26-10-2023

Goed bedrijf met klanten

Matt
22-08-2023

Bel naar de klantenservice om uitleg waarom er zonder uitleg of wat dan ook, 146,06 euro van mijn rek is geschreven.

Ik wordt onfatsoenlijk en arrogant te woord gestaan. En als ik het er niet mee eens ben met wat hij mij te vetellen heeft, verbreekt ie gewoon botweg de telverbinding.

Echt ZEER SLECHT

ik wil nooit meer iets met Nationale Nederlanden te maken hebben!

Wilma
26-05-2023

Niets is goed , sturen 6 enveloppen met 7 brieven allemaal op 1 adres en in elke envelop 2 dezelfde brieven. Vandaag 3 brieven op hetzelfde adres met in elk 1 brief? Had allemaal wel in 1 envelop gekund! Vandaar dat het zo'n dure verzekering is maar kwaliteit bagger! Heb er 3 verzekeringen er jammer genoeg lopen.! keer nooit weer deze maatschappij.

02-08-2022

Telefonisch contact gehad om een autoverzekering op te zeggen. Er waren wat problemen rond de verzekering dus er moest wat overleg gepleegd worden maar ik kon mijn zinnen niet eens gewoon afmaken. Er werd constant door me heen gekletst en luisteren en meedenken ho maar. Zeer onbeschoft en onprofessioneel.

Yasmin
31-05-2022

Niet bij NN verzekering je gooit je geld weg

wil je laten verzekeren voor ongevallen doe dat niet bij Nationale nederlanden want je gooit je geld weg. R. de Hoogh is een serieuze leugenaar “ziek”

ik heb me meteen uitgeschreven met rede bij een betere verzekering te gaan inschrijven. laat je niet gedreigen met cis het stelt niks voor.

Davina
12-05-2022

Het zijn echte boeven en werken met beunhazen die niet eens in dienst zijn bij NN. Sluit geen verzekering af bij Nationale Nederlanden. Op 3 mei 2020 heeft een dader vandalisme/vernieling gepleegd aan mijn zakelijke bus. Schade is via NN gerepareerd en ER betaald van € 225,00. Hun voorzien van een PV en aan gegeven dat de schade verhaald zal worden op de dader via het OM. Twee jaar later heeft de zitting nog niet plaats gevonden. En twee jaar lang heeft NN hoge premies en bedragen onterecht afgeschreven. Tevens bieden ze ook niet aan dat als je slachtoffer bent geworden van een misdrijf dat je de schade kan afkopen. Nee, maar wat wilt NN dat je premie omhoog gaat en je raakt je schade vrije jaren kwijt. Dus stel vijf jaar lang betaal je 200 euro extra op je premie vanwege de BM. Reparatie kosten betreft 1800 euro(afkoop) . 5 jaar keer 12 maanden keer 200 eur is 12000 eur minus 1800 reparatiekosten is 10.200 euro wat NN in hun zak heeft gestopt. Waardeloos bedrijf!

Y.Cavdar
08-04-2017

Onterecht beschuldigd van fraude!

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf! 10 maanden terug aanrijding gehad door schuld tegenpartij die het ook erkent. Nationale Nederlanden wilt niets uitkeren en beschuldigd mij na 10 maanden van fraude! Dit om niets te hoeven uitkeren. Dus als u een degelijke verzekering wilt die niet alleen goed is in facturen versturen maar ook aan u kant staat als u ze nodig hebt zou ik dit bedrijf zeker niet aanraden!

Joost
26-02-2016

Schandalige klachtafhandeling

Een klacht ingediend over een boete bij verkoop.

Vervolgens nooit een reactie ontvangen.

Nog nooit zo een slechte klachtafhandeling meegemaakt.

Alex
16-06-2015

Zeer dubieus acceptatiebeleid

Zeer dubieus acceptatiebeleid

Ik heb een verzekering aangevraagd en heb 19 schadevrije jaren. Aangezien 2 jaar geleden mijn auto is gestolen en ik een jaar daarvoor ook het slachtoffer was van een ingeslagen autoruit (zonder buit voor dader) ben ik geweigerd. Het doet er dus helemaal niet toe of de verzekerde iets valt aan te rekenen. Het gaat er bij acceptatie om of er ooit een schade werd geclaimd. Is dat het geval, los van de schuldvraag, dan volgt een weigering.

Het vorenstaande geeft blijk van zeer weinig vertrouwen in de klant. Het kan bijna niet anders dan dat dit gedrag ook een rol gaat spelen bij de afhandeling van een schade. Een zeer slechte voorbode derhalve. Beslist niet doen!

Mar
15-07-2013

Zeer slechte ervaring. Ik stapte over naar Nationale Nederlanden vanwege de aantrekkelijke premie en goede polisvoorwaarden. Na 3 maanden meldde Nationale Nederlanden dat mijn oude verzekeraar mijn schade vrije jaren niet had vrijgegeven en ik diende dit zelf op te lossen. Mijn oude verzekeraar wilde hier niet aan meer werken in het tempo dat Nationale Nederlanden eiste en daarop ben ik uit de verzekering gezet, opeens was ik onverzekerd! Naast dat mijn auto opeens onverzekerd was ben ik nu de boeken ingegaan ben als iemand die ooit uit een verzekering uit is gezet waardoor ik bij geen enkele grote verzekeraar meer aangenomen wordt, met een zeer hoge premie als gevolg. Later begreep ik dat dit helemaal niet had mogen gebeuren, dat Nationale Nederlanden mij eerst aan had moeten bieden om mijn premie aan te passen naar 0 schade vrije jaren zodat ik net onverzekerd zou zijn. Dan hadden ze de premie vervolgens weer kunnen verlagen wanneer de schadevrije jaren vrijgegeven zouden zijn.