Marieke
20-10-2020

vlot en goed geholpen!vriendelijk aan de telefoon en in emails. Bedrag snel uitgekeerd op mijn bank.

Pieter ha
09-10-2020

Ik werd zeer welwillend, snel en accuraat geholpen!

Dick
14-09-2020

Prettig afgehandeld, redelijk goede taxatie, maar taxateur ging akkoord.Minpuntje: afhandeling duurde wel wat lang (29 sept '19 naar nu is een jaar later).mvg.,

COR
07-06-2020

Bijzonder snelle telefonische reactie op onze schademelding.Plezierig gesprek, mevrouw toonde veel begrip vooronze situatie en gaf precies aan hoe verder te handelen.De service tot nu toe kan niet beter wat mij betreft.

Cees
04-06-2020

Op vriendelijke, snelle en adekwate wijze werd mij informatie verstrekt en de benodigde formulieren toegezonden.

Anja
09-03-2020

Het duurt erg lang voordat er enig bericht terug komt. Schade expert die langs is gekomen heeft gewoon informatie ingewonnen bij de persoon die een offert heeft afgegeven aan ons. De punten waarop de schade niet wordt vergoed kloppen niet.Ik ben erg teleurgesteld in jullie handelen en denk er sterk over om al mijn verzekeringen ergens anders onder te brengen. Mvg AnjaÂ

20-02-2020

door medewerkster accuraat en snel geholpen; goede en gerichte vraagstelling, nette bediening en goed taalgebruik.Ook snel en adequaat formulieren t.b.v. de verdere afwikkeling toegezonden.Samengevat: goed vakwerk!

Henny
30-12-2019

Tot nu toe duidelijk, echter wordt ik stelselmatig aangesproken met beste heer terwijl ik al diverse malen heb aangegeven dat het om MEVROUW gaat. Dat vind ik persoonlijk erg stuitend en niet respectvol.

Wendy
03-12-2019

Zeer netjes en begripvol geholpen. Goede uitleg over vervolg. Geen vervelende vragen die gevoel van wantrouwen geven. Ik voel me gehoord en heb vertrouwen in een goede afhandeling.

Frans
11-10-2019

Zowel mondeling als schriftelijk heb ik contact gehad met de medewerkster.De lopende zaken zijn tot nu toe vakkundig, correct en vlot afgehandeld!

Jon
04-10-2019

Fantastisch geholpen, met name met raad en daad geadviseerd hoe te handelen.Zeer klantvriendelijk en deskundig e.e.e. Uitgelegd mbt de af te handelen schade!Â

Gert
24-09-2019

Binnen een dag was de schade opgenomen en reactie binnen een maand na indienen van offerte door een aannemer. Dat is prima in orde.

Frans
21-09-2019

Snelle reactie na melding. Hoop op snelle financiële afronding.

Rob
13-09-2019

Goed geholpen.Wel duurde het te lang voordat ik de definitieve beoordeling ontving.

Michèle
05-09-2019

National Academic is a transparent insurance company with an easily interpreted interface. Setting up our house insurance with them was straightforward and stressfree. Your employee was extremely patient and took pains to explain things clearly to me, an, as yet, non-Dutch speaker. We are very pleased to be customers of national Academic and will be transferring our car insurance to them shortly also now that we know the quality of customer service we may expect to receive.

Nannie
09-08-2019

Eindeloos veel werk om dingen op te zoeken en op te sturen die jullie allang weten, en wat alleen maar bedoeld is om ervoor te zorgen dat we het opgeven of niet alles meer kunnen terugvinden en jullie niet hoeven te betalen.

Angeline
31-07-2019

Ik ben super tevreden over de schadebehandelaar, ze zegt me nog: ik hoop dat het goed met u gaat. Persoonlijke aandacht in deze tijd, het zijn eigelijk maar een paar woorden, keurig van haar. Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt.En binnen een dag al een fijne afhandeling van de schade, echt fantastisch!

G.A.J.
21-06-2019

Snel antwoord gehad op mijn vraag betr. meeverzekeren zonnepanelen.

Wim
19-06-2019

Afhandeling van glasschade snel en accuraat geregeld,Service zoals gebruikelijk uitstekend.Dank daarvoor.

CJM
07-06-2019

Gegevens moeten uiteraard compleet zijn.Daarna is het volledige dossier zeer snel afgehandeld.

Meer Nationalacademic.nl Woonverzekering reviews