NLE reviews

Periode20222021

Dikkie
03-04-2019

Leuke ideeën, dubbele afschrijving 104 euro betaald en110euro bij Nuon

Heb bericht gestuurd dat ik van NLE wil afstappen 2 dagen ernaar maar nu dubbele kosten terug draaien lukt niet ze hebben Nuon afgezegd, wat is de NLE klote

Klachten@nle werkt niet telefonisch misselijk makend oprotten nle

Michel
01-04-2019

Service

Produkt is prima tot op heden. Service en bereikbaarheid zijn momenteel ver te zoeken. Als je een nieuwe klant wil worden nemen ze meteen op.

Tim
01-04-2019

Slechtste service: onbereikbaar

NLe is onbereikbaar. Reageren niet op telefoon (meerdere keren na meer dan 30 minuten wachten maar opgehangen), ook niet per Facebook Messenger en hebben geen email.

Ik heb opzegging gemeld via diverse kanalen, maar deze is nooit verwerkt. Ging gewoon over opzegging van tweede tv ontvanger.

NLe bleef deze kosten nu al 2 maanden extra in rekening brengen, waardoor ik heb gestorneerd. (Aangezien ik heb niet kon bereiken).

Nu sturen ze mij een aanmaning van 15 euro en is wijziging nog steeds niets verwerkt.

Dit staat los van andere probleem, waardoor ik op mijn nieuwe (2e) adres geen levering heb gekregen en zij dit ook niet zelf hebben gemeld. Ik had 3 maanden vooraf mij aangemeld en zij zeiden op 15 januari te gaan leveren. Heb echter nooit iets gehoord en na bellen kreeg ik op 16 januari te horen (reactief) dat ze wat vertraging hadden en ik pas over paar weken geïnstalleerd zou worden.

29-03-2019

DRAMA

Wat een slechte organisatie is dit.

Ik had nog 2 facturen onbetaald en zonder waarschuwing of aankondiging zo me tv afgesloten.

En indd wat ik meer maal lees. Het duurt langer dan u van ons gewend bent. Serieus?

Ik ben niks gewend, want ze hebben nog nooit wat gedaan voor mij.

Vandaag word ook mijn internet afgesloten, omdat ik weiger die incasso te betalen.

Vandaag is de uiterste deadline om te betalen, maar heb meerdere nette e-mails verstuurd en vele malen geprobeerd te bellen, maar het is lm verdrietig van te worden.

Ik zou graag de hele balletent kort en klein slaan, maar zoals al hun diensten zeer matig

Ik raad u dan ook met klem af hier een contract af te sluiten.

Betaal maar liever beetje extra voor service, want na deze aanfluiting. Nooit meer.

Nle ik hoop dat jullie poppekast snel failliet gaat.

Lieve mensen, nooit aan beginnen deze goedkope crap

Groeten,

23-03-2019

Niet kloppende facturen en slechte klantenservice

Klantenservice is onbereikbaar en facturen kloppen niet

Arnold
22-03-2019

Wachttijd langer dan u van ons gewend bent.

Probeer de klantenservice te bereiken voor een probleem met installatie of een storingsmelding : onmogelijk binnen 30 minuten. Steevast het bandje met de tekst : de wachttijd is langer dan u van ons gewend bent, blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. En deze boodschap draait al om 08.05 uur, 10.00 uur, 13.00 uur en 18.30 uur. Het lijkt wel of deze keuze ( 3 ) niet bemand is. NIEMAND kan je helpen.

Advies : aantrekkelijk tarief maar begin er NIET aan.

Fred
22-03-2019

Hopeloos bedrijf. Weg ermee. Drama!

Per ongeluk mijn energieleverancier laten weten dat ik wilde o erstappen naar NLE. ik wist van niks. Bleek bij nader inzien een fout. Volstrekt telefonisch onbereikbaar. Klantonvriendelijk. Weg met dit bedrijf. Pas op voir dit bexrijf. Niet doen. Zelfs niet overwegen. U bent gewaarschuwd.

