Nikon.nl2 ervaringen

Fouga
01-03-2018

Nikon.be.nikon.nl

De klantendiens van Nikon.be en Nikon.nl zijn bedriegers en hypocrieten. Ze beloofden een cash back bij een aankoop van een D7200. Op 2 januari 2018 bestelde ik dus een body maar door omstandigheden kon ik die maar afhalen op 7 februari. Ah, niet goed. de cash back was juist vervallen op 6 februari. Van gans mijn uitleg moesten ze niet weten. De klantendienst van Nikon is er niet om klanten te dienen en bij te staan maar enkel om hun eigen bonussen aan te dikken. Over het toestel niets dan lof. Het is een goed merk. De klachtendienst valt erg tegen. Alhoewel het mijn negende toestel was dat ik aankocht hielp er niets. daarom raad ik iedereen aan in Duitsland tekopen of in Frankrijk. De klantendienst in B en Nl zulllen zo ook hun bonussen verliezen.

Alex
20-04-2016

Dat noem ik SERVICE.

Ik kocht een camera bij Nikon. Na mijn betaling werd de levering snel afgehandeld. Een paar dingen waren mij niet duidelijk, maar op mijn email om dit te vragen, kreeg ik direct antwoord. En het antwoord was duidelijk omschreven. Toen tijdens de dag van de levering het wat later zou worden, kreeg ik tusendoor een mededeling dat de levering iets verlaat zou worden. Dat is een prima vorm van klantenbinding. Hier heb je heb je het gevoel, dat de KLANT NOG KONING is.

Welk cijfer geef jij Nikon.nl?