NLE reviews

Periode20222021

Ellen
05-03-2019

Factuur

Heb een vraag over een factuur die ineens 21 euro hoger is dan afgesproken en vastgelegd in contract. Dagenlang uren zoet gehouden met bandje op keuze nr 4 "duurt langer dan u van ons gewend bent".

Udo
01-03-2019

Na jarenlang trouwe klant overgestapt

Inmiddels per 15 februari overgestapt na bijna 12 jaar nle. Afrekening ontvangen per 15 februari en nu gaan ze “gewoon” de nieuwe maand incasseren. Incasso gestorneerd en binnen 2 dagen boze mail van nle of ik wil betalen. Vandaag geprobeerd via telefoon e-mail chat en Facebook contact op te nemen. Na 1,5 uur telefoon geen medewerker gesproken en verbinding verbroken. Via mail chat Facebook kansloos. Kortom wat een enorme teleurstelling na zoveel jaar. Leuk dat er op de site staat dat ze top service leveren, maar niet aan mij. WAARDELOZE club

Verkeerde facturen

Na verkeerde facturen te ontvangen wordt dit na uren in de wacht gezet zogenaamd recht gezet. Helaas dus niet en na diverse mails geen enkele reactie. Bellen heeft ook geen zin meer want je hangt uren in de wacht zonder dat er wordt opgenomen. NOOIT meer iets afsluiten bij deze prutsers.

Joe

NLEX internet

Afrader. Mijn startdatum is maar liefst 3x uitgesteld. Geen coulance. Slechte bereikbaarheid. Geen telefoonnummer op de website. Elke keer wacht ik minimaal 30 min. aan de telefoon. Geen klantenservice, maar arrogante medewerkers. Medewerkers kunnen niks voor je betekenen. Alles meot intern worden doorgestuurd of besproken voordat er een beslissling moet worden gemaakt.

26-02-2019

Weigeren te annuleren

Na de aanmelding alleen maar ellende na 1 week geannuleerd met het betreffende formulier.

17 mails gehad en de nodige sms berichten voor de meterstanden terwijl deze direct zijn doorgegeven.

Zelfs dreigen met extra kosten en berekenen van standen.

Uren bellen maar niemand kunnen bereiken.

Geen annuleringsbevestiging en geen reactie op andere mails.

Na tussenkomst van essent eindelijk van nle af!

San
26-02-2019

Nog nooit een medewerker gesproken

Herhaaldelijk contact gezocht via verschillende kanalen en nog nooit een antwoord gekregen of een medewerker gesproken

25-02-2019

Onbetrouwbaar en onbereikbaar

Half januari het idee om van KPN over te stappen voor internet en televisie. Na aanmelding toch binnen 14 dagen bedenktijd van mening veranderd en direct aanmelding stopgezet. Hier begint de ellende. Tot op de dag van vandaag geen bevestiging van ontvangst gekregen maar wel wordt alles vrolijk doorgezet. Als je belt en het geduld neemt om eerst een half uur te wachten krijg je medewerker die zegt dat het wel goed is doorgekomen echter een paar dgn later ontvangt je opeens een box thuisgestuurd met alle spullen zonder retour adres. Inmiddels al veel tijd besteed om van die club af te komen zonder resultaat. Nu is het afwachten of ze gaan afschrijven. Neem aan dat ze zonder betaling wel bereikbaar zullen zijn. NLE zeer klantonvriendelijk.

Frits
24-02-2019

Waar moet ik beginnen?

Ik heb een map aan moeten maken op mijn pc en in de emailbox die heet NLE, en nu ga ik er nog een maken voor nleX, ik heb elke dag storingen op de tv dan kraakt en sneeuwt het, dan valt hij helemaal weg moet ik ineens nieuwe software installeren die dan precies hetzelfde is, en het probleem is nog niet weg.

Na 8 jaar NLE heb ik nleX erbij genomen, dat leek mij makkelijk alles in 1.