Rene
21-03-2019

Afsluiten KPN

Wou overstappen naar nle dus bedenktijd binnen de tijd toch maar geannuleerd door slechte verhalen alles was in orde dus toch maar bij kpn gebleven blijkt dat ze toch kon opgezegd hebben zit ik zonder tv en internet lekkere service bij nle krijg ze ok al niet te pakken telefonisch maar weer proberen te mailen en faxen oh nee gaat ook niet heb geen internet

Niek
19-03-2019

Vreselijke bereikbaarheid, organisatorische chaos, opzegging komt niet door

In december een contract afgesloten per 21.01 ingangsdatum. na 26.01 nog niets gehoord te hebben maar eens contact opgenomen (45 min in de wacht). eindelijk iemand gesproken en aanmelding was niet doorgekomen vanwege nieuw systeem (drogreden). moest na een week nogmaals bellen als ik niets gehoord had. dat weer gedaan, 35 min in de wacht en zou per februari ingaan, wederom niet gebeurd. weer gebeld. Aanmelding was uit systeem. wederom aangemeld en na heel wat chaos eindelijk gelukt. Echter weer de datum niet gehaald dus binnen de bedenktermijn geannuleerd (via NLE model opzegging). Automatisch bericht terug dat het ontvangen was echter werd alles gewoon doorgezet. nogmaals deze mail gestuurd helaas geen antwoord. Wel dat er binnenkort een bedrag van mijn rekening wordt gehaald! Nu bel ik voor de 6e keer met NLE. 2 keer na 35/45 min bereikt. Nu al 45 min in de wacht en nog niets. Criminele bende is het!

19-03-2019

Ga niet met NLE in zee

Betreft een all in een contract (Internet, TV en Bellen) bij NLE via Internet op 2019-02-06. Bevestigd door NLE met e-mail op 2019-02-06 om 14:00 uur. Door mij op 2019-02-06 om 19:27 uur opgezegd door het opsturen van het ingevulde Modelformulier voor annulering (verstrekt door NLE) via e-mail. Geen enkele reactie op de canceling van het contract, wat binnen de door hen gestelde termijn heeft plaatsgevonden. Niettemin zijn ze doorgegaan met het uitvoeren van het contract. Op elke actie heb ik gereageerd: alle e-mails met toevoeging van de opzegging mail en het ingevulde Modelformulier voor annulering. De afschrijving weer laten terugboeken en de pakket geweigerd. Op 2019-03-14 hebben ze de telefoonlijn overgenomen en sindsdien zitten we zonder telefoon, tv en internet.

Fred
18-03-2019

Huilen met de pet op

Niet bereikbare klantenservice, regelmatig geen internetverbinding, beloogde mbps worden bij lange na niet gehaald, aldrie keer monteur over de vloer gehad, niets helpt. Nooit aan beginnen!

Kaj
18-03-2019

Lange wachttijden klantenservice

De bereikbaarheid van de klantenservice is echt dramatisch.

Annemarie
17-03-2019

Niet aan beginnen!

Lange wachttijden,a-sociale klantendienst na 40 minuten in de wacht die het gesprek afsloot met wat een zeikers.Brief gehad van leverancier Stedin dat NLE voornemens was het contract te ontbinden(?)Overgestapt en nu 250 euro aan boetes berekenen terwijl ik geld terug moet krijgen.mail gestuurd.Leuk dat je mailt maar we antwoorden niet!Niet te geloven!

Kilian
15-03-2019

Heel slechte Klantenservice

Ik heb het volgende op facebook gezet:

ik ben sinds Januari al bezig met het opzeggen van mijn internet en televisie. Ik snap dat jullie vernieuwend willen zijn en via een Facebook en Twitter willen werken, maar als er geen telefoonnummer is en geen antwoord wordt gegeven op Facebook, dan wordt ik wel knettergek.

Ik zou jullie willen bellen, mailen of een brief schrijven, maar dat kan blijkbaar niet.

Jullie geloven in "écht goede service, altijd en overal", laat dit dan even zien.

Als het aanvragen van internet meer dan een maand duurt voor eigen installatie, en nog veel langer via een monteur, noem ik dat geen goede service. (toch Jorn?)

Als ik alles via een portaal online moet regelen, wat vervolgens niet werkt (raar voor een IT bedrijf), vind ik dat geen goede service.

Als jullie geen antwoord geven op vragen, noem ik dat ook geen goede service.

