SV direct reviews

Periode20222021

Remco
21-11-2018

Ontmoedigings beleid

Het is absurt wat voor moeite je moet doen om aanspraak te maken op de zaken waarvoor je verzekerd bent. Iedere keer proberen ze excuses te verzinnen om niet uit te keren. De laatste keer is het dak van onze schuur afgewaaid (storm jan 2018, windkracht boven de 8). Dit wordt niet verzekerd omdat er mogelijk houtrot aanwezig was en de platen verouderd waren.

Als er geen storm was dan hadden de platen er op blijven liggen! De platen waren goed bevestigd!

Dit is een voorbeeld uit velen. 1 advies, verzeker je bij Nederlanden van NU dan verzeker je jezelf van frustratie en uiteindelijk niets.

14-11-2018

Dit kan je geen verzekeraar noemen!

Als je belt om verzekeringen af te sluiten. Word je zo aardig een behulpzaam geholpen.Maar als er iets is op het gebied van betalingen of laten ze je barsten! En verschuilen zich achter alles. Nooit welke verzekering dan ook afsluiten!

Jack
23-03-2018

Alles binnen een dag

Schade gemeld via de site van De Nederlanden van Nu. Dezelfde dag nog keurig reactie in mail. Expert is geweest, rapport is opgemaakt. De Nederlanden van Nu keert direct uit.

Bij een aanvullende vraag, werd er dezelfde dag weer aktie ondernomen en werd alles keurig netjes afgewikkeld. Wat een fantastisch gevoel om bij zo'n bedrijf verzekerd te zijn!

Patricia
26-10-2017

Aansprakelijkheidsverzekering

Na een ongelukje van mijn kant bij een vriendin waardoor haar tv omviel heb ik de schade gemeld bij de nederlanden van nu. Eerst telefonisch maar het moest via internet. Zo gezegd zo gedaan. Krijgt mijn vriendin bericht dat ze het maar moet melden bij haar eigen verzekering. Het was mijn schuld en niet die van haar. Wij hebben netjes foto's meegestuurd en het TV toestel uiteraard bij haar bewaard. De tv is 6 jaar oud. Ik begrijp dat ze de aankoopwaarde niet vergoed krijgt maar dat ze zeggen dat dat niet onder de aansprakelijkheidsverzekering valt begrijp ik niet. Waarvoor dan een verzekering. Ik ben er helemaal klaar mee en ik ga kijken of ik al van hun af kan want dit slaat helemaal nergens op. Als je met hun belt ook ze zijn zo iets van onvriendelijk en kort af.

Cynthia
08-09-2017

In een woord : Fantastisch

Ik wil toch even zeggen dat ik erg te spreken ben over de afhandeling van mijn/onze schade. Telefoon laten vallen (Iphone 7). Werd bij ons thuis opgehaald, gerepareerd en weer afgegeven. Ook de vorige keer werd ik hartstikke netjes geholpen en tewoord gestaan door een zeer vriendelijke mevrouw van de klantenservice. En dat allemaal voor een prijs die 30% lager ligt dan de vorige maatschappij. :-) :-)