Ten eerste werdt de tv box niet geleverd daar heb ik voor gebeld en de eerste de beste medewerker aan de telefoon Mohammed zegt doodleuk dat ik het verkeerd heb aangeklikt en pleurt de hoorn erop als hij op zijn onzinnigheden gewezen wordt.

Asiociaal gedrag, via facebook dan maar, de ene na de andere vraagt om mijn gegevens terwijl ze gewoon kunnen scrollen in die chatbox en dan vanaf 2014 teruglezen want toen zijn alle klachten begonnen.

Waarom ik ooit in die nleX ben getrapt snap ik niet. Maar gelukkig nog een aantal maandjes dan kan ikdieshit ook opzeggen.

En aan die positifo's hier, jullie zijn vast medewerkers van nle of nleX.

Niet aan beginnen mensen die recentie's staan er niet voor niets. Men moet nl 2 miljoen klanten hebben voor het eind van het jaar.

K.Waat
22-02-2019

Slecht bereikbaar

Ze zijn gewoon niet te bereiken als je optie 4 intoets. Bij optie 1 abonnement verlengen word je meteen geholpen.? Oplichters!

21-02-2019

Bereikbaarheid

Dag , eerst s morgens proberen te bereiken met mobiel , : eerst wachttijd , langer dan normaal ( bandje) na 8 minuten maar opgegeven . s Middags maar proberen , het zelfde resultaat . Alleen was het geen 8 minuten MAAR 18 minuten ( bandje langer dan normaal , ja ,ja . Heb het maar opgegeven . Wel met als gevolg , kon niet door geven dat ik hun niet bereiken kon via de mail! Mijn wachtwoord en mailadres zou niet juist zijn .( raar )

Maar kon ook niet door geven dat mijn termijn bedrag 120 euro in februari HOGER was dan in januari . Natuurlijk WEL afgeschreven was.

21-02-2019

NLEx is top

Nu bijna een jaar internet tv en bellen van NLEx en kan niet anders zeggen dat het top is. WiFi haal ik bijna 100 mbs DL. Via kabel nog wat hoger. Nog geen enkele storing gehad. Interactieve tv is van KPN en gewoon perfect. Bellen maak ik geen gebruik van dus daar kan ik niet over oordelen. Over de klantenservice kan ik niks zeggen aangezien ik daar geen gebruik van heb moeten maken. Aangezien alleen klagers ervaring posten vind ik het wel eens tijd dat ook tevreden gebruikers dat doen.

20-02-2019

NLE is een ramp

Half januari een verhuizing doorgegeven krijg ik pas 5 februari internet tv en bellen op het nieuwe adres , maar helaas 5 feb geen signaal op de draad dus ik met messenger bericht gestuurd maar krijg hierop geen reactie dan maar bellen na 40 minuten in de wacht iemand aan de lijn die zegt ik verbind u door met een collega die daar over gaat , na 35 minuten iemand aan de lijn die zegt dat er een fout in het opgegeven adres zit . Toevoeging 0? waardoor de kpn computer het verkeerd leest , hij zal de verhuizing opnieuw invoeren nu zonder de fout maar dan moeten we weer drie weken wachten tot 20 februari ,,,zitten we dus 20 dagen zonder tv en internet ,,, vandaag is het 20 februari maar nog geen signaal! maar een mail naar ze gestuurd en geprobeerd te bellen maar krijg niemand aan de lijn .stem op bandje zeg het is drukker dan uw van ons bent gewend blijf aan de lijn .na 50 minuten verbreekt het lijntje en kan ik weer opnieuw beginnen na 35 minuten batterij van mobiel leeg .

Al drie weken geen tv bellen en internet! nle hallo is daar iemand?

Ano
19-02-2019

Bereikbaarheid

Vandaag 19-2-2019 gebeld, meer dan 32 minuten wachten om een medewerker te spreken

Annemiek
19-02-2019

Wat een drama

Geen reactie op emails, een tarief verhoging van 45%, en telefonisch niet bereikbaar. Wat een asociaal bedrijf.

