Notebook-toebehoren.nl22 ervaringen

Paul
03-07-2018

Beter bij een fatsoenlijk bedrijf kopen

Wat een waardeloos kut bedrijf, levert niet en is daarna gewoonweg onbeschoft en doet alsof zijn neus bloed.

Ponyu
07-04-2018

Afzetterij

2 dagen geleden ps4 schroevendraaier Besteld.Deze ontvang ik met afgebroken punt (productiefout?Gebruikt?). Zij beweren echter dat ik dit heb beschadigd en dat ik dit verzin. Ze weigeren dit op een heel onbeschofte manier im dit als klacht te behandelen. Opzich een goedkoop goed maar puur omwille hun onbeschoftheid krijg ik de neiging verdere stappen te ondernemen.

18-01-2018

Autovoeding tomtom

Autovoeding voor tomtom go700 besteld verkeerde ontvangen. bij bellen werd gezegd dat deverkeerde was besteld deze man moet zijn webshop nakijken waardeloos bedrijf

Arnold
06-01-2018

Onbeschofte reactie nav klacht

Prijzen zijn laag en netjes op tijd geleverd maar nav een klacht kreeg ik onderstaande reactie, die zelfs als ik fout zat ongehoord onbeschoft is

Wat heeft U besteld? Of denkt U dat besteld te hebben? Ik lees toch duidelijk op de order xxxxxx staan of zie ik het nu helemaal verkeerd? U komt nogal zeker over en geeft me de indruk dat wij verkeerd geleverd hebben. Controleer eerst uw zaakjes voordat U dit doet! Ik wordt hier namelijk een beetje pissig van! (kunt U zich voorstellen?)

Bij verkeerd besteld zijn de retourkosten voor eigen rekening (nu al helemaal)

Louay
Louay
03-01-2018

Een hele slechte winkel

Ze zeggen dat het binnen een dag of 2 kan komen maar het is nog steeds niet gekomen kunnen jullie deze online winkel blokkeren pls

Constance
25-11-2017

Hun opladers mollen je mobiel

Mijn oersterke HTC werkte al bijna drie jaar feilloos, zonder één probleem, ook op goedkope opladers van de Action. Ik koop een keer een oplader van deze organisatie, en mijn mobiel slaat volledig op hol. Na terugkoppeling krijg ik te horen dat het aan mijn mobiel moet liggen, vast een virus. Voor zover de service van deze toko.

Marloes
07-10-2017

Onaardige lui

Ik kreeg nou niet het idee dat deze mensen serieus zin hadden mijn vraag te beantwoorden. Ik kreeg alleen maar standaard geknipte en geplakte antwoorden, en toen ik ze daarop attendeerde kreeg ik een ronduit brutaal antwoord met een sarcastisch 'zo goed?!' erachteraan. En dat terwijl er iets kapot was geleverd notabene! Zo ga je toch niet met mensen om. Zulke lui zouden echt geen bedrijf mogen runnen.

Aaron
22-09-2017

Autolader waardeloze kwaliteit

Werkelijk HILARISCH hoe ze op hun site claimen dat hun spullen dan misschien niet origineel zijn, maar wél van hoogwaardige kwaliteit. Mijn eerste autolader van LG deed niks. Terugsturen moet op eigen kosten. Dan ben je bijna net zoveel kwijt als voor het ding zelf. Vervolgens een nieuwe. Die moest ik voortdurend opnieuw in en uit pluggen omdat hij zomaar kapte met laden, laadlampje viel dan uit. En je raad het al.zelfs nú moest ik een tweede keer retourneren op eigen kosten. Wat een schande, wat een prutsers. Ze verkopen rommel, en de service is nog bagger ook.

Daan
17-09-2017

Slechtste service ooit

Ik kocht hier wat maar bij levering bleek het defect. Nadat ik een mailtje gestuurd had kreeg ik een standaard antwoord terug. Pas na meerdere pogingen kreeg ik persoonlijk contact. Maar totaal niet vriendelijk en voor garantie was niemand thuis. Terug sturen kan alleen op eigen kosten want ze hebben geen antwoord nummer. En geld terug deden ze ook niet. Een nieuw artikel heb ik nooit meer gezien en ze reageren ineens nergens meer op. Wat een eng bedrijf, afzetters zijn het en ook nog onaardig!

