Jenny
13-12-2022

Volledig Casco verzekerd bij de NH1816

Ze betalen niet uit!

Ik adviseer iedereen geen autoverzekering af te sluiten bij de NoordHollandse!

Roekeloosheid of merkelijke schuld wordt zelfs na een eenzijdig ongeval door NH1816 ten laste gelegd, zonder de doodsoorzaak te kunnen nagaan, er wordt altijd van te hard rijden uitgegaan door NH1816. Hartfalen, infarct, Tia kan de doodsoorzaak geweest zijn, maar daar gaat NH1816 aan voorbij, ook al is het slachtoffer daarmee bekend. Joos Spatjens laten ze daarvoor rapporteren. De NH1816 ontvreemd hiervoor onrechtmatig de EDR uit andermans eigendom, wat als belanghebbende partij ook nog gemanipuleerd kan worden. Tot de EDR gegevens is alleen de rechtbank of politie bevoegd en hebben daar toegang toe. Hier wordt gewoon aan voorbij gegaan door de NH1816. Bewijs de doodsoorzaak maar na een zwaar ongeval en na begrafenis. Graag kom ik in contact met mensen die ongeveer een gelijke situatie hebben meegemaakt.

Roy
22-11-2022

Hele slechte ervaring,totaal geen advies naar derden,zijn goed op de koffie gekomen. Zoeken zo ver dat ze onder de betaling uit komen,zeer slechte service,de een weet niet wat de ander doet of heeft gedaan,zeer zeker GEEN aanrader,dikke afrader!