NLE reviews

1.5
Periode20222021

Urmy
09-05-2019

Noooooit hiermee in zee gaan!

- Slecht bereikbaar, zeg maar gewoon niet!

- Mail niet beantwoord

- Lang in de wacht om vervolgens na 20 min. hoor je tuut tuut tuut of je krijgt een andere afdeling die je zgn niet kan helpen en weer sta je 20 min in de wacht en plots geen verbinding meer!

- Je krijgt niet het beloofde bedrag teruggestort

- Let op zeg je op dan betaal je dubbel boete als je zowel gas als energie van ze afneemt dus heb je een jaarcontact dan geen €50 euro boete maar €100!

Jo
08-05-2019

Bereikbaarheid

Ze zijn nauwelijks bereikbaar, telefoonnummer ontbreekt.

Caroline
07-05-2019

Bestaat dit bedrijf nog wel.

Ruim 2 weken bezig om “ iets” van contact te krijgen met dit bedrijf.NLE .

Zowel inloggen , telefonisch als social media totaal onbereikbaar.

Zij sturen zelf wel mails .maar een reactie als je terug mailt blijft uit.

Ik heb ze aangemeld bij de klachtencommissie energie en Radar.

Ga niet een contract aan met deze maatschappij! Gelukkig kunnen wij bijna overstappen .

Olav
03-05-2019

Totaal onbereikbaar

Ik heb een vraag over een verlengingsaanbod. Via de site is een nieuw aanbod niet te verkrijgen, ik krijg een foutmelding. Bellen naar de klantenservice lukt niet. Heb meer dan een half uur in de wacht gestaan. Dit is te gek. De keuze voor een andere energieleverancier is nu snel gemaakt. Slecht!

03-05-2019

Waardeloze organisatie

Had een contract voor tv en internet afgesloten en binnen 24 uur geannuleerd volgens de instructie op de website. Toch werd geld van mijn rekening geïncasseerd . Na eindeloos wachten aan de telefoon toch nog contact gekregen met de klantenservice.Bleek dat de instructie op de site fout was. Heb zelf het geld terug gehaald door het incasso ongeldig te verklaren. Na 4 weken (!) kreeg ik de mededeling dat het nu bijna zo ver was, ik zou een aansluiting voor mijn tv en internet krijgen. Weer gereageerd, maar niet te bereiken. WAARDELOOS!

Remco
02-05-2019

Onmogelijk contact te krijgen.

Werkelijk ongeloofelijk at dit bedrijf zo mag opereren.

Ik heb nu al 5 x gebeld om te proberen mijn contract op te zeggen. Ik heb 5 x meer dan 50 minuten, in 1 geval 1.5 uur, in de wacht gestaan met steeds dezelfde melding:

"Op dit moment is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent, blijft u aan de lijn."

Volgens mij gebeurdt dit express en hopen ze op deze manier veel opzeggers en andere te omzeilen.

Wanneer gebeurt hier eindelijk eens wat aan?\

Bij wie kan il klagen over NLE?

Ik raadt een ieder sterk af om zaken met dit bedrijf te doen.

Remco v. Deuren

Yvonne
02-05-2019

Onbereikbaar voor vragen. Inloggen lukt niet; is niet bereikbaar

Inloggen op mijn NLE lukt niet. Ik wil mijn meterstanden bekijken, want ik krijg vreemde standen door. Pagina is niet bereikbaar. Dan maar bellen, ook dit lukt niet want ze hebben blijkbaar niemand die de telefoon kan opnemen. Constant een bandje met momenteel zijn al onze medewerkers in gesprek. een ogenblik geduld alstublieft. En dit houdt maar aan.

27-04-2019

Wekenlang wachten op terugstorting

Ik ben per 1 maart 2019 overgestapt van NLE naar andere energieleverancier. Nog steeds is niet de algehele afrekening een feit. (Zucht)

Judith

Belachelijk slecht

Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt met zulke slechte service.

Er zijn bij ons meerdere fouten gemaakt. Eerst was een de verhuizing die niet was doorgekomen bij ze, hierdoor werden wij bijna afgesloten. Vervolgens leggen zijn de fout bij Liander, er was daar een storing. Helemaal niet waar natuurlijk, na een belletje naar Liander bleek dat NLE gewoon de foute code in hadden gevoerd. Niet erg handig.

