Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Weet niet of het goed komt. Word opnieuw verzonden dus afwachten. Was eigenlijk een sint cadeautje
Heb ordernummer en bewijs van betaling via ideal
17-11 besteld en niks ontvangen nu bestelnummer gecontroleerd kennen ze niet inloggen kan niet snel geld verdienen oplichters zijn het en dan ook nog via beslist.nl adv
maar nu ook maar aangifte doen bestelling is al lang 15 dagen geweest nu al 45 dagen gewacht
Retour zending wordt niet op gereageerd afgehandeld!
Je kunt bestelling niet annuleren en als je het producht inmiddels in huis hebt krijg je geen retour adres! Na ingediende retour aanvraag?
Dat retour adres moet je aanvragen? Krijg je het nog niet?
Ik ga nooit meer iets bestellen bij deze onvriendelijke verkoper!
Er gebeurt helemaal niets sinds 28 oktober, ze contacteren mij niet en geven leugenachtige in formatie aan jullie als zou het opgelost zijn. moet ik nu werkelijk een klacht neerleggen bij de politie wegens malafide handelspraktijken? Graag jullie mening over de gedragingen van MYXL.Shop!
Mijn bestelling staat sinds 28 oktober :"wachten op verzending" en er gebeurt niets mee, ook niet na jullie actie en hun belofte mij te contacteren.
De levertijd was enorm lang, en er was totaal geen inzicht vanuit de klantenservice waar mijn artikel was gebleven. Uiteindelijk heb ik het artikel gekregen, dus ik ben blij dat het is opgelost nu. Maar ik zou er niet snel nog eens iets bestellen.
Update 2:
Na mijn 2e klacht kreeg ik een email van MyXLShop, dat het artikel was zoek geraakt in de post, en dat het nogmaals verstuurd zou worden.
En ik moet toegeven. het heeft uiteindelijk langer geduurd dan de 25 werkdagen, maar het artikel is geleverd. Ik zou (vanwege de lange levertijd) niet snel nog iets bestellen, maar ik heb het artikel uiteindelijk dus wel degelijk (en in goede staat) ontvangen.
Update:
Nadat ik mijn mening gaf op deze site over MyXLShop, kreeg ik enkele uren later het berichtje dat de klacht is opgelost. Opvallend genoeg zie je op deze site veel mensen klagen, en bij elke klacht staat dat de klacht is opgelost. Niets is minder waar. Er komt geen enkele reactie, en de klacht wordt NIET opgelost!
Op 21 augustus een bestelling geplaatst. De levertijd zou tot 25 werkdagen kunnen duren, stond er. Dat vond ik vreemd, maar ik zocht er niets achter. Zeker een slecht leverbaar artikel (?). Toen ik eenmaal had betaald ontdekte ik de reden. Dit betreft een chinees bedrijf. Dat zie je niet direct. Intussen zijn er 29 werkdagen voorbij, en heb ik niets ontvangen.
Het wordt nu helemaal mooi. Staat er dat mijn klacht is opgelost, maar die is helemaal niet opgelost. Ik kan niet eens inloggen. Na registratie blijk ik alsnog niet te kunnen inloggen.
Ze hadden gewoon telefonisch mij moeten helpen en niet via een ervaringen site dat klopt gewoon niet. daar moeten ze echt aan werken. Het hoort niet zo te zijn dat je naar een andere site gaat voor je klacht en dat je dan pas geholpen wordt. Werk aan je eigen service.
Had een bestelling geplaatst, op de website staat 15 tot 25 werkdagen die zijn inmiddels voorbij en nog steeds is er niks binnen gekomen. Ik heb een track en trace maar die geeft aan dat er iets mis is gegaan, neem contact op met de klantenservice. Blijkt dat deze site helemaal geen klantenservice heeft en niet eens de telefoon op neemt. Ik zou graag mijn geld terug willen. advies voor andere mensen: Ga hier nooit iets bestellen! Nooit!
Als ik zo de reviews lees, dan schijnt er een hoop mis te zijn bij deze onderneming. Normaal gesproken schrijf ik zelf zelden reviews als alles loopt zoals verwacht mag worden.
Dit keer maak ik een uitzondering, omdat ze kennelijk wel wat positieve reviews kunnen gebruiken.
Op 2 september heb ik een bestelling geplaatst waarbij ik extra betaalde voor track en trace.
Volgens de site mocht ik in dat geval rekenen op een levertijd van 10 à 15 werkdagen EN ik zou mijn bestelling kunnen volgen.
Van dat laatste kwam niets terecht. Ik keek dagelijks en altijd bleef staan dat "uw bestelling wordt verwerkt", zodat ik geen idee had waar mijn bestelling zich bevond en of het een beetje wilde vlotten.
Niettemin kwam vandaag, precies 15 werkdagen na bestelling, iemand van PostNL aan de deur om de bestelling af te leveren. Zonder enige aankondiging vooraf, dat wel, maar er was gelukkig iemand thuis.
Het geleverde produkt was precies datgene wat besteld is, in prima staat, en prima werkend. Dus daar ben ik zeer tevreden over.
Niettemin geen 5 sterren, maar eentje minder, omdat track en trace in de praktijk een lege huls bleek te zijn.
Misschien ben ik de spreekwoordelijke uitzondering waarbij bestellen goed gegaan is bij deze onderneming, of wellicht zijn klagers eerder geneigd reviews te schrijven. U heeft in elk geval mijn ervaring erbij.
Ik heb zonet mail ontvangen waarin ze zeiden dat ze me het volledige bedrag gaan terugstorten en ik het product niet hoef te retourneren. Ik ben dus tevreden dat het probleem opgelost is (hoop ik, ik heb het bedrag tenslotte nog niet ontvangen). Ik geef ze echter nog steeds een slecht cijfer, want ondertussen zijn we een kleine 2 maanden later dan mijn oorspronkelijke bestelling, ik heb een hele hoop moeite moeten doen, en ik heb nog steeds mijn xbox 360 controller niet. Ik moet uiteindelijk nog steeds ergens anders een controller bestellen.
Ik had een wired xbox 360 controller besteld om te gebruiken met de laptop. Ik heb, na meer dan een maand wachten, een knock-off ontvangen, samen met een gebarsten cd-rom, waar waarschijnlijk de driver op staat. Een cd-rom waar uiteraard niemand iets mee zou zijn want ik wist niet eens dat er nog laptops met cd-rom schijf werden gemaakt. De controller lijkt heel hard op een xbox controller, maar zonder x op de zilveren bol, rode lichten ipv groene rond de zilveren bol, de pijltjes en joysticks die een tikkeltje anders zijn, nergens staat xbox vermeld, en hij weegt minder dan een echte. Als ik niet mijn volledige bedrag teruggestort krijg zal hier een klacht bij de politie uit volgen.