Niek
18-02-2019

Waardeloze (klanten)service, communicatie en nog steeds geen internet en tv!

Ik heb het op 11 december 2018 afgesloten. zou op 22.01.2019 ingaan, rond 10 januari gebeld dat ik nog steeds niets gehoord had. Na 23 minuten eindelijk iemand aan de telefoon. Oh ja nee inderdaad er is nog niets gebeurd. Ja we krijgen pas melding als de persoon in kwestie zelf belt. Daarvoor kunnen we niets zien (wat een gelul). Nu nog steeds niets meer gehoord na dat telefoongesprek (ze zouden terugkomen met een datum). Kreeg alleen van huidige provider door dat het abonnement per vandaag stopt. Iets wat absoluut niet ging gebeuren volgens NLE omdat ik overstapservice had. Op dit moment hang ik alweer 22 minuten in de wacht.

Fred
16-02-2019

Misleiding en zeer slechte service

Op 20-12-2018 contract afgesloten, 31-01-2019 zou de datum zijn van aansluiting. Nu 16-02-2019 heb ik eindelijk wat.EEN PRIJSVERHOGING! maar nog geen aansluiting dat gebeurt pas op 22-02-2019. Contract kan niet worden ontbonden volgens de klantenservice maar een prijsverhoging wel want dat alles staat in de algemenen voorwaarde. en dan nog de rest. Op 30-01 opgebeld door Nle dat 31-01 niet gehaald word, ik zeg lekker op tijd. Ik ben nu 224 minuten telefoneren verder en heb dus nog helemaal niks behalve de prijsverhoging die ze er zonder het even te melden gewoon wordt afgeschreven van je rekening. En dat gaat wel goed geld incasseren.

Jaap
08-02-2019

Zéér slechte klanten service

Zit al 3 maanden op aansluiting te wachten na aanmelding

Klantenservice telefonisch niet te bereiken en per e-mail moet je 5 dagen wachten op antwoord (als je antwoord krijg )

Lena
08-02-2019

Ik werd gebeld en ben overgestapt naar deze energieleverancier. Wat heb ik een spijt! Als ik de klantenservice bel sta ik iedere keer bijna een uur in de wacht (werkelijk!). Er wordt altijd gezegd dat de wachttijd langer is dan u gewend bent. Krijg ik eindelijk iemand aan de lijn dan is deze persoon ronduit onvriendelijk en beslist niet klantvriendelijk. Ik krijg te horen dat het mijn eigen schuld is dat het termijnbedrag is verhoogd, had ik maar op een eerder gestuurde mail moeten reageren. Terwijl ik eerder al had aangegeven hetzelfde termijnbedrag te willen handhaven. Ook wordt mij iedere keer om de meterstanden gevraagd, terwijl ik die al heb doorgegeven. Vermoeiend en vervelend. Ik baal ervan dat ik nu aan deze maatschappij vastzit en was het liefst bij Engie gebleven (een fijne en betrouwbare maatschappij). Ik zal iedereen afraden met dit Nle in zee te gaan. Ontbetrouwbaar, niet klantvriendelijk, kortom waardeloos!

Anouk
04-02-2019

Onbereikbaar, onbehulpzaam, onbetrouwbaar

Geen goed woord over voor NLEx. Klantenservice is onbereikbaar (3x meer dan 40min in de wacht gestaan), krijg je iemand aan de lijn willen/kunnen ze je niet helpen want storing/eigen verantwoordelijkheid/schuld van Ziggo. Voel me genaaid en vind het ongelofelijk dat dit bedrijf mag blijven bestaan. Niet aan beginnen.

28-01-2019

Onduidelijk

Vandaag gebelt door nl energie advies.

Werd gewoon zonder bedenktijd een abonnement aangesmeerd zonder dat ik het in de gaten had.

Ook gewoon voor 5 jaar vast.

Onduidelijke lui en niet netjes niet mee in zee gaan ze denken alleen maar aan hun eigen zakken!