Chantal
12-09-2017

Niks dan ellende bij defect artikel

Oplader besteld. Hij laadt gewoon op, maar daar is alles mee gezegd: als ik mijn mobiel eraan leg laadt hij inderdaad gewoon op, maar ik kan mijn mobiel niet meer naar behoren gebruiken tijdens het opladen. Enkele voorbeelden, als ik whatsapp, stuurt hij mijn bericht halverwege ineens, door zelf ongevraagd te enteren, hij verspringt van whatsapp ineens naar Facebook, als ik een mail opstel staat de cursor ineens op een hele andere plek, noem maar op. Bij vermelding hiervan geven ze aan dat het een virus van mijn telefoon is, dat het niet aan hun oplader kan liggen. Ik leg uit dat hij zonder oplader prima werkt, én met hun nieuwe lader óók gewoon. Het ligt dus écht aan die ene oplader. Retourneren mag alleen in originele verpakking, die ik niet meer heb, dus moet ik eerst een vervangend exemplaar kopen via de site, en krijg ik later wel mijn geld terug als de defecte retour is. Maar u raadt het al, na dat dit proces helemaal doorlopen is, krijg ik een mail dat de oplader op zijn eigen telefoon prima werkt. Ik word dus gewoon als leugenaar neergezet!

Bovendien moest ik alles keer op keer opnieuw uitleggen omdat ik de berichten die ik hen gestuurd had via marktplaats niet waren bewaard. Dus elke keer opnieuw deed hij of zijn neus bloedde. Echt om te janken.

Nog nooit heb ik zo'n slechte service meegemaakt. Bij andere bedrijven is onze ervaring zelfs, 'de woord van een klant is een woord', zonder enige uitleg krijg ik geld terug of een nieuw exemplaar, zelfs nog zonder iets te hoeven retourneren, maar bij hen moest ik me wekenlang keer op keer verdedigen en alles tien keer opnieuw uitleggen. Dat is toch schandalig?

Ga daar alsjeblieft nooit wat bestellen als je hoopt op garantie of een enigszins fatsoenlijke service.

JeM
22-07-2017

Voor garantie zijn zen niet thuis en ruikt naar oplichting !

Levering was OK, maar na een tijdje begaf de accu het en kon hem terug zenden voor garantie (natuurlijk op eigen kosten).

Niet aangetekend verzonden daar dit duurder was als de accuutje zelf en daar maken ze mooi gebruik van om te zeggen dat er geen accuutje in zat.

Achteraf lees je met meer van deze negatieve gevallen van dit bedrijfje en raad ik iedereen aan hier niets neer te kopen en dit advies te delen, zodat deze bonafide bedrijfjes de kop worden gedrukt !

Alexandra
Alexandra
27-01-2017

Waardeloze afhandeling klacht

Een batterij voOr mijn e reader besteld. Deze laadde niet op. Een andere toegezonden gekregen waar ik weer verzendkosten op moest betalen.zelfde resultaat.een niet werkende batterij. Toen ik vervolgens mailde dat een batterij van een concurrent wel gewoon werkte en of ik nu weer terug moest sturen op eigen kosten, kreeg ik een onbeschoft antwoorddat de batterij gewoon goed was en dat ik hun verzendkosten terug zou moeten betalen. Wat een waardeloos bedrijf. Echt NOOIT IETS KOPEN HIER!

Hugo
08-09-2016

8 spptember, Bedrijf was gesloten wegens vakantie

Heb 2 weken moeten wachten voor er geleverd was. Verder geen klachten.

06-09-2016

Bestelling niet geleverd

2 weken geleden een accu besteld maar nog steeds niet geleverd en als je contact met ze wil hebben reageren ze niet eens.

23-08-2016

Niet doen

Gewoon elders bestellen.

09-08-2016

Flutbedrijf

Lijkt wel een famillie Flodder bedrijf klant is geen koning bij hun maar een stuk stront, nooit en nimmer zal ik daar nog maar iets gaan bestellen

AGY
20-07-2016

Schelden klanten uit

Wat een associale k** bderijf zeg als je een negatieve beoordeling geeft in principe eigenlijk je mening bellen ze je op en schelden ze je uit voor flapdrol en willen ( eisen ) ze dat je je beoordeling wijzigt.

Mike
18-07-2016

Goedkoop en snel geleverd.

Ik heb geen klachten over dit bedrijf, ik heb er nu 4x iets gekocht en alle 4x zeer snel geleverd. Ook 1x iets verkeerds besteld, kon het zonder problemen retour sturen en had binnen 2 dagen mijn geld al weer op de rekening staan.

Alex
17-12-2015

Prima Service

Verkeerd artikel besteld, kon het zonder problemen omruilen. Snap de negatieve berichten hier niet, heb er al zo'n 10 x besteld en altijd prima.

MGM. Ahuis
10-09-2015

Accu besteld voor Asus X71A, vlot en goed geleverd.

Ik heb een accu besteld als vervanging van een kapot exemplaar voor een Asus X71A notebook.

Door recensies uit het verleden zat ik een beetje piep.

Echter de Accu werd binnen een paar dagen geleverd en wekt prima.

Van mij 8 sterren voor deze webshop.

Meer Notebook-toebehoren.nl reviews
Welk cijfer geef jij Notebook-toebehoren.nl?