NovelDealz24 ervaringen

Mariel
Mariel
01-09-2020

Riem met tuigje met naam

Vanaf april riem besteld nog steeds niets ontvangen 8 mailtjes gedaan nog niks. Voel me opgelicht

Patricia
20-08-2020

Al 2 maanden en nog steeds Geen levering!

Ik vrees dat ik als velen van jullie ook gezien ben. Toestel voor pijnlijke rug besteld eind mei.geld direct weg .maar Geen pak ontvangen. Al 4x geschreven .we geven het dossier door 😏 gisteren stuurde ik via testaankoop en nu zelfs Geen antwoord meer. Zeker niet met Corona te maken. dit is mensen voor de dupe houden! Toestel in stock, geleverd binnen de 5 werkdagen 🤐🤬

Mieke
04-08-2020

Levertijd

Volgens website levertijd 5 tot 7 werkdagen pffff ik wacht al 2 maanden en nog niets geleverd 😡😡😡

Rowen
Rowen
16-07-2020

Oplichting

Na 4 maanden nog steeds iets ontvangen dit is gewoon een oplichting bedrijf wel betalen voor een product maar niets ontvangen hoop dat ze gauw gepakt worden .
Beste mensen bestel hier niets van maar breng ze aan bij opgelicht

Stiene
13-07-2020

Noveldealz

In februari hondenmanden besteld geld van de rekening en nog steeds geen manden ontvangen pure diefstal en waarom?

Jeanine
Jeanine
11-06-2020

Geen retour

Ik ben ontevreden over mijn aanschaf en wil het retourneren. Inmiddels 7 e-mails verder en nog steeds geen retouradres ontvangen.
Het product is niks en je kunt dus niet retourneren. Opgelicht dus!

Saskia
10-06-2020

Geen klantenservice, zeer late levering

Na een lange wachttijd van 2 maanden, eindelijk een tasje ontvangen. Geen kwaliteit,komt niet overeen met verwachting. Dus ik wil het retour sturen. Nu reeds 4x gevraagd naar welk adres ik het retour kan sturen (ik zou mijn geld terug krijgen). Tot op heden geen reactie!

Carin
Carin
25-05-2020

1half mnd gewacht nog niet goed

Hondentuig besteld 6wkn wachten, vandaag gekregen in een soortgelijke verpakking van Ali. Traject gevolgd komt ook vanuit die kant. Maar geen naam van mijn hond erop pffff 25 euro betaald, waarvoor om opgelicht te worden.
Belachelijke site. Advies niks te bestellen!

Jh
25-05-2020

Pff en maar wachten!

Ben bang dat ik ook genaaid ben!
Ook ik een tuigje besteld ,en hoor en zie niks!
Fijn zeg!

Elly
21-05-2020

Prachtige hondetuig

Prachtig hondetuig! Beetje laat met bezorgen maar dat komt door corona, maar is het wachten zeker waard! Een aanrader!

Marja
Marja
17-05-2020

Hondentuigje

Ik heb 24 maart een honden tuigje besteld met de naam er op en nog niets ontvangen volgens track en trace staat het al 2 weken in amsterdam mail gestuurd geen antwoord

Winfried
Winfried
14-05-2020

Bestelling niet ontvangen

Heb een maand hondentuig besteld en nog niet ontvangen.Leek een mooie aanbieding

Margo
13-05-2020

Hondenharnas met naam

Heb 29 maart een hondenharnas met naam besteld en heb nog niks bestel nummer 3038 heb een track &trace nummer maar klopt niet?ben ik nu ook opgelicht?

Adriana
12-05-2020

Hondenharnas

Op 22 april jl. een hondenharnas besteld en volgens track&trace op 7 mei aangekomen op Schiphol maar nog steeds niets ontvangen. Ben ik opgelicht? Ik denk het wel!

Jean Francois

Dan toch eindelijk geleverd

Na weeeeeken te hebben gewacht en vele emails heb ik het bestelde dan toch ontvangen maar strookt niet met de aanbieding. Ik bestelde een hondenharnasje voor een kleine hond (4kg) en ontving er eentje voor een grotere hond. Ik doe de moeite niet meer om terug te sturen,zal hem wegschenken en deze aanbieder voor eens en altijd "vergeten".

Petra

PRACHTIG

Ik heb een hondentuigje besteld en vind hem helemaal geweldig! De kwaliteit is uitstekend en het design is schattig, zeker voor pups. Ik heb het gepersonaliseerd pugharnas gehaald omdat ik het unieker vind dat het standaard harnas. Super ervaring bedankt!

Isabelle

Zeer tevreden!

Ik heb een hondentuigje besteld met de naam Sterre op, heel mooi tuigje! Het duurde wel 2 weken vooraleer ik hem kreeg maar ik snap dat wel in deze tijd. Het tuigje moet ook nog eens gepersonaliseerd worden. Zeer tevreden! Ga er zo nog 2 bestellen voor onze pups.

Micheline
Micheline
09-05-2020

Hondenriem besteld met naam

In de maand maart besteld nog steeds niet ontvangen wel betaald denk dat ik niet alleen ben

Linda
08-05-2020

!# OPGELICHT

Wacht ook tevergeefs al 5 weken op een hondentuig met naam. Geen redactie op email en de track and trace is een valse site.
Geld kwijt en geen product geen enkel respons koop niet via novel delaz

Truus
30-04-2020

Contact gezocht met NovelDealz

Diverse mails gestuurd naar NovelDealz krijg totaal

geen reactie

Meer reviews
Welk cijfer geef jij NovelDealz?