03-07-2023

Zes weken geleden is een verzekerde van National Academic tegen mijn geparkeerde auto gereden. Zowel aansprakelijkheid als schade zijn dus kristalhelder. Al zes weken lang gebeurt er echter niets, word ik van het kastje naar de muur gestuurd en word ik niet teruggebeld zoals beloofd. Wat een drama vergeleken met een eerder schadegeval bij een andere verzekeraar waar vriendelijk en voortvarend actie werd ondernomen. En het zou zo simpel opgelost kunnen worden want ik woon op loopafstand van een erkend schadehersteller! Ik voel me inmiddels gedwongen mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Hopelijk weten zij National Academic in beweging te krijgen!

Overigens valt op dat bij de enige positieve reviews op deze site National Academic zelf als bron vermeld staat. 🤔

Ester
27-11-2020

Snel en goed contact via de chat, ondertussen de gevraagde informatie al op de mail! Superfijn!

Dirk
23-11-2020

Ik heb een wijziging doorgegeven voor mijn autoverzekering, was met één emailtje geregeld. Klasse!

01-10-2020

Prima afgehandeld, vlot en snel.Ik ben zeer tevreden.

08-09-2020

Mijn vraag over de 'groene kaart' werd snel, adequaat en naar tevredenheid behandeld.

Gert Jan
20-08-2020

Duidelijk.Informatie gevraagd over schade zelf betalen of via de verzekering.Ik kreeg direct een duidelijk antwoord en ook die info via de mail.

Renzo
11-08-2020

Ik had schade aan de auto. Na melding werd ik gebeld door het herstel bedrijf voor een afspraak. Leenauto werd gebracht en mijn auto werd opgehaald. Na reparatie werd de auto, zelfs gewassen, weer gebracht. Trots liet de man het resultaat van de reparatie zien. Het was ook perfect gerepareerd.

Dave
03-08-2020

Ik ben keurig te woord gestaan door mevrouw en ben ook prima door haar geholpen. Het gesprek verliep op een rustige en ontspannen manier waarbij ik het gevoel kreeg dat ik als klant werd begrepen en ook dat er alle tijd aan mij werd geboden. Al met al was het een prettige ervaring met jullie klantenservice.

Jolande
22-07-2020

Prima!Vriendelijke medewerker aan de telefoon.Snelle verwerking van de gegevens.

26-06-2020

Toppers.Bij wijziging van mijn autoverzekering omdat ik een andere heb gekocht, hebben ze me gelijk geattendeerd op de pechhulp.Ook gelijk aangepastVriendelijke medewerkster.Geen woorden....Martin

Marjan
19-06-2020

Via telefoon correct geholpenLeenauto procedure verliep primaIk ben erg tevreden over de afwikkeling

18-05-2020

Uitstekend. Snel. IK werd dezelfde dag gebeld door het schade bedrijf en ben gelijk langs gegaan voor het opnemen van de schade. Enige verschil met de beloofde service is dat ik gevraagd ben om de auto bij de garage te brengen en te halen.

12-05-2020

vlotte en correcte afhandeling van de geleden schade. Alles is naar tevredenheidverholpen.vr. gr .J.W.Â

Laura
07-05-2020

Soepel en vlot afgehandeld. Mails goed geformuleerd zowel zakelijk maar toch persoonlijk

Liesbeth
01-05-2020

Vlotte reactie, behulpzame medewerkers die verstand van zaken hebben. Vriendelijke benadering en klantgericht contact.

Dick
23-04-2020

Uitstekend geholpen, erg vriendelijk en klantgericht

16-04-2020

Schade in Frankrijk werd door NA prima afgehandeld.Complimenten daarvoor!

10-04-2020

Het betreft een geleden autoschade. Ik ben prima geholpen; kon met een toe gezonden digitaal schadeformulier de gehele zaak prima afhandelen. Ik kreeg keurig netjes via de email de stand van zaken toegezonden en kon zo de gehele autoschade afhandelen. Mijn hartelijke dank voor de prima afhandeling.met vriendelijke groet, Peter

Els
24-03-2020

De schade is door het schadebedrijf prima hersteld.De auto werd opgehaald en geruild met het vervangend voertuig.Na een kleine week werd hij ook weer netjes teruggebracht en ging het vervangend vervoer weer mee.Klasse!

Petra
16-03-2020

Na autoinbraak met diefstal (wat op zich al vervelend is en een heel gedoe) is de afhandeling van de schade heel snel geregeld. Door de ruitschade bij een aangesloten reparateur te laten uitvoeren hoeft maar de helft van het eigen risico betaald te worden.