NovelDealz20 ervaringen

Stiene
28-06-2020

Noveldealz

In februari hondenmanden besteld geld van de rekening en nog steeds geen manden ontvangen pure diefstal en waarom?

Jeanine
Jeanine
11-06-2020

Geen retour

Ik ben ontevreden over mijn aanschaf en wil het retourneren. Inmiddels 7 e-mails verder en nog steeds geen retouradres ontvangen.
Het product is niks en je kunt dus niet retourneren. Opgelicht dus!

Saskia
10-06-2020

Geen klantenservice, zeer late levering

Na een lange wachttijd van 2 maanden, eindelijk een tasje ontvangen. Geen kwaliteit,komt niet overeen met verwachting. Dus ik wil het retour sturen. Nu reeds 4x gevraagd naar welk adres ik het retour kan sturen (ik zou mijn geld terug krijgen). Tot op heden geen reactie!

Carin
Carin
25-05-2020

1half mnd gewacht nog niet goed

Hondentuig besteld 6wkn wachten, vandaag gekregen in een soortgelijke verpakking van Ali. Traject gevolgd komt ook vanuit die kant. Maar geen naam van mijn hond erop pffff 25 euro betaald, waarvoor om opgelicht te worden.
Belachelijke site. Advies niks te bestellen!

Jh
25-05-2020

Pff en maar wachten!

Ben bang dat ik ook genaaid ben!
Ook ik een tuigje besteld ,en hoor en zie niks!
Fijn zeg!

Elly
21-05-2020

Prachtige hondetuig

Prachtig hondetuig! Beetje laat met bezorgen maar dat komt door corona, maar is het wachten zeker waard! Een aanrader!

Marja
Marja
17-05-2020

Hondentuigje

Ik heb 24 maart een honden tuigje besteld met de naam er op en nog niets ontvangen volgens track en trace staat het al 2 weken in amsterdam mail gestuurd geen antwoord

Winfried
Winfried
14-05-2020

Bestelling niet ontvangen

Heb een maand hondentuig besteld en nog niet ontvangen.Leek een mooie aanbieding

Margo
13-05-2020

Hondenharnas met naam

Heb 29 maart een hondenharnas met naam besteld en heb nog niks bestel nummer 3038 heb een track &trace nummer maar klopt niet?ben ik nu ook opgelicht?

Adriana
12-05-2020

Hondenharnas

Op 22 april jl. een hondenharnas besteld en volgens track&trace op 7 mei aangekomen op Schiphol maar nog steeds niets ontvangen. Ben ik opgelicht? Ik denk het wel!

Jean Francois

Dan toch eindelijk geleverd

Na weeeeeken te hebben gewacht en vele emails heb ik het bestelde dan toch ontvangen maar strookt niet met de aanbieding. Ik bestelde een hondenharnasje voor een kleine hond (4kg) en ontving er eentje voor een grotere hond. Ik doe de moeite niet meer om terug te sturen,zal hem wegschenken en deze aanbieder voor eens en altijd "vergeten".

Petra

PRACHTIG

Ik heb een hondentuigje besteld en vind hem helemaal geweldig! De kwaliteit is uitstekend en het design is schattig, zeker voor pups. Ik heb het gepersonaliseerd pugharnas gehaald omdat ik het unieker vind dat het standaard harnas. Super ervaring bedankt!

Isabelle

Zeer tevreden!

Ik heb een hondentuigje besteld met de naam Sterre op, heel mooi tuigje! Het duurde wel 2 weken vooraleer ik hem kreeg maar ik snap dat wel in deze tijd. Het tuigje moet ook nog eens gepersonaliseerd worden. Zeer tevreden! Ga er zo nog 2 bestellen voor onze pups.

Micheline
Micheline
09-05-2020

Hondenriem besteld met naam

In de maand maart besteld nog steeds niet ontvangen wel betaald denk dat ik niet alleen ben

Linda
08-05-2020

!# OPGELICHT

Wacht ook tevergeefs al 5 weken op een hondentuig met naam. Geen redactie op email en de track and trace is een valse site.
Geld kwijt en geen product geen enkel respons koop niet via novel delaz

Truus
30-04-2020

Contact gezocht met NovelDealz

Diverse mails gestuurd naar NovelDealz krijg totaal

geen reactie

Vani-Vane
24-04-2020

Harnas/tuigje voor hond

Wacht nu 6 weken op mijn pakket. Telkens zelfde standaard mail van ene Sarah Meyers dat het druk is bij de post wegens Corona en dat ik geduld moet hebben. Via het track and trace nummer die ik kreeg heb ik mijn pakket nooit kunnen volgen, kreeg de melding onbekend. Sterk het vermoeden dat ik ben opgelicht en ze nooit wat verzonden hebben. Mensen, koop hier niets!

Silvia
23-04-2020

Antitrektuigje fout geleverd

Ik heb weken terug een antitrektuigje besteld voor mijn hond, is eindelijk binnen gekomen maar ze hebben het verkeerde gestuurd. Er zitten geen ringen aan om lijn aan vast te klikken en lussen zijn op verkeerde plek genaaid. Antwoord op mail: was niet op voorraad, ze sturen een nieuwe, helaas niets ontvangen en reageren ook niet op mail (ik moest wel een aantal foto's sturen van het verkeerde tuigje, hetgeen troep uit China is! Denk dat ik maar naar Radar schrijf!

Maria-Theresa
02-04-2020

Prima

Tevreden!
Product geleverd!
Product is het zelfde als op de foto.
Prijs kwaliteit verhouding prima 👍

Eveline
24-03-2020

Schandalig!

Ik bestelde op 9 maart een PetBed bij deze firma.
Het is vandaag 24 maart en ik heb nog niets ontvangen. Ik stuurde intussen zeven mails naar NovelDealz waar slecht op gereageerd wordt (standaard antwoord zonder oplossing, en 7x dezelfde mails terug).
Ik kan de order NIET annuleren. Retourneren van het product kost 20% boetefee plus zelf de verzendkosten.
Ik ben zo teleurgesteld in PetBeds en NovelDeals. Mijden dus!

Welk cijfer geef jij NovelDealz?