MyXLShop reviews

7.3
Periode2021

Leon
02-02-2017

Slecht koop alstublieft ergens anders

Ik wacht al een maand op mijn binnnenspiegel met lcd hoor niks terug op mijn mails en bellen ho maar ze nemen nog niet op voor 1euro per gesprek. bestel gewoon zelf bij banggoods

Aron
02-02-2017

Zeer slechte winkel

Bestel hier niets; slechte service, je krijgt NIET wat je besteld, zit inmiddels 2 maanden te wachten op een simpel luchtfiltertje en heb al 4 keer gebeld. Elke keer hebben ze een andere smoes waarom het nog 2 weken langer gaat duren. Komen tot een oplossing dat zit er niet in bij deze mensen.

Thomas
31-01-2017

Chinese oplader met verkeerd netsnoer

Heb 3 weken geleden een oplaadkabel voor de WiiU besteld, deze kwam pas vandaag! Maar de verkeerde, met chinese stekker! Ook bij het bestellen misleiden ze je, de lange levertijden laten ze je pas weten na betaling! Ik ga niet eens de moeite nemen om het product te retourneren, de klantenservice is slecht bereikbaar! Deze webshop zou verboden moeten worden! Als ik chinese zooi wil hebben bestel ik wel meteen op Aliexpress! Daar is de levertijd meestal nog korter en het product goedkoper! Dit is oplichterij in de ergste vorm. Niet kopen dus.

Alfred
31-01-2017

Firma List en Bedrog in XL

Magneetjes voor €6,99, precies wat ik nodig had. Echter na 5 dagen maar eens bellen met het 0900 nummer waarvoor €1,00 per gesprek plus gesprekskostem moet worden betaald. De telefoniste vraagt naar een ordernummer dat nooit Is gegeven. Vervolgens wordt poeslief gevraagd of ik bekend ben met de levertijden? Die zijn 20 tot 25 dagen! Dat zou ik moeten weten want er Is een orderbevestiging naar mijn email adres gestuurd. Hahaha, echt niet. Het is allemaal toneel om je de wind uit de zeilen te nemen. Ik mag blij zijn als er überhaupt iets wordt geleverd en dat gaat maanden duren. NIET AAN BEGINNEN! MYXL SHOP = OPLICHTING

Sander
30-01-2017

Lange levertijden had ik verwacht, maar ik heb mijn product nooit binnen gekregen. Ze komen je niet tegemoet en vragen telkens meer geduld te hebben. Na 3 maanden kreeg ik eindelijk mijn geld terug maar dat is alles behalve een passende oplossing

Tanvir
29-01-2017

Service

Goede service! Product op tijd binnen en klantenservice goed te bereiken en zeer behulpzaam!

29-01-2017

Te lang wachten op een snoertje

Had precies het juiste snoertje wat ik zocht. Voor 24.00 besteld, morgen in huis. Totdat je betaald hebt. Wacht nu een week en krijg een mail, dat het 4 weken kan duren. Zelfdestructie.

Filip
27-01-2017

Prima follow-up voor zoekgeraakt pakje.

"Lange wachttijden", lees ik hier - en inderdaad; het duurt soms wel érg (af en toe lijkt wel: té.?) lang. Maar daarover wordt nog vóór jouw effectieve aankoop duidelijk gecommuniceerd; daar heb je dus zélf de keuze in. Ga er hoe dan ook toch maar van uit: minstens een drietal maanden levertijd. Als je dat kunt opbrengen: prima; indien niet: begin er dan gewoon niet aan.

Bij mij duurde het één keer langer dan aangekondigd; voldoende voor me om even te checken mij de shop waar m'n pakje zat. Vrijwel meteen (binnen de 12 uur) had ik bericht retour van hen: het pakje was blijkbaar verloren gemaakt door de expediteur; en mij werd een kosteloze herbestelling, mét 'per express' verzending dit keer, aangeboden.Binnen de week had ik mijn bestelling.

Dat noem ik: goéde service.

Siebe
14-02-2018

Zie omschrijving 'ergenissen '

Zeer lange levertijd die niet wordt gecommuniceerd

Bose oordoppen besteld. Uiteindelijk wel aangekomen.

Er zijn 4 ergenissen bij mij:

1. Het product is pas naar 5 weken geleverd 2. Er verscheen geen knop 'Artikelen retourneren' 3. Wanneer er (na te hebben gebeld a 1 euro per gesprek) er eindelijk de knop verscheen, Zag ik dat ik 0 artikelen besteld had. Ik heb daar een printscreen van gemaakt, zie bijlage. 4. Jullie hebben het over gratis retourneren, maar ik zie nergens een antwoordnummer.

26-01-2017

Alles prima en in goede staat gekregen !

Ze doen wat ze beloven. Alles geleverd voor een aantrekkelijke prijs en termijn. Alleen track en tracé code sturen werkt niet naar behoren. Er wordt aan gewerkt zeggen ze. Vandaar mijn beoordeling op een 8.

