Nationalacademic.nl reviews

2.4
Marko
06-07-2023

Mijn zaak loopt nu al meer dan 7 maanden.

En ik moet contact gaan opnemen met een expert die zij ingehuurd hebben.

03-07-2023

Zes weken geleden is een verzekerde van National Academic tegen mijn geparkeerde auto gereden. Zowel aansprakelijkheid als schade zijn dus kristalhelder. Al zes weken lang gebeurt er echter niets, word ik van het kastje naar de muur gestuurd en word ik niet teruggebeld zoals beloofd. Wat een drama vergeleken met een eerder schadegeval bij een andere verzekeraar waar vriendelijk en voortvarend actie werd ondernomen. En het zou zo simpel opgelost kunnen worden want ik woon op loopafstand van een erkend schadehersteller! Ik voel me inmiddels gedwongen mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Hopelijk weten zij National Academic in beweging te krijgen!

Overigens valt op dat bij de enige positieve reviews op deze site National Academic zelf als bron vermeld staat. 🤔

Judith
10-02-2023

Na bijna 20 jaar trouwe klant krijg ik een dreigende mail dat als ik niet binnen 5 dagen mijn universitaire diploma kan overhandigen, alle verzekeringen stop gezet worden. Zeer klantvriendelijk.not!

JAJ
22-02-2022

Nationalacademic verzeker je auto/huis/eigendom hier niet, wil je overstappen naar promovendum krijg je geen 25% KORTING, want we gaan geen korting geven over eigen premies. He ja heus ze profileren zich in de markt als twee verschillende bedrijven maar zijn één. Je moet je ook maar afvragen of je bij Promovendum moet verzekeren, immers als ze bestaande klanten benadelen en alleen maar nieuwe klanten binnen willen halen.

Advies blijf ver weg bij dergelijke sjoemel bedrijven. Geen zaken doen met National Academic of Promovendum. Niet voor verzekering niet voor hypotheken, voor niets. Het zal je een hoop ellende besparen.

U bent gewaarschuwd, groet Jan

Ferdinand
24-06-2021

Waardeloze reisverzekering, veel slechter kan niet

Hebben ik weet niet hoeveel vragen, maar betalen niks uit. Pure oplichterij. Sluit nooit een reisverzekering af bij NA. Spijtig, want de zorgverzekering is uitstekend,

04-12-2020

Helder antwoord op mijn vraag over de dekking van de aanvullende verzekering voor fysiotherapie.

03-12-2020

Premie innen kunnen ze, uitbetalen niet

Heb een lekkage in de badkamer, direct gemeld bij National Academic. Ben al jaren klant, nooit wat gedeclareerd. Advies om een lekdetectie bureau in te schakelen. Gedaan, kosten gemaakt. Maar wat blijkt National academic geeft vervolgens niet thuis, want het woord wat in hun dekking staat, staat niet in het rapport, dus er wordt niet uitbetaald. Praten heeft geen zin, wat je loopt tegen een muur van flexibiliteit als een spoorbiels aan en meedenken is er al helemaal niet bij.

Als je iemand bent die graag premie betaald en vervolgens nul op het rekest krijgt, meld je dan gerust aan bij National Academic!

Ester
27-11-2020

Snel en goed contact via de chat, ondertussen de gevraagde informatie al op de mail! Superfijn!

Dirk
23-11-2020

Ik heb een wijziging doorgegeven voor mijn autoverzekering, was met één emailtje geregeld. Klasse!

Ilona
18-11-2020

Antwoord op mijn vraag per mail duurde wel erg lang

10-11-2020

Tevreden met de diensten. Wij zouden het eigen risico per maand willen betalen maar dat is (nog) niet mogelijk. Misschien iets om over na te denken

Agatha
29-10-2020

Prima geholpen. Alleen het zoeken in zorgzoeker om te kijken of mijn fysiotherapeut gecontracteerd is, vergde wat creativiteit, maar ik heb het gevonden.

Marieke
20-10-2020

vlot en goed geholpen!vriendelijk aan de telefoon en in emails. Bedrag snel uitgekeerd op mijn bank.

Raymond
15-10-2020

duidelijke antwoorden op mijn vragen, to the point.

Pieter ha
09-10-2020

Ik werd zeer welwillend, snel en accuraat geholpen!

01-10-2020

Prima afgehandeld, vlot en snel.Ik ben zeer tevreden.

Ellen
29-09-2020

Mijn declaratie werd zonder opgaaf van redenen afgewezen, terwijl ik wel recht had op een vergoeding en er alleen meer onderbouwing gewenst was. Dit vind ik niet erg klantgericht.

Roy
22-09-2020

Duidelijk en correct geholpen. Vriendelijk en behulpzaam

Dick
14-09-2020

Prettig afgehandeld, redelijk goede taxatie, maar taxateur ging akkoord.Minpuntje: afhandeling duurde wel wat lang (29 sept '19 naar nu is een jaar later).mvg.,

08-09-2020

Mijn vraag over de 'groene kaart' werd snel, adequaat en naar tevredenheid behandeld.