Joop
07-02-2024

De Nationale Nederlanden is telefonisch niet bereikbaar en als je een medewerker te spreken krijgt dan komt er geen enkel verstandig woord uit .

Inge
27-09-2023

23 jaar braaf betaald, op de dag vd brand een brief dat ik niet betaald had deze maand dus niets kreeg. dat was een foutje. tuig! Mijn opstal hebben ze in hun zak gestoken terwijl ik wel al van mijn inboedel deels een nieuw onderdak kocht. gewoon dieven en angstaanjagers zijn het en God zal t ze betaald zetten en dat is nu dus ook gebeurd, koekje van eigen dievendeeg met hun corrupte woekerpolissen. En er komt nog veel meer, alleen dan bij de daders gezellig in hún priveleven, God zal niets ongemoeid laten van die witte boord criminelen! Een prostituee is wichtiger in de maatschappij zou ik zeggen.

Linda
13-01-2017

Brand gehad

Onze afwikkeling was top! Mede door ons tussepersoon Weel uit Castricum !Alleen maar positief!

Bosch
21-06-2016

Zeer slechte verzekering.

Maanden bezig geweest voor afhandeling ingediende schade. Schade wordt niet afgehandeld. Nee je wordt uit het hele verzekeringspakket gegooit en wordt ook nog eens in een landelijke register geschreven. Deze verzekering krijgt van mij nog niet eens een ster.