Groet Marcel

Roberto

Product kapot, slechte communicatie

Had hier op 3-8-2016 een led koplamp gekocht voor 12,99. Na 12 dagen had ik het product binnen, dat was prima. Het viel me alleen op dat de verpakking van de lamp beschadigd was, en deze met doorzichtige tape aan de achterkant dichtgeplakt zat. Alleen toen ik de nieuwe led lamp monteerde werkte deze niet, er kwam zelfs rook uit de led lamp. Terwijl de oude lamp gewoon functioneerde. Nu wou ik de lamp terugsturen en wou graag een nieuwe ontvangen of mijn geld terug. Maar dit was nog niet zo makkelijk als het lijkt. Ik had direct een mail gestuurd naar Myxlshop waarin ik het probleem uitlegde. hierop kreeg ik na 5 dagen een indirecte standaard mail terug. Hier kon ik dus nog niks mee, omdat ik niet een duidelijk antwoord ontvangen had. Ik ben toen maar naar de site van Myxlshop gegaan, en heb de stappen gevolgd om een product te retourneren. Echter was dit niet mogelijk omdat de functie voor retourneren nergens te vinden was op de site. Dus ik weer een mail gestuurd naar Myxlshop, waarop ik na 3 dagen als antwoord kreeg: "nu staat het er wel, onze excuses de functie van retourneren was niet aangemaakt" Maar na al dit gedoe en ergernissen was ik er voort klaar mee. Ook durfde ik het niet aan om nog eens geld uit te geven aan de verzendkosten voor het retourneren. omdat ik de verzendkosten voor het retourneren voor zou moeten schieten. Heb de kapotte led lamp nog liggen. Maar ben als het zo moeilijk moet gaan om een klacht af te handelen helemaal klaar met Myxlshop.

Wacht al 2 maanden op mijn bestelling

Ik heb al meerdere keren gemaild, waar mijn bestelling blijft:. geen effect. Ik heb mijn centen al terug gevraagd: geen effect. Ik heb webshop trustmark gecontacteerd: geen effect Puur bedrog, te mijden dus.

Gi
25-01-2017

Belachelijk lange levertijd

Pas nadat je de bestelling hebt geplaatst en betaald kom je erachter (via mail) dat de levertijd belachelijk lang is. Op de website is deze info te vinden bij "verzending", die je niet meteen leest. Want wie gaat er nu uit van een levertijd van minimaal 14 dagen!

Misleidend!

Ten zeerste afgeraden. Voor de prijs hoef je het niet te doen. Verdient zelfs geen 1 op de schaal van 1 tot 10.

ZS
13-02-2018

Geen product ontvangen, wel geld terug

Wacht al 13 dagen geen track en trace en geen gehoor

Ik wacht al 13 dagen op een bestelling die volgens My Xlshop binnen 10 dagen geleverd zou zijn, ook heb ik nooit een track en trace code ontvangen, die zou binnen vier dagen in mijn mailbox moeten zitten. ik heb meerdere mails gestuurd ik geloof nu ongeveer 6, maar krijg geen gehoor, ook bellen heeft geen zin want dan krijg je een bandje waarin ze vertellen dat ze niet open zijn terwijl ik gewoon op de tijden bellen waarin ze open zouden moeten zijn afgaande aan de informatie op de site. ik zit nu met de grote vraag wanneer mijn bestelling eindelijk aankomt?

24-01-2017

Myxlschop.nl is de juiste en betrouwbare Webshop.

Refererend aan de meerdere referenties van derden verbaast het mij des temeer dat achteraf geschreven wordt met negatieve op en aanmerkingen.ipv handen in eigen boezem.

Door gebrek aan eigen kennis en wetenschap wordt de ergernissen van aankoop ondoordacht bij een ander tot openbaring gebracht

De klantvriendelijkheid, deskundigheid en de behulpzaamheid van mevrouw AJUSHI van de klanten service is door derden niet te evenaren!

Daan
23-01-2017

Misleidend, waardeloze klantenservice, belachelijke levertijden

MyXLShop communiceert niet duidelijk dat er op al hun producten een levertijd van maar liefst 20 werkdagen geld (die soms nog langer is als men de reviews hier mag geloven). Ze hebben het wel ergens op hun site vermeld, maar tijdens het gehele bestelproces van productlijst naar afrekenen, wordt er geen woord over gerept.

Pas zodra je je geld hebt overgemaakt, krijg je te zien dat je zo lang moet wachten. Als je aan de hand van dit bericht binnen 5 minuten een mail stuurt dat je de order wil annuleren, krijg je een kort mailtje terug dat dit niet mogelijk is. Wat is dat voor een onzin ?

Echt een waardeloze manier van met je klanten omgaan dit.

W.
23-01-2017

Wacht al 6 weken

Wacht al 6 weken op mijn bestelde artikel. Dat er een "iets langere" kevertijd is is wel heel kras uitgedrukt. Heb spijt van mijn aankoop bij dit bedrijf.

Amber
21-01-2017

NIET DOEN!

Ik wacht al langer dan een maand op mijn pakket. Nog steeds niks

Koos
20-01-2017

Toch nog vandaag

Er is toch nog hoop, misschien toch geduld hebben. Vanochtend hier mijn ervaring gedeeld. Nu net een pakketje gehad met mijn bestelling van post.nl stond zelfs op priority. Ik ben blij

Ferry
20-01-2017

Lange levertijd

Je gaat er tegenwoordig bijna niet meer vanuit, maar hou rekening met een lange levertijd.