Larissa
09-08-2017

Meerdere keren gebeld over dat de automatische incasso's niet werden afgeschreven en het zou vanaf hun kant geregeld worden. Uiteindelijk gingen de incasso's nog steeds verkeerd en had ik met ze afgesproken dat ze de verzekering vanaf mijn rekening mochten incasseren ipv die van mijn vriend. Weer gebeurde er niks. Na meerdere malen weer hebben moeten bellen en vele malen aanmaningen later zou het eindelijk moeten lukken beloofden ze. Ze waren het aantal keren vergeten over te zetten op automatische incasso terwijl ik al wel voor de kosten had betaald dat het van mijn rekening af werd geschreven. Het extra geld wat voor de aanmaningen betaald moest worden zou niet worden geïncasseerd hadden ze beloofd omdat de fout vanaf hun kant kwam. Eindelijk werd het geld van mijn rekening afgeschreven. De verzekering was ineens wel 10 euro duurder geworden, maar het was gelukt. Alle rekeningen waren binnen 1 maand afgeschreven dus alles liep weer goed dachten wij. Totdat wij een brief van het RDW kregen dat zij vermoedde dat wij niet verzekerd waren. Wij konden dit oplossen door de verzekering te bellen en zij konden een bevestiging sturen naar het RDW dat wij toch wel verzekerd waren. Maar de verzekering wilde niets voor ons doen. Het was onze eigen verantwoordelijkheid omdat wij de 5 euro aanmaningskosten niet betaald hadden terwijl een collega nog een maand geleden had gezegd dat wij die niet hoefden te betalen. Alle gesprekken worden opgenomen dus ik vroeg of ik dat gesprek terug mocht luisteren, maar dit mocht niet. Ze wouden niet contact opnemen met het RDW omdat wij zo'n slechte betalingsgeschiedenis met hun hadden terwijl dit toch echt niet aan ons lag. Ik was zelfs nog bereid die 5 euro aanmaningskosten direct over te maken als ze het dan voor mij wilden regelen, maar die zouden ze aan het einde van de maand wel zelf incasseren zeiden ze. Ze wouden niks doen voor mij dus toen heb ik maar boos de telefoon opgehangen. Van slag heb ik mijn moeder gebeld. Na een moeilijk gesprek aan de telefoon heeft zij ervoor gezorgd dat ik alsnog direct de 5 euro aanmaningskosten kon overmaken en dan zouden zij het regelen met het RDW. Nu nog afwachten of ze daadwerkelijk contact op hebben genomen met het RDW. Ik ga in ieder geval naar een andere verzekering toe.

Mathilda
21-07-2017

Onverwachte hoge premie zonder toestemming.

Onverwachte hogere premie gekregen met verlenging zonder mijn toestemming. 30 dagen bedenktijd, dus die dagen moeten betalen in plaats van meteen stop contract zonder extra kosten. Volgens Kifid geldt geen verlenging bij verhoging 10%. De nederlanden van nu trekt zich daar niks van aan, moet nu een klacht indienen bij klachtencommissie kifid. Heel onnodig en zeer klantonvriendelijke autoverzekering, als ik dit had geweten zou ik nooit bij ze een premie hebben afgesloten. Ook stom dat klanten door de regering/wetten niet beter worden beschermd.

19-05-2017

De Nederlanden Van Nu

De Nederlanden Van Nu Wij verhogen uw premie stilzwijgend met 250%. Dit schrijven we gewoon van uw rekening af. We geven u geen nieuw aanbod, geen opzegtermijn. Dit doen we na een paar maanden. Einde contractjaar afwachten duurt te lang. Is "helaas" niets aan te doen. Dit zijn De Nederlanden Van Nu. Dat noemen we een "algemene verhoging" of "inderdaad een behoorlijke stijging". Maakt niet uit dat u meer dan 10 jaar schadevrij heeft. Van uitspraken van het Kifid over maximaal 10%, zorgvuldig, betrouwbaar en consumenten duidelijk en vooraf voorlichten, trekken we ons niet veel aan. De Nederlanden Van Nu gesproken met L.

An
03-05-2017

Dramatisch slechte service

Wat een dramatisch slecht bedrijf is dit. De service is om te huilen. Als ik twee keer bel met dezelfde vraag, krijg ik zeer tegenover gestelde antwoorden, welke beiden grote gevolgen hebben.

De eigen gegevens zijn niet te achterhalen behalve in de door mijzelf bewaarde emails.

Emails worden niet beantwoord, hetgeen volgens een medewerker komt door de grote werklast.

Gelukkig heb ik nog geen schade gehad en ik ben nu pogingen aan het doen van de verzekeringen af te komen. De mensen van de klantenservice aan de telefoon hebben duidelijk geen verstand van zaken dus het kan nog erg spannend worden of ik nog wel weg kan komen, hetgeen uiteindelijk toch zal moeten lukken.

Ik raad dit bedrijf ten stelligste af. De premie is laag maar de vraag is dan ook waarvoor de klant betaald. In ieder geval niet voor hetgeen hij nodig heeft.

Lianda
21-04-2017

Na 3 maand beloftes nog niks!

Schade ingediend bij de Nederlanden van Nu. Eerst telefonisch contact gehad en de vraag of dit wel vergoed zou worden. Ja hoor zeer zeker. Prima. Schade ingediend. Er kwam toch een expert kijken. Navraag gedaan wat die moest zien want de schade kon enkel aangetoond worden bij een echte zadel expert. Ja idd. De opmerking optisch is er niets aan te zien. Maar ik begrijp het verhaal en ik dien een bedrag in. Dat zou dan worden vergoed.

