SV direct Inboedelverzekering reviews

7.8
Periode2021

Ginny
26-10-2021

Ik kan deze verzekering niet aanraden, ooit afgesloten om iets goedkoops te hebben en dat is precies wat ze zijn. Als je een keer schadevergoeding nodig hebt, zijn ze niet voor je (ook al ben je al 9 jaar bij ze verzekerd). Ze promoten dat alles digitaal kan, maar via e-mail zijn ze slecht bereikbaar. Op sommige e-mails wordt nooit gereageerd, anderen wel, je kunt er geen peil op trekken. Na maanden kwam er een keer een reactie op mijn schadeclaim, natuurlijk kreeg ik niets bij beide claims in 9 jaar tijd. En o wee als je een keer de 3 euro verzekeringskosten terugboekt, ze vertienvoudigen het bedrag binnen twee weken onder het mom van "administratiekosten" (met allerlei dreigementen als je niet betaalt). Dit is wettelijk niet eens toegestaan maar ze doen het toch, enorme geldklopperij. Ik ben ontzettend blij dat ik binnenkort van ze af ben en elders verzekerd ben, ze hebben al die tijd helemaal niets voor me gedaan behalve 'het idee van verzekerd zijn'.

Cor
25-11-2016

Perfect!

Zeer goede ervaringen met deze verzekering! Snelle en correcte afhandeling van schade's! Tv stuk door ongelukje binnenshuis, zelfde week nog afgehandeld en geld op de rekening. Zo ook met autoverzekering, snel afgehandeld! Zeer verzekering voor een lage prijs. Heb bijna alle verzekeringen hier ondergebracht nu

Netty
14-09-2016

Echt een super bedrijf!

Vorige week had ik mijn televisie zwaar beschadigd doordat ik met mijn stofzuiger hard tegen het beeldscherm kwam. Ik had het verhaal via mail uitgelegd en de aankoopbon van de televisie meegestuurd. Nog geen 3 dagen later stond het aankoopbedrag al op mijn rekening. Na de melding kreeg ik direct een mail terug dat het in behandeling was en de volgende dag een mail dat het bedrag zou worden uitgekeerd. Super!

Gijs
14-09-2016

Schade binnen 1 dag afgehandeld

Op maandagavond melde ik mijn lekkage en wat het allemaal zou kosten om het te laten repareren. De volgende dag kreeg ik al bericht dat het uitgekeerd zou worden.

Heel tevreden hierover!