En als ik vervolgend een incasso intrek omdat die onterecht geïncasseerd zijn, en ik wel binnen 24 uur antwoord krijg, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag, noem ik dat slechte service.

Kunnen jullie alsjeblieft de boel even op orde brengen, en een normale manier van werken invoeren.

Ik zit nu al meer dan een half uur aan de lijn om antwoord te krijgen, maar vooralsnog nog geen gehoor.

German
15-03-2019

Verschrikkelijk provider in alle opzichten.

Verschrikkelijk, mijn god wat heb ik spijt dat ik deze provider heb genomen. Ongelooflijk. Vanaf moment 1 alleen maar ellende gehad met deze provider. Ik ben overgestap vanwege de prijs maar ik had eingelijk dat nooit moeten doen.

1. Ten eerste 42 dagen voordat de service was opgeleverd. Belachelijk .

2. Op de dag van oplevering gebeurt niets en een week later krijg ik te horen dat vanwege een issue met hun software nog eens 1.5 week moest wachten voor oplevering.

3. Omdat hun klanten service zo ongelooflijk onduidelijk was over mijn ISRA punt heb ik nog eens bijna 80 euro extra betalen voor een monteur met iets waar ik misschien 5 minuten mee bezig zou zijn als hun klantenservice een beetje duideiljke was geweest.

Kortom , niet overstappen ik kan jullie garanderen dat het absoluut niet de moeite waard is. betaal ietsjes meer per maand bij een provider waar je in ieder geval een duidelijke en eerlijk antwoord van kan verwachten.

José Tavares
14-03-2019

Niet-bestaande klantenservice.

Contract is op 2 januari 2019 beëindgd. Op 4 januari 2019 een email ontvangen waarin stond dat ik een eindnota "binnenkort" zou ontvangen. Ruim 2 maanden later niks ontvangen. Probeer je te bellen? Er blijjkt niemand daar te werken want het wordt nooit opgenomen.

Wie geeft een vergunning aan zo'n partij?

13-03-2019

Wat een Prutsers

Nlex niet te bereiken. Na herhaaldelijk bellen geen gehoor (wachttijd +30min). Contract opgezegd per 27-01, echter gewoon een rekening ontvangen voor de maand feb. Uiteraard heb ik deze niet betaald. Vervolgens een leuke mail gehad met daarin een dreigement dat wanneer ik niet betaal er 15 euro incassokosten bijkomen.

Wat een prutsers. Echt bespaar je de moeite en ga nooit met deze gasten in zee!

08-03-2019

Schandalige Service

In januari aangemeld bij NLEx, zou per 27-02 aangesloten worden. 27-02, oude abonnement keurig afgekoppeld. NLEx doet echter niks.

NLEx gebeld, 55 minuten in de wacht. Mevrouw vond het schijnbaar moeilijk om mij te woord te staan en slingerd de telefoon op de haak.

Gepikeerd als ik was nogmaals gebeld, 1 uur 10 in de wacht. Sorry meneer, 07-03 wordt u aangesloten, de verwachte termijn van 27-02 hebben we helaas niet gehaald, je hebt vette pech, wachten moet je.

07-03:

NLEx internet lijkt het inmiddels te doen, TV abonnement is echter niet aangesloten. 30 minuten in de wacht. Helaas we weten niet waar het aan ligt.

08-03: TV doet het nog steeds niet. 50 minuten in de wacht: Sorry meneer, het tv abonnement is niet aangemeld. Die duurt +/- een week.

Kortom, na ruim 3 uur aan de telefoon, heb je gewoon helemaal niks.

Het mooiste is nog dat het bandje van de wachtlijn zegt: "Op dit moment is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent."

Nou dat denk ik dus niet. Schandalige wachttijden, dramatische service.

Mensen, stink er niet in. Ze geven niet thuis als je ze ooit nodig hebt. De service is om te janken.

07-03-2019

Bereikbaarheid

Geen bereikbaarheid na 150 minuten te hebben gebeld met de klanten service, valt erg tegen ga binnenkort weer terug naar een betrouwbare dienst zoals KPN.

Marten
06-03-2019

WANVERTONING

Kan mij aansluiten bij de andere reviews nemen nooit op.

Prutsers,oplichters,wanvertoning,geen service.