Schade melding gedaan op 6 februari en inmiddels is het 21 april en tot op heden is de zaak net afgehandeld. De schade expert heeft zomaar iets opgeschreven (wij hebben het rapport nooit gezien) en nu zegt men nee hoor vergoeden we niet en anders toon je het zelf maar anders aan. Belachelijk. Wel de beloftes doen maar overgaan tot daden ho maar!

Nee nooit meer Nederlanden van Nu. Of ze moeten heel snel nu alsnog met een passende oplossing komen.

14-04-2017

Nederlanden van Nu is wakker geschud.

Na mijn klacht op dit forum zijn ze versneld in aktie gekomen, met voor mij een goede afloop. Hartelijk dank voor de bemiddeling.

Ed
11-04-2017

Ongelofelijk wat een bende

Een in en in diep trieste ervaring met de Nederlanden van NU.

Zijn nu al ruim twee maanden bezig om de verzekering op te zeggen. en hebben inmiddels 6 verschillende berekeningen gehad.

Variërend van een terug te krijgen bedrag van € 150,- tot het betalen van € 15,- en alles wat er tussen inzit.

Het grote probleem is geen antwoord geven op de gesteld vraag, maar gewoon doodleuk een nieuwe berekening sturen. Ongelofelijk wat een slechte service!

Andre
21-03-2017

Wow.

Afgelopen vrijdag een schade gemeld en vandaag al op mijn rekening. Prijs kwaliteit van deze verzekeringsmaatschappij is echter super! Communiceren alles per mail supersnel en zijn ook telefonisch uitermate goed bereikbaar. Echt een aanrader. Heb in het verleden wel eens anders meegemaakt bij een partij van de gevestigde orde (zal geen namen noemen maar begint met een A en eindigt op SR).

Harald
23-02-2017

Binnen 1 dag helemaal afgehandeld! Superrr

Je weet pas hoe goed een verzekering is, als je ze nodig hebt. Ik had ze vorige week nodig en ik meld in de avond een schade aan. De volgende ochtend om kwart voor negen kreeg ik al bericht dat het schadebedrag binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan. Het was maar 1 werkdag achteraf en ik had mijn geld al. Tot nu toe dus een super ervaring met deze maatschappij. De premies zijn dan ook super en de dekking is geweldig!

Nynke
06-02-2017

Niet te bereiken

Ik heb ze nu een paar keer gemailed om iets te verduidelijken, maar krijg nooit bericht terug. Ook kan ik hun email niet beantwoorden, heel vervelend allemaal.

Cor
25-11-2016

Perfect!

Zeer goede ervaringen met deze verzekering! Snelle en correcte afhandeling van schade's! Tv stuk door ongelukje binnenshuis, zelfde week nog afgehandeld en geld op de rekening. Zo ook met autoverzekering, snel afgehandeld! Zeer verzekering voor een lage prijs. Heb bijna alle verzekeringen hier ondergebracht nu

Netty

Echt een super bedrijf!

Vorige week had ik mijn televisie zwaar beschadigd doordat ik met mijn stofzuiger hard tegen het beeldscherm kwam. Ik had het verhaal via mail uitgelegd en de aankoopbon van de televisie meegestuurd. Nog geen 3 dagen later stond het aankoopbedrag al op mijn rekening. Na de melding kreeg ik direct een mail terug dat het in behandeling was en de volgende dag een mail dat het bedrag zou worden uitgekeerd. Super!

Gijs

Schade binnen 1 dag afgehandeld

Op maandagavond melde ik mijn lekkage en wat het allemaal zou kosten om het te laten repareren. De volgende dag kreeg ik al bericht dat het uitgekeerd zou worden.

Heel tevreden hierover!

Ko
14-09-2016

Je doet alles waar ze om vragen maar ze wikkelen de schade niet af

Deze maatschappij heeft echt alle vertrouwen bij mij weggehaald. Waarschuwing voor nieuwe klanten: nooit NVN nemen

Johannes
03-07-2016

T gaat zo het gaat

er is ook eigen schuld, en als een verz. er onderuit kan doen ze dat. ik spreek van 50 jr ervaring . en weinig claims 4 ivh kleintjes