Noblisimo25 ervaringen

Rob
01-11-2018

Noblisimo.nl is FAKE.

Uiteraard ook een bestelling gedaan maar nooit ontvangen. Mocht wel een review geven over het nooit ontvangen artikel. Deze was niet mals uiteraard. Heb mijn verlies genomen, maar hoop dat anderen dit soort reviews eerst lezen voordat ze bestellen.

Christinebynails
31-10-2018

Telefoon oplader besteld €52,95

DIV mails gestuurd maar reageren niet oplichters 😡

Marc
Marc
24-10-2018

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst van 100 euro, ik had een tent besteld maar heb tot op heden niks ontvangen

Semra
Semra
09-10-2018

Bestelling nooit gehad

13 augustus jl. een bestelling gedaan van €47. Diverse keren gemaild en nog steeds geen reactie ontvangen. Vuile vieze oplichters zijn het. Ik wil verdomme mijn geld terug maar ze zijn gewoon niet te bereiken

Sandra
25-09-2018

Bestelling nooit gehad

Wou dat ik de reviews eerder had gelezen want ook ik heb een bestelling geplaatst . Gelijk mail gehad dat de bestelling en betaling voltooit is . En na 4 weken maar eens een bericht gestuurd. Geen reactie. Daarna nog eens 2 mails gestuurd vervolgens geen reactie terug. Na lang zoeken kwam ik een contact mail van shopbest tegen met de naam elena joyse . Ik heb 1 mail terug gehad ( meer een zoethoudertje) en daarna nooit meer wat vernomen . Mensen kijk uit met deze site want je word genaaid . Trap er niet i

Irma
Irma
25-09-2018

Bestelling nooit gehad

Ik had bestelling geplaatst maar hoorde niks 5x gemaild. 1ste keer kreeg ik te horen dat vanwege drukte de levering uit liepen dat ze mijn order nu in behandeling genomen was. tot op heden niks ontvangen en op mijn andere mails niks gehoord.

Zijn gewoon stelletje oplichters

Sonja
Sonja
11-09-2018

Airco

Heb bij jullie die kleine airco besteld pas na weken gekregen en het werkt niet naar behoren. wil het graag terugsturen maar weet niet waarnaartoe. dus bij deze wil ik ook mijn geld terug. dit is al de derde keer dat ik contact met jullie probeer te krijgen maar het werkt niet hoop dat jullie dit lezen en mochten jullie me bellen dan graag in het hollands . bedankt

Mariska
10-09-2018

Ik heb zojuist ook mijn klacht

Bij het avrotros programma radar neergelegen ik zie zoveel mensen die de zelfde ervaring hebben met de arctic air en hun geld ook zo zijn verdwijnen als sneeuw voor de zon mensen die dit lezen stuur ook een klacht naar radar misschien staan we samen sterk

Marcel
09-09-2018

Uitdeukset

Wel betaling ontvangen. Nooit product ontvangen. Roemeense oplichters!

Daniela
05-09-2018

Flawless Brows Pen

Bestelling veel en veel later dan opgegeven ontvangen (na diverse mails te hebben gestuurd). Product werkt niet, heb gevraagd om retouradres en geld terug, nog geen antwoord . ik ga wel mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen.

Robert
Robert
31-08-2018

Aangifte doen , wegens oplichting nolblisimo.nl

We moeten samen , volgens mij aangifte gaan doen dit bedrijf moet daar voor onderzocht worden . Ik heb toch €56.95 betaald maar noch steeds niets ontvangen, dat is toch volgens mij oplichting . Ik heb er donderdag 30-08-2018 nog een mail gestuurd met deze waarschuwing om aangifte bij de politie te doen masr nog steeds gren enkel teken om het op te lossen. Ik heb dit via Facebook besteldt daar was het een reclame aanbieding , nou bedankt Facebook.

Wilma
30-08-2018

Yes finishing touch niet bestellen

Heb het apparaatje wel ontvangen na opladen een half been kunnen ontharen maakte ontzettend veel lawaai en klaar was het al verschillende mails gestuurd geen reactie weg geld had liever iets anders gedaan hiermee

advies koop niets bij NOBLISIMO

Marjo
Marjo
27-08-2018

Aircooler

Kapot ontvangen heleboel mailtjes gestuurd weg geld wat een slecht bedrijf oplichters dus mensen hier niks bestellen want je wordt vet belazerd

Rens
24-08-2018

Opgelicht

Veel mails gestuurd over mijn bestelde artikel (aircooler) en.of geen antwoord terug of een wazig antwoord. Zelf dreigen met gerechtelijke stappen schijnt hen niet te deren. Duidelijk geval van oplichting. Kan beter een artikel kopen bij een vertrouwd adres en desnoods wat duurder is. Zijn oplichters in het kwadraat.

17-08-2018

YES Touch-apparaat × 1

Besteld en nog niets ontvangen mail gestuurd moet nog antwoord krijgen

Karin
Karin
16-08-2018

Aircooler ik heb er 2 besteld in juni nog steeds ni ontvangen

Ik heb 29 juni 2 aircos besteld en nog steeds ni ontvangen heb vele mails gestuurd en heb 2 keer antwoord gehad da ze verzonden waren kreeg trac en trace code uitleg in t chinees? Nog steeds ni ontvangen als ik nu n mail stuur kryg ik geen antwoord nog iemand zoiets by hen gegaan

Johan
15-08-2018

Bedrog

Maandag het apparaat ontvangen. Lekt als een zeef en geeft geen koeling.

FvdB
14-08-2018

Versturen gebruikte artikelen en reageren niet op mail

Artikel na 5 weken ontvangen (haar verwijderaar).Bleek een gebruikt artikel te zijn. Na veel mailen teruggestuurd. Na 6 weken nog steeds geen geld en geen reactie op mail. Oplichters uit Roemenië!

Monique
13-08-2018

Artic aircooler

Net zoals vele erin gestonken en ook al vele mails verder en geen reactie schandalig

Gerdi
09-08-2018

Reageren niet en waardeloos artikel

Heb luchtkoeler van hun ontvangen, apparaat was na 3 uur te gebruiken kapot en doet dus niets meer, Mail gestuurd naar Noblisimo en vervolgens geen antwoord ontvangen.

Meer Noblisimo reviews
Welk cijfer geef jij Noblisimo?