Kaj
06-08-2020

Goed geholpen, snel alle papieren in huis, na deze opgestuurd te hebben duurde het iets langer dan normaal i.v.m. de corona drukte tot we inderdaad ons geld terugkregen.

02-04-2020

In verband met corona moesten we 3 dagen langer blijven in Havanna (Cuba). Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling door medewerkster van National Academic.

Jeanette
18-03-2020

Snel en prima afgehandeld. Ik had ook wel alle documenten aangeleverd en er was geen onduidelijkheid m.b.t. de annuleringsvoorwaarden maar prima te woord gestaan door de medewerker die mijn dossier in behandeling had genomen en goede telefonische bereikbaarheid.

Aren
22-02-2020

Voor het eerst in mijn leven (70 jaar) heb ik te maken gehad met een annulering vanwege een polsbreuk van mijn vrouw.Prima afgehandeld dor National Academic. Compliment.

Maarten
29-01-2020

Mooi verhaal, maar teleurgesteld dat alle spullen onder de 100 euro überhaupt niet gedekt zijn binnen reisverzekering wegens eigen risico van 100 euro. Is deze verzekering alleen voor mensen die met regelmaat dure spullen kopen?

Claudia
27-12-2019

5 sterren (en meer!) voor de attentheid en de geleverde persoonlijke service door uw specialist klantvragen.(ik weet niet waar deze beoordeling komt te staan en of het dan juist wel of niet netjes is om haar hele naam te vermelden).

11-12-2019

De fout m.b.t. de onvrijwillige opzegging van de doorlopende reisverzekering werd door NA correct hersteld

Michel
04-12-2019

Door zeer vervelende omstandigheden een beroep moeten doen op onze annuleringsverzekering. Keurig te woord gestaan, geholpen en afgehandeld.Het was geweldig om een mooie bos bloemen te mogen ontvangen met sterkte wensen van National Academic. Bedankt!

Reginald
11-11-2019

Top en vlot afgehandeld! Telefonisch ook zeer prettig geholpen door de schadebehandelaar.

Aad
16-10-2019

Helaas kreeg ik op de heenreis naar mijn vakantiebestemming motorpech. Via National Academic ben ik uitstekend geholpen. Ik kreeg snel vervangend vervoer zodat ik de reis kon voortzetten. Ook de verdere afwikkeling bij thuiskomst verloopt correct. Dank aan betrokkenen.

Caroline
02-10-2019

Prettig contact snel en efficiënt.Er werd alleen een verkeerd formulier toegestuurd. De fout werd snel hersteld

Natascha
20-09-2019

Goed en snel afgehandeld.Goede hulp aan de telefoon.

Sem
12-09-2019

Trage en amateuristische afhandeling van schademelding. Tot twee keer toe wordt er verwezen naar verkeerde informatie. De eerste maal naar een verkeerd artikel in de voorwaarde. De tweede maal wordt er verwezen naar verzekeringsvoorwaarden van een verzekering die ik helemaal niet heb afgesloten. Hier wordt verwezen naar een permanente reisverzekering terwijl er een doorlopende reisverzekering is afgesloten. Dit wekt geen vertrouwen in het correct en vakkundig afhandelen van een schademelding.Reactietijd op e-mailcontact heeft meer dan 14 dagen op zich laten wachten. Bij telefonisch contact afgewimpeld dat de behandelend collega hier binnen vijf werkdagen op moest reageren en dat dit de vijfde dag was. Vervolgens alsnog negen extra dagen moeten wachten op een antwoord. Geen excuses dat het langer duurde dan toegezegd. Zowel telefonisch als via de e-mail ondermaatse klantvriendelijkheid.

Marlies
06-09-2019

heel prettig geholpen, zeer vriendelijk en duidelijk

Natascha
26-08-2019

Tot nu toe tevreden over de hulp.Ik ben vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, de benodigde mail direct na telefoongesprek door uw werknemer verstuurd, zodat ik meteen verder kon met aanvraag schadeclaim.

15-08-2019

Supersnelle afhandeling. Binnen een paar dagen stond het geclaimde bedrag al op mijn rekening.

J.B.
13-08-2019

Vriendelijke en serieuze behandeling van onze zaak.

Monique
04-08-2019

Ik ben ontzettend goed, snel en vriendelijk geholpen toen ik na een fietsongeluk belde met national academic. Boven verwachting goed geregeld!

Jaap
01-08-2019

persoonlijke telefonisch contact met de schadebehandelaar is door mij bijzonder op prijs gesteld in deze zaak

Ronald
03-06-2019

Belletje en binnen uur benodigde formulieren en aanwijzingen in de mail voor annuleringsverzekeringclaim wegens ernstige ziekteâ.

Meer Nationalacademic.nl Reisverzekering reviews