Vervolgens kregen we de eindnota van onze vorige woning met allerlei bedragen daarop die niet klopte. Na weer uren in de wacht (want snel iemand aan de telefoon krijgen zijn ze niet echt van) kregen we daarin gelijk, ze hadden (alweer) een fout gemaakt. Uiteindelijk kregen we de goede eindnota.

Vervolgens is ons maandelijks bedrag, voor een nieuwbouwwoning met zonnepanelen, vastgesteld op een enorm hoog bedrag. Dit enorme hoge bedrag konden we niet aanpassen, na 2 maanden is dat wel gelukt. Het kwam er wel op neer dat we even voor twee maanden een monsterbedrag in 1 keer moesten overmaken. Ik ben momenteel in afwachting van de manier waarop de berekening voor onze woning is gemaakt. Daar wist mevrouw klantenservice niet veel over te vertellen.

Nadat ik vanmiddag weer uren in de wacht heb gestaan, begreep ze mijn probleem met dit bedrag maar ging ze hier toch echt niks aan doen. Hadden we maar eerder moeten bellen, wat we hadden gedaan.

Info

Boevenpraktijken NLE

NLE probeert contract af te dwingen, zonder dat er op enige wijze akkoord is gegaan of bevestiging is geweest. Ze blijven bevestigingen sturen per mail en reageren vervolgens nergens op. Wel proberen ze af te schrijven. Wij hebben gelukkig onze bank van de wanpraktijken direct ingelicht, waardoor zij niets konden afschrijven.

Mar D

Zeer ontevreden

Heb een 2 jarig contract begin datum 4 januari 2018, eind datum 4 januari 2020.

Eerste factuur kreeg ik al op 21 november 2017

Internet werkt wel goed maar heb nog steeds geen tv programma`s.

Nog een kleine 9 maanden en dan hang ik de vlag uit. Nle nooit meer

16-04-2019

Geen interne communicatie

Zeer slecht komen geen enkele afspraak na en als je ze belt ben je minimaal een uur bezig voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vandaag na 2 uur in de wacht heb ik de verbinding maar verbroken.

Als je meld dat ze geen afspraken nakomen hebben ze daar geen boodschap aan.

Als je iets met ze afspreekt bevestigen ze niks via de mail maar zetten het ook niet bij hun in het systeem.

Zodra je zegt dat ze kansen genoeg gehad hebben en dat je alles wil annuleren is hun enige antwoord dat je dan wel even het hele bedrag van het contract moet betalen. (Waarom als ze niks hebben geleverd en niks nakomen)

Koop nooit iets bij NLE en als ze voor je deur staan stuur ze dan direct weg.

Harry
16-04-2019

Waardeloze Service, geen contact mogelijk

Probeer al weken contact te krijgen, inloggen Mijn NLE lukt niet, emails worden niet beantwoord, telefonisch onbereikbaar. Het nummer voor overstappen wordt wel direct opgenomen, maar ja. afdeling Verkoop kan u hier niet verder mee helpen.

Maarten
15-04-2019

Internetsnelheden worden lang niet gehaald

Ze bieden 50 mb aan, in het contract verwachten ze 32mb te kunnen leveren.

Werkelijkheid: 17mb.

Helemaal waardeloos dus.

Ze kunnen er niks aan doen zeggen ze, gadverdamme wat een vies bedrijf.

Trap er aub niet in mensen.

