Nationalacademic.nl Aansprakelijkheidsverzekering review

1.0
Periode2022

JAJ
22-02-2022

Nationalacademic verzeker je auto/huis/eigendom hier niet, wil je overstappen naar promovendum krijg je geen 25% KORTING, want we gaan geen korting geven over eigen premies. He ja heus ze profileren zich in de markt als twee verschillende bedrijven maar zijn één. Je moet je ook maar afvragen of je bij Promovendum moet verzekeren, immers als ze bestaande klanten benadelen en alleen maar nieuwe klanten binnen willen halen.

Advies blijf ver weg bij dergelijke sjoemel bedrijven. Geen zaken doen met National Academic of Promovendum. Niet voor verzekering niet voor hypotheken, voor niets. Het zal je een hoop ellende besparen.

U bent gewaarschuwd, groet Jan

Jaap
23-01-2020

Zeer correcte afhandeling van een schademelding door zeer relevante informatie!

27-10-2019

Snel en vakkundig geholpen door medewerkster. Stelde de goeie vragen en kreeg per omgaande de juiste info en formulieren toegestuurd. Top.

Aukje
16-09-2019

Zeer vlot en correct in behandeling genomen + bevestiging per mail wat er benodigd is aan informatie. Afhandeling is uiteraard afwachten.

Alex
15-06-2019

Reden van niet uitbetaling van schade klopt van geen ksnt . Ook na reclamering al weken niets gehoord.

Ard-Jan
27-03-2019

Zeer vakkundig geholpen door de adviseur van National Academic. In een oogwenk was de schadeafhandeling geregeld. Dank!

13-12-2018

heel correct geholpen door een medewerker die meedacht en niet alleen maar volgens de regeltjes handelde. snelle reacties en snelle beslissingen. zeer tevreden

A
09-08-2018

Uitstekende en vriendelijke behandeling en afhandeling van de schade die ik had veroorzaakt.

18-07-2018

Mijn ervaring met de eerste medewerker is erg positief.Toen deze bij een telefoontje niet aanwezig was werd ik door iemand anders te woord gestaan en dat heb ik als onplezierig ervaren :kortaf ,weinig souplesse en inlevingsvermogen.Dat werkt averechts :er gingen me al gedachten door het hoofd om me elders te gaan verzekeren.

J.G.
02-07-2018

volledige informatie verkregen omtrent het invullen van het schadeformulierWas de eerste keer dat ik gebruik moest maken van deze verzekering

Gusta
30-03-2018

Prima en snel opgelost! Ook de benadeelde was erg te spreken. Het bedrijf dat de vloer heeft schoongemaakt was heel accuraat en professioneel.De verzekering heeft de schade prima behandeld.

Winnie
15-01-2018

Ik ben heel blij met de uiterst correcte en snelle afhandeling van de gemelde schade. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en het was volkomen duidelijk wat ik moest aanleveren voor een goede afwikkeling.

Coppens
30-12-2017

Na eerder telefonisch kontakt is de betreffende zaak via email geregeld.Gemakkelijk dat er via email betreffende documentatie doorgestuurd kan worden en dat er snel gereageerd wordt en kan worden door uw organisatie. Met dank.

30-06-2017

Prima en vlotte behandeling/service

Marina
21-03-2017

Snelle reactie na de schademelding.

P
19-01-2017

Prima geholpen

P
21-12-2016

Deskundig

André
26-11-2016

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg bovendien snel en duidelijk antwoord op mijn inhoudelijke vraag. Ten slot heeft de medewerkster als service nog mijn polisgegevens gecontroleerd, alhoewel ik daar niet eens om had gevraagd. Al met al ben ik zeer tevreden.

Y.
28-09-2016

Fijn en correct opgelost!

13-06-2016

Schadeclaim is netjes afgehandeld.