08-04-2017

Onterecht beschuldigd van fraude!

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf! 10 maanden terug aanrijding gehad door schuld tegenpartij die het ook erkent. Nationale Nederlanden wilt niets uitkeren en beschuldigd mij na 10 maanden van fraude! Dit om niets te hoeven uitkeren. Dus als u een degelijke verzekering wilt die niet alleen goed is in facturen versturen maar ook aan u kant staat als u ze nodig hebt zou ik dit bedrijf zeker niet aanraden!

26-02-2016

Schandalige klachtafhandeling

Een klacht ingediend over een boete bij verkoop. Vervolgens nooit een reactie ontvangen. Nog nooit zo een slechte klachtafhandeling meegemaakt.

16-06-2015

Zeer dubieus acceptatiebeleid

Zeer dubieus acceptatiebeleid

Ik heb een verzekering aangevraagd en heb 19 schadevrije jaren. Aangezien 2 jaar geleden mijn auto is gestolen en ik een jaar daarvoor ook het slachtoffer was van een ingeslagen autoruit (zonder buit voor dader) ben ik geweigerd. Het doet er dus helemaal niet toe of de verzekerde iets valt aan te rekenen. Het gaat er bij acceptatie om of er ooit een schade werd geclaimd. Is dat het geval, los van de schuldvraag, dan volgt een weigering.

Het vorenstaande geeft blijk van zeer weinig vertrouwen in de klant. Het kan bijna niet anders dan dat dit gedrag ook een rol gaat spelen bij de afhandeling van een schade. Een zeer slechte voorbode derhalve. Beslist niet doen!

15-07-2013

Zeer slechte ervaring. Ik stapte over naar Nationale Nederlanden vanwege de aantrekkelijke premie en goede polisvoorwaarden. Na 3 maanden meldde Nationale Nederlanden dat mijn oude verzekeraar mijn schade vrije jaren niet had vrijgegeven en ik diende dit zelf op te lossen. Mijn oude verzekeraar wilde hier niet aan meer werken in het tempo dat Nationale Nederlanden eiste en daarop ben ik uit de verzekering gezet, opeens was ik onverzekerd! Naast dat mijn auto opeens onverzekerd was ben ik nu de boeken ingegaan ben als iemand die ooit uit een verzekering uit is gezet waardoor ik bij geen enkele grote verzekeraar meer aangenomen wordt, met een zeer hoge premie als gevolg. Later begreep ik dat dit helemaal niet had mogen gebeuren, dat Nationale Nederlanden mij eerst aan had moeten bieden om mijn premie aan te passen naar 0 schade vrije jaren zodat ik net onverzekerd zou zijn. Dan hadden ze de premie vervolgens weer kunnen verlagen wanneer de schadevrije jaren vrijgegeven zouden zijn.

Welk cijfer geef jij Nationale Nederlanden?