Suzanne
10-04-2019

Dramatische klantenservice

Vreselijke klantenservice. Nooit te bereiken, alleen online. Ik had een contract afgesloten voor een jaar, dit wordt stilzwijgend verlengd (dat mag, staat in de voorwaarden voor de dan geldende prijzen) maar dat bleek 10 euro duurder, daar wordt je niet van op de hoogte gebracht, wordt geen aanbod gedaan. Niet dat dat moet, maar zou klantvriendelijk voelen. Ik besloot op te zeggen en daar ben ik nu al 4 maanden mee bezig! allereerst geen reactie op mijn afzegging, vervolgens pas beeindigen op moment dat zij de mail lezen, niet binnen krijgen (dus al een maand verstreken en wie kan er extra betalen), 2 klachten ingediend via klachtenformulier geen reactie. Uiteindelijk na weken standaard reactie / geautomatiseerde email gekregen. Met klacht is niks gedaan. Het is opgezegd, vervolgens schrijven ze nog 2 maanden lang kosten af, bezwaar ingediend, waarop gezegd wordt dat het met de afrekening het verrekend zou worden. Dat is een maand geleden en wacht ik nu nog steeds op. Je kan niet bellen, mailen is een drama, lang wachten op antwoord, via facebook zeggen ze na lang wachten dat je op een ander manier contact moet zoeken, want ze kunnen het niet aan. Weet niet wat er aan de hand is, maar echt serieus, bespaar je dit, de zaakjes zijn niet goed geregeld en het is zeer frustrerend als je niemand kan bellen en niemand reageert.

Bianca
10-04-2019

Terugbetalen wanneer?

Eindafrekening op 19/03/19 ontvangen.

Moet ruim €600 terug krijgen. Dit zou rond 02/04/19 betaald worden.

Inmiddels is het 10/04/19,heb gemaild,geen antwoord. Bellen zinloos, geld terug? Helaas nog steeds niet.

Van mijn kant uit wordt wel maandelijks op dezelfde datum mijn termijn bedrag automatisch afgeschreven.

Voorheen nooit problemen,zal wel komen omdat zij overgenomen zijn.

09-04-2019

NEVER LASTING EXPERIMENT xtra (NLEx)

Ik heb nog nimmer zon'n slechte aanbieder van een alles in één service meegemaakt:

1. Lose beloften vooraf.

2. Géén of zeer slechte niet ter zake doende

communicatie.

3. Niet oplossen van aansluitproblemen.

4. Klachtwaardig gedrag.

5. Rijp om failliet te worden verklaard.

Kortom een minus vijf sterren bedrijf bespaar u zelf ergernis en gedoe en ga nimmer met dit bedrijf in zee.

Lou
08-04-2019

Niet te bereiken

Heb een te goed meer betaald dan dat ik heb afgenomen krijg €128 terug nou dat zou 02-04-2019 betaald lees gestort worden op mijn rekening en wat denk je het is nu de 8 april en nog steeds geen storting van NLE en zij krijgen natuurlijk wel rente over dit bedrag en ik denk vele andere bedragen, en als je ze belt wordt er niet opgenomen en als het gebeurt hang je 1 uur aan de lijn met de mededeling: op dit moment is de wachttijd langer dan gewend bent van ons: en dat is al weken zo lees. Goede service niet echt.

Hedzer
08-04-2019

Onbereikbaar

Onbereikbaar uren aan te telefoon gehangen

05-04-2019

Week geleden. Bij NLE pakket 3 in 1. Monteur amper half uur geweest. Niks geen uitleg. Ook niet over de bediening van de Afstandsbediening tbv de tv om alles te installeren. Dag later gebeld. Ik moest alles weer losmaken en opnieuw aansluiten. Uiteindelijk de resetknop. Na een uur weer beeld. Volgende dag weer gebeld. Alles weer opnieuw. Weer ruim een uur. Gisteren weer een probleem. Beeld en geluid haperen/ bevriezen. Niet te doen. Uitgezet. Vandaag weer gebeld. Na een half uur wordt de verbinding verbroken. Ruim een half uur in de wacht. Weer een medewerker, de vierde. Weer moest ik alles opnieuw losmaken en weer aansluiten. Na ruim een uur nog niks. Ze stuurt twee nieuwe devolo's tbv draadloze verbinding moden - TV. Of ik in het weekend tv kan kijken? Weer zelf alles opnieuw. In totaal vier uur bezig geweest. Vanavond even gewoon beeld. Na een kwartier begint het haperen van het geluid en bevriezen van het beeld weer. Niet te volgen. Weer geen beeld. TV uitgezet. Kortom: waardeloos. Mocht ik nu alsnog overstappen naar een andere provider dan moet ik toch een jaar het NLE-abonnement betalen. Waardeloos.