A
15-05-2019

Het gebruikelijke verhaal bij verzekeraars, jaar na jaar premie betalen en als er schade is valt het onder een ingewikkelde uitsluiting in de vele kleine lettertjes. Waardeloos.

10-05-2019

Uitstekende en snelle afhandeling van de schademelding.

Rianne
02-05-2019

Ik ben deskundig en snel geholpen waarvoor mijn dank!!

Frans
17-04-2019

Ik ben volmaakt tevreden over de afhandeling van de schade

Mirjam
23-03-2019

Door lekkage moest een houten kozijn gerepareerd en daarna geverfd worden. Ook toen de factuur hoger uitviel dan de offerte (was wel als mogelijkheid aangegeven op de offerte), is alles prima afgehandeld en netjes vergoed. Dank daarvoor!

Mariel
09-03-2019

Snel en prettig afgehandeld. De schade wordt hersteld en vergoed. Er was ruimte voor eigen inbreng qua aanpak. Het formulier waarmee de schade gemeld moet worden vind ik niet zo goed aansluiten/ te breed, maar verder wederom heel prettig geholpen!

R.F.
30-01-2019

In de afhandeling wordt alleen gepraat over de gevolgschade. Niet over de schade zelf.

G.A.J.
10-01-2019

Zou vandaag gemaild worden. Heb zelf gebeld tegen17.00 uur. Gesprek verliep vlot en accuraat. Was ik gemaild, zoals beloofd was, dan was de 5e ster aangeklikt. Ben echter wel tevreden.

Harry
05-11-2018

Snelle en duidelijke service. Vriendelijke medewerker van NA. Duidelijke uitleg omtrent de te nemen stappen, en snelle opvolging van actiepunten

Adri
10-10-2018

Zeer accurate snelle en uitstekende afhandeling

17-08-2018

Prima afhandeling van mijn waterschade. Zeer goed geholpen

12-07-2018

Kleine schade: Kapot glas. Zeer snelle afwikkeling, duidelijk, correct.

Wilma
22-06-2018

Na melding van de stormschade heb ik direct duidelijke instructies gekregen hoe daarmee om te gaan. Een schade expert is langsgeweest. NA keerde daarna snel (binnen 1 week) uit. Prima service!

Chris
12-06-2018

Buitengewoon positief (vlotte en correcte afhandeling).Alles liep op rolletjes, wat ik niet verwacht had.

Willem
17-05-2018

Zeer prettige en vlotte afhandeling van een waterschade melding.

Jochum
04-05-2018

Keurig en efficiënt geregeld en afgehandeld. Bedankt!

H.L.
13-02-2018

deskundig, klantvriendelijk en snelle behandeling van de schade, ik ben zeer tevreden.

Albert
07-02-2018

De afwikkeling van de kosten liet wat langer op zich wachten dan gebruikelijk.Uiteindelijk is alles naar volle tevredenheid afgewikkeld.National Academic, prima!

JHG
21-01-2018

Prima! Heeft met mijn stormschade aan de schutting van mijn tuin te maken

Silvia
19-01-2018

Goed geholpen. Alleen jammer dat je de schade nog niet kan appen.