gewoon ALI EXPRESS is! Kan je beter daar bestellen, en wss ook nog goedkoper!
Deze klacht is opgelost
14-02-2017
Nooit meer wat hier
Eerste en de laaste keer dat ik wat bestel hier dat nooit aankomt
Deze klacht is opgelost
14-02-2017
Geen pakket ontvangen
Niets ontvangen Wel betaald Gebeld , kan maanden duren omdat het uit China komt?
Vreemd allemaal !
Deze klacht is opgelost
13-02-2017
Oplichting eerste klas
Geen pakket ooit mogen ontvangen. €1 per minuut bellen tikt ook snel aan. Per e-mail niet bereikbaar. Aangifte gedaan.
Deze klacht is opgelost
13-02-2017
Oplichters
Hetzelfde als iedereen hieronder, besteld, niks ontvangen, smoesjes en blalblabla, telefoon antwoordt nooit, heb een goede raad, ikzelf heb al mijn correspondentie met deze oplichters bijeengezocht en afgeprint , hiermee naar politioe bureau am klacht neer te leggen, dit zijn gewoon criminelen, dieven. als iedereen hetzelfde doet worden deze oplichters misschein toch tegengehouden. al is het om in de toekomst geen mensen meer op te lichten.
Deze klacht is opgelost
12-02-2017
Super slechte service
Verkeerde artikel binnen gekregen. Gebeld en ze zouden mij het juiste adres mailen zodat ik het gratis kon terug sturen. Hier zit ik al 2 maanden op te wachten. Al 4x gebeld a 1 euro per gesprek en beloven me iedere keer om het adres te mailen. Nog steeds niks gehad. Slechte mensen aan de telefoon. Aldus een slecht bedrijf.
Deze klacht is opgelost
09-02-2017
Pakketje na 3 maanden nog niet ontvangen.
Order met gratis verzenden gekocht, omdat ik geen haast had. Vervolgens na 2 maanden gemaild. Pakketje was 'zoek' geraakt. jaja. Maar ze zouden met spoed nieuw pakketje opsturen. tot op heden nog steeds niks ontvangen! Heeeeele slechte service!
Deze klacht is opgelost
08-02-2017
Geen producten / Geen reactie
Op 4 januari producten besteld en bewust voor een zending met Track en Trace gekozen (meerprijs). Tot op heden nog geen producten ontvangen en na inmiddels 6 x bellen met MyXL shop (€ 1,00 per gesprek) is er nog nooit 1 belofte op terugbellen waargemaakt.
Ik wacht nog steeds op reactie, maar heb sterk het vermoeden dat deze nooit meer gaat komen. Ook op mijn mails volgt geen reactie.
Wanneer komt order: MYXL149793
Graag alsnog contact!
Aanrader
In de winkel kostte mijn product 60,- op myxlshop maar 14,95. Het duurde wat lang om te leveren, maar het werkt perfect voor een superprijs!
Deze klacht is opgelost
Slechte communicatie, nogsteeds geen product.
Op 13 januari heb ik een bestelling geplaatst, verzekerd met track and trace (doe ik standaard, zou ik u ook aan raden, precies om dit soort gevallen). Quote uit de email na de bestelling: "Indien je gekozen hebt voor track en trace kan je deze binnen 3 to 4 werkdagen in jouw mailbox verwachten." Tot op heden heb ik nog geen track and trace nummer mogen ontvangen.
Op 3 Februari achter aan gemaild, nog geen antwoord gehad. 7 Februari een reactie in mijn inbox ontvangen. "Graag ontvangen wij bewijs van betaling". Wacht? bewijs van betaling? wat is dat voor onzin?!
9 Februari een reactie gekregen, het bewijs was onleesbaar. Of ik nogmaals het bewijs van betaling wil sturen, of een order nummer, wat al vermeld stond in de eerste mail die ik verstuurd had.
Wat is dit een ENORM slechte webshop. KOOP HIER NOOIT IETS!
Deze klacht is opgelost
Tel nr normale kosten
Myxlshop laat je bellen voor 1 euro per gesprek of per minuut!
Hier een ander nr NIET ZO DUUR!
020 4684055
Succes met die oplichters want dat zijn het. .
Konden mailtjes die ze zelf hadden verstuurd niet terugvinden, interne puinhoop dus.
Deze klacht is opgelost
Interne communicatie slecht, externe communicatie slecht.
1,5 maand geleden een product besteld. Na een maand maar eens gemaild waar het bleef. Vervolgens krijg je bericht dat het niet meer op voorraad is en of je een alternatief product wil.
Vervolgens ging ik akkoord met het alternatieve product, en krijg ik na een aantal dagen weer een mailtje dat mijn originele product niet op voorraad is en of ik een alternatief product wil.
Aangegeven dat dit al was gevraagd, zelfs betreffende mail meegestuurd waarop je als antwoord krijgt dat ze in het systeem geen bevestiging kunnen vinden of ik akkoord ging met het vervangende product, en of ik dit nogmaals wilde bevestigen.
Tussen elk mailtje zit minimaal een dag.
Interne communicatie & externe communicatie is dus een puinhoop.
Deze klacht is opgelost
Bestelling geannulleerd vanaf hun kant NA BETALING
Had ik maar gegoogled van te voren, en niet nu pas, wat een slechte zaak. direct na betaling word het vanaf hun kant ge-annuleerd. nu hopen dat ze de centen terug storten, maar had liever het product gehad. na het lezen van de recensies hier geeft het allemaal niet veel hoop. oke, het zijn geen mega bedragen, maar als ze dit 1 keer per uur lukt, hebben ze een gigantisch mega loon per maand. jammerrrrrrrr
Deze klacht is opgelost
03-02-2017
Verkeerde levering
Ik moest bijna twee maanden wachten op de levering van mijn bestelling en uiteindelijk hadden ze ook nog het verkeerde product geleverd. Terugsturen is erg omslachtig. Ik geeft het op en zal deze webshop in de toekomst mijden als de pest.
Pas op: Dit lijkt een Nederlandse webshop maar de producten worden verstuurd vanuit landen buiten Europa.
Deze klacht is opgelost
03-02-2017
Onbruikbare fietsbril
Begin januari een fietsbril besteld welke drie weken later werd geleverd. Op zich geen probleem maar de de brilleglazen zijn dusdanig donker dat het overdag wel nacht lijkt. Een levensgevaarlijke situatie dus. Kortom een waardeloze bril van goedkoop ogende kwaliteit. En dat zie je niet in de folder.
Meer MyXLShop reviews