Marko
06-07-2023

Mijn zaak loopt nu al meer dan 7 maanden.

En ik moet contact gaan opnemen met een expert die zij ingehuurd hebben.

04-08-2020

Lieve e-mail,Maar de tijd die het kost om de e-mail te schrijven had ook gebruikt kunnen worden om mijn adres om te zetten. Hoeveel moeite is dat nou? Ik ben al jaren klant bij jullie met AL mijn verzekeringen en dan dit.Bovendien was me vorige aan de telefoon (door een gestresste dame) al beloofd dat het omgezet was.Ik bergrijp dat jullie druk zijn, maar meer dan twee weken achterstand bij het aanpassen van een adres van een inboedel lijkt voelt raar. Ik heb geen flauw idee of nu verzekerd ben, of niet, want daar maakt de e-mail geen melding van.

Stefan S.
22-05-2019

Vriendelijke, relatief snelle, coulante en zorgvuldige afhandeling van de claim

Anko
29-04-2019

Mijn gemelde schade is goed en vlot afgehandeld, waarvoor veel dank!

05-02-2019

geen klachten. Goed gereageerd en geantwoord op mijn vragen per email.

J.
14-04-2018

De medewerkers op uw kantoor: niets dan lof! De expert van Hanselman had door extreme drukte meer tijd voor de afwikkeling nodig. Hij calculeert scherp, misschien wel te scherp, maar zijn argumentatie stemt, na enig nadenken en overweging, toch nog wel tot tevredenheid.

H.
14-02-2018

Het wachten is op de definitieve afwerking/reparatie van de lekkage en gevolgschade. Wij zijn zeer tevreden over uw manier van afwikkelen en nemen aan dat de rest ook zo verloopt.

Schouten
19-01-2018

Fijne en snelle regeling via de telefoon, ondanks de grote drukte na de storm.

Marieke
13-11-2017

Hele vriendelijke medewerkers aan de telefoon, zowel zaterdag toen ik de schade meldde, als ook vandaag aan de telefoon. Ik ben nog in afwachting van de wijze van afhandeling van mijn schade, maar tot op heden ben ik tevreden.

Abdellah
23-10-2017

Goed, adequaat en snel geholpen

Walter
27-03-2017

Uitstekend en snel.

K.Huisman
02-03-2017

snelle afhandeling

Annemarieke
21-09-2016

Duidelijke en snelle reactie van NA

Hj
29-07-2016

Heel goed en correct geholpen.

TSM
06-07-2016

Duidelijk, snel en goed geregeld

Geert
04-07-2016

Gesprek is open sfeer. Duidelijk en correcte informatie. Snelle reactie. Prima dus.